Само за протокола:
Не мога и не искам да коментирам коли по снимка.
Обаче,
Аз лично тествам автоматик на баир на магистрала, или поне две ленти. Колкото по-стръмен, толкова по-добре. Така "хващам" почти всичко. Как превключват скорости, как работи кикдауна и не на последно място - двигателя. Мачкаш газта, оборотомера почти в лютеницата и трябва да лети нагоре по баира. Надолу тестваш моторната спирачка. Натискаш, автомата сваля предавка, или две надолу, локъпа заключва кутията и пускаш спирачката. За моторнатя трябва усет, може да не ти се получи от първия път, ако не си карал автомат досега. Също така, за тест на локъпа ти трябва равен участък, позволяващ висока скорост. Вдигаш да кажем 100км/ч и спираш да ускоряваш, т.е. двг се успокоява, автомата е на последна предавка. Трябва да усетиш падане на оборотите и все едно превключване на още една прдавка нагоре.