Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.12.2021 in all areas
-
3 точкиЧе филтъра има подгряване е ясно. И в него влизат не 2, а 3 жици. Единия кабел е от долу, за сензора за наличие на вода във филтъра, другия е за сензора за температурата на горивото (този който си оградил с червеното от снимката) и третия най-отгоре, който е може би за подгряването. Системата за подгряване, трябва да има предпазител, както и реле и се командва от компа, та ще трябва да почнеш да проверяваш, едно по едно нещата за да видиш къде може да е проблема. Не съм имал такъв проблем и не съм се занимавал, та едва ли мога да помогна повече, освен с тази схема: Евентуално, като имам време, ще потърся кой е бушона и къде е релето, ако ти не ги намериш или някой друг не помогне. Успех.
-
1 точкаСега остава да отвориш капака и да видиш HFT модула дали е на мястото си, обикновено когато дефектират (което е често срещано) най-лесния начин за бърз "ремонт" е отстраняването му, или просто изключване на куплунга му. https://www.youtube.com/watch?v=nJ12sLmXlDk
-
1 точкаТази е от десен волан. Не че това е от значение. Виж някой да не е изключил буксата на блутута. Зелената под този капак. received_964117180724552.mp4
-
1 точкаНе мога да ти помогна, но мога да ти кажа, че си имаш автентична фейсова навигация. Така изглежда бутона за подгрева на задното стъкло + огледала .
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЩо пък реши че предишно отваряне от ключар е причината да не ти работи ключалката. Хонда си има всекидневни набези. Ключалките са толкова калпави че не са проблем за разбиване. Другият вариант е да не работи ключалката , защото никога не е ползвана с ключ а самият ключ е толкова износен от употреба, че не може да изравни пластините когато влезе( ако въобще влиза нормално и до край)
-
1 точкаA вчера, вторачен в това кой ще финишира пръв, съвсем не следях за по-задните битки. А там Цунода (4-ти) и Гасли (5-и - изпреварвайки Ботас) направиха също достоен финал за "малките Бичета" и Хонда. https://clubs1.bg/news/tsunoda-mnogo-shtastliv-sled-naj-dobroto-klasirane-v-svoyata-kariera/
-
1 точкаДа не те излъжа без да искам, но мисля нещо четох, че след 12.09г. им слагат обикновен автомат, а не адаптивен според стила на карането. И би трябвало да е безплоблемен при навременна смяна на маслото му.
-
1 точкаИзглежда явно го е сменил с преди-фейсов защото фейсовите са по-скъпички. Основното подобрение е видео входът, което не е малко, ако искаш да добавиш камера за паркиране, но не е диъл брейкър според мен. Има и други малки разлики като че при фейса има опция да се променя силата на звука според скоростта, за да компенсира шума от вятъра и гумите. Провери дали ти работи тъч скрийна (макар че вероятно си го проверил де) и всичките бутони. Конкретно обърни внимание на този за подгрева на задното стъкло дали също пуска подгрева на огледалата. Защото на фейсовите са на един бутон и да не се окаже, че няма как да си топлиш огледалата. Предифейсовите имат бутонче за подгрева на огледалата на панела с контроли на шофьорската врата. До лостчето за коригиране на ъгъла им. Иначе повечето неща са много сходни и не вярвам да срещнеш толкова съществени разлики, че да не ти върши работа ръководството за фейсов модел. Ако имаш интерес, мога да проверя в моето ръководство (за pre-facelift) какво пише за нещо конкретно, ако не се оправяш. Бих споделил и повече, но колата е Швейцарка и книжката е на френски, та ще е малко по-бавно превеждане
-
1 точкаAко на бутона за подгряване на задното стъкло има и огледало е фейслифтова. Там можеш да добавиш камера за задно виждане и евентуално да изкараш звук и картина от външен видео източник. Ако няма огледало на бутона. Греда нищо допълнително не можеш да добавиш. video-7d1c9eb62d967289a2e55f84efe9bbb9-V.mp4.65d8726de9431a743610f88d0a9aa12f.mp4
-
1 точка@Krasi-mir Колега, блутута на акорда не е от най-функционалните за днешни дни, но може би за годините в които е произвеждан модела е бил УАУ. Както Павката спомена, обърни внимание да не прави утечка. Моя навремето не работеше, но нямаше утечка. Иначе си говореше нещо там, но не се връзваше с телефона. Реанимирах го във фурната на 180° за 5-6 мин. и тръгна за близо месец, след което пак спря и приключих с него. Впечатленията докато работеше са. 1.Можеш гласово да запаметиш за набиране до 10 абоната. 2. Чуваше се доста добре и от двете страни на връзката. 3. Можеш да сдвоиш до 3 тел, но е активен само с един. Който му сдвоиш първи го прави приоритетен. 4. Мисля, че гласа не е оптеделящ (твоя или на жена ти) по скоро интонацията и ударението ми засичаше. Понякога и мен не ме разбираше. Можеш гласово да командваш климатика навигацията и други неща, но вече съм забравил.
