Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.08.2022 in all areas

  1. 9 точки
    Става въпрос само за мотора R20A3.Отварям вече втори мотор за основен ремонт.Причината е блокирали маслени сегменти. Първопричината е използване на масло различно от 0В-20. Първо-първопричината е експеримент с нови сегменти.Засега ги откривам само в 2013 година.Може да важи и за ЦРВ ,но нямам оплаквания засега. Сегментите са 1-0.75-1,5 мм.Масления сегмент е цял чугунен и има толкова ситни отвори ,че не знам как изобщо минава масло през него,за да се излее в буталото.Лекуването е сложно и скъпо...
  2. 3 точки
    След като бракувах Сивика реших да гледам ЦРВ-3 фейс след 2010 .По обиколих автокъщите около Пловдив и при няколко частни обяви и се отказах.Реших да си купя нов автомобил на лизинг.Минах през представителствата идвах и на изложението в София но не исках хибрид а повечето бяха хибриди и с турбо.Аз не искам кола с турбо и три цилиндъра за това си купих Хюндай Байон с 1 .2 четири цилиндъра.Вече и навих 850 км Ходих до морето и даде 5.3 разход с средна скорост 110 още я разработвам и не е желателно да вдигам над 4000 оборота.Колат е с масло 0/20 смяна след година или 15000 километра.
  3. 3 точки
    Малка поправка на горното твърдение! Редът е следният.Първо бензиновия компютър благодарение на първата си сонда регистрира качеството на сместа.Записва това изменение в регистър и прави корекция в съответната посока, за да нулира изместването.След това газовия компютър чете наготово регистърът с записаната корекция и си променя картата със същата величина и обратен знак.Бензиновия отново регистрира промяната и се връща към нулева ,корекция защото вече няма какво да коригира.Това се повтаря на близо 5 секундни итервали... Дали е необходимо ОБД или не.Ако направя перфектни настройки на газ ,което не е трудно.ОБД-то няма да върши никаква работа /полезна/ Тези настройки обаче ще се променят с времето .горивото ще стане различно,въздушния филтър ще се зацапа или намокри .Тогава ОБД-то вече ще направи доста сериозна корекция.
  4. 2 точки
    Честито! Новата кола си е друга бира! Добър разход предвид, че двигателя тепърва ще се разработва. Много безаварийни км ти желая 😊
  5. 1 точка
    При дъжд или когато се мие колата се случва да протече в купето в кракат на пасажера виновника за това е черната лайсна на предното стъкло и това че тя се огъва с времето и не прилепва така прътно по стъклото ето Първо те се отстранява като се махат пласмасовите копчета аз използвах две тънки пинсети отстрани на тях има малки дупки подпъхва се и се издърпват нагоре Ог долу сащо има такива те се освобождават с завъртане и остава това почиства се този канал под прозореца той е пряко отговорен ако пропусне лайсната черната от там да се оттече водата но винаги е задръстен с боклуци аз използвах тел и праскалка с чиста вода и с прахосмукачка обрах боклучите от долната част на кухината където е механизма на чистачките.Проверете дали не са запушени отворите отляво и от дясно през които се оттича водата тези след почистване аз си купих тънка мрежа с малки дупки и покрих отвора на вентилатора за да не влизат едри боклуци. Ето така Това отстрани е шаблона от хартия за да напасна мрежата към отвора и за да се подсигуря зда не мине вода през вентилатора сложих допълнително ламарина Ако случаино счупите една или повече щипки първо проверете дали има от тези в най близките автоаксесоари за тези не са точно оригиналните но пасват точно . Накрая по горния ръб на черната пластмаса аз сложих дебел слой силикон за да прилепне хубаво в горния край и да няма просвет там тъй като той остава и се запълни с силикона И не на последно място се махат чистачките след щипките като аз белязъх положението им с маркер върху черната пласмаса ето го силикона Дано съм бил полезен на някой. Ето и ламарината снимката е на колега аз забравих да снимам закрепя се с самонарезни винтове.
