Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.08.2022 in all areas

  1. 1 точка
    Преди време помолих синковеца да ми напише 1 есе, което споделям без редакции, доволен от мирогледа му. Искам да почне шофьорлъка си с нещо истинско и отлежало. Есе на тема: "Защо искам кола и каква да бъде тя" Както всеки 17 годишен, почнах и аз да мисля за коли. Но надали всички гледат на колите както мен. Защо аз смятам, че виждам нещо повече в притежаването на кола от останалите? Първата мисъл на повечето хора е, за да могат сами да се придвижват когато и където си поискат. Макар и това да е основното приложение на колите, аз не виждам полза от това предвид факта, че в днешно време има какви ли не начини да се стигне от едно място до друго. За мен колите отварят една врата към нови запознанства и интереси. Макар и все още да не разбирам нищо съм сигурен, че чувството да работиш по колата си, било то по външния вид или по мощността ѝ, доставя удоволствие. Тази кола после те сближава с хора, които имат същата страст. Трупате опит заедно и заедно разпускате зад воланите без значение дали просто се возите по пътя или търсите тръпката от някое състезание. Не е обаче до това дали караш кола, а каква кола караш. Всяка може да доведе до различни приятелства. Аз, човек пораснал покрай Хонди, в последните години с нашумяването на японските коли по социалните мрежи се привързах към доста повече модели, та дори и от други държави и произход. За мен "златната ера" на автомобилите е от 1980 до 2010. В този период са излезли повечето коли, които са ми направили впечатление, но специално една от тях мога да кажа, че е моята мечта - Honda S2000. Такава кола обаче не може да бъде първата на един тинейджър. За момента моят план е да започна от старият Civic на баща ми с, която да се науча на главните неща. Да премина към Toyota Celica 6-та генерация с която вече ще навляза по-дълбоко към модификациите и когато вече смятам, че знам какво правя - третата кола смятам да бъде мечтаното S2000. Като заключение мога да кажа, че гледам на колите като средство за сближаване между ентусиастите. При възможност не бих се ограничил до 3-те коли, които изброих, защото имам доста повече копнежи, кой от кой по-скъп. Но само времето ще покаже какво ще успея да си позволя.
  2. 1 точка
    Жив е той, жив е! 36 лета отроду! Последно е пален преди година - за да мине преглед. Отворихме да видим задните барабани. Десните челюсти бяха накриво износени. Другото е ОК и работи. Няма теч или блокажи. Нови челюстни накладки - 4 бр - общо 30 лв, доставка 1 час! VID_20220810_160916.mp4
  3. 1 точка
    Карай с качествено масло -една от задачите му е да отмива нагарите из мотора .Аз също съм чувал от майстори мотор на доста километри да не се промива ,сигурно си има причина .
  4. 1 точка
    По-добре недей. За парите, които "евентуално" ще спестиш може да направиш поражения, които да са в пъти отгоре.
  5. 1 точка
    Да, установих го и си струва, само ако трябва да отстраняваш някакъв проблем... В моя случай и така върши работа и е полезна "екстра" поне за мен... Пробвах го, мога да изключвам компресора (от бутона AC), когато не е необходим, виждам го и си духа само външен въздух. Иначе пак го изключваш, но трябва да гледаш ситния надпис на дисплея дали е OFF или ON. При изключено положение, ако натиснеш само вентилатор да ти духа, се включва и компресора..., веднага го виждам и изключвам... Виждам и когато е на климатик, кога включва/изключва, а ако нямаш достатъчно фреон/налягане или повреден датчик, веднага виждаш, че нещо не е наред...
  6. 1 точка
    10th Gen Civics 10th Gen Civic Performance Civic Hatchback 10th GEN Honda Civic MK10 Owners Това са групите, които следя за модела във фейсбук.
  7. 1 точка
    Както и предният път - всичко е точно.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Колеги,в крайна сметка избрах бензина 2.4 ,къде заради прословутите проблеми на дизелите ,къде заради цените на горивата (на бензина ще сложа газ),отделно ,че до сега карах девет години Мазда 6 бензин и явно съм свикнал на бензиновия мотор ,дизела колкото и да е обезшумен не можах да свикна с дизеловите "честоти". Автомобила е 2010 без навигация и дистроник с всички други екстри.
  10. 0 точки
    Ти вече си друга категория - кАрай, да връвИ! Бай дъ уей - от френд дето има регистрирана служебна Т4-ка разбрах че не му дават отстъпка за газта и, но зарежда газ с отстъпка, показвайки талона на мотора, а даже и с дизеловата тойотка на жена си. Както винаги - наща система е халифакс - "синджира си иде, козата я нема"!
  11. 0 точки
    - Айше, ти девствена ли си , ма ? - Отде да знам, бате ?! Секи идва, ибе и никой нищо не ти казва....
  12. 0 точки
    Ся пак почна меренето на п*шки кой кара на газ и кой не Да и аз карах на газ преди, ама сега карам на Бензин. Ех,, ебаси как съм се прецакал като не съм си останал със стария навес на газ.
  13. 0 точки
    Журналистка пита ром: - Къщата ти законна ли е? - Как да не е законна... Всичко е законно! - Акт 16 имаш ли? - Как 16 акта, бе, нито един акт няма... Всичко е законно!
  14. 0 точки
    И аз заредих Газ след отстъпката 90 ст.! 5 години изкарах на бензин, ама с тез цени... Налага ми се да пътувам повечко следващите месеци и до края на годината ще съм избил ГИ-то. Изпреварвам по магистралата едни хубави коли. Търтят се със 100-110км/ч. и сина ми каза: "Защото не са на газ!" А тези с метана... мале, мале. Имам един познат със Зафира със заводски метан. Бензиновия му резервоар е само 10 литра! Не съм го виждал да го питам, ама с тези цени на метана, предполагам, че кара на бензин (че е по-евтино), и като му свърши бензина, превключва на метан, за да стигне до бензиностанцията!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...