Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.12.2020 in Мнения

  1. 9 точки
    Днес след една година водене на дела срещу АПИ за закупена повторно Винетка, справедливоста възтържествува. Осъдихме АПИ да плати 450 лв адвокатски разноски по делото и сумата за винетката 97 лв. Вярвам, че все пак съдебната ни система работи, макар и не достатъчно ефективно. Граждани, не се отказвайте, проявете воля и си търсете правата. Успех!
  2. 4 точки
    Ей това правя за да има нещо на масата по празниците. В винце и други домашни благинки Пускам си музикален канал ,от другите се психясва. Това пък беше снощната гозба в гърне. За подсилване на имунитет това,може да е втълпяване но толкова болни приятели покрай мен сега нищо,дано така и занапред.
  3. 3 точки
    Не е по-некачествено! GTL - базата е много чиста и стабилна. При нея не са необходими да се слагат толкова много VIIs - подобрители на вискозитета, произвежда се в Катар от природен газ, а в същото време е и по-евтина като производствен процес. От там и цената на маслото е по-ниска. Отделно при А5/В5 се слагат повече допълнителни съставки, плюс по-скъпата база - от там и цената "рипа". За българските дистрибутори на Шел е ясно какви надценки слагат и няма да ги коментирам.
  4. 3 точки
    Не се учудвам,но аз първо им звъня за да не падна,като ми съобщят цената⚡⚡.Пример mobil1 5W30 esp 4л,при официалния представител в бг,струва умопомрачителната сума от 164лв. Току що,си получих пратката от coxmotor с 5л.туба струваща,в нормалните държави около 80лв.Не ми се коментира,а оставям всеки да си прави сметките сам.
  5. 2 точки
    Докладвам: По идея на @mi67 намерих производителя днес, нещо повече - попаднах на единия от двамата младежи, писали софтуера (с иреч създали БардолинитУ). Покани ме да ида и смея да твърдя, че беше доста отзивчив. Отидох, отвори капака, по говорихме, разгледа, закачихме я и врътнахме едно кръгче - дет се викало там на "живи данни". Настрои си човека нещата, показа ми промените в температурата на редуктора и заключи, че всъщност работата е в некачествен монтаж или иначе казано, редуктора е поставен една идея по високо от нивото на двигателя и леко в страни пред пасажера (утре ще кача снимка, за което е извинявам и на @sashua, че го забравих днес). Иначе казано днес при външна температура от 6-7 градуса и при подаване на газ, работната температура на редуктора беше 56 градуса, не видях дали падаше щото си гледах пътя. На връщане и при спускане без подаване на газ и скорост от 50-60км, температурата започна да пада и стигна 52 буквално за има няма 500-600метра. От тук и следното: Зимно време при продължително движение по магистрала и с моята непроменлива "стъпка" от да речем 120км и външна температура около 0 градуса до към 3-4 редуктора работи на критичния си минимум от към работна температура и когато подам рязко газ за да направя съответната маневра, студения въздух нахлува, температурата пада и колата обръща на бензин. Що се отнася до редуктора, да малко е слаб. Правят го за коли с до 140кв или 187кс, но това не означавало, че не храни достатъчно, каза че за 200кс имали продукт една идея по мощен, но за момента не е проблем да се кара с този стига да се сложи малко по ниско за да се избегне рязкото нахлуване на студен въздух. За копчето дето гасенеше, да чукам на дърво от как псевдо майсторите смениха бушона в купето проблем не ми е правила. В други ден пътувам, имам едни бързи 1000 км, като гаранция на първата половина ще ми дава ядове с обръщането на бензин, но на връщане ще погледнем всичко още веднъж със @sashua, ще свалим малко нивото на му и вярвам след това ядове няма да има. И още нещо, никога, ама никога не ходете в СОФГАЗ. @СОФГАЗ @SOFGAS 10 пъти ходя, гледат го, пред очите им е, виждат го и ми обясняват за зимна/лятна газ и как да си създавам допълнително налягане с компресорите по бензинджийниците. А от последното ми ходене след като ги хлъзнах за нов по-мощен редуктор, отговора беше: да разбира се, ще монтираме и няма да имаш проблеми, само 3 дни по-рано проблема беше като миналогодишния до като още бях гаранционен а именно съотношението зимна/лятна газ. Е мерси КАЗАХ. КРАЙ. ПС: БЛАГОДАРЯ НА @mi67 и @sashua БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ
  6. 2 точки
    Може да започнеш от биалетките,като най-лесен и евтин вариант.Аз не вярвах,че така може да тропа от биалетка ама си беше от нея.
  7. 2 точки
    Аха........Вече като си по ясен, е друга работа. Сега потърси във форума (има доста теми - дори и аз съм писал в подфорума на CR-V 3) информация за DPF филтъра и какво да очакваш от тук нататък, или за какво да се приготвиш. Не е лошо да провериш също, дали точно твоята кола, не попада в сервизна акция от Хонда (в Бултрако) за промяна на софтуера на горивната система, че малко хора знаят за това , а тя е от няколко години. Успех.
