Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.12.2020 in all areas
-
3 точкиДойде си време за годишната смяна на маслото. Километрите не бяха достигнати и на 1/2 дори но 12 месеца си минаха точно днес ( японска прецизност при смяната на маслото ) . Маслен филтър ОЕМ закупен от сервиза. Останалите филтри още не им е дошло времето. Тази година за разлика от други, купих Petro Canada 5/30 Supreme поради 2 причини. На първо място добрите отзиви във форума и на второ място цената която е доста прилична за добър клас масло. Оказа се, че не само аз чакам за смяна: В сервиза попитаха дали няма събиране на R-ките днес На колегата със 7-мата R-ка му слагаха 10/60 като вискозитет. Темата за маслата е адски дълга и знам, че е обсъждана доста но и според сервиза 10/60 е било по-доброто масло за колата. Аз си спомням, че след като бях сменил преди години с 5/50 и при студено време, стартът на колата беше доста по-труден от сега но в крайна сметка всеки си знае. Може наистина да е по-добре а 5/30 въобще да не е за този двигател но аз лично съм доволен от 5/30 и продължавам с него. Иска си малко да се измие под капака но ще е пролетта. Използвах момента докато колата е на подемника да разгледам какво се случва отдолу. Общо взето съм доволен от това което видях. Има тук-там какво да се коригира но като цяло е много добре за 13 годишна кола. Общо взето повечето работа е под багажника, може би защото точно там принципно заводски липсва защитна кора.
-
3 точкиКапков тест 10 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-185300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 9000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 30км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 02.12.2020г. 8.Мото часове около 270? 9.Изразходвано гориво 830л. пропан бутан и 85л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.3л. 11.Доливане няма,разход около 250мл. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване средно тежък,към лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката този път нещя да капне и я докоснах,до офисната хартия. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната(не много,защото двигателя беше топъл). Цялата процедура я извърших,на загрял мотор (по бързо и лесно се изсмуква от помпата),30 мин.след загасяне.Всичко стана през отвора на щеката,с помпа,без да отвивам пробката отдолу (не ми се лягаше отдолу). Като цяло,съм доволен от изсмуканото количество 4.2л. с филтъра,като имах и загуба на земята при отвиване на филтъра. Заредено Petro-Canada ss 5w20 ilsac gf-6. Ето и цялата палитра:
-
2 точкиСкокнах аз до там. Викам, "да ковем железото докато е горещо", макар че колцата беше умрела от студ, но запали чакмак. Не пуши, моторчето работи нормално, съединител има и лагера му не вие. Почна и да стопля, а климатика не пробвах (под 0-лата е вън), но чиляка каза че работи. Интериора е чист, но велура по предните седалки е на фитили - особенно на лявата. По предното стъкло (отвътре долу) имаше капки вода - предполагам от конденза. В багажника (под мокета) е сухо - има си "патерица". Волана и ск. лост биват. От долу (на коляно) не видях сериозни язви от ръжда, но веждите са правени (и пак са за ремонт). Има гнило и на лявата врата - външно на долния ръб - коъ знае какво е вътре като разтапицираш. Пантите на вратите са ОК. Предната броня е леко навътре (по фаровете), но не видях сериозен ремонт - крепежните болтове са си с класическите за ЕГН-то ръждиви глави. Задната броня е здрава, но е за боя, която като цяло си е равномерна. Не можах много да я карам, но на "мачкане" по калниците - амортесиори има. По чакъла не чух сероизни тропания от окачването. Предните дискове са ръждиви, но нямаха голям ръб. Отзад е на барабани и кой знае какво има вътре, но едвам я отлепих от място! И 2-те външни карета тракат, а за вътрешните си трябва скорост и газ, но си няма номера, та да я настъпя по шосето. Там и окачването щеше да си обади, че дупки по него - дал Бог. На разумен пазарлък е склонен, а може и да ти я докара - само ще си платиш нафтата. Та така с таз колца. За тинейджър бива, но той пък ти е син, както и Сивика.
