Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.05.2021 in Мнения
-
3 точкиНай-разумно е да тестваш и 2-та модела и ще имаш реални впечатления. Иначе, естествено по всички тези критерии Акорда е по-добър - по обясними причини, заради формата на купето, а C-RV е висок Сивик. Точка 1 е субективна, 3 е въпрос и на гуми, а относно другите - няма разлика в материалите, но челното съпротивление и обтекаемост на купето си е фактор. С 2 думи, ако ще пътуваш рядко надалеч и с много багаж - C-RV, ако ще е често и надалеч с нормално батаж - Акорд. За ежедневно градско и двете са поносими, нали е за кратко.
-
2 точки
-
2 точкиСмажи добре пантите на вратата ,по тях има едни дупчици пръскай обилно там. С времето се амортизитар и самите панти хлопат .
-
2 точкиКое "палче", колега? 1. Откачваш минуса от акумулатора. 2. Сваляш лулите от свещите и ги отместваш настрана, заедно с кабелите. 3. Сваляш дистрибуторната капачка, както е заедно с кабелите (за да не объркаш поредността на цилиндрите после) и я отместваш настрана. 4. Развиваш стопорното болтче на палеца и го изваждаш (палеца). 5. Вадиш старата бобина и слагаш новата. Свързваш й кабелите. 6. После монтираш всичко в обратна последователност. Ако ти се вижда трудно - отиваш в сервиз.
-
2 точкиДа не си мислите че съм приключил с Акордите! Ша прАа и синковеца Ондажия. За сега частично Днес взех седалка от десняк 6-та ген. Другото ще е PS4 с волан и педали G29
-
1 точкаВреме: -Демонтаж - около 4-5 часа -Почистване и заварка - около 2 часа -Монтаж - около 2 часа Инструменти: -Тресчотки и камъни 10, 12, 14, 17 -Удължител (тръба или професионален удължител) - необходимо е за сила при развиване, с повишено внимание поради опасност от скъсване, на клеясалите гайки и болтове. -WD40 или по-висок клас лубрикант за клеясали гайки и болтове- мин 200 мл -Клещи и други дребни помощници за удобство Резервни части: -Нова гарнитура за колектора, HONDA Part No: 18115-RBD-E01 Ако ще си правите заварката сами се предполага че имате необходимите знания и инструменти за почистване, шлайф и подходящ материал за самото заваряване. Затова няма да се спирам на това. Ремонтът е почти невъзможен без втори човек, затова се подсигурете с един надъхан като вас помощник. Започваме: 1. Сваляне капака на двигателя: Развийте оградените с жълти кръгове болтове и отстранете капака 2. Източване на антифриза: ]Развийте капачката и тапата за обезвъздушаване на разширителния съд за антифриза: Развийте тапата за източване и източете в чист съд антифриза. Не го изхвърляйте, освен ако не искате да го смените с нов. После се налива обратно. След като източите всичко, затегнете здраво тапата за източване.[/color] 3. Сваляне на термо щита Свалете маркучите показани на снимките. Може да се мине и само със сваляне на малкия вакуумен маркуч, но е доста по-лесно ако се махнат и останалите.Развийте трите болта и отстранете термо щита. [/color] Термощит: 4. Сваляне на Катализатора За да свалите катализатора, би трябвало да свалите цялата изходяща тръба с меката връзка, което е доста непосилна и клеясала задача. При големите мъки на болтовете при меката връзка се усукваше лошо цялата ситема чак до ауспуха, та се уплашихме да не скъсаме нещо и спряхме. Обаче на шурето му дойде хитрата идея просто да откачим двата тампона на меката връзка и гърнето (показани са на снимките) и така си решихме безболезнено и елегантно проблема с изходящата тръба, като просто я отместихме на страни и фиксирахме.[/color] След като отместите (или свалите) тръбата, развийте планката на катализатора ( 3 болта) и свалете самият катализатор. 