Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.11.2020 in all areas
-
3 точкиВсичко стана! Махнах пластмасовата тава и направо сложих акумулатора. След това върнах една пластмаса на място (че трябваше да я махна докато сложа акумулатора), и превързах компа на газовото със свински опашки да не се подмята. Единствено се наложи да махна червената "шапчица" на + клемата, че не може да се ползва с обикновен акумулатор (който НЕ е Азия стандарт). Общо взето това стана:
-
3 точкиНа това му викам съревнование, кой ще напише по-голяма глупост...
-
3 точкиПичове, в света няма черно и бяло. Има нюанси на сивото. Кой разбрал, разбрал.
-
2 точкиАз пък не слагам никого в "общи категории". Всеки има права и е длъжен да ги осигурява и на другите. Важна е не колата, а човекът управляващ я. Май пак стигаме до темата за културата на движението.
-
2 точки#carpera Аз, между другото съм много миролюбив!!! ( не е сарказъм) Моят житейски опит до сега е....., че колкото и да се опитваш да избягваш конфликтни ситуации, все някога се стига и до момента в който не можеш без да се защитаваш-нямаш друг избор, човек!!! Пак ти казвам: Говоря ти от опит! Затова, предпочитам да съм подготвен, а не живота ми, и този на семейството, да зависят от случайности.... Пресен пример от понеделник: 19 часа, тъмно , 5 км. отсечка през гора, с много дивеч( на месец стават по 3-4 ,,срещи" с обитателите .... Карам с 60 км/ч вместо с 70, и един бял микробус отзад се е лепнал, на 5 метра, и не може да ме изпревари (насрещно движение)... Спука се да ми присвятка! Дойде светофара, той спря до мен и започна да надува клаксона и жестикулация, до съм отбиел след кръстовището да се разберем...😈🙈😉 Завих надясно и продължих, а можеше и да си нахъсам егото, и да му дам една лекция🥋🥊( гамена си беше чистокръвен немец😉)... Пак ти казвам, че предпочитам да съм подготвен, и избягвам до последно влизането в такива ситуации... Надявам се, колегите и ти да са ме разбрали?!☺😉
-
2 точкиТези с зимните гуми(в момента и аз съм с такива) не знам дали осъзнават че след 2-рата година най вероятно гумите им са по зле от всяка всесезонна гума на 1-2години(не всички гуми са така). По закон: с гуми, предназначени за зимни условия, или с гуми с дълбочина на протектора не по-малка или равна на 4 mm през периода от 15 ноември до 1 март(чл. 139, ал. 1, т. 4). ∙ Ако гумата има разкъсвания, нямаш право да се движиш с това ППС (чл. 101, ал. 3, т. 9). Глобата е 50 лв. (чл. 183, ал. 4, т. 5). ∙ ЗАБРАНЕНО Е движението по пътищата с гуми с шипове; ∙ Вериги за сняг се използват само когато пътните условия изискват това (чл. 9, ал. 1). Глобата е до 20 лв. (чл. 185). https://rta.government.bg/images/Image/n_uredba/zdvp.pdf
-
2 точкиНяма значение колата - какво караш сега или какво ще караш в бъдеще. Ако си решил да сменяш марката , сменяй, но не поради глупавата причина да не те закачат по пътя. Агресия на пътя винаги ще има понеже тук сме далеч от цивилизацията... Някъде в ориента. И само @CARPERA в дал правилен съвет в тая тема. Пътната агресия трябва да се деескалира моментално и на място. Най добре е да няма никаква реакция все едно нищо не се е случило или онзи агресор не съществува. Всякакви опити за нещо различно водят до риск за ескалация. И няма значение колко си зобил във фитнеса, колко карате знаеш или колко и какви домашни любимци укротяваш вкъщи - тези неща нямат работа на пътя и не им е там мястото. Има си фитнес, доджо или гората.... Да се опитваш да превъзпитаваш агресор на пътя е точно толкова агресивно колкото самият агресор се проявява.Все пак той е дошъл да ви превъзпитава вас, понеже е вбесен от вашата грешка. Да се опитваш да излезете на глава някак , пак не става понеже той вече е отказал нормалното общоприето извинение на пътя с подаване на авариен сигнал. Всичко извън деескалация чрез бездействие е вкарване в порочен кръг, в който по нищо не се различаваме от агресора.
-
1 точкаКолега @dimkaraganchev, защо така ни накърняваш чувствата на нас дето си бъркаме със сламка в... картерите? В смисъл...нали все още не сме развили токсични садо-мазо взаимоотношения с никой от предметите , необходими за извършване на срамното деяние споменато по-горе. Какво лошо има в една педантичност по адрес на добрата смазка и оценяване на нейните достойнства, без значение от приложенията и в която и да е област от ежедневието?! Гррр...! П.п оценяваме толерантността принципно
-
1 точка
-
1 точкаЕ, а за мен е голяма глупост да бъркаш в картера със спринцовки, ама...аз съм толерантен човек, по принцип...
-
1 точкаОще в края на октомври смених гумите и на 3-те си автомобила. Само хондата пропуска по обясними причини. Макар че всички гуми са на лети джанти, не обичам да чакам последния момент. На зимните гуми нищо няма да им стане.
