Така да споделя кво се случи след, като ходих при някъв майстор и ми обяви 3-4 000 лв за ремонт на ск.кутия , реших, че каквото и да барна и да счупя няма да стигне тия цифри😀
След като разгледах видеота из Ютуб, защо се получава това тряскане от 1ва към 2ра реших да разглобя тези клапани от снимката, да ги накисна със вд40 след това да ги изплакна със спрей обезмаслител за спирачки.
На кутията има 2 клапана в едно тяло, които единия отговаря за 1ва и 2ра а другия за другите предавки.
А другия клапан не разбрах за кво е но понеже гарнитурата беше скъсана на тоя, който разглобих я нямам налична реших да не барам нищо друго докато не дойдат гарнитурите.
Това, което пропуснах но ще направя другия път при свалянето е да подам 12в ток на клапана докато е свален да видя дали движи.
Това е обикновен електромагнитен клапан, нищо кой знае кво.
След като го сложих пуснах маслото около 3 л налях новото и колата се оправи.
Информацията, която не открих е на колко NM се стягат болтовете към ск.кутия.
След, като дойдат гарнитурите ще разглобя и двата клапана , ще ги измия на ново и ще сменя пак 3л понеже тва "опресняване" явно се прави 2-3 пъти през 500км пробег понеже кутията събира около 7л а ние сменяме 3л.
Смених и филтъра.
Извода ми е, че масово майсторите са неадекватни и гледат на тебе не като на клиент , а като на касичка която да ограбят. Много са малко истинските.
И случайно ако ги намерите платете им дори повече от колкото искат за да са всички доволни!