  6. 1 точка
    Хахха благодаря! Радвай се ,че не съм много активен ,че щеше да излетиш след първия си пост :). Та мойта статистика,колкото и да не е вярна ми сочи Най-голям спамер Цецо,След това Дрончето,Дандилов,JHM. Та тези блогипрятни люде да ми пратят на лично... адрес-офис на Еконт , трите имена и телефон на ЛС. Наградата е литър кайсиева ракия от личната ми колекция,мое производство или 4 л.0W20 пак лично производство.Изборът е труден повярвайте ми! Маслото ми се продава от 2 години в 4 държави, а ракията никъде!
  7. 1 точка
    Не знам японския колега /инжинер/ измислил тая схема на каква дрога е бил, но искам и аз от нея....Късите се управляват от релета. но дългите не.
  8. 1 точка
    2000 км, много голямо плакнене ще да е... И 20 минути стигат. А за по-маняшко, може и 200 км.
  9. 1 точка
    Не е Хонда ... то и мотор не е, ама ... Спасих от скрапа ето това Миналия уикенд съседа ми го подари. Беше го "понесъл" за скрап. Не е каран от година и половина, седи си така на дъжда. С личният ми автодоктор го запалихме. Работи, но само на ниски оборити, не ще да се форсира. Явно ще се чисти цялата горивна система. Като заработи перфектно, а той ще, следва проверка, на всичко останало. Таа, тетака.
  10. 1 точка
    От както сложих газовата уредба ( няма 2 пълни месеца ) съм минал 3000км. Бензина ми е по 3.10 средно което за 1000км и минимум 12/100 разход в града = 372лв за 1000км пробег. За 3-те хиляди км до момента са 1116лв. С газта разхода ми е средно 13/100 което по 1.00лв средно е 130лв за 1000км а за 3-те хиляди е 390лв. Разликата е 720лв за няма 2 месеца. Като мине още месец, хайде 2 да са, вече нещата стават на плюс. Аз също бях против, даже доста обаче разликата е брутално голяма в разхода на кинти. Както се казва, дори и да се счупи мотор след няколко години, спестените пари ще стигнат за няколко такива swap-a директно без ремонти от работеща кола. Та темата е за 25-те стотинки, аз съм доволен. Дано остане по-дълго така, вчера заредих на 0.92 стотинки литър с отстъпката.
  11. 1 точка
    Хайде още едни 5 стинки от мен. Проблемът не са толкова маслените магистрали, колкото дренажните отвори на буталата. От лявата страна на снимката е бутало от двигателя D14. Вдясно е бутало от двигателя K20. Каналът на масления пръстен на D14 е с ширина 2,8 mm. Каналът на масления пръстен K20 е с ширина 2,1 mm. Дренажните отвори на буталото, на R18 и R20 са подобни на тези от K20 и имат по-малък диаметър от тези на D14. Дори няма достатъчно място в канала за тях! За това са разпробити и в основата на канала за маслосъбирателните сегменти. В това разстояние от 2,1 мм има два маслени пръстена и пружина между тях! Представяте ли си за каква мимимализация иде реч? Това е новата концепция на всички производители на двигатели! Не само Хонда. В този случай се налага използването на нисковискозитетни масла. За да могат да преминават безпрепятствено през тесните отвори и да имат по-голям поток. По-високият вискозитет ще преминава по-трудно. Респективно ще е с по-слаб поток. А точно там, в буталните пръстени, маслото е подложено на най-високите температури (250°C - 300°C). Като не включвам турбото, разбира се, но и в момента обсъждаме двигател без турбо. Та там колкото по-бавно преминава маслото, толкова по-дълго е изложено на екстремна температура. Следователно по-голям риск от овъгляване и разлагане. А това пък води до съответните отлагания и коксуване (запичане) на сегментите. Резултатът всички го знаем - горене на масло! От друга страна - по нисковискозните масла, поради по-големия поток и по-ниския вискозитет, имат по-добри характеристики на топлоотнемане и топлоотдаване. Тоест охлаждат по-добре. А това е и допълнителната задача на едно масло в двигателя! Това е главната от причина за изискване да се използват нисковискозитетни масла - конструктивните особености на съвременните двигатели! Не само от еколигични причини и икономия на гориво... За повечето нови двг, за хибридните автомобили се използват масла 0W-8. Как ви се струва? ...конструктивно "изпилване" на всички възли и детайли...
