След ''леко забавяне'' да продължим темата, ако има кой да я чете.
След като събрах интериора, неше време да обърна малко внимание на окачването. Взех Eibach Pro Kit 30/30, но предлагат само за Д-серия (голяма грешка)
Колата падна доста отпред и вози доста меко. За да може да върнем фабричната задна стаб щанга, сложих от китайските носачи с полиуретанови тампони и разпънка в багажника.
Покрай коледните празнии намерих време и я вкарах в гаража да обърна внимание на външния и вид, тъй като боята беше доста надрана и оксидирала.
Премина полиране в 2 стъпки, апликирахме керамика на Nanolex Si3D Max и топ покритие Nanolex SiFinish, стоповете се полираха и защитиха с керамика, както и стъклата.Ефекта беше УАУ,
Тъй както е ясно на всички фаровете на 5-та генерация са отвратителни, освен полирането се занимавам и с рециклиране на фарове и беше идеалният момент да вградя лупи в тях. Нарочно не използвах кристални стъкла защото исках да запазя визията максимално заводска. Вградих 2.5 инчови Би-ксенонови Morimoto Ultimate, с 55W ксенон система на 4300 температура. Както и амбър мигачи.
Предната емблема я хромирахме с тъмен хром
Като цяло се получи желаната визия на колата.
Междувременно пристигна и нов ОЕМ ключ и малко други ОЕМ гарнитури за мотора..
За напред ще се постарая да качвам по-често и подробно развитието на колата (ако има такова).