Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.06.2021 in Мнения

  1. 7 точки
    Абе, ние караме (с радост и стаст), но забравих да доложа какво се получи, та докато синковеца си подрежда стаята ... С 2 думи - "гледайте си работата" казах като разгледах конструкции и цени на подобни кокпити, та реших да караме самоделка. Нагло много пари искат за няколко метра тръболяк от марков мейкър - ай сиктир! Размърдах вехтия си мозък, па спретнах 1 проджект, като комбинация от ергономия, инженеринг и налични джаджи подходящи за случая. Гарнирах тая сбирщина с чертежи и намерих кой да реже и заварява. После сглобяване за проверка, разглобяване за прахово боядисване и отново сглабяне + монтаж на седалка, волан и педали. Ся, малко простичко изглежда, ама е удобно за ръст на водача от 150 до 190. Има нужните регулировки + повдигане на предната част на седалката (за по-рейсърски полегнала поза), за което приспособих обикновен крик и 2 азиатски биалетки (понеже са с шарнири и осигуряват движение в 2 равнини), което бе наложително. Оставих му седмица да се порадва за час - два, а като свърши срока, поне ще го знам по кои пътища (писти) ще е и денем, а аз вечерите
  2. 2 точки
    Много ми се искаше да напиша говеда, а не Ганьовци в заглавието, и защо българина стана такъв обезумял индивиди на пътя. Не говоря за всички шофьори ще ме разберете, все още сме останали и нормални и такива които спазваме правилата. Говоря за ония дето си мислят, че са над всички за ония дето вечно искат да са първи на светофара, за ония които засичат натискат, примигват с фарове и псуват и си мислят че само те са на пътя. За ония дето егото им е до небето, за разлика от сивото вещество на втория етаж което е под морското равнище . За ония индивиди дето като им свириш с клаксон или им направиш забележка щото само той си знае къде отива, а ти си ДЛЪЖЕН да врачуваш всяка негова маневра, слизат и налитат на бой, щот' къФ си ти бе! Защо инструкторите в автошколите станаха търговци (и не само те) и куфари които се возят в учебната от точка А до точка Б, и само повтарят завии на ляво завии на дясно без да ги учат как да реагират в ситуация и не само, а после всички четем неприятните заглавията в пресата които са последиците от това "возене" . И още много защо защо защо......... Иначе отговорите за себе си, може БИ ги знам....
  3. 2 точки
    1:30 min. >> 😁
  4. 2 точки
    стигне 60*С на антифриза всичко се оправя. Моеже би точно тук е проблема,и казваш че е свързано с поставянето на газ,откъде е свързан газовото за подгрев на изпарителя. Искай второ мнение ,и друг да ти прегледа къде е свързаня газовата. Моге би е грешно свързана.
  5. 2 точки
    В импакт има една 2020 година на няма и 15к. километра, крадена и намерена. На 30.06.2021 е търга. https://www.impactauto.ca/Vehicles/VehicleDetails?itemid=1589848&t=1624857894756 В тази тема колега си внесе 2014-та. От София е и може да се свържеш с него да я видиш на живо.
  6. 2 точки
    От 27 държави в Европейския съюз , само две пишат на собствената си азбука , една от тях е България !
  7. 1 точка
    Здравейте, колеги От известно време се оглеждам за нещо по-височко. Сега покрай палатковия сезон ме засърбяват все повече ръчичките... И гледам, чета, умувам... най-подходящо универсално решение ми се вижда МДХ от 2017. Като гледам от Канада (неударена) реф 1 -> https://driving.ca/reviews/road-test/suv-review-2017-acura-mdx Отварям темата, за да поразсъждаваме общо, с примери, лични мнения от колегите които вече имат и т.н. Ето няколко примерни от киджиджи и аутотрейдър: -> https://www.autotrader.ca/a/acura/mdx/laval/quebec/5_51556015_ct2006328142911455 -> https://www.autotrader.ca/a/acura/mdx/kingston/ontario/5_51531560_on20080213110826195 -> https://www.kijijiautos.ca/cars/acura/mdx/used/#vip=20882275 -> https://www.kijijiautos.ca/cars/acura/mdx/used/#vip=18013403 Говорим за Елит ниво, заради обдухването на предните седалки Километрите едва ли са грижа. Ами това е - коментирайте, да видим ще изскочи ли нещо, че да пускам обяви
  8. 1 точка
    Ами отговорът е ясен ... Както гласи поговорката: "Когато сееш ветрове, ще жънеш бури!" 30 години без държавност, безпросветие, беззаконие, без възпитание, лумпенизиране (чака-рака-бърбалака), водят до сегашното положение! С голямо съчувствие към автора, мисля, че темата вече може да приключи...
