Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.04.2022 in all areas
-
4 точки
-
2 точкиСкоростите бяха ремонтирани със съдействието на сервиз Кайан от човек,който не съм виждал. От сервиза се съгласиха ( след доста уговорки ) да свалят скоростите и да ги ремонтира техен познат. Смениха ми и съединителя. Всичко ми излезе 760 лв. Намерих и друг сервиз, но е във Варна.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКолега, мястото на волана не те прави шофьор. Идиота си е идиот и от ляво, и от дясно. И към автора на темата: Пич, с питане няма да стане, трябва си рутина и време зад волана
-
1 точкаАми съпоставката е следната: В града CR-Vто дава разход около 10, моята дава различно но най-често около 15-16. Извънградско CR-Vто трябва да му се тъпче газта, че да изпревариш някой камион. Вариатора се държи много странно. Иначе разхода както споменах в другата тема е еднакъв и на двете коли. около 9 при скорост 140. Не съм си правил експерименти да карам с 90, защото нямам нервите за това Сега си взех новите летни гуми и ще видя с тях какъв разход ще дава. Пресни, пресни 0622 им е Дота.
-
1 точкаПреди 2 седмици ходих до Банско и реших да си направя кефа. След Симитли превключих на dynamic mode, колата става като лагерна количка в завоите. Такова нещо не бях очаквал, а най-якото е като й се даде газ на излизане от завой Днес слагам летните гуми и Другата седмица ще я пробвам по подбалкансия да видя как ще е А тази седмица карах на сестра ми CR-Vто, та имам пряка прясна съпоставка между двете коли.
-
1 точкаАз съм доволен от EBC. Карам с бюджетния клас вече 6-7г , почти 150к км. При взимане на автомобила сложих: Предни накладки TEXTAR 2372001 Задни накладки TEXTAR 2352701 Без да сменям дискове. 10к км след това старите дискове започнаха да тресат при спиране. Тогава смених всички дискове и накладки: Предни: EBC Ultimax Brake Pads DP1525 EBC Standard Brake Discs D1399 Задни: EBC Ultimax Brake Pads DP1216 EBC Standard Brake Discs D1400 60к км след това смених само накладки. Вече предните бяха друга серия, но със същия номер. EBC Ultimax 2 Brake Pads DP1525 EBC Ultimax Brake Pads DP1216 Преди месец след още 60к км сложих пак същите като предходната смяна. Дисковете имат живот поне още една смяна. На нормален стил шофиране спират, нямам проблеми. Няма спорт в тях. Никога не са карани състезателно. Уточнение, CL9 2.4 AT. Няма стържения, свирения и тн.. Залагам на тях предимно заради възможността да попадна на ментаци от другите марки. Викам си ги от сайта.
-
1 точкаТова е проблем със съединителя, по някаква причина не отделя, тоест помпата не натиска докрай. Причината може да е износена помпа, поради много километри или несменяне на течността. Тук има решение, братушките са пуснали тяхна помпа, тоест ремонтира се: https://cmc-robot.ru/worldwide-old https://www.ymagicmop.top/index.php?main_page=product_info&products_id=704013 Другият вариант са износени четки на мотора, който натиска помпата, но това е по-малко вероятно в твоя случай: https://autorepairkits.net/honda-civic-5d-i-shift-repair-kit Третият вариант е не добра калибрация между модула за скоростите и съединителя, тоест липсва синхрон, което води до това, което описваш. Четвъртият вариант е своенравността на тази кутия и по-лошото й поведение при определени условия, примерно когато е студено или е престояла по-дълго, но ако тези магарии ти ги прави след продължително каране, тоест напълно загрята система, то това отпада. Предполагам, че са ти сменили спирачната течност на съединителя след ремонта, но можеш да направиш още една смяна, като прекараш повече течност през системата, за да прочисти хубаво, тъй като има голяма вероятност дълго време да не е сменяна.
-
1 точкаКъси преходи, студени стартове, недозагрял мотор - това води до повече конденз. Кондензът пък реагира с естерите в амсойла и води до "убиване" на алкалното число. От там отслабват и диспергиращите свойства, и се наблюдава разрушаване на ядрото при капковата проба. В почти всички анализи на отработки амсойл сигничър, се наблюдава рязко пропадане на TBN след няколко хил. км. Особено при повече градско. ... пък нека си му дават 15 - 20 хил. мили реклама!