-
1 точка
-
1 точкаВибрациите не са притеснителни. Чувам че звукът се усилва само при навиване на волана от право към ляво и дясно положение, а на обратно (връщане към центъра) изчезва. Това вероятно не е от помпата, а от маркуча, в който има 1 клапан, но нямам опит с такъв случай.
-
1 точкаОбщо взето всичките им даваш мнооого повече отколкото би ти потрябвало да ползваш. При Мен а и не само, за 2 години каско 2000лв съм ползвал 270 лв. И то трябваше да си платя няколко вноски напред, че тогава да ми отпуснат пари за една драскотина Ако колата ти е под 20 000 лева хич не се зснимавай с каско, няма кой да ти я краде Успех
-
1 точка... ама трябва да се спазва. Проблемчето е в думичката "или". Имам си над 4мм, та имам и право на персонално решение, според метео обстановката.
-
1 точкаСпрейове на (НАТО ,да не качвам снимка) имам във всички коли,друго си е. Избухвам бързо,но кача ли се в колата гледам да давам,така някак си съм по щастлив. А що се отнася до автора на темата мога да му кажа,че каквото и да вземе,полза никаква.Аз лично на скъпарски машини аванта никога не пускам,на всички други да и то с удоволствие.
-
1 точкаМога още веднъж да ти го повторя, ще му дадеш урок по жумжецу,той ти изкарва пистолет. В тази ситуация как ще свърши,провокират те ти отвъщаш гръмва пистолета,отиваш си. Провокират те ти не отвръщаш,теглите си по една майна и всеки по тътя. Не вярвай че аз не съм подготвен,щом е детето и жената в колата ще ти прегризя гръкляна и извадя очите с проъсти. И аз съм изпадал в ситуации на пътя,не е темата тук да ги разказвам. Реагира се според ситуацията,важно е самообладанието. Не вярвам в тези жау спорове които си тренирал да е основен закон на агресията отвърна с агресия. Влязохме в някакъв филм време е да спрем. п.п .сега като се замисля незнам защо нося мачете в колата,чистех високи треви като излизам по излети. Време е да го изкарам от колата . 🤺🤺🤺🤺
-
1 точкаDrone, заслушвам се, в последно време, във френски рап и др. Лично мнение, звука на езика ги прави различни, съдържанието е друга тема.
-
1 точкаНа агресията не се отвръща с агресия това води до влошаване на ситуацията. Имаш лютив спрей а другия ако извади пистолет. Провокират те ти отвъщаш,той отвръща става мазало. При непосредствена опасност за живота се действа. Ако няма такава не отвръщаш. Колега бъди по внимателен на пътя ,а това с марката кола е твоя фантазия,по този логика си вземи камион за респект. Срещал съм на пътя необразован диви камионджии,действащи като в джунглата.
-
1 точкаВсъщност, темата не е за подценяване, но и еднозначно правилно решение няма. Аз си имам 1 проста формула за движение сред хората - лично мой си патент по житейски опит, без значение дали съм с кола, с колело, или пеш. Действам така, че околните да нямат нужда от реакция, или време за нея.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПонеже колата е рядкост и е още по рядко някой да остави обратна връзка, или да сподели каквото по неволя или случайно е научил, и понеже никой от 2-ма ви не е казал къде е този сензор и дали напръскването на клемата е с траен резултат - поствам това тук: https://www.drive2.ru/l/8872433/ От цялото писание, за грешката 1717 има 1 снимка и 2 реда текст, но все е нещо. Тук - по-подробно: https://www.drive2.ru/l/8700191/
-
1 точкаТочно за това поснах таблицата няма как след зареждане с зарядно да е в графата полузареден. Нещо пречи на акумулатора да се зареди на 100%,и това е сулфата по плочите. Най -достъпниа начин за премахване на сулфата е заряд разряд но да не пада под 11V батерията.Трабва да се следи това .
-
1 точкаОт няколко години си ползвам лидълско зарядно за 77 A\h акумулатори (2 коли имам с такива, 1 с 64 A\h и 1 с 45 A\h). Зарежда ги без грешка. Не знам какво не му харесвате и защо трябва да набивате толкава излишни пари за глупости.
-
0 точкиИ така, избрах си масло и го смених, без промивки и други действия премахващи несливаемия остатък от старото. След 500 км. мога да кажа, че ДВГ- то работи по- меко и безшумно, но това е нормално за ново масло. Ще видим как ще е след да кажем 5 ккм. Обаче с това масло гадината загрява по- бавно. Нямам показание за температурата на маслото, но по показанията на таблото на термометъра на охлаждащата течност (доколкото може да му се вярва) нещата се случват доста по- бавно и след почти двойно повече изминати км, естествено по един и същи маршрут. Не знам да се радвам ли или да си почесвам ряпата?
-
0 точкиТова е по-скоро при сух двигател, т.е. нов или след ремонт. Това, с "несливаемия" остатък, е голЕм смях.
-
0 точкиЗнам, че без пари не става, но не ми се струва много ок да дам 2000 лв за турбо за да вдигне само 60-70 кс, примерно. Затова въпросът ми беше дали има и други варианти.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00