Част 2.
На бързо да ви разкажа за една голяма грешка, която доказва, че човек не трябва да живее в миналото. И такааа, след доста доста време една вечер при случайно ровене в Мобиле се натъкнах на черна 6-та купе с D16-ка в област Русе. Колата от снимките изглеждаше горе долу добре, стокова, права и без някакви видими сериозни косури. Мене ме интересуваше колата да е права, не удряна, да няма гнило и да е черна . След дълга и трудна комуникация със собственика и на страхотана дата 2-ри февруари, се отправих към Глоджево. Който не е ходил до там, няма идея какво приключение е пътя и то когато си тръгнал с ниска кола + отвратителното време. Там заварих нещо което беше сдъфкано и изплюто, но заради сериозното разкарване взех колата почти на пук. Най-кошмарното ми пътуване през живота , колата нямаше радио, фарове, спирачки (едното предно колело задържаше), гуми, мощност, чистачки, а интериора и беше покъртителна кочина. Живи и здрави се прибрахме в София, на следващия ден на път за работа колата спука водно съединение. Маслото течащо през годините си беше казало думата и маркуча се беше размекнал, сменх маркучите и капачката, нов антифриз и поне този проблем беше решен. Технически нещата не бяха много розови имаше си доста работа по колата. Двигателя, течеше целия, не вървеше, светеше чека и т.н Имаше липсващи успокоителни тампони, колата беше грешно зацепена, свещите бяха тотал, реглаж на клапаните не беше виждала от както е внесена в България. Оправихме тези основни проблеми + спирачките. Вътре цялата кола се разглоби, всичко се изпра изчисти и сглоби на ново, с много части от старото купе. Доста работни часове се хвърлиха по колата докато заприлича на нещо годно за движение по пътя. Но като теглих чертата и видях до къде съм стигнал и какво остава реших че не ми се занимава повече, полирах я, дооправих някои други неща, като счупените странични огледала и продадох колата след като я бях върнал към живота, поне до някъде..
Накрая колкото и да приличаше от 50 м на старото купе, нямаше нищо общо. За щастие бях успял да си откупя джантите белите BSA-та и си ги запазих.
В част 3 ще има най-накрая Б-серия в тази тема .