Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.07.2020 in Мнения
-
5 точкиТака наречените дълъг и къс трим на бензин. Пускаш колата само на бензин и включваш диагностика. Гледаш на място с 600 оборота, на място с 2000 оборота примерно и после в движение. Гледаш какво се случва с гримовете. За да си с грешка за бедна смес, трябва корекцията да надминава +25% в някакъв режим. Ламбда сондата гледа да си 14,7/1 стахиометрична смес при горенето. Като отчете повече въздух казва на компютъра , а той от своя страна казва на инжекторите да увеличат милисекундите на работа. Така като се увеличи горивото спрямо заводската карта, продължаваш да гориш 14,7/1 въздух/гориво, което е безопасно. Компенсацията обаче се изчерпва на 25% увеличение и почваш да си гориш 16/1 примерно, при което компютъра те предупреждава. Идеята е да видиш дали увеличението присъства на празен ход или е в даден режим. Така се разбира откъде е проблема. Нормална стойност за поизносен мотор е до 10 процента на дългия трим. Късия може да играе и повече и да е ок положението, но е важно дългия да ти е до 10 . И в какви условия... Може да е на място, на място с газ, с крайцерска скорост и т.н. всичко това на бензин. Ако там нещата са норма се гледа настройката на газовата при съответния специалист. Пп. На elm327 също излизат корекциите- stft и ltft( short & long fuel trim ).Виж ги и пиши после.
-
3 точкиНаправих първите 600км. вчера пътувах до с. Аспарухово.. колата се държи страхотно на пътя (несъм и очаквал друго де ) Като цяло съм очарован от поведението на CVTто. работи адекватно и заедно с 1.5 VTEC са доста еластични на магистралата... Другото което мога да похваля са системите. Следенето на линията ме кара на моменти почти да забравя че трябва да въртя волана... само го придържам което прави шофирането доста ненатоварващо, забелязах че над 150 не центрира колата а реже завоя по маркировката. Адаптивния автопилот също работи доста добре с няколко коментара от моя страна. При висока скорост дори най-късото разтояние от предния автомобил на мен ми се вижда малко повече от колкото е необходимо, както и когато има рязко спиране отпред с една идея по-късно зацепва и бие по резки спирачки.. Другата благинка автоматичните дълги работят адекватно само при насрещно идваща кола. Когато се появи кола пред мен стоповете не ги отразява и трябва ръчно да превключа дългите.. което деактивира системата и после трябва ръчно да я активирам. За първите 600км. ми даде 9/100 разход, но и аз не съм карал със 120 :). На финала черпя с една снимка от яз. Цонево
-
2 точкиПри помпането се раздвижва буталото на самия апарат ако има някаква чернилка се изкарва. Това е целта и мисля че е по -ефективно. Правил съм го и по двата начина чернилката излиза при помпане. Това важи и при смяна на спир.течност в съединителя,излиза доста чернилка чрез помпането. Особено ако е такова състоанието там. Тази течност използвам може да помогне на някой тази тема
-
2 точкиACC - Adaptive Cruise Control. Спазва автоматично дистанция от предната кола LKAS - Lane Keeping Assistant System - Следи за бялата маркировка на лентата, за да си стои в нея. Тая екстра е добра, макар че в България, аз лично не бих я ползвал, просто защото има прекалено много идиоти на пътя и предпочитам да съм винаги в готовност да реагирам. Мисля, че в мерцедес S класа я бяха сложили за първи път - от 2000 до 2004 модела, ако не ме лъже паметта. Аз не съм виждал CRV 3та генерация с пера на волана. Може би колегата визира по-новите модели. Относно бензиновия двигател - дори да е на между 150-200 хиляди километра, ако колата е поддържана правилно, няма да има проблеми. Ако си притиснат финансово по-добре изчакай за правилната бройка, ще излезе. На 2.0 може и никога да не ти се наложи да сменяш веригата.
