Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.03.2022 in all areas
-
2 точки2л. масло струват 40лв. на 10 000км. Колко струва отварянето на двигателя? Раздели сумата за ремонт на 40лв. и го умножи по 10 000, за да видиш колко километра ще доливаш, без да се харчиш за скъп ремонт! 2000/40= 50 смени на масло. Ами колата ще е бракувана дотогава или на 775 000км!
-
2 точкиКъси преходи, студени стартове, недозагрял мотор - това води до повече конденз. Кондензът пък реагира с естерите в амсойла и води до "убиване" на алкалното число. От там отслабват и диспергиращите свойства, и се наблюдава разрушаване на ядрото при капковата проба. В почти всички анализи на отработки амсойл сигничър, се наблюдава рязко пропадане на TBN след няколко хил. км. Особено при повече градско. ... пък нека си му дават 15 - 20 хил. мили реклама!
-
1 точкаСлед близо 10-годишна пауза в мърчандайза, направихме нови клубни поставки за номера: Подложките са изработени от полистирол и разполагат с държачи на регистрационния номер от двете страни. Печатът е комбинация между ситопечат в двата края, и дигитален печат в средата, за да може да се визуализира преливащия ефект между бялото и черното. Дизайнът им е максимално изчистен откъм цветове и оформление, за да се вписват върху какъвто и да било цвят кола. Цена за комплект от 2 (две) подложки: 12лв. Засега подложките могат да се взимат от: @Ronin7 с получаване на обща поръчка за масло; Бургас (ж.к. Изгрев) при колегата @Martin_Panaiotov (вече няма); Сервиза на Венелин в Стара Загора; Мен лично за София и Стара Загора след контакт на ЛС или скайп "златозатор" (на латиница). Търсим колеги от страната, които са склонни да вземат няколко комплекта, които да предлагат в своя град и да имат възможността да се запознаят с други местни хондаджии. От фенове за фенове. Дано ви харесват!
-
1 точкаИван Фена Иванов е твоя човек. Ползвал съм му услугите и съм повече от доволен. Телефона му го има тук във форума. Ако ти е близо Дупница той е човека.
-
1 точкаЕдва ли караш с 200, но колкото по-високоскоростна е гумата, толкова по-точно е произведена и по-лесно се балансира. По-ниско скоростната от друга страна е нормално да е по-тиха, защото сместа е по-мека (оттам и по-високата консумация на гориво), а и шарката няма многото напречни канали като Бриджа. Но 2 децибела са си фактор, особено на ниски скорости. Над 100 въздушното съпротивление надделява този шум. Така че, не парите са фактор, а твоят поглед върху конкретните критерии и тежестта им в общата картинка.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-max-0w-40.html Вид и количество: MOTUL 8100 X-MAX 0W-40 (5 x 1L) Стойност на поръчката: 52.25 * 1.9775 = 103.32 лева Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина Благодаря!
-
1 точкаНа мен не ми хареса, щото едно състезание не е само двама да се изпреварват последните няколко обиколки за победата. Много ме дразнят тези правила на Ф1 с тея тъпи флагове. Отново последния се блъска сам и го отнася първия. Чеко беше грубо казано ограбен. След това по време на виртуалната кола за сигурност Верстапен свали цяла секунда от Льоклер, вероятно защото на ферарито му е по-трудно да работи в не оптимални температури. Цялата стратегия на Хамилтън зависеше от това дали хората му ще му кажат 5 секунди по-рано да влезе в бокса и заради поредната сефти кола да не понесе "негативите" от избратаната стратегия. Изкуствени интриги са това. Интригата трябва да е на пистата в нормални състезателни условия и стратегията със спиранията. Не да се случват някакви случайни работи, които да афектират всичко по непредсказуем начин. Все едно във футболен мач съдията да има право ако реши да вкара втора топка в играта, ей така от нищото.
-
1 точкаДнес ми остана време да монтирам новите поставки. Стоят чудесно, а захващането на номера е в пъти по-сигурно от това на предишните, които имах.
-
1 точкаНе мисля, че проблемът е във филтъра. По-скоро амсойлът е с друга рецептура. По-малко ПАО, повече хидрокрек, а дали не са сложили и малко минералка... Не дават обяснения в msds-а. От снимките изглежда, че маслото е за смяна. Това му е ресурсът при 60% градско в зимни условия и 200 м.ч. на LPG + бензин. Все пак пали на бензин, нали? Всички са завишили процентът на евтините бази, дори и Мобил. Повсеместно е. Решението - честа смяна!