-
2 точкиПо-важното е, че ти си сипал правилния вискозитет, особено към днешна дата, айде лятото можеш и 5в40, та дори и 5в50, ако обичаш да я ръчкаш здраво във витека. Относно Петрото, нямаш никакви поводи за съмнение, че маслото е излязло от рафинерията в Канада, а и няма кой да се занимава да прави шмекерии с масло, което има малък пазарен дял в България.
-
2 точкиИ като спреш, па угасиш мотора, докато е жежко, ей тогава точно в турбината се запича и после - малък им бил ресурса на турбинираните.
-
1 точкаЕми, то за тея пари чудеса не стават. Гледам, има още една такава в Монтана и е спортно бяла. На синята и без това и свети чек-а на мотора и като давах газ забиваше муцуна. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11601309316070631&slink=hzz0zt 2 пъти по-скъпа е, ама си е регистрирана, обслужена - може да е 3 пъти по-хубава и пак ще си на далавера, а може да се окаже и коледното чудо / подаръче за синковеца ти. Само не тръгвай с пари за жигула, на лов за читав Сивик.
-
1 точкаХайде и аз да добавя един Amsoil 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Amsoil Ea15K20; 4) Общ пробег на автомобила - около 445 170 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 50/50%; 7) Средна скорост - около 27 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 03.10.2020 – 02.12.2020; 9) Моточасове – около 75; 10) Изразходвано гориво - около 150 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (150 / 3.5) = 43; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е незабележима на щеката. 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик и леко извънградско. Натрупани са много на брой (около 40) къси пътувания: 5-8 мин. (2-3 км.) по два пъти на ден; История на офисна хартия:
-
1 точкаМоже,но трябва да и вземеш фаровете и предната решетка.Даже мисля,че трябваше да се вземе и декоративната пластмаса която стои над водният радиатор,халогените май и те не ставаха едно към едно и там ще трябва да се вземат.Някъде в испанският форум го четох.
-
1 точкаТова с Валиден Зелен стикер И Тюф пресен и аз препоръчвам. Купувал съм Сивик обаче ....но седем години нищо не съм пипал освн маслата Беше със сменени накадки, динамо, акумулатор два чифта гуми, свещи, масла, антифризи, спирачна течнст....всичко оригинално! Продадох я зашото на жената и омръзна на 110 000 км ПП относно смяната на веригите на 2.0 Хонда двигател К серия само ще вмъкна че нямат нищо общо с технологиите на мерцедес и бмв.....така че колко е тънка и какъв "ланец" е не е важно. Сменя се само ако има симптоми .....все пак е оригинална част от завода. Останалите се водят резервни части дори и оригинални и са с по малък ресурс. Естествено се кара с качествени и скъпи масла и вискозитет макс 5w30 което е доста важно и се сменя на 7-8000 км До сега на 337 000км. вериги още не съм сменял нито нещо във двигателя кара я вече баща ми но я контролирам дали вдига 198 от време на време и има над 110 000 на газ - клапанте също са здрави но с редовни проверки за реглаж и естествено сме я купували от първи собственик от БГ закупен и подържана в офицялен сервиз. Та вириги преди 400 000 ме съмнява да има нужда освен ако не е карана с масло тотал 10w40 И смяна на 15 000км
-
1 точка
-
1 точкаТочно така. Всички са ограничени на 90км/ч. Изпреварването зависи от товара и мощността на камиона. На острова ограничителя е на 55mph. Не знам, защо, ама всички камиони на големите вериги хранителни магазини са ограничени на 52mph. Тях ги отнасям като пътен знак. Останалите на баира, щото обикновено съм празен на отиване и полупразен на връщане. Ако този пред мен кара с 54, дори и с 53, изобщо не тръгвам да го изпреварвам на равното. Стоя си зад него на АСС до следващия баир. edit: Камионите са ми бели ядове. Повече псувам неадекватниците с леки коли, ама за тях ще разказвам следващия път.
-
1 точка+Животът не е лош, когато можеш да го живееш. Нито смъртта е страшна, когато можеш да умреш. Страшното е, когато неможеш вече да живееш, нито още да умреш !
-
1 точка
-
1 точкаТо турбото опича маслото и го кара да чернее.Там температурата е в пъти по висока от колкото в мотора.Това важи за всички турбинирани мотори дори и бензиновите.
