Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.12.2021 in all areas
-
4 точки
-
3 точки
-
3 точки
-
2 точки
-
2 точкиПоздрави на всички фенове с победата в последната обиколка! Все пак титлата се реши от състезание с коли, а не политика. А тия от МЦ са супер нагли, няма какво повече да кажа. Да, по-бързи са, но само това. И то с нов двигател, 6-ти кой е. Стратегията на РБ си беше топ и като цяло си заслужаваха победата, както и Макс. А Перез изби рибата с каране.
-
2 точкиВече имам предна лява седалка. Колегата VTI-S се свърза с мен и се договорихме само за нея, не цял салон. Още не е при мен, но скоро ще бъде. Ще помисля какво ще я правя, че е от кола с десен волан и няма лумбалната опора и повдигането на цялата седалка. Иначе изглежда ОК. Ще имам предивд за напред колегата когато ми трябва нещо.
-
2 точки@Redman Твоето CR-V ръчка ли е? Акорда, дето си тествал, как е в сравнение със RD-1? За динамика питам, комфорта ми е ясен. Иначе, извън конкретиката, Съпругата ми имаше Сивик 9, 1.4 i-vtec ръчка, 99 коня. Пълен, ама чак тотален мъртвак. Смени го със абслютно същата 9-ка, ама 1.8 i-vtec ръчка, 142 коня. Разликата във вървенето беше огромна, а разхода на гориво еднакъв. Тааа, ако не ти е много на зор, оглеждай се за 2.4, зае%и 2-ката. п.п. Много ми се ще и аз като теб да добавя двуколесно возило в подписа. Мерак ми е за Honda Deauville (да поддържам пенсионерския имидж, все пак ), ама семейния съвет казва "Забрави".
-
2 точкиНе искам нито бързи, нито яростни. Но автомобила при нужда е необходимо и малко характер да покаже. Не е необходимо да те бърза ама а малко повече мощност никога не е излишна, по добре да я имаш и да не ти трябва отколкото да ти потрябва и да я нямаш. Вероятно на магистрала ще е ок, след като си набрал , но представи си завои и тръгнеш да изпреварваш. И точно тогава кола се задава а на теб не ти стига да се изнесеш бързо. Не става въпрос за рискови изпреварвания. А нормална ситуация. Да вярно, че ти взимаш решение , но се случва преценката да не е напълно обективна.
-
1 точка
-
1 точкаДобре е колата , става. Абстрахирай се от мнения на колеги които се самонавиват и така професионално се изказват за нещо което си мислят но не опитали. - Е нЕма такава държава! Довери се на усещането си, гледам, че вече си направил тест и ако още не си взел решение да знаеш, че на магистрала колата е още по добра. Чета ти и твоите мнения и като гледам колко плахо стъпваш имам чувството, че ще се разминеш с 8ка, не излизат често бройки на малко километри с доказана история, толкова плахо стъпваш, че колегите взеха да се бъзикат с темата ти. Търсиш хулиган ама ако може да ползваш удобството на акорда, ми огледай се на друго място има си модели за тази работа.
-
1 точка
-
1 точкаДа не забравяме и Кими, който днес каза чао на Ф1, но старото куче ще остане в спомените ни. https://www.formula1.com/en/latest/article.driver-of-the-day-2021.78AqC4wM6NVtaNH1mZA4on.html
-
1 точка
-
1 точкаОт малък мечтае да кара във Ф1 ,през вс тези години и състезания , едно момче на 24 години детронира агресора. Нз за Макс , но баща му ме разплака , каква чест и радост , каква емоция и въодушевение да видиш сина си Световен Шампион ,в най -бързия спорт в света. Този връх който Макс днес качи ,ще го направи двойно по добър в този спорт. Нз какво да ви напиша колеги, фенове, братя хондисти...Радостен съм, Мн мн заслужаваше титлата. Браво Макс Верстапен, Бъди винаги толкова бърз, бъди винаги толкова упорит и Хладнокръвен, Сърцето ти в моторния спорт ее мннн Голямо!!!!!
-
1 точкаБравос на Макс, а и благодари на Хонда и Чеко. Смятам че е достоен и се бори до последно. Така с Максимална отдаденост се става шампион!
-
1 точка
-
1 точкаРеален случай от вчера,на първокласен двулентов път настигам две коли и камион тип тир.Скоростта е около 70кm ч,идва прав участък и тръгвам да изпреварвам,изравнявам се с камиона и о,изненада-пред него два буса и камионче натоварено с бира и правещо тапата.Насреща вече се вижда кола,а аз няма къде да се прибера.За пореден път бях благодарен на 300-те к.с. и 650нм.Та по нашите неадекватни на реалността пътища,си трябва адекватна по мощност кола,за да те измъква от ситуации,а не за "Бързи и яростни"
-
1 точкаЗа Акорд 8 АТ: 5-Speed Automatic Transmission Gear Ratios: 1st: 2.652 2nd: 1.614 3rd: 1.082 4th: 0.773 5th: 0.566 Reverse: 2.000 Final Drive Ratio: 4.440 S или D3 е едно и също - автомата изрежда до 3-та, а в ръчен режим може да "висиш в лютеницата" на всяка от 5-те предавки - кутията няма да превключи нагоре.
