Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.06.2022 in all areas

  1. 3 точки
    сложих заводските копчета на китайската пластмаса защото само със смяна на платката не стана при мен. Китайските копчета са с по къси крачета. Трудна операция като цяло. С тънка здрава проверка става. Намалих разстоянието между платката и пластмасата защото крачетата на копчетата идва съвсем леко по къси от колкото трябва. И ги наслоих с лепило и ги изпилих след това. Всичко работи и ауто също работи.
  2. 1 точка
    Ей така като пишете без да уточните генерация, или поне година - стават страшни неразбории. Имам впечатления но от старо ХС.
  3. 1 точка
    Здравей! Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-super-synthetic-hydrocrack-ssh-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SUPER SYNTHETIC HYDROCRACK SSH SAE 0W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (51.95 + 12.49)*1.9775 = 127.43 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  4. 1 точка
    Здравей! Линк: Buy Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L at ATO24 ❗ Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L - 5 бр. Линк: Buy Honda PSF 0,354 L at ATO24 ❗ Вид и количество : Honda PSF 0,354 L - 1 бр. Стойност на поръчката: ( 6,49*5 + 6,99*1) * 1,9775 = 77.99 лв. Начин на плащане : - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Чрез куриер до офис Пролет на Еконт гр.Г.Оряховица
  5. 1 точка
    Здрасти ! Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 - 0.946 L - 4 броя Стойност на поръчката: (6,49*4)*1.9775 ~= 52 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по REVOLUT Начин на получаване: - чрез куриер (засега) ако до тогава не ти се обадя за човек на място п.п. Току що изпратени 52 лв
  6. 1 точка
    Здавей, преди 5000 км е направен реглаж на клапани така, че отпада ! Поздрави
  7. 1 точка
    Здравей, Бих искал да поръчам отново: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.htmll Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (55.95 + 13.49)*1.9775 = 137.32 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut. Начин на получаване: - чрез куриер
  8. 1 точка
    Оригинален от Бултрако? Абсурдно висока. По-добре вземи баласт 2ра ръка – те рядко сдават багажа като цяло. Но за много по-добри пари на твое място бих сложил хубави китайски баласти и на двата фара. Пък лампите каквито искаш, не е нужно и те да са китайски. С добри китайски баласти фаровете ти хем ще светят по-силно, хем ще е за частичка от цената за оем.
  9. 1 точка
    От месец съм на тръни по светофарите. Светва ми жълто, изчаквам, светва зелено и се почва, камиони, 2 коли, велосипеди да минават пред мен! Свиря, светя, засилвам се към тях, никакво трогване, безсмъртни са. Дали да не взема баничарка за 1000- до лева и да обърна няколко 100 000 струващи надути пуйки, а?
  10. 1 точка
    Да ти е честита и споделяй повече! Днес я тествах на автоизложението. Определено приятна градска кола с мижав разход. Настъпих я по Тракия прилично и разхода се качи двойно - 6/100. Като цяло ми допада, но не бива да се очаква нещо от нея над 100 км/ч. За градската джунгла е супер. На старт ел. мотора даже върти гуми. Тиха е, стабилна (навежда се поради височината си), но не знам дали ми допада ревът на ДВГ генератора, който звуково имитира смяна на предавки. Ценичката и е висока, но не изглежда евтина кола, ако не и "заничаш". Интериорът е доста удовлетворителен и е от "старата школа".
  11. 1 точка
    Адмирации ти поднасям, макар да е слабо казано! Както винаги проблемите на хонда автомата са от слабо налягане, а вдигнатата утайка при загряване на маслото е нормална причина. Жив и здрав за ентусиазма и че заслужено ще си караш супер шестицата!
  12. 1 точка
    На другия ден от предния ми пост запалих колата на подемника в сервиза който демонтира/монтира кутията и с трепет видяхме че колелата се въртят. След като набрах смелост излязох да карам извън сервиза. Нямаше проблем с предавките. Всички работеха безупречно. Реших да си кормувам към къщи. Малко преди да пристигна, след около 5-6 км от сервиза, при смяната на предавките кутията започна да "рита" и то грубо. Това беше ново чувство за мен, защото никога до сега не го е правила. Прибрах се замислен. След два дни я изкарах и започнахме тестове с приятеля с който я ремонтирахме. В началото нямаше никакви проблеми. След около 6-7 км започна пак да "рита" грубо и едвам се прибрахме до гаража. След "почесване" решихме да проверим соленоидите. Първо двата единични и "трудния" двоен под акумулатора. Нямаха никакви проблеми. Остана другия двоен. Там нещата се оказаха потресаващи. Единия беше тотално запушен филтъра му. Следва почистване и нови тестове. Пак нямаше никакви проблеми. Въртяхме се в кръг из града около 20 км. Тогава нещата се повториха. Пак започна да "рита" грубо и пак едвам се прибрахме. Този път направо свалихме соленоида и филтъра пак беше запушен тотално. Междувременно забелязах че не работи "Lock up-а". След два дни реших смело да карам до работа. Това са 25 км. Имаше мъгла и чувството, че карам на тръни, не ми позволи да вдигна повече от 85 км/ч, въпреки че карах по магистрала. В края на пътуването има спускане от около 2 км. При нормално спускане колата би трябвало да мине в режим "спускане" или моторна спирачка, но тъй като "Lock up-а" не работи, на практика колата беше все едно не на скорост. В края на спускането светна "чека". Последваща проверка показа, че има три грешки P0700, P0730, P1739. Първата означава, че има проблем в кутията, втората ненормално съотношение между предавките, третата проблем в датчика