-
1 точкаЗдравейте, Колеги. При мен, така се стекоха обстоятелствата, че не мога да продължа да правя общите поръчки от Ato24.de Ще направя една последна поръчка за Юли и това ще е от мен. Готов съм да ги предам, ако има желаещ да ги поеме. "Предаването" обаче върви с голяма "уловка". Има регистрирана фирма има и онлайн магазин (www.moto25.bg) за масла, които трябва да бъдат също поети от желаещия да прави общите поръчки. Има и Facebook група, за поръчки на масло, които генерират поръчки, групата е с около 500 члена. Фирмата трябва да бъде прехвърлена - напълно изрядна е, който я получи не поема никакви задължения, всичките и задължения към бюджета ще бъдат платени. Фирмата е неизбежна за изпълнение на общите поръчки, защото банката би блокирала личните ви сметки при съмнения за търговска дейност (както се случи при мен, затова се наложи да минават общите поръчки през фирмата.), заради количеството преводи от хора, които си поръчват, а и е незаконно по смисъла на българското законодателство. За онлайн магазина не са полагани почти никакви усилия да се популяризира, не зная какъв му е потенциалът и дали има потенциал. Идеята беше да купува от Ато24 и да продава с малка надценка, което прави цените някои масла силно конкурентни на нашия пазар. Магазинът съществува от 2018г началото и само 1 или 2 месеца е успял да си изкара твърдите разходи (които са счетоводство, хостинг, ел. поща, телефон, такса за банкова сметка, здравни осигуровки на управителя) и да е на минимална печалба. Към момента с общите поръчки цялото мероприятие отива на печалба - печалба, която не може да оправдае полаганите усилия или по-скоро на мен ми идва в повече. Опитах да ги предам на съпругата ми, както знаете, и тя се занимаваше, докато беше майчиство, но вече и тя започна да работи и това ни идва много в повече. За човек, които има повече свободно време и желание да развива такъв бизнес, може би ще има и икономически смисъл да поеме общите поръчки и да се захване с популяризиране на онлайн магазина. Ако никой не я поеме, фирмата ще бъде закрита в края на този месец, което искам да избегна, защото струва 600+лв и защото ще е хубаво да има къде да си поръчваме качесвени масла на добри цени. Ще дам повече подробности на всеки, който прояви интерес в личен разговор - тел./viber 0885 909 101 Поздрави, Чавдар.
-
1 точкаВ годината един път,но се обажда. След напълване на напълно празна бутилка с газ,при потегляне няма и 2км. ми светна чека.След закачане на ELM-327 torque,изписа P0171 System Too Lean Bank 1. Каране,спокойно извън градско,леко градско и с климатик в жегите! Чека не свети вече 5 дни и нищо не дава признаци за неравномерна работа на двиг.и някакви аномалии. Отдавам го на некачествена газ,а беше една от хвалените големи бензиностанции с три букви!
-
1 точкаE щом е за 3г. няма какво да я мислиш, да му мисли тоя след теб, газ до ламарината и със здраве. ПС. Хвърляй по едно око на маслото на всеки 1000км и споделяй как се движи, ще е полезно.
-
1 точкаМерси за коментарите Не мисля да я карам повече от гаранцията (3 год.) тъй че ако нещо се счупи си е техен проблем.. 9/100 за първите километри и то без "жалене" за мен е ОК. Предните ми коли също нови винаги в началото харчат повече и после разхода пада. Предната ми кола беше Дъстер пак нов и от ден едно беше в "лютеницата" за 64000км. освен масло смених само предни накладки и не съм имал ядове. Аз знам че двигателите вече не искат разработка и смяна масло в началото, качват ги на стенд и ги разработват преди продажба.. може и да не е вярно, не мога да споря, но аз карам само докато са в гаранция и след като не ми налагат някакви изисквания за разработка ако излезе нещо проблема си е техен. 🍺🍺
-
1 точкаЧестита придобивка и от мен! Но, искам да ти обърна внимание на някои неща, ако мислиш да я караш дълго време...! Излъгали са те много! Все пак не им пука, а и искат в най-скоро време да се върнеш при тях пак за нова кола. 1. Всеки нов автомобил трябва да се кара "по-внимателно" през първите 1000 - 2000 км. 2. Задължително трябва да смениш маслото след тези първи 1000 - 2000км! А с него ще изхвърлиш и всичките метали, продукт на разработването. 3. После интервалите на смяна не трябва да превишават 7500км. Ако условията са тежки ( повече градско, бързо магистрално каране, катерене на планини и др.) тогава на 5 - 6 хил. км. макс! А този разход от 9/100 ми се вижда прекалено много голям. Да няма някаква грешка?
