Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.08.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Малко ъпдейти за срещата: Някои колеги са организирали нощуване в хотел в Арбанаси. Ако някой има желание да пренощува в същия хотел, може да ми пише. Ако желаете да се присъедините, можете да отбележите във фейсбук събитието „Всички Акорди заедно“. Организатор е групата Accord Team Bulgaria, но притежанието на Акорд не е задължително 😆. Програма: 12.09.2020 (Събота) 11:30 - Начало (паркинг на ресторант RAYA Garden) 11:35 - Оглед на автомобилите, запознанства с колегите и снимки 13:30 - Обяд в ресторант RAYA Garden 15:30 - Тръгване към летище Павликени 16:00 - Снимки на и около пистата 17:30 - Тръгване към В. Търново 18:00 - Край За колегите със заявена нощувка: 18:00 - Тръгване към Арбанаси 18:20 - Настаняване в „Комплекс Извора“ 18:30 - Свободна програма 20:00 - Вечеря в механата на хотела 13.09.2020 (Неделя) 09:00 - Закуска 10:20 - Освобождаване на хотела 10:30 - Тръгване към Шипка 11:30 - Снимки на Шипка 12:30 - Обяд (в някое от близките заведения) ХХ:ХХч - Край (всеки когато прецени)
  2. 2 точки
    Сложих феритен пръстен и подобри нещата значително .
  3. 2 точки
    @fenabg човека енциклопедия на тема Хонда 😁 а ще ти помогне и с частите.
  4. 2 точки
    Оправихме машинката. В крайна сметка се оказа, че ЕГР клапанът не работи добре и не отваря достатъчно. Сложихме нов и колата излетя направо. Явно се е прецакал след повредата в изпускателния колектор. Всичко на всичко отидоха към 500 лева за ремонти, но това ми е първата повреда, откак имам Хондата. Тогава отстраних детските проблеми (маркуч на хидравликата и заключване на предните врати) и после само масла и филтри. Определено са много здрави автомобили.
  5. 1 точка
    PURFLUX LS489A До сега често съм използвал филтри Purflux и по-точно LS350, който е аналогичен на 15400-RBA-F01 и на стария 15400-PH1-F03. Купих този маслен филтър с идеята да го отворя и да видя как е като качество на изработка, материали и т.н. LS489A е с по-малка височина, но по-голям външен диаметър. На външен вид изглежда перфектно! Всичко е изпипано детайлно. Надписите са прецизно направени и ясни. Последва разрязване и отваряне. Гумата на противодренажния клапан е добра. Еластична, гъвкава и възвръща бързо формата си след прегъване. Филтриращият елемент е изработен точно, НО! Мястото където се свързват двата края на филтърната хартия е наклепано с лепило. Точно това място не ми хареса! По-добре би било свързването да е с метална скоба, а не с лепило. Поглед от вътрешната страна на филтърната хартия. Отново снадката е омазана с лепилото. Не е направен качествено и прецизно този детайл от изработката на филтъра! Дължината на филтриращата част на хартията е 156 см, а ширината й, разгъната е 6 см. Това прави филтрираща площ от 936 см2, което е завидно висок резултат! Обичайно срещано при филтрите на Purflux, поради специфичният зигзагообразен начин на полагане. Да спомена, че ширината на филтриращата част, когато е монтирана на макарата, е само 4,2см. Филтърната хартия е сравнително плътна и почти (да повторя - почти) не прозира срещу слънцето. Дебелината на филтърната хартия е 0,64 мм. Поне това успях да измеря с електронен шублер. Колко е вярно - не се знае, но като цяло е слабичък резултат и ми се иска да е поне 0,8 мм. Следва едно огромно разочарование. Кутията отвътре беше ужасно ръждясала! От една страна това, според мен, се дължи на неправилно съхранение в складовете. Влажна среда! А от друга страна, филтърът не е запечатан с предпазно фолио, както би трябвало да бъдат запечатани качествените филтри! "Бай-пас" клапанът работи нормално и започва да отваря при натиск от 1,5 кг. Диаметърът на отвора, на "бай-пас" капана е 12 мм (1,1304 см2). Това е налягане от 1,327 кг/см2, или = 1.3 bar. Нормата е до 1.2 bar, но като отчетем сравнителната неточност на моето измерване, може да се приеме, че е в норма! Заключение: Филтърът като цяло е добър. Но със забележки. Производителят би било добре да коригира снадката на филтърната хартия с метална скоба, вместо лепило. Да повиши малко дебелината на филтърната хартия и да сложи най-накрая защитно фолио на фхода на филтъра. А относно ръждата - ето защо няма да си купя повече филтър от тук, защото не искам да слагам ръждясали железа на автомобила си, поради неправилното съхранение от нашите дистрибутори и търгаши! Има начини да си поръчам от вън..
  6. 1 точка
    Монтирах го на около 40 см преди камерата защото пръстена беше малък и буксите на камерата не минават през него намотах го колкото успя да събере около 10-12 навивки не ги броих. Но колкото по близо се сложи до камерата ще е по добре .
  7. 1 точка
    Да, предполагам, че точно уплътнения на помпата е сменял. Имало ремонтен комплект за тази цел. Тя и преди ремонта ми виеше помпата, аз очаквах този звук да изчезне след това, но пак го има. Ще отида, разбрали сме се за след 10-ти. Дотогава ще събирам още "впечатления".