  8. 1 точка
    Здравейте,днес ми пристигна моточасовника,поръчан от Китай. Това нещо,ще може ли да се монтира на акорд CL7 (на моят).Насоки за монтаж.
  9. 1 точка
    При мен на ЦРВ-то редукторът от няколко години е увит в неопренов калъф за лаптоп, точно заради въздушната струя. Не се смейте, това беше ок като цена и размер. Това, което казва @sashua има резон.
  10. 1 точка
    Аз за последно ти давам прост съвет, но ценен съвет 😂, тоя редуктор просто го увии в нещо, да не го духа и охлажда така въздушната струя, преди да се видим, пък после ще му измислим ново място и настроим като хората, ама поне на първо време да не ти създава чак такива проблеми. Весели празници и на теб!
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    От двата ти поста се вижда, че казваш, че и двете масла, за които говорим, са „все ACEA A5/B5“. А те не са. Да сравняваш едно масло в български магазин с друго масло в Ато24 по цена и да съдиш по това за качеството е нелогично. Особено с марка като Шел, която тук се продава с доста висока надценка. Още повече Дани каза, че маслото от Ато е с по-качествена база. Не разбирам как стигна до заключението, че то е по-некачествено заради по-ниската си цена 😳
  13. 1 точка
    Той не коментира или оправдава цените. Просто ти каза, че си купил друго масло. И базата, и спецификациите са различни. Твоето масло (на което оставяш линк) е по ACEA A3/B3 и A3/B4. Няма A5/B5.
  14. 1 точка
    В момента си със Shell Helix Ultra, без SN!!! И без нищо, само ултра и толкова! Shell Helix Ultra с различни букви след "Ultra -та", са различни масла! Обръщайте внимание какво гледате и каво четете!!!
  15. 1 точка
    @stojkovskimarjan Значи 5W30 по ACEA A3/B4 или ILSAC GF-5 / ILSAC GF-6A. @CARPERA Владо, купил си различно масло! Купил си Shell Helix Ultra AF. Което е различно и като база и като спецификации! Хидрокрек, ACEA A5/B5. А твоето е Shell Helix Ultra! GTL-база, ACEA A3/B4.
  16. 1 точка
    @stojkovskimarjan Зависи от състоянието на двигателя. Гори ли масло и колко? При добро състояние - 5W30 по ACEA A3/B4 или ILSAC GF-5 / ILSAC GF-6A. Ако гори масло, тогава според конкретния случай се избира и вискозитет... Временно до ремонта...
  17. 1 точка
    Щом гаснат ламбите/светодиодите, то се губи захранването.Провери масата и постоянния плюс.Предполагам са хванати директно на акумулатора.Смени гнездото на бушона и самия бушон които са на постоянния плюс.
  18. 1 точка
    Има два типа хора. Такива които вършат работата и такива които си приписват заслугите. Опитайте да бъдете от първите - там конкуренцията е по-малка. Индира Ганди
  19. 1 точка
    Аз на сивика на дясната врата съм с такова от акорд десен волан, 1:1 са. Никаква разлика няма. На ЦРВ 1 и 2 съм слагал, също пасват точно. Няма разлика нито в основа, нито в стъклата...
  20. 1 точка
    "Понякога" "Приказка" приключва и "Цялото небе" "Вали" от скръб на "Приятел", но "Оставам тук", "Не сам", "А някой кара колело". Важното е "Кой си ти", бият ли "Камбаните" и имаш ли "Мечти"!
  21. 1 точка
    Ако някой има нужда от смяна може да я извърша с негови или закупени от мен части
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    Прекалено подозрително дори. В най-добрият случай бих звъннал на продавача, да питам защо е такава сбирка от тези несъвместими компоненти. Ако каже „не знам“ или „така я взех“, бягам надалеч. Ако бяха само фаровете сменени, да кажеш, че ги е продал за допълнителна печалба и да спазариш от тях отстъпка. Но и бронята… намирисва ми на реставрирана кола.
  24. 1 точка
    Добре че вече хващаме много програми, да се радваме как по света хората от гнила ламарина правят нова кола...А и да разбием мита за трудолюбивия българин - тук от цяла кола една маска трябва да сменят и разправия голяма, майстори големи и нищо не се получи както трябва - луфт огромен около фаровете...
  25. 1 точка
  26. 1 точка
    Вижте колко живот има, в багажника на един вартбург,а и извън него. Реална снимка,от градския пазар през соца.
  27. 1 точка
  28. 0 точки
    Няма "клас" и няма "по-добро"! Има изисквания и спецификации.
  29. 0 точки
    Казваш че си заслужава 25лв за един литър,или за 4 л май беше 80-89лв. В ато 24 продават масла друг клас и затова е такава цената.??? Виждам че AF и SN са все ACEA A5/B5 тоест пак по висок клас от ато 24
  30. 0 точки
    Добре се справяш гледам,само една препоръка вместо твоите витамини си вземи от тези . Да се пазим взаимно и весело посрещане на коледните и новогодишни празници.
  31. 0 точки
    Въпрос на гуми. https://www.facebook.com/andrea.sala.1044/videos/10223625039201623
  32. 0 точки
  33. 0 точки
  34. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...