-
1 точкаА бензиновата корекция как е? Ако няма проблем там, може на газ да си е проблемът само.
-
1 точкаБягай от тази кола, няма никакъв смисъл да купуваш кола с проблеми + още кой знае колко могат да излязат. Има толкова много джазки на пазара, да не говорим, че тази е на минимум 200к, така че не виждам заради кое си заслужава. + това този двигател е толко умрял, че няма по накъде, не ги гледай тия 90коня, те са сигурно при 6000оборота, на 3000 караш кола с 60коня, търси 1.4.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДнес точно се зарадвах, че си взех нов ОЕМ стоп, поради проблем с моят и стана това: Има разлика между фасунгите на "R" и останалите явно. Та в този ред на мисли, някой с 8-ма генерация да иска чисто нов ОЕМ десен стоп?
-
1 точкаНяколко уточнения за поръчките и фирмата. Общите поръчки носят около 250-300лв в слаби месеци (както послените два) до 600+лв на месец печалба, това обаче ми коства време, което в момента нямам. Самите поръчки в онлайн магазина не бяха печеливши (освен няколко месеца, когато с малко покриха разходите на фирмата, както писах по-горе), но ако се гледа на магазина и поръчките като на едно цяло - тогава цялата фирма може да се каже, че е печеливша още от самото начало. Фирмата е използвана само и единствено за общите поръчки и онлайн магазина. Тъй като ми писаха, че е рисково да се вземе чужда фирма, което е съвсем точно - ако това ви притеснява, предлагам и друг вариант. Мога да прехвърля магазина (със или без домейна), групата с поръчките и да пиша на ato24 да прехвърлят договорената отстъпка на нова фирма - срещу сумата от 600лв, което ще са разходите за закриване на текущата фирма. Новият предприемач може да си регистрира нова фирма по ДДС, което струва около 300лв грубо, но ще е напълно спокоен, че започва на чисто. Това при мен отне около месец. Също така съм готов да съдействам напълно за всякакъв вид проверки на състоянието на фирмата. Твърдите разходи да имаш фирма регистрирана по ДДС варират много, основно от това, колко плащаш за счетоводство. При мен те са грубо около 250лв на месец, като това според мен клони към минимума.
-
1 точкаМоята логика е следната... търся кола с доказани километри м/у 50к и 100к. Чак след това се интересувам от къде е, дали има кожен салон, панорамен покрив или други глезотии За мен най-важният фактор е пробега на колата В момента хондите црв 3ген с подобен пробег са с цена от 20к до към 25к лв. Според мен си заслужава, тъй като най-вероятно в следващите 50 000 км разходите за поддъжка би трябвало да са доста по малки и инвестицията да се "избие". Ако бюджета ми е по-малък просто си купувам кола със същите параметри, но по нисък клас.... Црв 3 ген с цена по 14 16к, на по 200к 300к по мое мнение е неразумен риск:) без значение какви огледи и се правят и от къде е колата.
-
1 точкаМоята е 2008, но мога да ти кажа: Да, бих дал в момента 20К лв. крайна цена за фейслифт 2010 г, но задължително: - с ясна история - до 150 х. км. (моята в момента е на толкова) - автомат!!! - най-високо ниво на оборудване, задължително панорама, може и без навигация. За ръчка не бих дал, както и ако другите условия не са изпълнени.
