Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.04.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Бииб...бииб...,готово работи вече,всичко с монтажа 20,50лв.
  2. 1 точка
    Свали си DPF-a, прати го на Варна да го изчистят, докато не ти е светнал сладоледа. След като ти го върнат изчистен го монтирай и повече няма да ги чуеш да се включват. Ако ти светне индикацията за DPF-a /сладоледа/ тогава пак ще направиш тази процедура с тази разлика, че след като го монтираш почистен ще трябва да я водиш на компютър да зададете че сте сложили нов филтър, за да спре да ти свети индикацията. Друг вариант да я угасите е принудителната регенерация, но там има вариант и да не мине и пак отиваш в началото на поста ми. Между другото не трябва да гасиш колата когато ги чуеш че са се включили. Трябва да покараш 15-20 минути като поддържаш 2000 оборота и то най-много на 4 предавка, което е около 70 км/ч. Включването на вентилаторите неизменно е свързано и с повишаване на разхода на гориво /ще го забележиш на разходомера/, което е сигурен признак, че си в регенерация, която като прекъснеш няколко пъти и не успее да завърши, ще ти светне и индикацията за DPF-a и ще те вкара в сервизен режим. Така че не се чуди много ми го сваляй и го пращай да го изчистят навреме. Координати на варненците има в тази тема И те така.
  3. 1 точка
    Краткия отговор е ДА. Обаче, Вибрации във волана при определена скорост може да се предизвикат от една камара неща. Вътрешни карета при потегляне. Външни карета в завой. Система 4х4 в завой. Крива гума/джанта. Крив спирачен диск. Задържащ сп.апарат. Кардан. Скоростна кутия. Съединител. ... Ти си.
  4. 1 точка
    К'о?! Неееее! Не си нарушил правилата. Просто, така поднесена, темата звучи като виц от поредицата "Само в България". Отварям хладилника - кутия сладолед. Отварям кутията - сърми!!! После, На снимката виждам три гумени детайла. Предполагам, че някой, невиждал такава полуоска, и идея си няма, че онова кръглото на средата също е гумено. Тааа, от твоя въпрос изобщо не става ясно, за кои гуми питаш. И сега, Гумите в двата края на полуоската се наричат маншони на каретата. Гумата (както вече се изяснихме, че е гума) на средата на полуоската е успокоител на вибрации. Залепена е за полуоската. На едно от предишните ми CRV-та се бе ше разлепила и разместила. Махнах я и си карах без нея. Не съм забелязал поява на вибрации във всички режими на каране. Таааа, тетака! п.п.ГЗ-ът ми си беше,и си е, където трябва. Щом искаш адекватен отговор, задай адекватна тема и въпрос. Между другото, с търсачката може би щеше да намериш предишни теми, където сме коментирали ТОЗИ успокоител. А ние сме го коментирали. edit: Все пак си схванал заяждането ми
  5. 1 точка
    Верига се сменя на около 180-200к км. Верига се сменя комплект,защото всеки един елемент от комплекта опъва веригата! Карайте спокойно ,веригата не се къса.Разтеглена до определен момент оказва влияние на предварението около 2-3-4 градуса.Не е болка за умиране,но все пак не е на центровка. Ускорението страда .Какво става после.Следва прескачане на един зъб,обикновено по време на гасене на двигателя.Това е момента в който няма налягане на маслото и двигателя рита на обратно.Веригата прескача от смукателния вал през предния банан/успокоител/.Дотук няма проблем.Палите,виждате ,че двигателя не работи като хората...има вибрации и не се форсира като хората.Пак гасите-прескача още един зъб. До тук още няма щети.Ако запалите и угасите 3-ти път си търсете нов мотор..Хубаво е да го знаете.Важи за всички К,L и R мотори. Успех с икономиите !!
  6. 0 точки
    Продавам музиката от старата си кола, която съм си правил сам. МОЖЕ ДА СЕ ПРОДАДЕ И ПО ОТДЕЛНО. Компонентите са от среден клас и всичко е правено с цел любителско. Плеъра има 3 изхода за усилватели и е с процесор. Кутия съм си я правил сам изчислена на програма за този говорител специално, 46 литра чист обем на около 35 херца настройка. Ампа е двуканален и е малко по-мощен от Subwoofer-a, така че има сила в запас, става и за Bridge свързване, както и съм го ползвал. Всички компоненти работят изрядно. За повече информация по телефон или на лично съобщение. ОСТАВЯМ ЛИНКОВЕ НА КОМПОНЕНТИТЕ И ЦЕНИ ПО ОТДЕЛНО: Плеър Kenwood KDC-6047U - https://www.kenwood-electronics.co.uk/car/rec/usb/KDC-6047U/?view=details - 200 лв. Усилвател DLS CA23 - http://www.dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_1030 - 170 лева Subwoofer Helix P12 - https://www.crutchfield.com/S-yy3RmNn3gIV/p_975P12W/Helix-Precision-P12W.html - 180 лева
  7. 0 точки
    Близо си до Маркони закарай я да я види тази кола докато не се потрошила цялата.