-
1 точкаКолега, при мен по същият начин светна. Бях тръгнал за Букурещ. Пробвах с каране по всякакви варианти но не се получи. Скъса ми нервите през целият път тогава, защото над 2к обороти не тегли грам. След прибирането ми в Бг пробвах и софтуерно, но също не допусна регенерация. За това взех кардинално решение и последва отстраняване, и ремап. Настроиха я на 195кс. Колата се държи прекрасно, върви, не пуши и минава преглед с по-добри показатели от почти всички немски кошници, били те и доста по-нови
-
1 точкаТъй като от седмица вече съм "специалист" по този вид кутия, мога смело да ти заявя, че проблема ти е като моя, само че на друга скорост. "О" пръстена на буталото на съединителя се е споминал (моя беше на 4 части). Съответно този процес на скапване на пръстена е бил продължителен, а именно - бавното превключване на втора скорост. Последващия ефект е непълно притискане на съединителите и съответно катастрофално износване на фрикционите и металните дискове. Следващия етап е блокиране на пакета. И край със скоростта. В общи линии това се случило на мен. Предполагам и на твоята кутия. Относно моята кутия в момента съм на етап издирване на части. Фрикционите и комплект уплътнения има налични локално където живея - Варна. Но стоманените дискови ги няма и ми обявяват, че за една седмица могат да ги доставят. В момента чакам да потвърдят, че наличните фрикциони и комплект уплътнения стават за моята кутия, защото по опис са за скоростна кутия BAXA и не помня другия модел. Kутия на нашите акорди е тип MDJA. Надписа ми си замина завинаги след като прекарах един парцал с кореселин през него. Все пак му направих снимка преди това. Ако някой може да ми предложи фирма за доставка на стоманените дискове (от днес за утре), ще бъда много благодарен. За да не чакам една седмица от доставчика при който има налични другите части. Така ще мога да сглобявам още тази събота, неделя. Като цяло ремонта не изглежда страшен. Но все още е в етап само разглобена кутия, така че рано за изводи. В някакъв момент може би ще пусна видео и снимки от процеса. Снимам с две камери в близък план при всеки етап, а една друга камера снима постоянно.
-
1 точкаКапков тест 3 1. Amsoil Signature series 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-206300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 7000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.09.2021до 20.03.2022г. 8.Мото часове около 200. 9.Изразходвано гориво 700л. пропан бутан и 80л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л.,като е източено несливаемото количество старо масло. 11.Доливане 250ml 12.Маслен филтър, Honda OEM made in USA. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,вече тежък с много студени стартове през деня и повече работа на бензин. 15.Предишно масло- Mobil1 5w30 esp,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. Не тръгна добре този амсойл. Имам и едно предположение,което май ще обясни по тъмните капки.А именно не изполването вече, на добрия стар OEM маслен филтър "Purflux LS350"!
-
1 точкаЗдравейте, Втора проба на Ravenol SSV 0w30. За сравнение с историята на предходното масло, на предната страница. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 235 615 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1350 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 20/80; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 29.11.2021 - 07.02.2022; 9) Моточасове – около 63; 10) Изразходвано гориво - около 130 л. Shell V Power Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 50-100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни четири къси смени на 4000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
-
1 точкаПо-грешка съм изтрил файловете от облака, ето нов линк за сваляне. Инструкция за инсталиране на HDS (3.101.019) + драйвъри на китайски кабел на Windows 7 x64 и Windows 10 x64 Редакция по молба на автора: Ваш файл може да нарушава Общите условия на Google Диск Във файла Ви „Honda HDS 3.101.019 (400mb).7z“ има съдържание, което може да нарушава Правила срещу злонамерения софтуер и сходно злонамерено съдържание на Google Диск. Някои от функциите, свързани с този файл, може да са ограничени. Това е новия линк: https://mega.nz/folder/J0VBTAwL#15c1SDoS4cYZPrIXjtSqcA
-
1 точкаВашето препоръчано масло е в тази таблица: https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit?usp=sharing Темата за обсъждане на масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841&do=findComment&comment=1057467514 FAQ двигателни масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101840&do=findComment&comment=1057467386 Отваряне на тема тук с заглавие: -Препоръчайте ми масло.. -Какво масло за моя двигател... -Да питам за едно масло.. ...и други подобни е ГРУБО НЕУВАЖЕНИЕ към труда на екипа, събрал и подредил тези материали.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00