  8. 1 точка
    Сложна е тая глобализация, маркетинг и тн. Аз също се надявах Да направят комби версия на 10-ия Сивик, но, уви - сметнали са че нямат достатъчен пазар за него в Европа. Евро марките как продават? До сега все японски сглобки карам - на старо. Сутринта бях до комшийското сервизче, да оставя един Рекс на приятел, за смяна уплътнението на предното стъкло. Колата е цялостно боядисана, седалките са на тапицер и ще радва собственика си още много километри. Рекса е 30 годишен и все още се намират неща за него. Там висеше един Мерцедес ML (от предното вече поколение) за компютър на автоматика. Поръчали му нов, но дошъл "празен", та го върнали в Ботевград - да му качат софтуера
  9. 1 точка
    Едно време съм чел в английския форум как се прави самодиагностика на климатроника с някаква комбинация от бутоните, но съм забравил... Там се споменаваше и кои крачета на релето да се окъсят за да разбереш дали в него е проблема. Ако налягането на фреона е ниско, би трябвало компресора да не се включва...
  10. 1 точка
    Затова има ръководствота отваряш четеш го , доста манипулации има в него. Хубави обяснения,ето постнал съм го, за да няма занапред обърквания четете го. Ако се поразтърсите има и други такива. Да каже някой колега 3ген дизел автомат има ли я тази раздатъчна кутия отпред.
  11. 1 точка
    Намерих една стара снимка и след като пищялката вече си е на мястото, се опитах да повторя кадъра. Ъгълът не ми се получи съвсем същият за жалост 🥴 Какво избирате: А или Б ? -Б, Б, Опция Б! Поиграх си с клипчето (да е с малък размер, да казва само тази реплика) но като го вмъкна тук, то автоматично се разпъва до широчината на страницата (а така не ми харесва - превзема всичко). Затова се наложи аз също да премина на Опция Б (вместо клипче само картинка с пряка реч).
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Сега масово са луднали по "Fuel economy"... В следващ момент очаквам да препоръчат за R20-ската и 0W16. Не, че не може да се кара с 0W20. Може разбира се! Но! Не случайно излязоха новите спецификации API SP и ILSAC GF-6A (ILSAC GF-6B за дизели), които рекламират най-високо поведение и защита, както на двигателя, така и (изрично упоменато) на ангренажната верига. Сравнете им характеристиките с предишните API SN и ILSAC GF-5, и ще видите, че новите са в пососка "нагоре" във вискозитетните х-ки и HTHS! Например Petro-то беше API SN, ILSAC GF-5, Dexos1, с вискозитет при 100°C около 10,5 и HTHS ≥ 3.1 После стана API SN Plus (RC), ILSAC GF-5, Dexos1, Gen2, с вискозитет при 100°C около 11,3 и HTHS ≥ 3.3 като прелюдия към API SP и ILSAC GF-6A. С такива х-ки остана и сега като API SP, ILSAC GF-6A. Това какво ви навежда на мисъл...? Обърнете внимание на цялата гама, която предлага, например Ravenol за R20-ската (https://www.ravenol.de/en/oil-guide.html) и се целете в златната среда!
  14. 1 точка
    Предният диф е заедно със ск.кутия. Така наречената "раздатка" (transfer box, или transfer case)също е заедно с тях. Споменавам го, за да не се опита някой да ти продаде масло за раздатка.
  15. 1 точка
    Маслото не е смотано и не се е оксидирало. А ще се налижи да почетеш малко. Почнало е да ти мие мотора и "ойсидирането" както го наричаш са чернилки* които са вътре в мотора ти.
  16. 1 точка
    Здравейте, поръчах си 3 машинки за централното от тук https://www.avtosklad.bg/авточасти/honda-cr-v-2002-1-2006-10#regular=false&page=7&perpageselect=16 Странното е, че в сайта са с цена 21 и нещо броя, но дойдоха на цена 15.98 в еконт. Не зная колко са читави и колко ще карат, но в олх искат по 40 лева, а в алито са на същите пари като тези и дойдоха за 2 дни.
  17. 1 точка
    Според мен ако попаднеш на нещо, което ти хареса, дори и да платиш повече отколкото би платил за една "италианка", си струва, защото в Швейцария колите генерално са по-добре поддържани и ако пък има и техен валиден преглед "MFK", то наистина ще имаш гаранция, че взимаш добра кола и всичко й е изрядно. Шансът да попаднеш на калпава бройка е минимален. Винаги е по-добре ти да си я вкараш или някой да ти я вкара по заявка, отколкото да разчиташ на джамбазите тук. Поне аз така мисля. Относно това дали има начин да се провери дали е платено митото - не съм вещ в материята, но според мен няма как да стане сделка ако не са платени мито и ДДС. Освен ако не я вкарат директно на твое име и ти да си задълженото лице. Все пак някой по-запознат е добре да се изкаже по въпроса.
  18. 1 точка
    Относно късите кутии. Имайте в предвид, че със слагането на по-къса кутия, еко лампата престава да свети до 3000оборота/5-та предавка, а си свети до 2500, както на долните предавки.Ако имате комп, който ще се мапва, този проблем не ви касае.Проверено на две икономики d15z6
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...