Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.05.2019 in all areas
-
1 точкаТака, по темата... вчера минах през сервиза на Слави да разпитам за смяната на съединителя. Говорих си с Цецо, каза че "пресата", за която го питах всъщност не е точно "преса", а скоба за монтаж на саморегулиращи се съединители. Имат такава и я ползват. Каза, че без нея всъщност няма как да ми монтира читаво съединителя. Питах и за маховика, каза че няма шанс приплъзването да е от него. При заминал маховик има тресене, тропане... но няма как приплъзването да е от него. Чух се и с Юби-Ко, също потвърдиха, че се ползва скоба за монтажа на съединителя. И те казаха, че няма шанс приплъзването да идва от маховика. Явно при мен проблема не е от калпав монтаж. С оглед на това, че до сега колата ми е поддържана основно в сервиза на Слави, доволен съм от всичко - отношение, работа, цени, реших да им се доверя пак и направо си записах час за смяната на съединителя. Да се надявам, че монтажа наистина е бил, а и сега ще бъде както трябва и че този път няма да уцеля калпава част. Та до тук с питането ми за сервиз, избрах вече. Благодаря отново на включителите се. Сега малко извън темата, но смятам че би могло да е полезно. - в първия си пост споменах че този път съм взел друга марка съединител - AISIN. Откакто пристигна го метнах в гаража и си стои там, неразопакован. Вчера ми скимна да пиша на AKR-Performance (от там го поръчах). Чатих си с едно момче и го питах каква е разликата м/у AISIN, EXEDY и Genuine Honda съединителите (и трите варианта ги продават, на различна цена) и дали AISIN-а е саморегулиращ се и съответно ще ми трябва въпросната скоба за монтажа. Отговори ми, че Genuine са си всъщност LUK, те произвеждат съединителите за първоначално вграждане. За AISIN-a трябва да провери в склада. След малко ми прати снимка на разопакован AISIN и... вътре LUK (вечерта естествено веднага разопаковах моя и да - баш LUK си е). Само опаковката на AISIN. За EXEDY, каза че нямат наличност и няма как да каже със сигурност, но няма да се учуди ако и там пак е LUK. - вчера докато си говорих с Цецо в сервиза, Слави също се включи в разговора и каза хич да не се изненадвам от факта че съм си купил LUK в опаковка на AISIN. Виждал, че SACHS (и други също, но не помня кои точно каза) също опаковали LUK. Те си били нещо като "монополисти" на този съединител и най-вероятно де що има марка - опаковат LUK (въпреки, че за EXEDY не съм чувал да опаковат, уж са си все тяхни части, японски, ама знам ли). Друго, което сподели е че не за първи път им се случва да имат проблеми и оплаквания с части от Англия, уж оригинални. Не разбрах дали конкретно за съединители става съпрос или за друго, както и дали поръчвани от coxmotorparts, но... явно не им е за сефте. Лошото е, че даже и да се случи в гаранционния срок, който обикновено е 1 година, връщането и замяната по гаранция в Англия е като цяло сложна работа... С две думи - имайте едно на ум като поръчвате части от Англия, а конкретно за съединителите на такъв Акорд - бай LUK дебне от (може би) всяка опаковка, не разчитайте много, че ще успеете да му избягате
-
1 точкаЩе замоля тези, които си пробват варелите колко вдигат по републиканската пътна мрежа, да казват кога и къде си правят изпитанията, та да избягвам зоната на теста.
-
1 точкаОграничителя е електронен и може да се направи всяка съвременна кола, както при ограничителя на оборотите. Ако е за кефа ела да ти сложа парашута на гърба, скоростта е по голяма и даже и беля да стане няма да усетиш нищо защото дупето в тоз момент се намира в безтегловност. Тръпката според мен е по голяма на път с много завои, не по права магистрала.
-
1 точкаЗдравейте! Имах същия проблем.Сложих нови не оригинални вътрешни карета-проблема продължи с малка промяна в предавките. Поставиха ми втора употреба проверени карета -проблема разрешен.