  9. 1 точка
    Адашче за да настроиш един климатроник на макс студено трябва да го настроиш ръчно на Lo и никакво auto и тогава мериш. До колкото знам от вас с Легендите датчика за светлина също влияе на температурата която прави компресора и за това е най добре да е изкарана фронтално на Слънце на пряка слънчева светлина.
  10. 1 точка
    Не съм съгласен с теб. Трабанта е идеална рецепта за проходим автомобил с единичен задвиждащ мост - предно предаване, лек и най-вече - тънки гуми. Ако случайно пък нещо заседне, шофьора и спътникът му могат да го повдигнат и преместят :). Единственият недостатък е въздушното охлаждане, понеже при по-продължително натискане прегрява
  11. 1 точка
    От лагер на 1вичния вал.
  12. 1 точка
    Гледайки еволюцията на Лада от годините на СССР си мисля, че "добре" са плащали за всяка рационализация. Това е в кръга на майтапа и без лоши чувства
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    По малко е Уча да плува https://m.youtube.com/watch?v=juWmUnqIE0Q received_3060287607587228.mp4
  15. 1 точка
    @Drone размера е ясен. Аз това търся - голям добик, да товари багаж (палатки) Все пак 5+ год. карах Леген КБ1 (избягвам малки улички) Ето инфо от пичове във фейса които се занимават с това: "Ако е 30 000 CAD от дилър, цената с всички разходи, готова за регистрация за MDX ще е около 49 000 лв." 30к ЦАД = 39к БГН, нали... т.е. горницата идва към 25%, което ми се вижда ОК. @Георги_Павлов или @DMZ ако са насреща, за виждане в София, почерпка и тест-драйв - ще е супер
  16. 1 точка
    Мисли му! Онзи ден си вземам Легена от бояджията и идва 1 пич с Porsche Cayenne за проблемен сензор на парктроника. Като видя моята вика " Я отвори капака". Дигам аз алуминиевата тава, а той рече "Ее, това нема грешка!". Викам му - "Що бе - това нали е Порше, а той "Маки - пълно Ауди си е - грешки да искаш". Това споделям по повод мераците ти за Q5-цата. Начина по който в щатите правят Акури от Хондите, няма много общо с манталитета на ФауВетата, дето слагат еднакви чаркове в Шкода / Сеат / ФолксВаген / Ауди / Порше и Ламборгини.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Като знаем с теб Ледженда как е, това ще е upper level - в пряк и преносен смисъл, та щом си решил - наслука. Важното е че нямаш терзания, макар че ще те клати, ама пуст мерак за офроуд. Иначе може пак Леген - RL: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594808022223950&slink=kl76dy А за на живо и ако ти се разхожда за тест драъв - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21623064085957773&slink=kl76dy От "твоите" пак белите най-много ми харесват.
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    Бог високо - цар далече е казал народа и взел креативно инициативата за редуциране на скоростта в това селце. Остър 90 гр. завой, а от двете му страни - стръмен и хлъзгав асфалт. Всеки спуска поне с 50 (включително и аз с колелото), но спрях да пийна водица, па да ви фотна фуражката. Този си е на пост денонощно, от години, абсолютно некорумпиран и стряскащо ефективен, за минаващите за сефте от там. По традиция - уеко скрит в драките.
  21. 1 точка
    Просто си направи процедурата без да го ползваш на колата на която не искаш да работи и тя автоматично ще го забрави. Или ако искаш да оставиш колата без нито едно, след 4-то даване на контакт и натискане на бутона, не го натискаш втори път за потвърждение а изключваш от контакт.
  22. 1 точка
    Дано да е така и нещо да не се обърка. Все пак тая писта е "хоум офис" на RB - знаят и всяко кюше и фуга.
  23. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 324 000 км, а може и повече (по километраж: 223583 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 7525 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 70 / 30 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 25.06.2021; 😎 Моточасове – 161 по моточасовник; 9) Изразходвано гориво - около 503 л. А95Н; 10) Kтм = (503 / 3.4) ≈ 148 ; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след 130км извънградско каране) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 13) Доливане на масло - няма. Стои си на 1мм под максимума.; 14) Други – работеща картерна вентилация; 15) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 16) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 17) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Може да изкара още, но мина 1 година и заедно с другото обслужване, трябваше да го сменя. Много добре се държа двигаелят с това масло. Доволен съм! П.П. Скоро ще има и лабораторен анализ.
