Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.05.2019 in all areas

  1. 1 точка
    За жалост не мога да кажа как е при 8ма, но при 7ма гредата за да се свие трябва удара да е доста силен. По-миналата зима жената удари моята в едно паркинг колче, точно на мястото където свършва греда и ми преряза кабелите на паркинг сензора. Според мен дрънченето идва от страничните държачи. Те са единствените ламаринени детайли (пак пояснявам, че това е при 7ма). На снимките се вижда как изглежда без броня и съм оградил десния ламаринен държач.
  2. 1 точка
    Първо отразяваш промяната в Местни данъци и такси в Общината и след това подаваш искане за прихващане и възстановяване. Ако имаш непогасени изискуеми задължения, ще ти ги прихванат и ако има остатък за възстановяване трябва да ти го върнат. В искането се посочва банкова сметка и дали желаеш надвнесените суми да бъдат приспадани от бъдещи задължения.
  3. 0 точки
    Отключих колата, но вратите не ги отворих - сетих се че имам работа в багажника, отворих и задното стъклото с дистанционното без да отварям задния капак, зарових се в багажника нещо, като оставих ключовете в багажника, през това време вратите се заключиха, на което аз не обърнах внимание и като затворих стъклото всичко остана заключено. Това беше - излиза че има как да се случи при напълно изправни ключета - явно задното стъкло не се отчита от системата.
  4. 0 точки
    Обещаващо начало на уикенда. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24391
  5. 0 точки
    От вчера с нови капли... "LENSO Conquista"
  6. 0 точки
    Много лесно. Няма кой да ни оправи бутона на колонката и не отчита че сме отворили вратата. " Всичко си беше добре и си работеше. Как може да се счупи? "
  7. 0 точки
    Не че е тъпа, но на мнозина им е свръх възможностите да схванат проблема. Освен интелекта, куцат и манталитета, и уменията, а дори най-простичката съобразителност.
  8. 0 точки
    И аз не мога да си го обясня. Отключваш, обаче не отваряш врата и след 30 секунди колата се е заключила пак. Как успя тогава да си заключиш ключа и дистанционното вътре без да си отварял врата?
  9. 0 точки
  10. 0 точки
    След като вече си платил не знам дали има смисъл да изваждаш сиртификат и да сменяш талона. Четох, че обмислят да определят евронормата според измерените вредни емисии когато се минава на ГТП. Ако приемат такъв закон ще улеснят цялата процедура, а и така всеки ще плаща толкова колкото реално замърсява. Да му мислят тези с избушените катализатори Според мен изчакай до началото на другата година и ако не прокарат тези идеи си извади тогава удостоверението.
  11. 0 точки
  12. 0 точки
    За Пловдив мога да ти дам два гарантирани сервиза, при желание пиши на лични.
  13. 0 точки
    По принцип изобщо не се замисляй ами я карай там,за да няма после тема колеги кой ще ми оправи стореното от майсторите.
  14. 0 точки
    Здравей Geronimo82, и колеги, малко късно се включвам, но мога споделя моя опит, имал съм 3 на брой 1.6, и два 2.0, препоръчвам 2.0, всичките съм ги карал на газ. Първия ми 1.6 над 100 000км мой нямаше проблем на газ проблема бяха частите, и по слабата мощност, иначе невероятен разход ми даваше извън града, смених го за 2.0л пак на газ на него имах около 65 000, без проблеми но ме блъснаха жестоко с около 80км ми влезе във вратите, мога с две ръце да подпиша че наистина има 5 звезди на краш тестовете, третата също е 2.0 на нея имам близо 40 000 на газ. Относно темата газ, хонда не я харесва, F серията набива клапани, за мен е малко преувеличено има го ефекта, но на 30 000 регулираш клапаните за 15лв и караш проблем е ако са хидравлични а те не са, имам познати с над 200 000 на газ и не се е стигнало до там да свалят глава за ремонт, отделно не се знае на колко са я купили. Препоръчвам 2.0 от колкото 1.8, 1.8 гори колкото 2.0, но не върви колко 2.0 това мога да кажа от мой опит, аз лично съм фен на 2.2 , но така и не си намерих читав на разумна цена. Ако мога да бъда полезен с нещо с удоволствие ще помогна!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...