-
1 точкаЧестито! Много е красива Извинете ме, ако нещо не съм в час, но това не е ли Акорд 8 ПРЕфейс?
-
1 точкаАз ще говоря от опит. Мнения, базирани на лични предпочитания и такива, представляващи извадка от общоизвестни факти във фолклора, не са много меродавни. Въпреки че сме във форума на Honda, ще ти кажа, че ако се чудиш между точно тези 2 коли, изборът ще е много труден. И двете си имат плюсове и минуси и в никакъв, ама в никакъв случай не може да се даде еднозначен отговор. Двигателят на Мерцедеса категорично като технически параметри е по-добър от този на Хондата. Баща ми има такъв Мерцедес и трябва да ти кажа, че с тези 400 Nm няма такова вървене. Едновременно разходът е изключително приемлив за кола 170 к.с. При 60 / 40 градско / извънградско разходът му по реално засичане е точно 7.3 л/100 км. Той е улегнал шофьор и на дълго му пада на 5.5 - 6.0 л/100 км. Колата е е голямо старание на Мерцедес, защото предишният модел W203 беше пълен провал и голяма издънка. При разработването и производството на тази е вложено много старание и резултатите са налице. В сравнение с немските аналози BMW и Audi това е най-подходящият избор. Много екстри, страхотна шумоизолация, типичен лукс и комфорт, особено на ниво Avangard. Само самите седалки на Акорда лично за мен са по-удобни поради простата причина, че са по-обемни. Досега баща ми не е правил никакви, ама абсолютно никакви ремонти. По въпроса за скъпата поддръжка изобщо не съм съгласен, че на Мерцедеса е по-скъпа от на Хондата. Обслужване на С-класата - масло, всички филтри, пистов + обтегач = 350 лева. Вярно е, че той е блъскан с много повече електроника, която ако изпляска тогава ще плачеш с крокодилски сълзи. Цената на главния компютър в Балканстар е 7000 лева, но аз не познавам някой с Мерцедес, който да ходи там. Все едно ние да ходим в Бултрако. Относно Хондата. Аз карам 7-мо поколение бензин. Когато разпитвах за моята кола преди да я купя, получих абсолютно същата информация, която получих и при търсенето на Мерцедеса на баща ми, в което участвах по-активно от него дори При него имаше същата дилема като при теб + разбира се 3-серия. Човек от вносителя на Хонда, няма да казвам в кой град /не е в Пловдив/, ми каза, че 8-мото поколение на Акорд изобщо не е толкова надеждно и безпроблемно колкото 7-мото, което аз дадох като пример за надеждност. Акорд 8 си имал доста повече проблеми, които са отстранени едва през последните години на производството. Не било нищо сериозно и генерално. Човекът не искаше да изпада в подробности, защото все пак продава Хонда, но понеже ми е близък, ме предупреди. В 8-мо поколение са ме возели само няколко пъти, докато Мерцедеса на баща ми съм го и карал. Със сигурност Мерцедесът е по-динамичен, по-лек, по-шумоизолиран и по-луксозен. Предимството при него е, че като размер е повече от 20 см по-къс, което го прави по-добро предложение за града. Едновременно с това обаче ми направи странното впечатление, че в двете коли е еднакво широко и като проверих, се оказа, че междуосието на Мерцедеса е с около 10 см по-голямо. Странното е, че и багажникът на Мерцедеса има по-голям литров обем. Ако е автоматик, кутията на Хондата е в пъти по-добра, надеждна и динамична от на Мерцедеса. Мерцедесовските хубави се слагат само на С320, като е 7-степенна. Мерцедесът е със задно, а Хондата с предно, така че това трябва да го съобразиш в зависимост от шофьорските си умения, опита с каране на задно и условията, при които ще се кара зимата. Аз по зимните курорти трудно ще се