  24. 1 точка
    Малко късно се включвам в темата, но може би не е късно и аз да дам една перспектива. Според мен потребителски кредит за автомобил е абсурдно неоправдано - особено предвид, че автомобилите над 20 000лв се обезценяват значително по-бързо. А няма да си купиш много повече автомобил за 30-40, спрямо такъв за 15-20. Не бих купил американски модел автомобил, какъвто еквивалентен няма в европа (MDX, Pilot и тн) - по-трудно се препродават, по-трудно ще взимаш части, особено ако стане някоя беля и трябва да купуваш броня/врата и подобни едри части. Така и аз бих те насочил към CR-V 3 или Lexus RX 2006-2011. Лексусът включително в хибриден вариант. Вече има сервизи за батерии, заменят отделни клетки евтино и надеждно, а клетките не са много. Лексусът е по-луксозен, по-голям. Докато CR-V-то е изключително практично. Ако караш по-малко градско и държиш повече на комфорт - Лексусът. Иначе CR-V-то.
  25. 1 точка
    Претапицирах си волана без да го свалям
  26. 1 точка
  27. 1 точка
  28. 1 точка
    Япония: 50 000 японци са на възраст над 100 години! И след 15 години от столетниците в Япония ще има повече от един милион души. Защо? Няма други страни в света с такива постижения по отношение на продължителността на живота и качеството на живот. Някои ще предположат, че тайната на дълголетието им е, че ядат сурова риба и водорасли. И ще бъде погрешно. В света има много държави, особено тези, разположени на брега на топлите океани, където местните хора ядат морски дарове, плодове и зеленчуци от сутрин до вечер и живеят наполовина по-малко. Тайната на дълголетието се крие във факта, че японците са единствените хора на Земята, които, когато общуват, се опитват да не развалят настроението на събеседника си. Невъзможно е да се намери по-позитивна държава в света. Затова виждаме истинско икономическо чудо, те нямат земя, нямат къде да сеят ориз и да градят градове, нямат абсолютно никакви природни ресурси. Но те са и най-богатата нация в света. Средната заплата на японец е три хиляди и половина долара. Защо ви разказвам за тези невероятни постижения? Факт е, че тайната на успеха на цяла държава се крие във факта, че японците бяха сред първите, които се научиха да контролират мислите си. Осъзнавайки перфектно, че негативните мисли убиват не само настроението на събеседника, но и неговото здраве и бъдещето му. Те взеха и изпуснаха думата „не“ от езика си. Това беше направено по естествен начин, защото всеки от тях в училище, у дома, на работа, контролира мислите си и не позволява негативните мисли да разрушат живота и бъдещето на другите хора. За съжаление в повечето страни хората не разбират, че мислите са семената, от които ще израства тяхното бъдеще, бъдещето на децата им, бъдещето на тяхната компания, бъдещето на тяхната страна.
  29. 1 точка
    С колело до Прага.
  30. 1 точка
    Аз съм с дизел автоматик,мотора се разгръща много мазно в целия диапазон,извън града си мисля че е по икономична от ръчката дори.Перата са супер удобни,директно се използват в режим D,бързо реагират.С тях имам моторна спирачка с едно докосване,което е много удобно.
  31. 1 точка
    Скоро и аз открих този проблем. Решението (при мен) - разглобих кората на вратата откъдето влиза вода в купето, между кората и външните ламарини на вратата има наилон залепен по края с болкит мисля, който изолира и отвежда водата която влиза, до долната част на вратата, откъдето изтича. При мен в долния край на найлона болкита се беше разлепил и оттам водата по едно каналче право на мокета, намазах с малко лепило и фиксоф силикон и проблема се реши. Не знам дали го обясних разбираемо дано да съм помогнал
  32. 0 точки
    Обикновено темите са как да програмиране дистанционно за централно заключване. Е, моята темата е точно за обратното - как да разпрограмираме (забраним) дадено дистанционно да работи за дадена кола. Някой има ли идея? Накратко ситуацията е следната - имам няколко хонди от края на 90-те. Изпадна ми едно оригинално дистанционно с 3 бутона, такова: Програмирах го за едната кола (леджънд ка9) и то заработи. След това обаче го програмирах и за другата кола (прелюд вв8) и там работи. Лошото е, че сега това дистанционно управлява и двете коли заедно Разбирайте, че като колите са паркирани на един паркинг една до друга и като искате да заключите с това дистанционно - заключвате и двете коли едновременно, като искате да ги отключите се отключват и двете коли едновременно. И това хич не ми се нрави. Искам да изтрия дистанционното за някоя от колите така, че то да управлява само една кола. Но не знам как. Не намирам информация в нета. Пробвах да извадя батерията на дистанционното за около половин час и няма файда. Помогнете.
  33. 0 точки
    Колегата Drone и той е на същия хал - иска МDX, ама и той размишлява в "каква кола да си купи?" Виж му темата, па си поръчвайте 2 бр и готово.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...