-
1 точкаКолата от година и нещо вече не е моя, но карето още си е на нея - 56 месеца след случката.
-
1 точкаНе искам нито бързи, нито яростни. Но автомобила при нужда е необходимо и малко характер да покаже. Не е необходимо да те бърза ама а малко повече мощност никога не е излишна, по добре да я имаш и да не ти трябва отколкото да ти потрябва и да я нямаш. Вероятно на магистрала ще е ок, след като си набрал , но представи си завои и тръгнеш да изпреварваш. И точно тогава кола се задава а на теб не ти стига да се изнесеш бързо. Не става въпрос за рискови изпреварвания. А нормална ситуация. Да вярно, че ти взимаш решение , но се случва преценката да не е напълно обективна.
-
1 точкаНе е баш така. Всеки иска да стигне и времето не за всички е приоритет, а и себепреценката идва с практиката. Обемна добре, но бавна също може да е рисково. Ще затапва попътния трафик, а в него винаги има и нетолерантни сангвиници. Възможността за нормално изпреварване на движештите се по-бавно от попътния трафик също си е вид спокойствие. Кофти за нервите е да "изпъваш вратни жили" при изпреварване, все едно ти теглиш колата. А по федералните ни шосета има дни в които направо "не върви".
-
1 точкаИскам да изкажа специална БЛАГОДАРНОСТ на колегата ЦЕЦО от Младост 1 със сервиз за климатици! Който си е професионалист и благороден човек си остава такъв! Обадих се на Цецо и човека веднага ме попита дали мига DUAL диода на копчето - казах му да, обясних му, че компресора се пуска ръчно като направя мост на двете крачета на релето, но на релето не идва управляващ сигнал , за да го задейства. Отговора му беше - изключително точен и полезен - това се прави ръчно чрез собствен ресет на контролера на климатроника. Как - с комбинация от копчетата. Ето и линк: А относно сервиза на ХОНДА по отношение на климатроник - НЕ СТРУВА И 1 лев! Казах ми оооо контролера е за смяна, но сега техника ми го няма до края на месеца - супер за зимата щяха да ми подменят контролера за 500-700лв.... И моя (работещия) щях да го сложа в кофата! Цецо, не те познавам лично но искам да ти кажа: Браво Цецо, такива хора трябват на България! Поздрави,
-
0 точкиБлаже и Мара били прочути в цяла Македония, че за целия си 50-годишен брачен живот нямали дори едно спречкване. В деня на 50-годишнината им, дошъл екип на националната телевизия, да вземе интервю от щастливата двойка и попаднал на Блаже, който кротко си пиел ракията. На въпроса на какво отдава безоблачното им съществуване като семейство, Блаже гаврътнал чашката и започнал да разказва отдалече: - Като се оженихме, двамата с Mapa заминахме на меден месец в Испания. Там, наред с другите забавления, на третия ден от пребиваването ни, ни заведоха да яздим коне. На мен ми ce падна една много красива и кротка кобилка, та нямах проблеми, яздех и си свирукax. Добре, ама на Мара ѝ се падна много лют кон, язди, що язди и я хвърли на 2 метра. Мара става, поотръска се от прахта, па го помилва по гърба и с нежен глас каза: "Това ти е първия път!" Продължихме да яздим, минахме 100 метра, конят се подплаши нещо и пак хвърли Мара. Тя пак се изправи, поизтупа си дрехите, поопипа се, че беше цялата насинена и пак помилва коня и му каза: "Това ти е втория път!" Не мина много време, гледам конят пак хвърли Мара. Тогава тя се изправи и без да каже дума, извади пищов и го гръмна между очите. Аз се развиках: "Какво направи, нормална ли си, какво толкова ти е сторило добичето, ти знаеш ли колко струва такъв кон?" Мара се обърна към мен и с нежен глас каза "Блаже, това ти е първия път".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00