Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.06.2019 in all areas

  1. 1 точка
    Предполагам може да бъде полезно за всички настоящи и бъдещи собственици дори и след години (търси се по-лесно с Ctrl + F отколкото по страниците на книжката 😉) Първа част Втора част Може да си ги свалите. P.S. Качих ги в google drive, защото ми дава грешка докато ги качва директно във форума. Не знам дали са прекалено големи или е нещо друго. Ако някой може да ги директно във форума мисля, че би било по-добре. Не знам какво се бърка при мен
  2. 1 точка
    Датчик на разпределителен вал се подменя( TDC сензор) Тия майстори дето ходите при тях, някои от тях не правят разлика между колянов и разпределителен вал. Как искате да ви решат проблемите?! Другото е електрически проблем по схемата на въпросния датчик, но това е малко вероятно. Втори дубъл.
  3. 1 точка
    Иди на майстор да го погледне ама по симптомите мяса някоя помпа да се ебава. Виж как е течността на съединителя.
  4. 1 точка
    Залагам на катализатор.Имал съм подобен проблем.
  5. 1 точка
    Да, може, не само на таблота, а и на всички бутони - от копчето което е на километража и оборотомера - може освен да се натиска и да се върти. Като се завърти се регулира силата на осветлението. Трябва обаче да са пуснати фаровете или габаритите.
  6. 0 точки
    Дефакто известна част от немците са толкова разочаровани от "родното" си производство, че започват да купуват японски и корейски марки с огромни темпове. А пестенето идва от недаването на пари за ремонти, а само за обслужване. Докато до преди 2г можех да получа час за обслужване на моята Хонда за след две седмици, то към днешна дата записванията са за след два месеца. Та така пестят немците - не ремонтират TSI двигатели за 4-5-6 хил. евра, а си купуват напр. Хонда и са доволни, че за 100 000км са правили само годишно обслужване за по 250-300-400 евро. Но точно тези коли никога не попадат на българския пазар.. причините ги търсете при джамбазите. За роднини съм търсил и внасял коли от Германия - струваха повече от подобни/същите, които можеш да намериш в Дупница/Горубляне и т.н., но и техническото им състояние е било такова, че да не се налагат ремонти до сега. Само стандартни обслужвания.
  7. 0 точки
  8. 0 точки
    Изключително много ви благодаря за информацията! В момента съм на вълна каквото излезе. Ако има читава бензин 2ка или 2.2 дизел ще се купува. Стискайте палци!
  9. 0 точки
    Не е така! От 2000 оборота дизела на Хонда тепърва започва да "върви".
  10. 0 точки
    Колега, моята си я вкарах от Румъния преди 5 години. С тази разлика, че колата я взех от представителство, което я беше изкупило и ми я продадоха с фактура, договор и всички необходими документи. Не съм имам никакви проблеми при регистрацията. Но ако си харесал нещо от частно лице, не мога да споделя опит. Само помня, че нямат задължителен нотариус. Подготвяте си сами договор, като се правеше и в общината нещо.
  11. 0 точки
    Днес на 11600 първа смяна на масло по компютъра. Колата е седан 1.5 турбо ръчни-до тук за 8 месеца: на втория месец поради не работеща авто старт/стоп ситемата-смяна на акумулатор, преди месец установих, че не работи климатика-казаха теч от радиатора на ситемата, след 15 дни дойде новия и се смени. За тези километри /11600/ среден разход 6.8 /г/д 50:50 градско/извън/в Пловдив
  12. 0 точки
    По книга е допустимо -2мм.. т.е. ако нови са 25мм то е допустимо до 23мм.. това е за предни - по спомен! За задните май бяха 1мм допуск, защото са по-тънки.. т.е. 9мм до 8мм.. Скоро сменях задни дискове с накладки и предни само накладки, та затова ги четох... Дано помня добре, за да не заблудя някой...
  13. 0 точки
    Засилих се да пиша, какво ме стимулира последните 6г. да карам 2 (два) чисто нови Сивика 9-а ген. Усетих се, обаче, че съм седнал на английския си паспорт. Смених го, седнах на българския си паспорт и стимулите започнаха да се изпаряват един по един. Иначе да, "хвали старо, карай ново" работи ... винаги.