навия да тръгна зимата с Мерца. Личното ми мнение е, че и двете коли имат, както казах, плюсове и минуси, и изборът ще се базира на личния ти вкус. Второто е, че дори и вкусът ти да ти подскаже да се спреш на някоя от двете, в крайна сметка закупуването може да се определи от най-запазения екземпляр. Едва ли ако си харесаш Мерцедеса, но намираш само такива в предсмъртно състояние, ще откажеш да вземеш някоя 8-ца на истински 100 000 км. Сигурен съм, че която и от двете да вземеш, няма да съжаляваш. И двете като остаряват, държат еднакво добре цената си, така че ще си на еднаква загуба през годините. И отново съвет от мен - не слушай глупостите за "немските кошници", защото специално тази кола е много надеждна и луксозна. Естествено, ако питаше за BMW 320d или Audi A4 2.0TDI, тогава място за колебание няма, защото тези двете са голяма издънка, особено Аудито. Това ти го казва заклет фен на немските коли, който след един VW Golf и 4 BMW си купи японския Акорд 7. Просто трябва да се постъпва разумно, защото когато дойде време да си бръкнеш в джоба, нещата опират до най-добрия избор относно най-подходящата кола на пазара в рамките на бюджета ти към момента на закупуването. Аз поне се водех от този принцип. Винаги съм си мислел, че пак ще си купя БМВ, но като започнах да проучвам, нещата се отказаха различни отпреди години. Същото се отнася и за Акорда. Сега си мисля, че следващата пак ще е Акорд, но когато му дойде времето отново ще си проуча пазара и тогава ще се решава. Можеш да пообиколиш по сервизи и магазини за авточасти и така най-добре ще се ориентираш. Аз поне така направих - разпитах познати, работещи по такива места, и стигнах до извода за Акорда. Успех и да се похвалиш като вземеш новата красавица
-
0 точкиПрав си, m+s е лятна гума но за спокойно шофиране, пък и от калта ще те изкара.
-
0 точкиТова вътрешна информация ли е или една жена Ви каза? Ще Ви помоля да споделите информация в която е описано задължителното наличие на ДПФ в Евро 4. Има си максимални изисквания за изгорели газове, за различните Евро стандарти при бензина и дизела. Аз не намерих изискване за прах (сажди) при дизела. Та моля Ви споделете ги с нас. И още нещо, закупените ЦРВ от България до 2008 (2009) са фабрично без ДПФ. Те според Вас имат ли Евро 4?И дали да не им монтират и на тях по един ДПФ. Иначе подкрепям с две ръце почистването на въпросния филтър, а не отстраняването му.
-
0 точкиПОЗДРАВИ ОТ СПЕЦИАЛНИТЕ СИЛИ -Скъпи мамо и тате, най-накрая получих достъп до компютър и реших да ви напиша този имейл. Аз съм добре. Първите два месеца минаха много бързо. Ще ви разкажа с няколко думи с какво се занимаваме тук. Събуждането е в 5.30 сутринта. Първият ден си станах както на село в 4, обаче старшината ме накара са се върна в леглото и да пазя тишина. Така че в началото на деня мързелувам – не се занимавам вече нито нито с кокошки, нито с прасета. Скука. Сутрин ни слагат по една раница на гърба и ни карат да бягаме. Старшината ме пита защо не се потя, аз му отвърнах, че разстоянието е по-късо от колкото бягах всяка заран с раницата до училище. Момчетата от града са много зле на края на това упражнение, ако старшината не гледа нося по някой на гръб, тъкмо да ми заякнат краката. Редовно ни карат да гърмим, обаче явно съм в курса за начинаещи. Тук се стреля легнал по неподвижни мишени!!! Много по-лесно от стрелбата по косери или пъдпъдъци! Пък и никой не гърми по теб, както правят ония тъпаци от съседното село! Така че медалите тук са за мен. Редовно ни карат да се