Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.06.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Да вдигна малко темата. Същия проблем и при мен. След кратък престой твърд педал. На втората снимка със скобите е от accord 2010 бензин. Та значи работа за 5-10 минути и цена 12 лева. Без да му мисля много, срязах маркуча и сложих външен клапан (V30 казаха ми че е от мерцедес). Резултата е отличен!
  2. 2 точки
    Да - сигурността е единственото обективно предимство, което не може да се оспори. 4-те еърбега повече и VSA. Не знам. Може би, казвам може би, има и нотка, че тази кола ме връща в 90-те. Едни от най-откачените, гадни и същевременно хубави и ярки години в живота ми. Намерихме си (временен) подслон в крайна сметка. Сега съм по-спокоен, че поне не съм я оставил на улицата.
  3. 2 точки
    Все още не е уточнено кога ще бъде юлската среща. Ще пиша тук, когато се реши.
  4. 2 точки
    Колеги от Пловдив, моля помогнете на колежката като я насочите към човек , който се занимава с Хонда в Пловдив. Не и обяснявайте да си го направи сама, понеже в темата еднозначно пише ,че иска насока към майстор. Ако е искала да го направят сама с баща и, щеше да е друго заглавието. Колкото до средностатистическия гайкоразвивач, мога да ви кажа ,че има такива дето са чували за егр само и единствено на дизел. Ще има да се чудят какъв е тоя егр на бензин и къде се намира. А като я сложат на диагностика ще сменят половината мотор без да решат проблема.
  5. 2 точки
    Здравейте колеги. Да се похваля и аз след 1 година на раздяла с марката отново си взех Honda Accord 2.4 автомат 2008г. Карах Mercedes W204 и да споделя, че хондата е на светлинни години пред мерцедеса. Първи впечетления, много хубава и стегната возия ( на жълти пружини е колата) прекрасно върви с този двигател. Има някой неща който трябва да се направят, но след мерцедеса всичко ми се струва супер евтино :) :) :)
  6. 1 точка
    Вероятно искаш координати на сервиза колега Намира се на ул.Остромила 45.Както и да го похваля ще е малко. с други думи си разбира от работата
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Извънградско по-бавно се обучава. Обикновено за 50-на км. градско са достатъчни. Ако толкова те дразни иди при Жоро да ти го обучи.
  9. 1 точка
    Не усешам разлика по същия начин превключва.
  10. 1 точка
    Ресета е необходим след сваляне и почистване на електронния дросел,иначе оборотите лудват.
  11. 1 точка
    Единствените сигурни методи за отстраняване на чек-а при липса на катализатор, или умрял такъв, са два - подмяна с нов, или рефлаш. Всичко друго е уплътняване на свободно време.
  12. 1 точка
    Хубаво е всичко гумено да се пръска със силиконов спрей, така се запазва еластичността и по-трудно прогаря от слънцето.
  13. 1 точка
    В пост №9 колегата е писал за марките.
  14. 1 точка
    https://m.facebook.com/FTMotorsports/?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.ftm-bg.com%2F Е тука ще ти свършат работа. ПП: А относно тези дето не са чували и виждали ЕГР при бензинов двигател, трябва да са още във времената на ладите и москвичите.
  15. 1 точка
    Здравей колега, моето мнение при избора ти на кола е 100% за акорда. Имах W204 с фул екстри и не съм никак доволен от колата. Първо като качество на изработка е много зле, панели се лющат, седалките неудобни, екстрите се прецакват ( голямата навигация гори лампите, парктроници те гърмят често, все някоя лампа светва) Абе накратко трагедия!!! Да добавя само, че колата до 190000км е обслужвана само в мерцедес сервиз, не мога да си представя какво щеше да е ако беше правена в по кофри сервизи. Возията на акорд ми харесва повече ( колата е на жълти пружини) стагната. Мерца от към окачване е доста солен, всичко е алуминий и се сещаш разбиват се бързо по наще пътища. За акорда ще видим на Мерца има страшно много бъгава електроника, двата сам модула отпред и отзад за доста проблемни и ремонти те им не са евтини, динамика ОК, но на фона че си взех сега 2.4 190кс Мерца пак е на заден план и то сериозно. Още един проблем при Мерца е, че има малко хора който могат и знаят как да ремонтират. Колата ми седя 1 седмица в сервиз на Мерцедес и накрая като отидох да си я взема ми казаха, че имала малко по сериозен проблем и трябва да им я оставя за повече време (1 месец ли да седи там?) после при втори майстор който само мерцове прави и там една седмица и накрая ми каза много странен проблем и избяга Най накрая един пич за 7 мин я оправи без да говори, без да се прави на голям и тнт. Така че аз съм 100% за акорд!!!
  16. 1 точка
    Темата я четох преди, вчера купих колата и все още не съм я обслужил, но тези дни ще го направя. Гледах примерни цени и са в пъти по евтини от Мерца мерси
  17. 1 точка
    Привет, колега , добре дошъл. Честито, пожелаваме ти безаварийно придвижване с много приятни моменти! Би ли пуснал някое друго мнение в тази тема, примерно на нещата , които си обслужвал колко струват на Мерцедеса спрямо Хондата. Прочети я като имаш време и дай малко обратна връзка. Така някои хора ще добият представа и ще си направят изводи. Ето в тази тема:
  18. 1 точка
    Честито! Сега трябва само редовно обслужване и ще те радва докато ти омръзне.
  19. 1 точка
    Днес взех колата от Бултрако с регулирани клапани и сменено масло на автомата. Добре преминава по различните предавки. Но добре че съм направил клапаните защото на всички е имало големи хлабини.
  20. 1 точка
    Е сега Фърлих един бОб(египедски), това е само втората ламбда.
  21. 1 точка
    Ако е леко мазно това е активен колофон и е нормално за печатните платки - ролята му е да изолира медните пътечки от влага и съответно да предотврати окисление. Съдейки по това, че данни се показват на дисплея, причината по-скоро е в лош контакт (студена спойка). Аз бих опитал да видя платката от страната на дисплея и, евентуално, да презапоя контактите с поялник с остър връх с не много висока температура.
  22. 1 точка
    Закарай я на реглаж на клапани и на газаджия да прегледа газовата, че кой знае как я е сложил, а и да сложиш газова и да продадеш колата 2 месеца по-късно е леко съмнително. Всеки който слага газ го прави, за да кара, поне няколко години, за да избие газовата, а не за да продава.
  23. 1 точка
    Сам пред блока, Markony даде акъл. Едната беше просто под всякаква критика. Лошото е, че вече не помня кои са били сменяни, кои не са . Ами да, на следващото извънградско ще си проличи явно. П.П. Наистина отиваме към "Алтернативни горива", но това си е стандартна грешка, хубаво е да се знае, че газовата може да е причинител.
  24. 1 точка
    Лятото се ходи на море. Обиколки на Европа се правят пролетта и есента
  25. 1 точка
    Здрасти отново. Твърдия педал означава, че ти се губи някъде вакума (не държи). Това че не държи,заедно със съскането което чуваш при натискане на спирачката, ме кара да мисля че някъде по трасето имаш пропуск. Може да е от маркуча (спукан примерно),или клапана му да е блокирал (прецакани да не държи) , може там където влиза в сервото, гуменото уплътнение на щуцера да се е спекъл, скъсал и т.н. Друга,възможна причина е, прецакано гуменото уплътнение (О пръстен), между спирачната помпа и корпуса на сервото - като съскането най-вероятно го чуваш от там. Провери тези неща и пиши.
  26. 0 точки
    Будилник, като стигнеш до там започва да звъни. Регулируем ограничител на обороти?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...