Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.10.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Полуоски , и да махат се , да може да има проблем след около 280 км/ч. През останалото време гният полуоски .
  2. 2 точки
    Свалих моторчето. Има 3 пинчета, които вървят по тези канали и които отварят и затварят клапите. Едната клапа беше заседнала и много трудно я отворих, но сега се движи добре. Та ако на някой му се случи да спре да духа от някои от въздуховодите - ей тук е проблема
  3. 2 точки
    С махтнати съм бяха се прокъсали,нямам проблем и при 180.
  4. 2 точки
    Така е, но аз автомобила го използвам основно през почивните дни за разходки и не бързам за никъде. Това е причината за мен да не е толкова тягостно когато карам с такава скорост. Иначе този тест е от личен интерес докъде може да падне разхода при 2.2 i-DTEC-ка, а не да парадирам с него.
  5. 2 точки
    Давам моя: intake(всмукателни):0.21-0.25 Регулирани на 0,24 exhaust (изпускателни):0,28-0,32 Регулирани на 0,30 Ето и снимка, със стойности те при мен, от преди реглажа и стойностите,на които са регулирани при реглажа. Това се прави при мен, със същия двигател К20Z2. Търси хора на "ТИ" с марката,а също погледни отново и сервизните ти препоръки!
  6. 2 точки
    Моментът, в който спрях климатиците и пуснах пелетите, беше един от паметните в моя живот Топлината от двете няма нищо общо като усещане. Аз още не съм го пуснал, че го дават следващите 3-4 дни да е около 20 през деня.
  7. 1 точка
    Една капкова проба на маслото също може да даде яснота. Ако искаш да пробваш и ти се занимава, погледни темата за капкови проби.
  8. 1 точка
    Колега мога да споделя, че това което си усетил е напълно възможно, наблюдава се и при други мотори когато се карат известно време в червеното. Мога да те посъветвам да си оправиш картерната вентилация и да укротиш малко педала, бензина ще изчезне. А това, че си налял малко над МАКС това пък мотора изобщо не го плаши, аз лично карам всичките си коли 2/3мм над МАКС години на ред. Маслото ти и да е било на минимум влезнат ли бензинови пари е все тая. Мисля, че Фена е прав, бензин едва ли има, по скоро е нещо като конденз ако имаш съмнения извади си щеката и капни в една капачка когато е студен мотора и драсни клечката, знаеш как веднага пламва бензина а студеното масло гори мудно. Няма нужда от нерви, жив и здрав да си и лек път.
  9. 1 точка
    Махнах ги и моите със флекса и не можах да я подпаля...😉 И внимавай на къде хвърля изкрите флекса - да не я подпалиш...!!!
  10. 1 точка
    Ще си пиша кога си искам и където искам . И от заяждане до реалността която явно приемаш с нюха си има разлика. Не ви ме видял като се заяждам споко. Но нехайство от твоя страна и немърливост от страна на така наречен майстор не ме прави заядлив при положение че съм го отбелязал. Трето при по студено време работа на смукaч" и къси разстояния съдържанието на бензин в маслото може да се повиши. Но това с нос и следена на скоростта на капката не се получава. Четвърто както са казали по горе този мотор не страда от такива болки , и пето има масла които по дефаут си смърдят на разни фракций наподобяващи бензин. Ама нали се заяждам , другия път и сипете не 5 а 6 литра .
  11. 1 точка
    Миналата зима минавах по подбалканския и го предпочитам, но равномерната скорост (без значение от цифрата) ми доскучава, ако е над 20-30 мин. Предпочитам проходите с добър асфалт и умерен трафик и за това нямам велико ниски постижения с Легендата. За мен е важно изживяването на пътуването - пристигането е просто факт. Уважавам и бързите и бавните - все си е емоция.
  12. 1 точка
    Да де, но доколкото съдя по маршрута, @pendoc е карал по подбалканския или стария път и си е бил в ограничението. Аз с акорда съм писал в една друга тема, че съм правил 5.1 по маршрута Сливен - Стара Загора. Ето колко направих със сивика преди месец: Предишното е Стара Загора - Сливен, а настоящето е Сливен - Стара Загора. Включва едно спиране, няколко изпреварвания (и намалявания) и намаляване в селата и Нова Загора. Не успях да направя "идеалното" каране с други думи. Това ми е сигурно любимата отсечка в БГ. Донякъде го свързвам с ходенето до морето от детство, но и откакто направиха магистралата, пътят е изключително спокоен. В област Сливен е изцяло новоасфалтиран, докато в тази на Стара Загора не е идеален, но се преживява. Ето снимка от есента на 2019:
  13. 1 точка
    Аз пък съм сигурен че бензин в маслото няма . Човека нехае че е с близо литър масло в + в двигателя , а седнал да определя какво има в него с носа си . ! Вие сериозни ли сте вече ? Било по редко как го прецени моля ти се ми обясни ?
  14. 1 точка
    Къде ги намирате тея майстори бе? Тая щека в носа и гъз@ ли си я навират?
  15. 1 точка
    Аз почвам 14та година на климатици.
  16. 1 точка
    Икономично шофиране -90 км/ч.Септември 2021г. с маршрут: Стара Загора- Бургас -Свети Влас -Бургас- Сливен- Казанлък- Стара Загора. Краен резултат при зареждане- 3.6л/100км. Първата снимка е при влизането в Бургас.
  17. 1 точка
    Така изригва, че при първия наклон вече съжаляваш защо не си взел к24.
  18. 1 точка
    Проблемът е решен! Днес премерих компресията на двигателя 1 - 9,5 2 - 9 3 - 9,5 4 - 8,7 Свалих капака за да проверя клапаните,оказа се че изпускателните нямат НИКАКВА хлабина.Регулирах ги на 0.30,всмукателните си бяха на 0,25 и не ги пипах.След това отново замерих компресията: 1 - 10 2 - 10,5 3 - 10,5 4 - 9,8 Колата замърка като котенце ,работи и пали без никакви проблеми,двигателя държи 650 оборота,без каквато и да е вибрация. Благодаря за съветите
  19. 0 точки
    Как възможностите на новите технологии, несъобразени с ергономията и особено с акомудацията на зрението зарибяват непросветените клиенти.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...