за налягане на 3-а предавка. Последва отваряне отново на соленоида. Имаше много малко замърсяване. Бутах малко кабелите на датчика за налягане на 3-а предавака. Докато гледах за грешките в ръководството за ремонт, попаднах на грешка P0740. Означава, че има проблем в "Lock up-а". Такава грешка нямах, но имах проблем с "Lock up-а". В описанието на грешката имаше нещо много интересно. Че след като правиш каквото и да е (примерно смяна на соленоиди), трябва да се нулира компютъра на кутията и след това да се кара колата над една минута с над 88 км/ч. Бях ресетнал компютъра, но не бях карал над една минута с над 88 км/ч. На връщане от работа се качих на магистралата и с трепет карах 2-3 минути със скорост около 100. Отпуснах педала на газта и се оказа, че "Lock up-а" се е появил. След седмица (около 300 км) отново отворих соленоида и имаше минимални боклуци. Сега съм на около 2500 км след ремонта. Няма проблем с кутията и превключва безупречно. Много рядко има лек дискомфорт при смяна от 2 на 3, който само аз усещам (пътниците не усещат). Най вероятно има нужда от ново почистване, но гледам да изчакам по голям период от време. От 3 на 4 не се усеща смяната на предавките. Запушващия се соленоид участва при смяната на предавките от 1 - 2 и 2 - 3. Боклуците които се появаха в началото си обяснявам с това че не беше сменен филтъра (тъй като не намерих наличен в БГ) и явно съм го разбълникал с въздуха който пуснахме през него. Много съм доволен от резултата. Не писах до сега, за да не става "сага" ремонта на кутията, а и да има все пак краен резултат. Надявам се да си я карам още време колата, тъй като е в много добро състояние външно, вътрешно, окачване, двигател, а бе отвсякъде. Ако някой друг ентусиаст има нужда от помощ по темата - да ме търси. Ще споделя моя опит и съвет.
  13. 1 точка
    Аз ходих тука при един нашенски голям сервиз за смяна на задните преди две години ,че свиреха пластините -съобщават за смяна ,взеха да стискат буталата с едни менгемета за да ги приберат -нищо ,казаха апаратите са блокирали и са за смяна ,абее не знам защо ама ме усъмни нещо тая работа ,викам ай утре ще намина събирайте всичко със старите накладки че бързам за важно съвещание -ето ви парите за изгубеното време и чао.После из нета разгледах -има клипове за тази кола как се въртят буталата и се прибират лесно ,смених си ги сам -имам инструменти ,добре че ги спрях навреме тия безхаберници ,иначе голям сервиз с големи цени и претенции -ама то от всеки безделник майстор не става ,особено и като не иска и да се научи на нещо -наемат млади неопитни момчета ,те пък гледат да има там за цигари пари и някоя бира ,не са особено заинтерисовани от работата която вършат .
  14. 1 точка
    Време е да допълня горният си пост с още малко инфо. Това е задна дясна врата, процедурата е същата за да се озове стъклоповдигача на операционната маса. На снимките съм показал всичко нагледно. Четката е толкова прегоряла, че се разпадна на прах само с докосване. Виновникът за моите не работещи стъкла е модула на шофьорската врата. Пластмасата под копчетата за задните стъкла е счупена, което не позволява на копчето да се върне в изходната си позиция след натискане. Заради това се подава постоянен импулс на моторчетата докато четките не се разпаднат и спрат да работят. В момента съм заключил от панела стъклата, за да не може неволно да ги натисна и да се стигне до същата ситуация. Следващата стъпка е нов модул за управление за донор, за да се вземе здравата пластмаса от него и от два да се сглоби един с моята платка.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Определено не е добра идея да започваш с десен волан! Относно притеснението за другото гориво и изобщо шофирането, сигурен съм, че има и други неща, с които си бил неопитен в началото, но си свикнал нетолкова трудно. Разбирам, че конкретно те притеснява потеглянето на равно и под наклон. Просто въпрос на баланс в натискането на газта и отпускането на съединителя и бързото изпълняване. С практиката ще го усетиш и ще стане без да го мислиш. Дотогава ще имаш тук-там неуспехи, ще отнесеш някой клаксон от нетърпелив шофьор зад теб – хич не се впрягай, нормално е. Ако колата зад теб е близо, просто тръгвай с ръчна докато добиеш увереност, за да нямаш ход назад. Няма нищо срамно 👍
  17. 1 точка
    1-во - не цитирай пост, ако е над твоя! Ясно е че отговаряш на него, а и не е нужно. 2-ро - десен волан в Англия си е нормален за тамошното движение. Обратният волан е опасен когато не е до осевата линия на движението, а до банкета.
  18. 1 точка
    Пак да кажа - става въпрос за температурата на електрода (минусовият най-вече)! Електродът се загрява от топлината в горивната камера до 850 градуса (при запалване на гориво-въздушната смес). ... Става въпрос способността на свещта да отвежда температурата на електрода си, през резбата до главата на двигателя, и там да я отдаде. Колко по-бързо отдава температурата на електрода си, толкова по-студена е свещта. И обранто... При голяма степен на сгъстяване, бързооборотен двигател и при високи обороти, електродът трябва да изстива по-бързо, за да не възпламени с горещината си следващата порция гориво, преди да бъде подадена искрата. Да не се получи т.н. "детонационно горене". А температурата в цилиндъра се намалява сериозно при всмукване на новата (студена) гориво-въздушна смес. Но загретият до червено електрод изстива по-бавно. Стените на цилиндъра се охлаждат допълнително и от антифриза, а електродът - не.
  19. 0 точки
    Много трака. За реглаж на клапани е
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...