5. Сваляне на турбо компресора - линия за антифриз Развийте показаните болтове, като тук трябва да се внимава да не се изгуби вътрешната шайба на големия болт (17мм). На снимката е с голямата стрелка: Внимание: ще потече малко антифриз! 5. Сваляне на турбо компресора - линия за масло Развийте болтовете, обозначени на снимките. Внимание: ще потече малко масло! 5. Сваляне на турбо компресора - тръби за въздух Развийте стягите и извадете тръбите. Облепете отворите за да предотвратите замърсяване. Развийте болтовете на турбото и отдолу скобата и свалете турбо компресора (2 човека единия помага от горе) (!) За да не прецакате турбото: - не пипайте актуатора - не пипайте витлото 6. Сваляне на изпускателния Колектор: Развийте гайките, Не се притеснявайте ако излязат със шпилките - после се навиват по обратния ред безпроблемно. Ето пораженията: Подготовка за заваряване: Следват аргоновите заварки: (Доста си поиграхме и зававарихме навсякъде където имаше съмнения) Получи се доста добре, а шурето заваряваше за втори път с такова нещо - браво! 7. Гарнитура на колектора: Препоръчително е да смените старата гарнитура. Монтаж: Всичко по обратния ред. Гайките на колектора към двигастеля се стягат с 44 Nm Трите гайки на Турбото към колектора - с 59 Nm Ако нямате динамометричен ключ, завийте средно силно но не прекалявайте! След като завършите монтажа, налейте обратно антифриза до макс. (ако има нужда долейте с нов) и обезвъздушете. Стартирайте двигателя и след 2-3 секунди го угасете. Направете така 3-4 пъти, след това стартирайте и оставете да поработи поне 1 минута, за да се разнесат всички течности по обичайните си места. Направете тест драйв и се насладете на резултата. Прикачвам и официалният сервизен бюлетин на Хонда за смяна на колектора. Поздрави! HONDA - Exhaust Manifold Replace.pdf
-
1 точкаМоите почитания към всички които карат Акорд 8. След 6-та и 7-ма ген. и аз исках да карам 8-ма, докато не покарах. Мислех си че е крачка напред и нагоре, но е само на ширина. Разбира се е с по-модерна визия (вън и вътре), но не ми бе достатъчно. При аналогична пазарна цена с Ледженд, просто не видях здрав разум и база за сравнение, та взех си КВ1. Спрямо фейсовия, техническите разлики са незначителни, а парите - над 20 бона, отделно визията не ме кефи. Разгледай темата ми в раздела за модела, а скоро бях качил и 1 клипче във " оф топик - видео". Намери си Ледженд за тест драйв иии ... Това е релаксиращ апарат за предвижване в пространството, от който слизаш доволен от живота, без спомен за километри, трафик и синоптична обстановка.
-
1 точкаАко Сивика те дразни на дълъг път едва ли ЦРВ-то ще ти допадне. Продадох моето точно заради дългия път- седалките не ми бяха удобни, подлакътниците също. Лесно се уморявах на дълъг път. За мен е мудничък /моят беше бензин-ръчка, 2007г./ и определено не е тих. За други минуси не се сещам. Поддръжката му е никаква и като цяло е много добър семеен автомобил. Между посочените от теб бих избрал Акорд /ако не ти трябва пространството на ЦРВ/. Щом питаш за Леджънд явно не си стеснил строго избора до Акорд и ЦРВ. От трите бих избрал Леджънд. Има много изписано във форума и за трите автомобила. Читав Лексус РХ 350 и РХ 400 също може да се намери в твоя ценови диапазон и ако не те дразни формата му, според мен заслужава да му обърнеш внимание. За мен е по-добър избор от ЦРВ- по-мощен, по-тих, по-комфортен...
-
1 точкаЗа мен и т.2 е. Сигурно е от ЕГН-то ми, ама дръвената пейка на моето CR-V по ме кефи. Ако се заседя в комфортя ня Авенсиса, не мога се изправи после, кръста ме къса. Така бях и в Сивик 9. Във CR-V-то седалката е по-висока и съм по-изправен в кръста. Ама това за CR-V 2, на следващите не 7м знам седалките.