-
1 точка
-
1 точкаМдаа от блутута се оказа загубата на целия ток.Откачихме го и всичко заспа на мултицета.Сега изниква въпроса какво да го правя тоя блутут..ремонтира ли се или си да карам и да не занимавам с глупости,и без това не го ползвам😀
-
1 точкаСветването на VSA и ABS се получава заради слаб ток при старта имаше тема в която е коментиран този проблем. И при мен светват от няколко дена като застудя при първото палене сутрин светят около 3-4 секунди и изгасят. Но при мен звуци от стартера няма . А за паленето спрямо сивика к24-та си върти една идея повече при студен старт. А стартера не вярвам да не подлежи на ремонт.
-
1 точкаНапротив, играем си. Вчера ми направиха проверка на спирачките, защото: Карам си камиона по междуградски път с ограничение 60mph. Аз съм на 55, щото повече не може. Обаче от една ферма се подава кола и понеже аз съм с камион, който не е състезателен, защо да не излезе селянина пред мен, така и така съм бавен. Та излиза той смело без да е преценил с колко карам аз, в следствие на което аз намалявам до 20mph. Селянина вижда, че му се лепвам отзад, и ускорява .... до 30mph.!!! Цифром и словом на половината от разрешената скорост. Аз съм си залепен за него, токлова близо, че го виждам, как ме гледа в огледалото, ама не ускорява. Вместо това пипа спирачка. Аз обаче не съм вчерашен и бях вече подготвен, че тоа ще ми прави брейк чек. След една миля сви в пресечката. Тааааа тетака. Нане и Вуте ги има и на острова.
-
1 точкаВсички ние на младини си въобразяваме, че животът е състезание по бързина, но едва по-късно разбираме, че е състезание по издържливост. Богомил Райнов
-
1 точкаАми то с нищо никой няма да превъзпита друг на пътя. Евентуално птп може да превъзпита някого, но, разбира се, на никого да не му се случва.
-
1 точкаЗдравейте колеги, днес си смених всички изгорели крушки по бутоните в колата и реших да пусна малко снимки и описание за тези които мислят да правят същото. Колата е Accord 2.2 cdti 2004. Имах изгорели крушки на бутоните за VSA, подгрев на седалките, аварийките. Започваме от аварийките като най-трудни. Пъхнете права отверка (стрелките показват/ първо от ляво после от дясно) в най-долният отвор на духалките и издърпайте навън. Аз използвах и кърпа за да не надера пластмасата. Панела има 3 щипки в предният си долен край. След като освободите предните три щипки, продължете леко да надигате панела на горе. Има още четири щипки който трябва да се освободят. Не натискайте прекалено силно нагоре а плавно и постепенно прилагайте натиск нагоре. Щипките ще излязат и ще освободите панела. Внимавайте за кабелите закачени за панела. При мен бяха три кабела (за дисплея, за аварийките и за сензора за светлина). Изключете кабела от бутона на аварийките и извадете бутона напред. Бутона се натиска отдолу за да се освободи и извади напред. Като извадите бутона, от лявата му страна ще видите крушките. Не знам защо всички бутони имат по две места за крушка и винаги само едното се използва. Даже и да сложите втора крушка на празното място, нищо не се променя. Ако някой има идея защо има по две места за крушки моля да сподели по надолу в темата. Отвийте крушката с отверка и я извадете. Крушките са въртят 1/4 оборот. На всяка крушка в колата, Хонда са решили да поставят различна гумичка. Примерно на оригиналната крушка на аварийките имаше червена гумичка която преместих на новата крушка. Имайте в предвид, че ако не пренесете гумичките, бутоните ви ще светят по силно и с различен цвят спрямо останалите копчета в колата ви. Ето как изглеждат крушките с гумичката. Най-лесният начин да вземете гумичката от старата крушка е да развиете металните крачета на изгорялата крушка и да я издърпате от пластмасовият накрайник. Аз реших да слагам крушки навсякъде, за да не разглобявам пак като разбера как се ползват вторите. Сега сглобяваме по обратният ред. Вкарайте първо задната част на панела. Панела има крачета в задната си част които трябва да паснат на дупките в таблото. Не забравяйте да свържете кабела на аварийките . Закопчайте първо четирите щипки в задният край на панела. После нагласете и предните 3. Готови сте! Цялата операция отнема 10 минути когато не сте го правили никога. Ето го и крайният резултат. Бутона свети. Ако искате бутона да свети в бяло, не слагайте гумичката на крушката. Аз лично предпочитам да свети в червено за да не ме дразни нощно време. Преминаваме към копчетата за подгрев на седалките. Отворете пепелника и го извадете. Просто го дръпнете нагоре и той ще излезе. Хванете панела на който са бутоните на подгрев в горният ляв ъгъл. Панела се държи на 4 щипки. За махането му не са ви нужни инструменти. Издърпайте панела в левият горен край и освободете щипката там. Продължете със щипката в горният десен и после и в долните два края на панела. изключете кабелите от бутоните за подгрев за да можете на вдигнете панела по нагоре. Всеки бутон е завит с по два винта в панела. Отвийте винтовете и извадете бутона надолу. До всеки бутон има мъхеста част плат. внимавайте да не я откъснете. Във всеки бутон има по 3 крушки. Една за осветяване и по една за HI и LO. Всички от тях си имат гумичка. Пренесете гумичките на новите крушки и ги поставете в бутона. Завийте бутона отново на мястото му като внимавате за мъхестият плат който трябва да е върху бутона, а не защипан под него. За да стигнете до крушките на десният бутон ще трябва да отлепите лепенка от едната му страна. Само десният има фабрично тази лепенка, на левият бутон никога няма. Включете кабелите отново в бутоните и щракнете целият панел на мястото му. Върнете пепелника на място. Готови сте! Ето как изглежда крайният резултат. При мен на бутона който не светеше нямаше гумичка и реших да сложа крушка без гумичка и на другият. Бутоните са доста по-ярки от останалите в колата и са с по-бял цвят. Лично на мен ми харесват така повече защото ги виждам по-добре, и не ми пречат нощно време. Остана бутона VSA. Тои е най-лесният за смяна. С тънка отверка или с пръсти издъпрайте долният ляв край на панела. Целият панел ще излезе заедно с всички бутони на него. Тук може да имате бутони за регулиране на фаровете и за управление на шибидаха. Мойте фарове се регулират сами, а копчето за шибидаха е на тавана и имам само VSA тук. Като извадите панела, изключете кабелите на бутоните и ги извадете от панела. Както и при аварийките, и тук има две крушки но само долната свети и се ползва. Пак сложих и на двете места за по сигурно . Ето го крайният резултат. Бутона е с фабричната кафява гумичка на крушката. Ето и самите крушки. В Юби-Ко и БулТрако не знам колко струват, но Омбре ми поиска по 12 лева на парче. Аз ги взех за по левче бройката. Даже ми останаха 10 броя ако изгори нещо пак. Не взех LED крушки защото за съжаление въпреки че трябва да издържат повече време, доста хора по другите форуми се оплакват, че изгарят по-бързо. Проблема е в това. че изработката е некачествена и самият LED който обикновенно е 5050 диод спира да свети поради лоши спойки или производствени дефекти. Другият недостатък, е че LED-овете се различават по цвят на светлината доста от останалите копчета. LED-овете които са с жълт цвят са доста ярки и светли и в колата става едно цветно през ноща. Това е от мен. Ако поста ви е помогнал дайте по един плюс доля в дясно. Ако имате въпроси пишете, ще помагам
-
0 точки
-
0 точкиПрепоръчителен родителски контрол - ЗАБРАНЕНО ЗА НЕПЪЛНОЛЕТНИ! Ако не псуваш, докато караш, значи не следиш пътната обстановка! п.п. Напълно го разбирам псуващият, бил съм на негово място, ама не съм псувал 6 минути.
-
0 точкиМоже и така да е, но това лесно се коригира. Отиваш на място, обясняваш на търговеца колко си "вътре в бизнеса", как тоя модел е в дъното на класациите, а специално този екземпляр е "пълна леш" и той ти го дава за 3 бона с пълен резервоар, втори комплект гуми/джанти и регистриран, само и само да се оттърве от него, а после ставате приятели и те кани на вечеринки със семейството си, понеже си му спасил фирмата от фалит.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00