Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.12.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Ето какво казва Миралай Тефик бей след като Левски е осъден на смърт...! " - Хитър и прозорлив е...Умен човек,има честни очи,които дълбоко в мене гледат…. Ако не бях турчин и не бях миралай, щях да тръгна след този човек! - Ти си луд, Тефик бей! – възкликва Орхан бей. – Неговите дири свършват до бесилото. - Не! Започват от бесилото! Ти нищо не разбираш – ние с тебе живеем, за да умрем. Той умира, за да живее!..."
  2. 3 точки
  3. 3 точки
    Честита Коледа Хо Хо Хо! Малко да ви разкажа за проблемите с който се сблъсках от както имам MDX 2016. (август 21г) след 2 месеца из БГ една вечер след на тръгване от работа светна коледното дърво с всички възможни грешки, отказаха системите за сигурност и чека. Колата върви,но всичко свети. Изчетох де що има и започнах да отметвам точките. Първо смених акомулатор, за 3-4 дни грешки нямаше, след това отново се повтори. След това смених свещите, историята се повтори.Реглаж клапани отново на изходна позиция, свети та чак заслепява. Отново в сервиза(ако някой има нужда от препоръка за Бургас на лични) след необходимите проверки се оказа egr клпан. Благодарение на добри хора зад океана се сдобих с желаната част,която бе подменен и сега си имам отново усмивката на лицето
  4. 2 точки
    Здравей колега. Ето тук може да видиш: https://paulstravelpictures.com/Honda-CR-V-License-Plate-Light-Bulbs-Replacement-Guide/index.html
  5. 2 точки
    Е той форумът е за това. Занимавайте го.
  6. 1 точка
    - Вземи чашата. Хвърли я и виж какво ще се случи с нея. - Счупи се! - А сега й се извини и виж ще стане ли отново цяла! МариоПузо - Кръстникъ
  7. 1 точка
    Вече съм писал тук - предишната ми кола (дизел) аз лично направих 300К без смяна на съединител - накрая отделяше все още ниско и колата потегляше на 2-ра по наклон без подаване на газ. Но всичко зависи от карането. И може в Италия да не си поддържат редовно колите, но това не значи че всички коли от там са кенефи. Това, че нашите търговци внясат предимно такива, е друг въпрос. Кенефи има и в Германия и в Австрия и Швейцария
  8. 1 точка
    Онзи който не е доволен от това което има, няма да е доволен и от това което иска да има. Сократ
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Здравей колега . Честита Коледа. Това е последното което има за фабричната навигация : http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5632653 - източна и западна европа с инструкции как да запишеш DVD-тата
  11. 1 точка
    Не я дочаках да започне да започне да превърта и на ниските предавки. Превърташе само на високите и то много гадно - при изпреварване. Равносметката: Смених: 415027210 - LuK Демпферен маховик 624335600 - LuK Комплект съединител + имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха. Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел. След смяна на съединителя започнаха всички предавки да влизат много трудно и някой път едвам включвах първа. Беше регулиран, там както се регулира с горната помпа, но е от това, нито от течност, нито от въздух. Покарах малко и се надявах да се оправи, но не стана. Като, че ли имаше някакво изместване леко на лоста и за това не влизаха лесно. Четох стара тема тук във форума с трудно сменяне на предавки след смяна на съединител и там пишеха, че са шлайфали маховика, което е пълен филм и аз се вкарах в него. Закарах я пак да я погледнат и да я регулират, и сега е перфектна. Скоростите влизат като на чисто нова кола, съединителя е мек и отделя перфектно. Карах доста км. и LUK си е номер 1. Има си и гаранции. Влизането трудно на втора предавка, още преди да започне да превърта, се оправи. Сега влиза с лекота. Преди съм сменял и маслото на скоростната кутия. Старият съединител и маховик са при мен. Ще ги огледам допълнително някой ден. От направеното запитване към Хонда, ми бяха казали 2200 лв. само за маховик. Което е абсурдно (по-нагоре писах, че искаха 1300 лв. само за комплект съединител + работа). Препоръчвам на тези, които сменят съединител, задължително да сменят и маховик. Ремонтът не е евтин така, че да се отваря няколко пъти, за мен не е добре. Отделно и тоя маховик си има живот, приблизителен на този на съединителя, и ако изкара само едни още 20000 - 30000 км, по-добре да се смеят заедно (всеки трябва да си направи преценка сам, защото ремонтите са доста скъпи, но спестяването повечето пъти излиза двойно).
  12. 1 точка
    Ето и снимка. За комби варианта не съм сигурен, нека колеги с комби да кажат.
  13. 1 точка
    Най-лесно и бързо е да направиш дупки. Ще светнат много по-добре.Аз правих модификация и на диода на тавана,защото изобщо не свети. При немските кочини е супер,а при акорда е както с него така и без него 😄 Разгледай ми темите,писъл съм за интериорното осветление.
  14. 1 точка
    На всичките си седани, които съм разглобявал досега, е имало по два болта, които минават през скоби/уши от седалката и я фиксират за пода. Намират се в областта на закопчалките на коланите, но трябва да се разтвори процепа между седалките, за да се види. Отпред се държат на две скоби, които се вадеха само с дърпане на 7-мата, но на 9-тата трябва да се освободят с отвертка. Нещо такова:
  15. 1 точка
    Колега ако вече си го подменил ще споделиш ли смяната му лесна ли е или по-добре да отида до някой сервиз и от там да ми поръчат и да го сменят.
  16. 0 точки
    Няма по-дабър от оригиналния за градско,и за всякъде.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...