Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.05.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Честит празник на именниците, а на останалите - ден на храбростта! Поздрави и на служилите и служещите в армията ни, която няма пленено бойно знаме през войните! ВЕЛИИИИК Е НАШИЯТ ВОЙНИК ... за разлика от родний политик. Горният със чест печели битките! а долният - цар е на "бибитките".
  2. 3 точки
    Пожарите в колите в голямата си част се случват или при двигателя или в купето долу в краката при бушонното табло. И в двата случая, ако си сам, трябва да можеш да боравиш с една ръка, т.е. с по-голям от 2 кг пожарогасител ще е на практика почти невъзможно да действаш. НО, по време на движение, ако пожара е в купето, и си сам , то масовите пожарогасители от 1 и 2 кг по-скоро не вършат работа , защото те стават за пръскане с една ръка, но за да изтеглиш предпазната скоба/шплент трябват 2 ръце, така че в движение не става. Затова за да е сравнително спокойно, оптимален вариант е да имаш един малък флакон (от вече „нередовните“ тип спрей 300 - 500 мг), който да ти е буквално на „една ръка“ разстояние като шофираш, за случаи в движение. И един 2 кг , за всички останали случаи. И разбира се молитви да не се стига до пожар... Ако фирмата, която прави годишната проверка ти е на път - струва си да го проверяват годишно. Ако ще изхарчиш 2 х 5-6 лв за път (за оставяне и вземане) + проверката + времето, то тогава си струва да го проверяват само от екологична гледна точка, иначе по-изгодно е да купуваш нов всяка година за 15-20 лв. Бъдете здрави и ... Храбри :-) ПП Желателно и поне една тренировка - жертвайте едни 20 лв за да сте сигурни как работи пожарогасителя, че дойде ли време да се ползва - стреса е голям, особено ако човек не знае как да действа.
  3. 2 точки
    Пичове, мисля, че проблема вече е отстранен. Оказа се наистина, че джамбазите са сложили Abs модул за друг модел акорд, а не правилния за моя. При което възникваха проблемите по-горе. Поръчах модул втора употреба(по спецификация за моя автомобил) , до сега съм минал 10тина километра и вече не се появяват дразнещите светлини (abs, vsa).!!! Ако тези светлини ви се появяват след 200-300 метра шофиране и диагностиката показва, че задните колела се движат по бързо от предните и записва грешка "грешен размер гуми", шанса е огромен вашата кола да е също с неподходящ abs модул!!! Благодаря на колегата #Ivan_Ch за съдействието за разгадавсне и решаване на проблема😉 !
  4. 2 точки
    @mitaka0007 Високите нива на калций (Ca) се считат за провокатор на pre-ignation, не калий (К). Намаляването на Ca (калция) и използването на Ca-Mg (калций-магнезий) пакети в маслото намалява риска от pre-ignation.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Поради липсата на акорд за Европа, сменям сегашния само за това... Превъзходна е: https://www.toyota.bg/new-cars/camry
  7. 1 точка
    Това е грешката, която се предизвиква от не правилния ABS модул. При колегата беше сложен модул от преди фейса и явно това не се харесваше на автомобила.
  8. 1 точка
    Аз бих предложил да не рискуваш с кола нов внос с Газово. По добре ако е слагано от собственика и може да се проследи подръжката във времето.
  9. 1 точка
    @JHM ...от темата за капковите проби. Вече съм с трето пълнене Shell Helix Ultra. Нямам никакви забележки. Изглежда двигателят го харесва. Работи перфектно, няма разход на масло. Лабораторният анализ също показва много добри стойности на 7500 км., с оглед на стария двигател. Взел съм и SSO от коледните промоции, което се чудя, на есен, в Jazz-а на баща ми ли да сложа, или в моята. Ще видим... SSO съм ползвал веднъж преди 5 години, мисля. И с него беше добре. Направи ми впечтление, че потъмнява много бавно. Но сега и рецептурата му е малко по-различна, та не знам как ще се държи.
  10. 1 точка
    Това малко не ми се връзва. Обикновено при липсващ или неефективен катализатор грешката е P0420. За кнок сензора не знам каква е, но майстора би трябвало да я прочете и да е сигурен че сменя дефектирала част. Аз сменям катализатор, но понеже го проверихме и стигнахме до извода, че е за смяна.
  11. 1 точка
    Капков тест 1 1.Mobil1 5W30 ESP от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-204100км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1100км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 44км/ч. 7.Сезон на експлоатация 08.04.2022 до 04.05.2022г. 8.Мото часове около 30 9.Изразходвано гориво 100л.газ и 10л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване сравнително лек. 15.Предишно масло-Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна(гаражна беше) температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне.
  12. 1 точка
    Първо регулираш клапаните,по това колко си избягал от стойностите ще разбереш дали пак да изчакаш тези 20 хил или по-рано е нужно. Дросела се чисти ако никога не е правено, като се свали и кисне в обезмаслител. Тема има за каналите на самия дросел трябва да са добре изчистени ,единия регулиран от болта за празен ход и IACV другия от термоклапъна. Проблема ти може да е и от грешна позиция на дроселовата клапа,тя се следи от TPS a .Трабва да се закачи на софт и да се види. Виж дали жилото на газта няма прекалено свободен ход,коригирай го. Регулира се и се натяга от тук.
  13. 1 точка
    Ето и част от упътването което е към модула: "Модула се свързва към ключа за светлините на автомобила, и с работата си, той имитира работата на самия ключ, само че го прави автоматично. Захранва се след "контакт" и започва да следи напрежението на точката от която е захранен. След стартиране на двигателя, напрежението се повишава, модула отчита това повишение и включва фаровете. След като изключите от контакт, модула изключва фаровете. Модула е подходящ както за обикновени крушки, така и за ксенонови светлини. Проектиран е да захранва две крушки с обща мощност 120W (около 8,6 А), за по-големи мощности, ще трябва да се свърже допълнително външно реле. Модула има възможност за настройка на напрежението при което ще включи светлините, защото в зависимост от точката си на свързване, то може да варира. Настройката на модула се извършва чрез тример-потенциометър. Въртейки тримера по посока на часовниковата стрелка, модулът ще се включва при по-високо напрежение; при въртене на обратно, ще се включва при по-ниско напрежение." Модули има на много места, моят го купих от ОЛХ. За жалост исках такъв който се монтира на дългите светлини и те светят на 20%-30% но няма как лесно да се монтира на хондичката. Трябва да се преправи схемата, или да се монтира директно към фаровете. Или поне аз не се сещам друг по-лесен начин Ако имате въпроси ще се радвам да помогна. На лично мога да ви дам линк към обявата от която си поръчах модула.
  14. 1 точка
    Ето обещаното обяснение. На снимка №1 са посочени кабелите към които се връзва модула. (Това е поглед над волана) Освен тези трите кабела ще ви трябва и захранване след контакт. Под волана, откъм ключа за запалване има едни дебели кабели. На вас ви трябва жълтия кабел с черната черта! Ето и общ изглед на схемата: Реално модула захранва реле, което пали късите светлини. При този начин на свързване, около 5сек. след запалването на двигателя светват късите светлини. Габаритите не светят! След завъртане на ключа на фаровете (включване на габарити) модула се изключва и светлините се управляват от ключа на фаровете. След загасянето на двигателя модула се изключва и фаровете угасват. Същата схема може да се изпълни и с обикновено реле. Но тогава фаровете ще светват веднага след подаване на контакт (преди да е запален двигателя)!
  15. 0 точки
  16. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...