  12. 1 точка
    Благодаря на Бранко за пружините! Разкрачването, което имах преди се оправи с регулируеми носачи, но след смяна на пружините, височината на колата и стегнатата возия се подобри значително. Няма нищо общо както преди. Снимките са след и преди - Газовата е 69л и пълен бензин и на двете снимки. Не се колебайте за смяната им. Благодаря Бранко за съдействието!
  13. 1 точка
    Некой ще ме светне ли, за какво точно иде реч? Дотук разбрах, че си говорите за разход на газ, ама какъв? Градско, извънградско, магистрала, или среден от трите заедно? Питам, за да си изясня, за какво ще даваме 1000лв, т.е., какво ще се доказва? И най-вече, как ще се доказва, каква ще е точно процедурата по протичане на теста - маршрут, час от денонощието, скорост, натоварване на колата (пълна, празна)? Тестът еднократен ли ще е, разбирай пенсионерско-икономично отиване и връщане до някъде извънградско + още толкова км градско, или ще е резултат от някакво продължително ( да кажем един месец) ежедневно каране по различни маршрути и режими на натоварване на двг? Като си изясня тези неща, ще реша, дали и от коя страна на "чертата" да заложа моите 1000лв.
  14. 1 точка
    Казваш колега 13 градско, а всеки тук готори за извънградско. Точно какъв ти е въпроса ,с този тежък крак няма как да го докараш разхода. А 13л градско е перфектен разход.
  15. 1 точка
    Вижте газта не е като бензина тоест течност изсипваш и знаеш колко е.Газта както знаем има две състояния течно и газообразно. Колко ви са бутилките на написахте сигурно 30 или 32 при настройка 80% да събира от обема си да събира 24-25л газ. За да се вкара това количество е нужно налягане по БДС колонката трябва да работи на минимум 12 бара. Повечето работят на 10 бара и точно през лятото когато е горещо навън 30 градуса газта е най-разширена,наредиш се на колонка с два маркуча зареждат ти включат и другия да зареждат и налагането пада под 10 бара,зареждат ви само въздух. Моята бутилка е 39 литрова бутилка никога не се стремя да я заредя до горе ,то и не става зареждам я 30 л и разхода ми излиза. Махнал съм ограничението да спира да зарежда на 80 %,че ме изнервя на различните бензиностанции различно спира,да това е така защото пак го повтарям помпите им работят на различно налягане. Когато променят и съотношението пропан бутан става още по зле,не зареждам от там. Та отново го повтарям заредете рано сутринта по хладно на колонка над 10 бара и тествайте,защо по хладно влиза повече течна фаза на газта,а не в жегите където тя е достатъчно разширена и допълнително се разширява в бутилката нагрята в багажника ви. Колега @vladimir_ranchinski за тези 30 хил клапаните регулира ли ги.
  16. 0 точки
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    Престанете да го хвалите, живея близо до него и още не съм оспял да се вредя. Едвали му трябва толкова много реклама. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
  19. 0 точки
    Какъв е този сервиз, какво е това чудо? Така като чета, ще взема да запазя и аз. Не, че ми трябва за нещо. Пък може до тогава да ми и потрябва. Това е като, както си вървиш да видиш голяма опашка пред магазин. Няма как - спираш и се нареждаш и ти. Не знаеш какво е, ама няма начин щом толкова хора са се наредили, да не е за нещо или изгодно, или дефицитно. Деформации от 90-те години, кво да прайш... На 19-ти септември очаквайте в раздел "Пазар" тема "Продавам час за Слави за 21-ви септември".
  20. 0 точки
    Аз си запазих миналата седмица чак за 20 септември:)
  21. 0 точки
    Извинявай, колега, малко смешно ми стана с "половината части", а и нали наскоро нашумя и филмът Чернобил... Та явно си достигнал периодът ѝ на полуразпад.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...