Не я дочаках да започне да започне да превърта и на ниските предавки. Превърташе само на високите и то много гадно - при изпреварване.
Равносметката:
Смених:
415027210 - LuK Демпферен маховик
624335600 - LuK Комплект съединител
+ имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха.
Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел.
След смяна на съединителя започнаха всички предавки да влизат много трудно и някой път едвам включвах първа. Беше регулиран, там както се регулира с горната помпа, но е от това, нито от течност, нито от въздух. Покарах малко и се надявах да се оправи, но не стана. Като, че ли имаше някакво изместване леко на лоста и за това не влизаха лесно.
Четох стара тема тук във форума с трудно сменяне на предавки след смяна на съединител и там пишеха, че са шлайфали маховика, което е пълен филм и аз се вкарах в него.
Закарах я пак да я погледнат и да я регулират, и сега е перфектна. Скоростите влизат като на чисто нова кола, съединителя е мек и отделя перфектно.
Карах доста км. и LUK си е номер 1. Има си и гаранции.
Влизането трудно на втора предавка, още преди да започне да превърта, се оправи. Сега влиза с лекота.
Преди съм сменял и маслото на скоростната кутия.
Старият съединител и маховик са при мен. Ще ги огледам допълнително някой ден.
От направеното запитване към Хонда, ми бяха казали 2200 лв. само за маховик. Което е абсурдно (по-нагоре писах, че искаха 1300 лв. само за комплект съединител + работа).
Препоръчвам на тези, които сменят съединител, задължително да сменят и маховик. Ремонтът не е евтин така, че да се отваря няколко пъти, за мен не е добре. Отделно и тоя маховик си има живот, приблизителен на този на съединителя, и ако изкара само едни още 20000 - 30000 км, по-добре да се смеят заедно (всеки трябва да си направи преценка сам, защото ремонтите са доста скъпи, но спестяването повечето пъти излиза двойно).