Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.05.2019 in all areas

  1. 4 точки
    Обработка с "пила": Видно е, че цялата зона на дифузия (зелената) е изпълнена с фини замърсявания. Дисперсията е добра - няма окрупнявания. Тежките замърсявания - сажди, са относително малко, спрямо зоната на дифузия, и едва едва са започнали да се прокрадват в нея (уголеми снимката). Цветът на зоната на дифузия може да кореспондира и с окисляването на маслото. Видно е, че потъмняване (в което се изразява окислението) още не е сериозно. Ето и малко допълнителни сравнения: 1) База за сравнение 2) Ядро на твоята капка: 3)Зона на дифузия на твоята капка Както се вижда, маслото е все още в "зелената зона", макар и да отива към края й. Ако трябва да обобщя от гледна точка на натрупаните замърсявания и запазени диспергиращи свойства - маслото е годно за по-нататъшна експлоатация. По-труден е отговорът на въпроса от гледна точка на харча на масло, тъй като са намесени прекалено много неизвестни. Предвид общото състояние на маслото мога да предположа, че има пропадане на вискозитета (сработване на подобрителите на вискозитета), което ведно със замърсяванията е основен фактор за харча на масло. Дали да продължиш - за мен лично си заслужава да се види как ще се развият събитията следващите 1000 км. (6000 км на маслото). Ако след 1000 км влезеш в "жълтата зона" = смяна (с презастраховане) . П.С. Анализът е въз основа на средната капка (новата).
  2. 2 точки
    Добрутро! Блюдото е сготвено по правилната рецепта. Между капването и сканирането (на 600) са минали 23.5 часа на стайна температура. Капката (по средата) е след 12км градско, а крайните са от предният пост по темата (просто за сравнение). Надявам се този опит да е коректен и да си каже каквото трябва.
  3. 1 точка
    То е ясно, че ще се промени. Не, че някой доброволно ще направи някаква реформа, с която да удари кажи речи половината автомобили в държавата. Просто ще им бъде спуснато. Има и обаче нещо друго, в класацията за най-чист въздух е и Гърция. Там не е като да карат само хибриди, но явно застраховките и данъците на големите двигатели са тесла и си движат с 1.2, 1.4 двигателчета. Това също си казва думата. Вече 3-4 пъти като съм бил в Солун ми прави впечатление колко брутален е трафика, все едно е час пик нон стоп, но масово са коли с по-малки двигатели и доста от тях са сравнително новички и не смърди кой знае колко, на места да не кажа и въобще. Ние тук само ако сменим средностатистическия 6 цилиндров дизел 3 литра за едно 5-8 годишно 1.4-1.6 автомобилче без значение горивото пак ще дръпнем, ама воля няма. В момента разликата между 100 коня бензин Евро 5 и 250 коня Евро 4 дизел е между 150 и 250лв на година според зависи общината. Гражданската и тя да е макс 30лв на година по-евтина. Е кой да кара Голф 1.0тси 2011та, като за същите пари (както за закупуване, така и като разход на 100км) може да кара Е60 530д. Имам чувството, че ние тук заедно с Албания останахме последните места в Европа, където няма проблем да се притежават дърти, мощни и неподдържани коли. Сериозно ви казвам, за една 10минутна обиколка в студентски преди няколко седмици видях повече луксозни седани и лимузини с големи двигатели отколкото по целия път от Калотина до Любляна и обратно.
  4. 1 точка
    1. Дата: май 2019 2. Повод: Лагери на първичен вал на скоростната кутия, съединител , маншони, семеринги и др. 3. Оценка за качеството: Отлично 4. Оценка за отношение: Отлично. Изключителен професионалист, никога не се бяхме виждали , а отношението му към мен беше като към приятел. Такива хора в България наистина вече няма! 5. Информация за сервиза: За пръв път се свързах с фена преди две седмици. Разбрахме се на коя дата да оставя колата и я започнаха веднага. Трябваше да се отваря скоростната кутия за да се сменят лагери, да се сменят съединител, маншони, кормилни накрайници и семеринги на колянов и разпределителен вал. След два дни този човек ми се обади и не можах да повярвам като ми каза, че колата е готова. Това , че ми беше сменил маховика като подарък и между другото регулирал клапаните няма да го споменавам.... Всички шумове от скоростната кутия ги нямаше, предавките влизат прецизно, все едно не карам моята кола. 6. Препоръки към fenabg: Няма 7. Инфо-препоръки към останалите: Ще повторя написаното от колегите горе. Иван Заслужава същото добро отношение. Респект.
