Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.11.2021 in all areas
-
1 точкаЗдравейте! От няколко месеца съм собственик на Honda. Още преди закупуването бях запознат с "проблема" за правилното показание нивото на бензин при работа на газ. След покупката и монтирането на газова уредба и аз се сблъсках с тази особеност. Още при монтажа отказах да ми се монтират каквито и да било емулатори и устройства относно показанията на бензин. Бях решил да разработя собствено устройство. Прочетох доста неща по темата, както в нашия форум, така и в много руски . Решенията сигурно са известни на всички: - монтиране на готови емулатори от типа на А.Е.В 393H , STAG -FLE JC и др. - прекъсване на бензиновият нивомер с реле (със или без допълнителен резистор) за ресетване на показанията при всяко палене - прекъсване с бутон - поддържане на по-голямо количество бензин в резервоара Всяко решение си има своите предимства и недостатъци. В един от руските форуми попаднах на клип в който, по думите на собственика : "едни момчета са създали емулатор, който прави и показания на нивото на газ в бутилката върху приборния панел". Но само толкова - един видео клип ! Започнах да разучавам подробно работата на самия бензиномер. Как и кога измерва? Какво се случва при промяна на стойността на сензора за ниво. След доста експерименти вече бях наясно с работата и показанията на нивомера. Разработих устройство, което прави точно това, което бях видял на клипа. При работа на бензин на приборния панел се показва нивото на бензин в резервоара, а при работа на газ - количеството газ в бутилката. Емулаторът е изграден на базата на модул Arduino Nano. При работа на газ преобразува сигнала от сензора за ниво на газ 0-90ohm (може би най-разпространения тип) до стойности съответстващи на бензиновия нивомер (780-20ohm ) и го подава за индикация върху приборния панел. При всяко преминаване бензин/газ или обратно са необходими около 50-60сек за коректно показание на вида гориво. За по-точно показание на количеството газ е предвидена възможност за калибриране в 4 точки: - празна бутилка - ниско ниво (резерва) - 1/2 бутилка - пълна бутилка Клип на работещо устройство: https://dox.abv.bg/download?id=1bea90a9ca#
-
1 точкаЗдравейте! Когато автомобилът е натоварен и особено при движение по наклони, автомобилите с ксенонови фарове имат и допълнително оборудване за движение по вертикала на фаровете поради особено силния светлинен поток и вероятността да бъдат заслепени водачите на насрещнодвижещите се ППС. Какво става, обаче, ако системата ни не работи? Отговорите са три: - не ни е еня за останалите участници; - "спускаме" фаровете ръчно; - отстраняваме проблема и се наслаждаваме от шофирането. Първият отговор за притежателите на автомобил с емблема от една буква "H" (ненаклонена!) не е вариант, затова директно преминаваме към отговор номер 2. Краткосрочното решение е с ключе 5 да спуснем фаровете до положение, което е приемливо както за нас с проблем при нас, така и за другите участници в движението като потенциални потърпевши. Става чрез определената за целта "врътка", която се намира на моторчето, движещо фара, а именно: За отстраняването на проблема и отг. 3 ще са ви необходими малко повече познания. Тях можете да откриете тук: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/145.HTML В общи линии е необходимо да знаете няколко неща: На задните и предни колела се намират датчиците за положението на автомобила. Те представляват датчик на Хол и рядко се чупят. Обикновено има окислени крачета (пинчета). Доста срещан проблем е самият лостов механизъм, за който можете да прочетете повече и видите нагледни решения тук или по-долу: Над педала на газта се намира и модула за управление на фаровете. Той рядко дефектира и едва ли ще имате проблеми с него. Изглежда така: Отпред на самите фарове са гореспоменатите електродвигателчета. Как бързо и лесно да стесним кръга за възможните причини при проблем: с волан изцяло навит надясно, откачате предния датчик от моста (ключе 10). Откачате една от буските на моторчето на фара и с мултицет замервате напрежението в средата на буксата (розов кабел) с маса (някъде по колата или светло син кабел на самата букса). Напрежението трябва да се променя при местенето на лоста на датчика. Това ви гарантира, че датчикът и модулът за управление са наред. Аналогично с датчика на задния мост (може би ще имате нужда от канал) за да премахнете него като проблемен. Ако и там не даде проблем, а напрежението варира при местенето на датчика, тогава е почти сигурно, че проблемът е в електродвигателчето/тата. Техният номер е 00787854. Понеже оригиналните са доста скъпи, можете да си вземете втора употреба от VAG групата