-
1 точкаЗначи ако вали, както се подозира, наш Мазало-сцепин ще направи поне 2 Safety car-a Много е важно първите 3 отбора, да имат по -2 болида в челото Ферари, Редбул , Мврц . , за да стане пълен купона
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАко няма да излизаш извън пътя и ти трябва кола за шосе - избирай Акорда. С C-RV-то ще имаш по-висок разход, по-скъпа поддръжка и не толкова добро пътно поведение. Аз бих си карал леката кола, ако не бях дивак-рибар.
-
1 точкаЗдравейте, бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: Honda Ultra Leo-SN 0W-20 1x4L Стойност на поръчката: 45,95 * 1,9675 = 90,41 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
1 точкаНяма ток, или не достига до местоназначението си. Някои акумулатори умират от раз.
-
1 точкаПопаднах на едно мнение на руснак, което ми хареса: У Меня ДЮРАСЕЛ с боковыми клемами, ходит уже 4 год. Я в восторге -45* заводится бес проблем. Вот только в новогодние каникулы за 4 дня без движения замерз, дома отогрел, поставил, завелась. Авто: Chevrolet Tahoe
-
1 точка
-
1 точкаПри неработещ мотор е нормално спирачката да е твърда. В движение ли угасна? За непаленето може да има много причини, но виж клемите на акумулатора дали са чисти и добре стегнати.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаА колкото до заглавието на темата ти, не нужно да сменяш главина ако имаш скъсана шпилка. За оредните е повече занимавка, но за задните мисля, че беше по-лесно.
-
1 точкаКарай си я спокойно с фемилито, а като си сам - става друга кола. 2.4 АТ е идеална за спящи на задния ред бебоци и майки.
-
1 точка
-
1 точкаВ КАРЛОВО Е ИМАЛО ЦАРИЦА НА РОЗАТА ПРЕЗ 1930 ГОДИНА, ЦАР БОРИС ТРЕТИ ПРИСЪСТВАЛ НА ПРАЗНИКА Елена Пулиева от известния възрожденски род, в който е и коренът на най-големите български дарители – братята Евлогий и Христо Георгиеви, е била Царица на розата в Карлово през 1930 година. На празника на маслодайното цвете присъствал лично цар Борис Трети. В подкрепа на тези факти свидетелстват документи от личния архив на Иван Чонов и неговата кореспонденция с Христо Григоров – родственик на Елена Пулиева. В писмо от 1930 година на карловеца Георги Якимов /брат на Ганчо Якимов, кмет на града през 1918-1919 година/, Георги – розопроизводител, крупен търговец и собственик на Туристическо-пътническа агенция „Омния“, пише: „Драгий Тинко, Пристигнахме благополучно. Моля, нареди Койчето фотографа да ми изпрати веднага всички снимки. Също нареди да ми се изпрати един хубав портрет от царица на розите – Г-ца Пулиева, облечена и украсена с рози. Веднага. Поздрав на всички Г. Якимов“. Писмото е изпратено от София и носи дата 10 юни 1930 година. Родственикът на Елена Пулиева потвърждава, че по фамилни данни именно тя е била царица на розата през 1930 година. Цар Борис е присъствал на празника в Карлово, а в архива на БНТ се пази видео лента от тогава. Шест тематични витрини с автентични документи и снимки са подредени в момента в къща „Райно Попович“ в Етнографски комплекс „Старинно Карлово“. Две от тях са етнографски, две – за 28-ми Стремски полк и две – посветени на розопроизводството, розобера и Царицата на маслодайното цвете в Карлово през далечната 1930 година. Източник: Пресцентър община Карлово
-