  5. 1 точка
    Колега аз имах същия проблем, 1 година след като купих колата и моите се матираха явно са били полирани, полирах ги още веднъж и сложих фолио на 3м и станаха като нови, но при положение че отвътре са си добре.
  6. 1 точка
    Полираш и слагаш ув фолио на 3м, ако пак потъмнеят тогава вече мислиш за нови.
  7. 1 точка
    Планките са почти готови. https://postimg.cc/Cz1TN6cZ Между двете ще има разпънка, която ще направя от другата щанга която ми остана. https://postimg.cc/gw0Zkpsz С щангата от алфата, има достатъчно място за генерацията. https://postimg.cc/mzytG212 Остана да се изработят ушетата на щангата, които ще се навият на резба върху нея, а отзад ще се застопорят с контра гайки. Още се чудя дали да не иде всичко на прахово...
  8. 0 точки
    Бившата ти кола вероятно не е била Хонда, а това има значение. В случая колегата няма никаква звукова сигнализация, което навежда на мисълта, че зумера изобщо не работи. Дори няма звук при отворена врата или ключ в контакта.
  9. 0 точки
    В раздела "Продава Хонда" мярнах и друг подходящ модел (Honda Insight) - може и него да обмислите. Мен лично доста ми допада като визия, а като обем и комфорт е по-близък до Сивика.
  10. 0 точки
    Благодаря за отговорите! Явно ще търся сервиз за газ.
  11. 0 точки
    Взел съм кредит, купил съм си 80" телевизор, сядам да гледам мача, а от там оня ми вика: "Добър вечер на зрителите пред малкия екран". -Шшшшшш, Ааалоууу!!!
  12. 0 точки
    хм... сигурно стават и за отслабване, ако ги пиеш... ъъъъ... не знам какво един нормален човек може да каже за тия двамата с баща му ( проф. Христо Мермерски) ... издаваха някакви книги за здравословно хранене. Правеха хапчета по едно време, от тия магичните дето се отслабва от тях... сега са на масла за двигатели с вътрешно горене. Ами развиват се хората... ето едно интервю: https://www.bloombergtv.bg/video/yonko-mermerski-za-zamarsyavaneto-ot-elektromobilite-i-kolite-s-dvigateli-s-vatreshno-gorene Доста неща , които каза ,са верни между другото. Идеална среда за въвеждане на новия продукт ми се струва... хехе
  13. 0 точки
    Човек явно неможе да е в движение и мисълта да му идва бавно.Така - разархивира се-след това браузърския файл се отваря с I Explorer и му се разрешава на всяко съобщение да отваря избраната страница.Още нещо,всяко нещо което ти трябва се търси на немски.Надявам се да си удовлетворен,чак смешно ми стана какво си написъл... не вися 24/7 а и да съм тук вас Ви няма лека вечер
  14. 0 точки
    Миналата година търсих кола на майка ми, гледах и четох за автомобилите, за които се чудиш(сивика и ауриса). После пък бях на път да взимам един Джаз за 8 бона. В крайна сметка и взехме една А-класа 1.7 бензин за 6000лв от втората генерация-2006та година. Обслужена, с ремонтиран автоматик, който още е в гаранция. Взехме 4 всесезонни гуми и от тогава само гориво. Доста по-висока е от другите градски автомобили, влизането и излизането са супер удобни. По-скоро имам чувството, че карам миниван, а не градска кола. Висока позиция на стоене, отлична видимост, волана изключително лек, педала на газта и той. Този на спирачката е как да кажа... хем не е толкова твърд и с толкова дълъг ход като на Акорда, но не е и като да се изправяш на колана и при най-лекото натискане. Накратко - изключително балансиран. Всеки път като имам възможност да я покарам се възползвам и ѝ се кефя много. Зимата харчеше 8.6-8.9/100,сега вече пада и до 7.9/100 с климатроник. Смисъл от градска дизелова кола аз не виждам. Ти не си уточнил дали ще се кара основно в града де, може и извън да си я кара, тогава има по-голяма логика. ПП: Разхода на мерцедеса не е в София разбира се.
  15. 0 точки
    Колеги, маслата са изпратени, предполагам утре ще са по офисите, както обикновено. Не съм им плащал за СМС, така че не чакайте такъв. Еконт работи със съботно работно време днес - до 13ч.
  16. 0 точки
    На изпит по наказателно право: - Можете ли да ми кажете, какво е измама? - Измама ще е, г-н професоре, ако ме скъсате. - Какво искате да кажете? Обяснете! - Според наказателния кодекс, измама извършва този, който се възползва от незнанието на някой, причинявайки му вреда.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...