-
1 точка@jijane да, ама нищо не мога да направя по въпроса. Оказа се, че при сервизирането октомври месец са забравили да сложат филтъра на кутията, което води до скапване на всички фрикционни дискове на всички пакети съединители.Разбира се в сервиза казват, че няма как да върви колата без филтър. Но явно е вървяла, ама маслото не е стигало като хората до всички части на кутията. Майстора ми ги показа и бяха препечени доста. Той не отваря за първи път ZF8 и каза, че до сега не е виждал такова нещо. Сменени са всички дискове в кутията и торк конвертор-а. Колата в момента върви много добре. В събота ходих до Боровец и проблеми не съм имал никакви. Оня ден при едно излизане от една пресечка трябваше да я настъпя малко повече, тръгна си без никакви проблеми. По 3ти март ще ходя до Търново та ще й направя едни 300-400км и би трябвало адаптациите да се оправят
-
1 точкаНемските автомобили са прословути с дългите си интервали за обслужване. Последните години е типично да дават интервали от 20-30 хиляди километра или 10-15 хиляди мили и да казват, че скоростните кутии не е нужно да бъдат обслужвани в рамките на гаранцията - още преди 20 години мерцедес станаха известни със скоростите си, които нямат нужда от обслужване. Това е супер за хората, които купуват нова кола на "lease", където не я притежават, а я карат срещу фиксирана месечна вноска 3-5 години или просто сменят автомобила си често - практически това означава, че нямаш излишни разходи и разкарвания до представителство. Супер е и за производителите - в днешно време дори по-неуспешните двигатели и скоростни кутии обикновено изкарват 100 000 мили (понеже говорим за американския пазар, където се кара по 18 хиляди мили на година средно), но ако не са поддържани - скоро след това започват проблемите и имаш стимул да си купиш нова кола, вместо да търкаляш старата още толкова. За това е хубаво да се следи, че поне препоръчителните обслужвания при втора ръка са правени навреме. А с напредването на възрастта и километрите, да се обслужва по-често от колкото производителя препоръчва. Поне ако имаш намерение да караш колата дълго. Благодарен съм на @Drone, че споделя за проблемите с автомобила, макар да от моят прозорец да не изглежда като "къса клечка" - такива неща са точно това, което бих очаквал от такъв автомобил (искрено, не го казвам, за да дразня). Надявам се скоростите да са единственият проблем в обозримото бъдеще и дори това да е е причина автомобила да се окаже у нас на добра цена. Ще се радвам ако продължиш да пишеш - интересна ми е равносметката. Ако имаш желание да пазиш и история в CarSpending-а, ще е страхотно.
-
1 точкаДа. Имах предвид че макар колите ни да са 4х4 (а твоята и с по-висок клиренс), са си асфалтови. Да се не вреш по чукаците.
-
1 точкаЦецо, тва и с легена можеш да го направиш Задкормилното устройство е виновно в случая.
-
0 точкиНастана пролет, слънце граее, та се бях подготвил днес да разглобявам и да мажа/лепя, но ми се размина. Задната щора нещо излизаше накриво и блокираше, та си мислех че е от механизма, или кората. Оказа се че в зоната на процепа за щората, просто тапицерията се е разместила (вероятно от баса), щракнах я обратно на мястото и, иии - сенката доди.
-
0 точкиЕ не разбира се Няма торк векторинг, но пак се усеща като се излиза от завоя.
-
0 точкиБайдън и Путин решили да си разменят секретарките в знак на добра воля. След месец американката пише на Байдън: -Всичко е ок, ама Президента ме кара всеки ден да идвам на работа с по дълга пола със сантиметър и се боя, че скоро няма да и се виждат хубавите крака! Руската секретарка и тя писала на Путин: -Владиир Владимирович, всичко върви по план, ама Американския президент всеки ден ме кара да идвам на работа със сантиметър по къса пола! Боя, се че след седмица ще започнат да ми се виждат кобура и мъдите! Чакaм инструкции!
-
0 точки- Мамо, днес в училище учихме как се правят експлозиви. - Браво, сине, а утре какво ще учите в училище? - Кое училище?
-
0 точкиИнтересно, дали пък няма да умре, щото не е сменяно маслото. Това ми напомня на оня, дето питал кардиолога, дали сърцето му е в добро състояние, а докторът му отговорил: - Спокойно, сърцето Ви ще Ви изкара чак до края на живота Ви.
-
0 точкиПовечето не ги обслужват и се чупят на 200-250к. Нали маслото е Longlife вечно уж Един колега имам с а5-ца със същата кутия, звънял в Ауди, казали му: Ами не се сменя маслото, като умре се прави хахах.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00