  14. 0 точки
    Много точен и безпристрастен . Ревюто от тестдрайва на колегата ми напомни че не съм писал ревю за 10-тата , а вече месец и нещо и 4000 км съм минал. Както писах по рано в темата първоначлно бях много резервиран към новата генерация. НА първи поглед в автосалона по скоро бях решил да съм пас с това поколение на сивика. Повече от месец четох , гледах , сравнявах. От лизинга бяха на път да ми теглят майна ,за какво ли не ги карах да смятат оферта. Един колега си взе Пежо 308 и покрай него карах 508 и бая се бях замислил, гледах и мазда 6 и ДС 5, инсигния та даже и пасат. В края на август в шорлистата бяха останали 508 , ДС5 и сивика, след още един тестдрайв на пежо и сивик в един ден и отговор от ситроен че сега са отпуски и евентуално след 15 септември реших Сивика, просто колата седи на пътя уникално а и е Хонда. В сравнение със 7,8 и 9 та хеч колата е по грозна външно според мен но не е лишена от чар въпреки бой-рейсърските елементи . Като за Сивик колата е огромна Салона е крачака назад като качество на материалите спрямо 9-та и доста по -добре от 8 ма. Стандартното в ниво спорт оборудване е светлинни години пред 8 ма и 9-та. ЗА моя изненада новото разположение на 1 ред на инструментния кръстер е супер удобно. Навигацията е супер . ЗА 1 месец ежедневна употреба , мястото на задните седелки е супер, а багажника е доста по голям. Щората е удобна , но всичко в багажника го чуваш и помирисваш Седалките са по-удобни. НА дълъг път пътното поведение е все едно си на релси в завой и вираж на магистрала, усещането на въртящия момент от ниски и средни обороти е супер. На магистрала 120-130 дава 7.2 на сто 160-170 - 8.5-9 на сто В града супер икономична ако не я настъпваш - под 7 на сто Нормално - 8 Трябва повечко място за паркиране. парктроника и камерата обаче работят супер в комплект и можеш да се завреш и на място с по 5 сантиметра луфт. В заключение за разлика от 8-мата и 9-тата не ме кара да се усмихвам сутрин когато я приближавам , правя го обаче 10 ина минути след като седна в нея и загрее Като се абстрахираме от цената според мен 10-та хеч е може би най-добрия автомобил в класа си и в сравнение с последните 3 генерации. По качествена и стабилна кола от доста от колите продавани в Д клас на други производители
  15. 0 точки
    Днес тествах хечбека 1,5 VTEC Turbo CVT Prestige и седана 1,5 VTEC Turbo МТ Elegance. Единственото предимство на вторият е по-големият (и по-неудобен) багажник. Наистина хечбека е по-практичен вътре и вън. Маневреност, хандлинг и устойчивост приблизително еднакви, а различните режими на задните амортисьори по гладко и право няма как да се усетят. МТ работи чудесно, но вече не съм на тея години, а и Сивик-а не е това което беше. Жената и детето на втория ред също предпочитат вариатора. Самият той ми направи чудесно впечатление, понеже очаквах недъзи, но е великолепен. Оборотите на мотора въобще не са плаващи и той не "зависва" на висок въртящ момент, докато скоростта расте. Тръгването е съвсем плавно (като при класическа АТ) и няма прекъсване на въртящ момент -усещането е точно както е при DSG на VW , тоест най-доброто от "двата свята" В режим D всичко е много спокойно и комфортно, "сритването" на газта сваля предавка или 2, "перцата" на волана работят и там, а превкл. е достатъчно бързо. В режим S кутията "държи" предавката в червеното и превкл. са на по-високи обороти, а "тласъчетата" по-осезаеми. Въобще -много култивирана работа -препоръчвам вариатора с 2 ръце. Моторчето естествено е постно докато турбинката не изпълни скалата на приборния панел, но усещането че дава всичко от себе си във високите обороти е добро, за което спомагат и по-късите 7 предавки. Иначе се чува в купето повечко и носи настроение, а на място няма грам звук и вибрация. За да разбереш че работи трябва да гледаш оборотомера, понеже активираната старт/стоп система го гаси веднага след спиране. Има я и на ръчната трансмисия, а се активира освен от газта и от врътване на волана (ако го напънеш яко, понеже на угасен мотор е като на Краз. Системата HOLD също е чудесен помощник. Държането в лентата е бъгаво, заради поизтритата маркировка на Цариградско (да не се разчита на него), но където е свежа -работи. Минах и по паважа на Шипка (пред изложбената зала) -"стъпва" много добре и нямаш усещането че караш кола от С сегмента, а нещо от D. Директивата е че Сивик 10 ще играе и в него, така че Евро Акорд 10 вероятно няма да има (поне така твърди вносителят). Спирачките са солидни и интуитивни, но не съм ги натискал стремглаво от голяма скорост. Вътре е удобно, кожата приемлива и нямаш усещането че си в средноразряден хечбек, с каквито бе пълно в залите на Експо-то, но и колцата струва повечко. За мен цената е частично оправдана и примерно не бих го сравнил с французите от горния клас (като Талисмана). Естествено не е и "немската тройка", но ние сме Н фенове нали. Смятам че трябва да се види и пробва на живо -сухите данни и картинки по ревютата са подвеждащи. Отделно офертата която ми направиха за наличният автомобил "топ левел" бе неочаквано добра (имайки предвид вносителя -много неочаквано, а имайки предвид познатият ни стандартен прайс лист -много добра). Който има възможност -нека граби, макар че ги разпродадоха още днес. На връщане се качихме в "олдскулното" 10 годишно комби и тогава човек си дава сметка къде почва и свършва новият Сивик с всички екстри и че атмосферният 2.4, класическият АТ и като цяло Акорда е от друг аршин мярка. На мераклиите -приятни тестове.
  16. 0 точки
    Миналата седмица направих един тестдрайв на хечбека 1.5 CVT в Пловдив. Честно казано съм изненадан, и то положително! Колата наистина е направена различна от предните версии. Много по-тиха, по-комфортна и с по-качествени материали! Пластмасовите копчета на волана не са чак толкова зле, колкото ги пишат! Същите слагат и на новото CRV /в щатите вече го продават/. Таблото и конзолата също изглеждат много добре. Колата е широка вътре колкото моята и човек се чувства наистина комфортно. Очаквах двигателя и CVT-то да са шумни /бях много разочарован от новото HRV, което е много шумно и доста друса/, но тук е направено най-много в положителна посока. Субективно предполагам, че Сивика е по-тих и от Акорд 8, от CRV 4 със сигурност. Чакам да пуснат тестове в ADAC, да видя реално измерени стойности. За ускорение няма да пиша, защото нямам база за сравнение! Хареса ми като динамика и стабилност на пътя, но това не е основното, което търся в колата. Впечатлиха ме и интелигентните асистенти от пакета Sensing! На живо видях как се връща сама в лентата на движение и как удря спирачките, ако шофьора се забави! Сега в петък ще тествам и седана и ще споделя има ли разлики!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...