-
1 точкаhttps://www.hondacarindia.com/ownersmanual/webom/eng/jazz/2016/details/106278046-3214 Не гледайте, че пише Jazz, важи с пълна сила зa CR-V. Вижте си ръководството.
-
1 точкаОт всички мнения досега само на @galin_k е по темата. Прочетете пак заглавието, колеги.
-
1 точкаДа не превръщаме темата в спорове! На Ванката, каналът му е под наклон назад и по този начин може да изтече повече масло от картера. Ако е вдигнал предницата и на крикове, тогава целият остатък би могъл да изтече през пробката. Нещо, което е невъзможно да стане на подемник в хоризонтално положение. 😉
-
1 точкаЗдравейте, пиша какъв е резултата за да има инфо ако някой друг бори същия проблем. Смених лайсните само от едната страна на колата, които ми се струваха по-зле и от които идваше шума. Сега определено дрънченето на прозорците е по-слабо, не изчезна напълно. Предполагам за да не се чуват изобщо трябва да се сменят и гумите от вътрешната страна на прозорците, но за сега ще кара така. Потвърждавам за колегата Станимир, че може да се разчита на него за части. От него ги взех, всичко беше точно.
-
1 точкаОще първата тема в раздела е относно това.Тук никой няма да ти преразкаже всичко разисквано вече.
-
1 точкаДавам още отзиви след около 1 000 км. шофиране по магистрала Тракия. Колата върви нормално, ускорява добре. За статистиката, при моя тежък крак разходът е 13-14/100, тоест с около 30% повече отколкото на бензин, което е очаквано. Отделно си има довпръскване на бензин. Естествено, на газ е една идея по-шумна - но това само аз го чувам. Нивото на газта го настроихме горе-долу. Установих, че показанията за нивото на бензина се рестартират коректно сами когато резервоарът е пълен някъде около и над 3/4. Така че засега не мисля да слагам модул.
-
1 точкаДа споделя и аз. Не е задължително лагера да е наранил толкова много оста (буксата) на компресора. А и да има рани, могат да се попълнят с разни лепила, да не правя реклама. Със сигурност оригиналния компресор е добър, но все пак си остава стар и износен след 13-15г. На 150К - Юли 2019, тъкмо тръгнали на почивка, се чу познатия шум (тогава ми се стори че половината двигател иска да се изсипе на пътя), Кансел на почивката и почваме търсене - но понеже бързам, ми сменят само лагера на шайбата на компресора, което е по принцип и най-правилното. Това беше преди година.. Тия дни пак се почна едно хърррр и си казах - лагера пак ще е. Реших да се пробвам сам + един приятел - откъм дясното предно колело, благодарение на видеата в мрежата. Не е трудно, но трябват някои инструменти, различни от тези в багажниците. След като махнах ремъка реших да врътна останалите ролки и се оказа, естествено, че още 2 са зле(обтяжна и паразитна). Паразитната е пластмасова и е около 20лв, но обтяжната е 40 афтърмаркет(менте). Тва е с лагерите в тях естествено. Аз обаче пак бързам и вземам само паразита, а за обтяжната почвам да търся лагер, понеже я има , но с доставка за утре, а аз съм разчекнал колата и не ми се чака. Лагера за климатичната ролка е 40лв що годе добър, а за обтяжната 20лв. Ремъка ми не беше сменян досега(160К) и реших, че сега или никога - 50лв Континентал. Ролката на климатика беше крива, а шийката на компресора беше замазана понеже при предишната смяна на лагера, човека се е учил не само как се сменя лагер на клима шайба ЦРВ, а как се сменя лагер по принцип, и е прецакал както лагера, така и шайбата... Смея да твърдя , че знам как се сменя лагер и сега карам вече 2000км с крива шайба и наранена шийка на компресора. Няма шум, а шайбата си е била крива и преди година, както и наранената шийка… Естествено, може да се очаква всеки момент авария, но смятам да сменя кривата шайба и мисля, че ще е достатъчно. Този път не смених шайбата на климатика , понеже не намерих да се предлага само шайба, а само в комплект