и да преместите механизма вътре от единия на другия по следната аналогия: https://www.drive2.ru/l/5555092/ При всеки подменен елемент е необходимо да извършите обучение на системата: окъсявате с кламер, кабелче или друг проводник крачета 4 и 9 от OBDII буксата под волана, давате на контакт и в 5 секунди време изключвате и включвате 3 пъти фаровете, като на четвъртия път ги оставяте включени/да светят. Ще видите как се местят надолу-нагоре с което самообучението приключва както на това видео: В общи линии с един сравнително елементарен тест можете бързо да си откриете и отстраните проблема си. При мен бяха изгорели платките на електродвигателите и се наложи всичко да прочета, затова и го споделям тук. Боби
-
1 точкаПонеже чета и някой хора говорят пълни глупости, като например "лед само на лупа" малко инфо: 1) Ако сте с лупа слагайте ксенон, не лед - пак зависи от лупата. 2) Качествения лед на рефлектори свети много и НЕ заслепява! Ако някой реши да слага C6- НЕ Аз лично се спрях на LED от фарове Лайф, цената на комплекта е 160лв, на дългите си сложих за 180лв. Просто....за 40 лева LED...по добре си купи обикновенна крушка на Осрам 150+ за 55лв. Държа да отбележа, че вече не карам Хонда, но пък хората тук доста ми помогнаха с избора на кола и т.н. Надявяам се да съм бил полезен.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСработването на вратата чрез електрониката е съпроводено със звуков и светлинен сигнал. При ръчно затваряне такива липсват, а електрониката само придърпва вратата в бронята и фиксира ключалката. В този случай системата няма как да разпознае дали вратата се самозатваря или я затваря човек. Вероятно наистина амортесьора е изпуснал леко и от тежестта си вратата се самозатваря. Когато тръгва надолу, можеш ли да я спреш с ръка (в средата на хода и) и задържа ли се там, или после като я пуснеш продължава да се свлича?
-
1 точка
-
1 точкаАз карам от години с TRW и мога да кажа само положителни отзиви за тях, цената им е малко по висока но си струват парите. До сега никога не са ми се кривели или свирили. За 30 години зад волана пробвах различни марки до като отсея това с което колата се чувства най добре.
-
1 точкаСтига с тоя негативизъм де. Това, че е "БГ" фирмата, не я прави задължително прокажена. Ние си знаем, че там е така - не са много по офертите. Въпросът е бил в пазарлъка. Явно им е влязъл малко вътрешно и са решили да минимизират загубата. На твое място повече бих се притеснявал какво масло са сложили. Щото за сервизните им кампании с промоционална смяна на масла в последните година-две, от Бултрако слагаха от "нашето си". И с вискозитет далеч не същия, като този, препоръчван от производителя. Аз затова откакто се научих как да си обслужвам 10-ката, вече си я правя сам - масло Castrol Honda ot ATO24, HCF-2 пак от там, сложих панелен спортен филтър, а за купето - намерих такъв афтърмаркет (FP 21 003), че не знам, дали има оем-ски с такива свойства: с антибактериално действие, с фунгицидно действие, филтър за финни частици (PM 2.5), филтър купе с полифенол, филтър с активен въглен, FreciousPlus. Чак очаквах, редом с упътването за смяната, в кутията да имам и зелен сертификат
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДвижението на клапата от вън изглежда така Това е централната конзола погледната от позицията на педалите. При мен палеца на клапата беше излезнал от улея, по който трябва да се движи. received_3808310619179433.mp4
-
1 точкаАз изминава 10хил на година среден разход 11 на 100км,цена на газта 0,84ст при цена на бензина 1.80ст. Разлика в разход на бензин/газ нямам,всеки може да пресметне защо се слага газова. *** изтрито от модератор ***.
-
1 точкаТова ще ти реши проблема, жалко че не си отишъл в началото и нямаше да имаш тези проблеми.
-
1 точкаТова се нарича кражба да ти вземат пари с лъжа за нещо което са казали че са сменили,а после се оказва че нищо не е сменено.
-
1 точкаДа си кажа и аз😁 Като сложих моята Prince VSI -2, бях с масло Ravenol 5w30 (пълна синтетика) , имах разход 14/100 газ градско... По препоръка на Маркони, сложих оригинално Honda 0w20... Разходът падна на 12,5/100 L... 😊
-
1 точкаПървата турска а втората полско-турско китайска. Не си прави експеримент с такива сборни комплекти газови. Русе не ти е далеч ще получиш комплексно обслужване на човек който разбира от Хонди.
-
1 точкаТук би трябвало да ти приключи дилемата колега.Свързваш се с Маркони и действате по въпроса.
-
0 точкиКолеги имам един въпрос, съвместими ли са фаровете от хонда акорд 8 ген, на хонда акорд 7. Попаднаха ми много хубави фарове но от 8-ма генерация а аз съм с 7-ма. Благодаря на отзовалите се!
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00