боричкаме, както правим в къщи с батковците ми. Много са чупливи градските момчета, малко да стиснеш и нещо изпуква. Тук за срам на цялото село изгубих... Веднъж. Един младеж, към сто и тридесет килограмов, се спъна и падна отгоре ми. Аз, както знаете, съм 65 килограма, точно на половина. Не успях да се измъкна изпод него и му дадоха победата. Втория път вече имах готовност – като се засили се мръднах една крачка встрани, и после му се хвърлих на гърба. Стана много по-лесно, отколкото със селския бик. Стиснах му врата и той изпука. Няма страшно, старшината каза, че това е тренировъчен инцидент и родителите му няма да ни съдят! Топла вода има всеки ден, още не мога да разбера защо... Старшината не ни бие, мисля че му има нещо. Може да е вегетарианец, или сектант... Храната тук е на корем. Или по-скоро беше на корем. Първия път като казаха, че можем да ядем колкото си искаме, аз набързо глътнах двадесет и пет кюфтенца. Не бяха лоши, обаче на мама са по-хубави. От тогава старшината ми дава да изяждам не повече от двадесет. Това не е проблем, сядам до някое градско момче на обяд, гледам го втренчено, и той ми дава половината си порция. И изкарвам до вечерта. Сменям ги, да не се оплаче някой. Първата седмица три момчета ме дръпнаха зад спалните помещения, искаха май да ме ступат. Понеже се чувствали засегнати от моите успехи, не можело то така, новобранци да ги излагат. Няма страшно! Родителите им няма да ни съдят! Даже двама ще се върнат в строя, съвсем скоро, до два месеца. Като има зараснат костите. Третият май ще си полежи заедно с оня, големия. Понеже малко се спъна, и съвсем леко го бутнах срещу стената на бараката, и главата му мъничко влезе вътре. И пак се чу пук. Докторите казаха, че скоро и двамата ще излязат от кома. Така че, няма грижи! Моля ви, кажете на батковците ми Тошо и Гошо да дойдат веднага! Да се запишат, след толкова ядене и игри, даже дават и пари! Бързо, преди онези тъпаци от съседното село да се усетят и местата да свършат! Мамо и тате, обичам ви и ми липсвате! Тук е хубаво, дано ме харесат. :) Ваша дъщеря: Стойка
-
0 точки
-
0 точкиАко и двете са японки, т.е не са англичанки, няма разлики. Има обаче разлики от фейслифта и преди фейслифта. Твоята е от 2000г. и трябва да търсиш фейсова
-
0 точкиПривет, Колега. Набързо на въпросите ти: 1. Да. Можеш да настройваш 3 различни дистанции (не знам коя колко метра е). Когато радара засече кола ти се отбелязва на таблото. След кратко време, ако продължиш да я настигаш ти набива спирачките. А ако се махне, например преместиш се в друга лента си ускорява до посочената от теб скорост. Работи и с мотори! Отделно, ако те изпревари някой с по-висока от твоята скорост и застане веднага пред теб - ако се отдалечава то тогава колата не ти набива спирачки, отчитайки този факт. 2. Само някои екземпляри го имат. Долу вдясно на волана имаш опция за 2 неща - въпросното спазване на дистанция (дистроник) и лайн асиста. Ако бутонът е “празен”, значи няма такава екстра. Не знам и как би се справяла тя с маркировките в България. 3. Да, колата е доста добре шумо-изолирана. И ако уплътненията са в ред е много тихо вътре дори на 120-130км/ч. 4. Да. Като има особености. Като запалиш трябва да покараш малко за да се активира. Както и ако спреш на място и искаш да го пробваш по-трудно се забелязва, тъй като идеята е да не заслепявяш евентуално преминаващи коли. Това последното дори го пише в книжката на колата. 5. Не съм забелязал, както и не съм срещал в ръководството. Иначе имаш бленда на всички огледала.