  8. 0 точки
    На изпит по наказателно право: - Можете ли да ми кажете, какво е измама? - Измама ще е, г-н професоре, ако ме скъсате. - Какво искате да кажете? Обяснете! - Според наказателния кодекс, измама извършва този, който се възползва от незнанието на някой, причинявайки му вреда.
  9. 0 точки
    @emulsia сега видях че си с 15" джанти, затова така изглежда. Аз съм с фейсовите 16". Иначе размерът на гумите при мен на вратата е написан 195/70/15 или 205/60/16. А задните барабани си ги чистил само или ревизирал изцяло? Питам че на моите не съм правил интервенция откакто съм купил колата.
  10. 0 точки
    И никога, ама никога не се ръководете от предписанията на производителя! Преди време стана ясно, че един от дизелите на Нисан 'яде' лагерите на коляновия вал и причината се оказала прекалено дългия интервал за смяна на маслото, което препоръчвали от Нисан!
  11. 0 точки
    Здравейте колеги, Един неангажиращ и колегиален съвет: Сменяйте си маслото на двигател и скоростна кутия по предписание (дори по-рано в нашите екшън условия!). За автомат задължително слагайте масло Хонда ATF!!! . Ако случайно решите да обърнете внимание и решите да смените ....... спирачната течност и антифриз /не с вода 😀/, вие преминавате в графа "космонавт" , тоест шофиране с мирна глава и що годе изправна кола 😉
  12. 0 точки
    Колеги, маслото няма да стигне за утре. Извинявам за забавянето, но нямам какво да направя. Ще ви държа в течение. Последно беше в Братислава и има шанс да е утре в България (при куриера, не при мен), но ще пиша, когато имам повече информация.
  13. 0 точки
    За година правя 7-8К, но го сменям по предписание и, да - карах с Хондовата полусинтетика, но свърши и сега съм с пълна синтетика, но пак ще го сменя като стане на 1 година.
  14. 0 точки
    Да. Без диск не работи нищо. Там ти е софтуеъра на дисплея и картите за навигиране.
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Цецо го сменя на 5500, не на пробег, а защото толкова прави за година. Нали трябва и всяка година да се сменя, освен на пробег. Отделно неговото е 5-20 полусинтетично. Нали така, @ceco_accord?
  17. 0 точки
    Моята я купих обслужена с прясно налято 10х40 (на К24А3) . Като подмина 6500 взе да го похарчва и почнах да следя "маслената тема". На 8000 вече беше на минимума и го смених. От тогава карам с 5х20 вече 3 смени и нямам разход, но и го подменям на около 5500. По мотора нищо не е пипано, а и преди и сега си карам спокойно, но се случва и да и се радвам във високите.
  18. 0 точки
    Не знам доколко е приложимо, но аз като взех колата (акорд 7, 2.4) имаше разход на масло. В рамките на 8000 км с първото масло долях 1.7 литра (плюс като броим щеката от макс до средата или мин, не помня). Имаше известно омазняване на ауспусите. Някъде средата на пробега смених гумичките на клапаните, но разхода не спадна особено. Второто масло е Ravenol FO 5W-30, със сравнително висок TBN, който би помогнал да поизмие евентуални нагари, До месец предстои следващата смяна и разходът към момента е спаднал до към 700мл + половин щека, като в този пробег съм имал едно бързане извънградско около час и половина на газ-спирачка и обороти + още 2–3 по-къси. Основния разход го забелязах след тези пътувания иначе стои стабилно, доколкото мога да преценя. Ауспусите също са сухи. Та с две думи, ако имаш колата от неотдавна, и не знаеш с какво масло е карана, може да пробваш да покараш по-къс преход с подходящо за промиване масло и не е изключено да видиш ефект. Не мисля че моя Равенол е бил най-подходящия за целта, но изглежда, че е свършил работа.
  19. 0 точки
    Shefa аз съм с абсолютно същия проблем и смятам, че е добре да погледнеш цялото окачване. При мен имам съмнение за вътрешни накрайници, пробвай да караш с 40 50 когато си сам на пътя и рязко в ляво и дясно, при мен има пукане.
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Добавката я сложиш уж да пази мотора , че на 150 000 стана , уж хубаво да му стане ма мотора . Маслото го сменям на 10 11 000км или една година . 5w30 Liqui moly
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...