1 точкаВ Плевен имаш точния майстор, аз от Търново ще идвам при него .На Сан Стефано 26,фирма Антибъг, не ти трябва друг, там ще ти решат проблема.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, повдигам темата, защото имам някои неясноти относно работата на устройството. Оказа се, че имам такъв кабел още от преди да си купя хондата и щях да си спестя много ровене из колата, ако се бях заиграл по-рано с него. Благодаря на st34 за споделените файлове! По принцип устройството работи. Мога да виждам данни в реално време за състоянието на много датчици и т.н. Прочита грешките записани в компа, но – не мога да ги изтрия. Освен това, не мога да вляза в имобилайзера. Въпроса ми е: какви са възможностите на това устройство? Само с цел четене ли е създадено или мога да "активирам"(посредством мост на пиновете или друго нещо) и други опции - поне да трие грешките. Мога да купя друго, по-скъпо и с гаранция, че работи всичко...ама ме човърка нещо😀 Както споменах, дори и така ми върши работа и ако го бях инсталирал преди, щях да рзбера по-бързо кои ключета на врата багажник ми стъжниха един цял ден, или че ми е заминал регулатора на напрежение, преди да изям ел. схемата и да разглобя двете бушонни кутии...🙈 Ако има значение FTDI-а е този:
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте! Намерих ключ и трябваше да стана член на групата ви. Ключът е с чип - заключ-отключ. Намерен в Младост. За връзка 0888 913746 Иван Поздрави! P.S.Сега по снимка намерих модела: Ключ за Honda с 2 бутона, чип ID48 и перо HOND-31P, KEY
-
1 точкаГледам ги англичаните как си правят реклама с тоя Стоунхендж. През няколко дни филм по Дискавъри, по Нешънъл Джиографик, по други телевизии. Били турени там 2400 г. пр. Хр. За едни каминяци, дето нито един археолог все още не е установил за какво служат, от кого са сложени там. Установили са само, че огромните вертикални камъни, тежащи 30 тона, са пясъчник и са примъкнати от 30 км, а по-малките сини камъни, тежащи 2 тона, са докарани от скали с вулканичен произход в Уелс на около 240 км. Предполагат, че мястото е служило за окултно-лечебни цели. И толкоз. И шум до Бога. Замислих се и направих аналог с Варненското златно съкровище, което е по-старо от Стоунхендж с поне още 2000 години. От 4400 г. пр. Хр. 294 гроба. Само в гроб №36 са открити 857 златни предмета. Общо са 3000. С чистота на златото 23,5 карата. Почти съвършено. С уникална ювелирна обработка. За първи път в света. 2000 години преди египетската цивилизация и Стоунхендж. Колко от нас знаят, че иде реч за цивилизация от около 200 000 човека, населявала земите около Девненското езеро, Дуранкулашкото езеро и крайбрежието на Добруджа до устието на Дунав?! И че този народ всъщност е първият в света с ясни признаци за държавност и владетели. Самият факт, че в някои от гробовете са положени владетелски скиптъри и други владетелски символи е достатъчен. Да не говорим за фината керамика с идеално гланцирана повърхност, оцеляла почти 7000 г. За Бога, тази цивилизация е боравела тогава с числото π - 3,14. Да не говорим за все още неизследваната култура, останала от този народ уж "изчезнал" през същото това Пето хилядолетие преди Христа. Как пък друго не разбраха за него, но веднага установиха, че бил изчезнал. А дали е изчезвал изобщо? Дали само не се е преместил и по-късно плавно се влял в тракийските народи? А това , че не е изчезнал е лесно доказуемо. ДНК хаплогрупата на този народ е G2 и днес се среща при около 5% от населението в България. А колко българи знаят за древния протоград на Птиците, открит наскоро край Пазарджик, където бяха намерени златни украшения на възраст 8000 г. Древен град с основи, по които може да се съди, че е бил обитаван от най-малко 4000 човека. А колко туристи могат да видят този уникални открития?! Почти никой не знае къде е некропола. Да не говорим, че е с ударени кепенци. А какво е направила държавата ни, археологията ни, за да популяризира некропола, да продължат разкопките, да стане световна сензация, защото е уникален, а държавата ни и община Варна да печелят милиони от прииждащи туристи?! С бетониране на дюни и плажове туризъм не се прави. Автор: Георги Георгиев
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00