-
0 точкиМаркучът от eBay пристигна. На външен вид е неразличим от оригиналния, даже майстора, който ми поддържа колите и е заклет хондаджия от десетилетия, помисли че съм се изръсил 600 кинта за оригинален от Бултрако. Изглежда китайчетата са се постарали във всяко едно отношение, защото маркуча не само залепна за Акорд-а, ами и всякакви свирения, тласъци, вибрации и тям подобни изчезнаха. Волана стана супер-лек и мазен, точно както си беше с оригиналния маркуч. Изключително съм доволен!
-
0 точкиНе се бях замислял за теглото. Като търсех втория комплект джанти. Та днес на вулканизатора с кантарчето . Оригиналната 16" с 205/60/16 Фулда кристал.....2 зимна Общо тегло 18.00 кг. Летните Китайски същия размер с универсални алуминиеви Борбет на j 7 -20.5 кг. От една страна най-вероятно китайчетата са по-тежки, но според мен и jто колкото е по голямо ще рефлектира върху теглото на джантата. За возията мога да споделя,че е една идея по-добра. Малки неравности по настилката почти не се усещат. Не зная обаче за задвижването Как ще е.
-
0 точкиОт средата на 2013г колата стои в гараж. По-нататък годините почват да ми се сливат. 2014... Понеже на менте-ледовете им поизгоряха половината светлини, а и не стават за каране само на тях, реших да сложа Philips DRL 4 led. Доста ръбести и изрязани, но единствените Е и RL00 светлини (т.е. официално хомологирани), които се приближаваха поне малко до размерите, в които трябваше да се монтират. Пак на същото място, за да се впишат в линията на колата. Предимствата им са, че: - пестят гориво от това, че не ти светят къси, габарити отпред, отзад, заден номер, по таблото и жабката дори през деня; - щадят запалките на ксенона, както и самите крушки, които все още са си оригиналните. Светят малко настрани, заради ъгъла на маската на халогените, но няма как. Изпадна ми от ударен акорд на части оригинален преден лип. Не от тайп-с, а аксесоар. По трудния начин разбрах, че тези липове са само за бензинови акорди. Оказа се, че маската на халогените на бензина е или по-малка, или влиза навътре, или най-вероятно и двете. Съответно доста трудно поставихме маските на халогените по местата им, а и липът малко отзяпва. Ама се свиква и цялостният ефект е по-видим. По това време някъде семейството се увеличи с още един човек и докато преди като сложехме количката в багажника и редяхме чанти отпред, сега такава възможност няма и реших да сложа багажник на тавана. Купих (по-скоро направо ги гепих) оригинални греди за модела от ebay и взех FreePlast Space 430, на който се спрях както оптималния баланс между форма и практичност. По спомен багажникът на акорда е 460-470л, а тези 430л отгоре са си направо още един багажник. При оптимално нареждане е събирал три сака + детска кошара + матрака на кошарата. Като взимах колата и намирах малките лип-спойлери за багажника като доста симпатични и изчистени, ама нали знаете как с течение на времето почваш да се чудиш какво още да направиш и реших да сложа големия спойлер на багажника. Взех го в същия цвят с една-две дребни драскотини, като дори не съм го и боядисвал. Слагането без шаблон за дупките беше известно предизвикателство, но успях да си направя собствен някак си. Ето го и резултата: Преди След
-
0 точки2011-та. Още преди да я боядисам бях поръчал тънък "лип" спойлер за багажника (1), както и парктроник (2). Ако беше днес, нямаше да си надупча бронята, а по-скоро щях да взема черни датчици и да ги сложа на лентата отдолу, но вече е свирено. В последствие половината му датчици изгоряха и ги сменях наскоро. Има и предни, които така и не свързах. Понеже тогава акорди на части нямаше никакви, взех десен вътрешен стоп (3) от акорд с десен волан, където има фар за мъгла вместо бяла светлина за задната скорост. Получи се симетрично, но от тогава назад свети червено. Тези дни ще превърна дефекта