-
1 точкаВ отговор на някои от въпросите ти: Да, автоматът е 5-степенен. Няма точно директна 1 към 1 предавка, но най-близката е 3та. Няма бутон оувърдрайв. 4та и 5та реално са оувърдрайв. Контролираш предавката или с регулиране на натиска на педала, или с ръчния режим, или с D3 (ако го има, но май при 8ма серия вече е само S). S-режимът не съм го ползвал, но мисля, че просто превключва по-горна предавка на по-високи обороти и съответно е по-склонен да сваля предавки. Като цяло държи колата в по-високи обороти.
-
1 точкаАко правилно съм разбрал, автоматикът е 5-степенен. Ако правилно съм разбрал позициите на лоста са S D N R P. Това, което не мога да разбера е: Как се изключва O/D? Има ли бутон "O/D OFF"? Коя предавка е директна, 3-та или 4-та? Позиция S, до коя предавка ограничава? Мисълта ми е: Досега съм карал само 4-степенни автоматици (Хонда и Тойота), при които 3-та е директна, а 4-та е O/D. Всичките 5 коли са били под 2.0 и под 150 коня. Тааа, до момента не съм имал проблем с изпреварване. Цъкам бутончето O/D OFF, или местя лоста на D3, оборотите в "лютеницата" иии ... тетака. Същото се получава и със рязко натискане на газта, т.нар. "кикдаун", ама с една идея по-бавно от бутона. п.п. Казвал съм многократно две неща: Много е важно да знаеш, какво караш и, как да го караш! "Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух.
-
1 точкаНе е баш така. Всеки иска да стигне и времето не за всички е приоритет, а и себепреценката идва с практиката. Обемна добре, но бавна също може да е рисково. Ще затапва попътния трафик, а в него винаги има и нетолерантни сангвиници. Възможността за нормално изпреварване на движештите се по-бавно от попътния трафик също си е вид спокойствие. Кофти за нервите е да "изпъваш вратни жили" при изпреварване, все едно ти теглиш колата. А по федералните ни шосета има дни в които направо "не върви".
-
1 точкаИскаш семейна кола ама от филма Бързи и яростни. Рисковите ситуации ги създаваш ти,или се набутваш в тях,когато си с семейство ги избягваш. Семейна кола навсякъде по-света е бавна и обемиста кола,все пак возиш семейството и искаш да стигнеш там за където си тръгнал.
-
1 точкаКолеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
-
0 точкиНаправо са се обадили на баща му , днес да не се състезава, че предстои битка за титлата ..Да не стане да ги блъсне нейде ,че после ще го разсипат 😄 Мазепина са му дали отпуск
-
0 точки
-
0 точкиЦецо, при мен е обратното, забележката е преди изпреварването, щото си ме знае. В момента, в който настигна някой "турист" на опасен за изпреварване участък - "Нали няма да го изпреварвш точно сега?". Мнооооого мрази да я лепя за седалката с кикдаун.
-
0 точкиБлаже и Мара били прочути в цяла Македония, че за целия си 50-годишен брачен живот нямали дори едно спречкване. В деня на 50-годишнината им, дошъл екип на националната телевизия, да вземе интервю от щастливата двойка и попаднал на Блаже, който кротко си пиел ракията. На въпроса на какво отдава безоблачното им съществуване като семейство, Блаже гаврътнал чашката и започнал да разказва отдалече: - Като се оженихме, двамата с Mapa заминахме на меден месец в Испания. Там, наред с другите забавления, на третия ден от пребиваването ни, ни заведоха да яздим коне. На мен ми ce падна една много красива и кротка кобилка, та нямах проблеми, яздех и си свирукax. Добре, ама на Мара ѝ се падна много лют кон, язди, що язди и я хвърли на 2 метра. Мара става, поотръска се от прахта, па го помилва по гърба и с нежен глас каза: "Това ти е първия път!" Продължихме да яздим, минахме 100 метра, конят се подплаши нещо и пак хвърли Мара. Тя пак се изправи, поизтупа си дрехите, поопипа се, че беше цялата насинена и пак помилва коня и му каза: "Това ти е втория път!" Не мина много време, гледам конят пак хвърли Мара. Тогава тя се изправи и без да каже дума, извади пищов и го гръмна между очите. Аз се развиках: "Какво направи, нормална ли си, какво толкова ти е сторило добичето, ти знаеш ли колко струва такъв кон?" Мара се обърна към мен и с нежен глас каза "Блаже, това ти е първия път".
-
0 точки
-
0 точкиПонеже, пелетите са на цената на златото , съм поставил охрана да ги пази..... 😊😉
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00