с бобина и диск и то за утре, а бобината и диска си бяха добре. Най-ниска цена за комплекта в БГ е от големите сайтове и излиза 110лв, но се чака доставка от Германия, а аз, както споменах исках да приключа за един ден. Малко след като взех всички лагери разбрах, че мога да го намеря за 2ч. от склад в БГ за 130лв, но ми беше писнало и исках да експериментирам. В заключение: Чуете ли шум откъм двигателя и установите, че е от климатика, изберете една от следните опции: 1. Имате пари и не ви се занимава понеже сте пич – идете в оторизиран сервиз на ХОНДА и се изръсете 2000-3000лв за нов компресор с труд и части. В оторизиран сервиз нямат право да сменят части на компонент, а само целия – тоест ще ви сменят компресора, независимо, че само шайбата е за смяна. За това си има смисъл и причини, но те не са интересни за 95% от четящите този форум/пост. 2. Имате пари но сте стиснат – идете в сервиз за климатици и платете за компресор с неясен произход и труд - около 1000лв. Не забравяйте, че при смяна на компресор се източва Фреона, а после се налива обратно, което се таксува. 3. Нямате много пари, но искате нещата да са издържани – идете в сервиз за климатици и платете около 300-500 лв да ви сменят комплект шайба(с лагер), бобина и диск, като при това е най-добре да ви се източи Фреона и свали компресора, за да може да се демонтира най-безболезнено шайбата, без да се нарани шийката на компресора. Така ще се набие новата шайба на шийката по (да се надяваме ) правилен начин и после се пълни с фреон и всичко е ОК. 4. Нямате пари, и ви се занимава – купете си лагер за шайбата и си го сменете сами. Лагера е от 20 до 50лв в зависимост от марката. Ако сте късметлии ще успеете през дясното предно колело, ако не, сваляте предната долна кора и демонтирате компресора от четирите болта да виси на шланговете, за да успеете да свалите шайбата със скоба. Наздраве и дано съм бил полезен
-
1 точкаhttps://forums.hondabg.com/topic/95033-централно-заключване-6-та-хеч/ https://forums.hondabg.com/topic/104015-проблем-с-централното-заключване/?tab=comments#comment-1057561499 Разгледай , ще ти стане ясно.
-
1 точкаДа си отговоря на въпроса След четене на два три руски сайта реших да ги послушам и закупих най-евтиният възможен вариант на комутатор модел IG-HD003(няма никакъв бранд надпис на закупеният от мен) никой не гарантира колко пробег ще издържи. Обикновено или изобщо не запалва с подобна нова част или издържа около 40 000км. За мен основен проблем си остава високата температура на този възел, нередовно обслужване или некачествени части.
-
1 точкаКолега изкарал си късмет тогава, че не изгоряла бубина и комутатор в последствие :) Обикновено ако не им е "дошло времето" от пробег стават подобни поразии от дефдектирали свещи или кабели...което пак е свързано с редовно обслужване, ако уцелим що годе читави части. Да си завърша вметката в темата...вчера приключих "ремонта" с успешен за момента завършек колата запали и работи добре. Процедурите: Възстановяване на унищожената кабелна изолация вътре в делкото с термосвиваеми шлаухи 3,8mm и отгоре с топлоустойчиви до 2600С, смяна на дистрибуторна капачка, палец, бубина, комутатор IG-HD003 и корозирали болтчета. Сменени са лагер 6001/012 12,46х28,0х8,0mm и семеринг също 12,4х22,5х5,5mm Всички части са на стойност 177лв. времето, транспортни разходи и телефонни разговори не са калкулирани :) За съжаление не можах да открия магнитните датчици 3бр. и тънката защитна капачка под дистрибуторната вътре в делкото.
-
1 точка
-
1 точкаИ в Бултрако са с поръчка, а цената им е 207,80. Но доста съм закъснял , десният е скъсан и мърда яко. Взех едни с японско име и полски произход YAMATO, пък ще видим, дано се държи добре предницата, пък колкото изкарат толкова.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00