в ефект, като ми дойде led светлината, която смятам да монтирам при теглича отдолу за да свети бяло, а светлината за мъгла да бъде от двата вътрешни стопа отзад. Колата дойде с много хубави джанти Autec, които обаче 1-во, че за мен не й отиваха и 2-ро, че бяха по-широки за гумите й и ги износваха повече отстрани. Така й сложих 16-ки от сивик 8-ген, понеже изглеждат малко по-добре от стоковите 16-ки от акорд 7-ген: Няколко месеца по-късно се намерихме с човек, който искаше 16-ки за сивик срещу 17-ки за акорд. Джантите му нямаха свестни капачки (по-късно през годините се погрижих за тях), но все пак сключихме сделка, която устройваше и двамата. През лятото смених ръждясалите задни дискове заедно с предните с оригинални дискове EBC Ultimax и накладки EBC Greenstuff: Старите задни дискове: Понеже не се кефя на фолио, след дълго търсене успях да намеря задна ролетна щора от "мрежест" тип. Поставянето й беше истинско приключение, понеже трябваше да разглобя цялата задница и да сваля задната кора, за да монтирам щората възможно най-отзад, защото задния прозорец не го позволява иначе. Един от важните аксесоари, които ми липсваха бяха фаровете за мъгла. По онова време никой не се беше занимавал да монтира, та с горчив опит установих, че ще ми трябват и релето и друго лостче за мигачите, с което нещата се оскъпиха почти двойно. Последното нещо, което направих през годината беше да сложа лед светлини. Исках да се вписват с дизайна на колата и избрах такива, които да могат да се монтират в маските около халогените, след леко изрязване на лентите встрани от тях. Лентите бяха изцяло за красота, като нямаха за цел да играят като дневни светлини. Визуално се получи сполучливо, но по-късно диодите им си заминаха един по един. На снимките е с лед и в габаритите. Редакция: На първата от трите снимки по-горе се вижда, че съм сменил и перата на чистачките с такива от фейслифт. Задължителен мод за мен. Изглеждат много по-добре и по-съвременно, както и са по-тихи от чистачките с метална конструкция на пре-фейса. Струваха около 80лв по спомен от Бултрако. От тогава досега са здрави и сменям само каучуковите вложки, които чистят стъклото.
-
0 точкиАз съм слагал на дизелов акорд 7 след фейслифта. Никак не е трудно. Аз избрах камера, която се монтира на мястото на едната от двете светлини на номера. Това за мен е най-доброто решение. Стана супер и се виждаше перфектно на светло и на тъмно. За мен лично, камерата беше достатъчно. За да си надупча бронята, без да ми опират пистолет, това не е за мен. Аз съм в 21 век. За колегите, които казват, че камерата те кара да гледаш в дисплея, а не в огледалата ще кажа, че това си зависи само от вас, ако не знаете как да си управлявате тялото, това си е ваш проблем. Спокойно можете да паркирате на огледала и когато дойде момент да се приближите до колата зад вас, тогава да погледнете към дисплея и да паркирате перфектно (перфектно е разтегливо понятие и силно се пречупва през призмата на всеки индивид, камерата е инструмента, но уменията си остават ваши). За монтажа: Камерата, както казах, се монтира на мястото на светлината за задния номер. Самото тяло на камерата си има LED светлина за да замести тази, която се премахва. Захранването на камерата, както всички знаят се взима от крушката за заден ход, което при акорда е на много удобно място и силно улеснява монтажа. Видео сигнала се прекарва до навигацията, където може да си закупите букса и да си кримпнете пинове и да стане като фабрично. Общо взето аз бях много доволен, инсталацията естествено си я направих аз, за да съм сигурен, че е направена спрямо моите представи за качество и издръжливост. После, обаче се оказа, че не издържа на удар отзад със 100 км/ч, когато сте спрели в задръстване на магистрала, но това е друга тема.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00