Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.04.2019 in all areas
-
3 точки
-
1 точкаПосочени са ти всички дължини и височини + толеранс, следователно за акорда трябва да стане. Измери си го както ти е дадено на снимката и го напасни с толеранса.
-
1 точкаДали 4л опаковка е с масло от старата формула могат да кажат от АТО24 или да се провери с анализ на маслото. Понеже процедурата по патентоването на USVO технологията е продължила почти 3г, то е възможно и маслото в 4л опаковка да е USVO, но да са нямали право да го декларират. Според информацията от ravenol-shop масла с формула USVO са се продавали още от края на 2017г дори без това да е било описано на етикета. След получаване на лиценза на тубите с USVO маслото са сложени допълнителни лепенки, по подобие на твоята еднолитрова тубичка, което показва че маслото с новата формула се е наливало в "стари" тубички.
-
1 точкаКраткия отговор е ДА. Обаче, Вибрации във волана при определена скорост може да се предизвикат от една камара неща. Вътрешни карета при потегляне. Външни карета в завой. Система 4х4 в завой. Крива гума/джанта. Крив спирачен диск. Задържащ сп.апарат. Кардан. Скоростна кутия. Съединител. ... Ти си.
-
1 точкаСъс 95 бензин от зимата, че аз пълня до горе и като карам на газ за цяла зима ми стига Сток мотор - сток колектор и стокова генерация ! Старт от 1500 оборота с предни гуми Made In China - Sailun чИ дУбре е уе
-
1 точкаCMBS системата първо предупреждава със звуков и светлинен сигнал и ако не се натисне спирачката от водача следва стягане на коланите и се задействат автоматично спирачките. Eто клипчета как работят ACC, LKAS и CMBS https://www.youtube.com/watch?v=yUqNcnUf6gg https://www.youtube.com/watch?v=5NPEwuYvrxk https://www.youtube.com/watch?v=PLsVfXIKwkc
-
0 точкиИмам абсолютно същия проблем. Едно към едно. От 80 до 120 яко тресе волана СЛЕД като смених обратно на летни гуми. Балансирани са на премиум машина със симулиране на натиск - една кофа пари. Джантите и зима и лете са едни и същи - оригинални 17ки за модела. Размерът е еднакъв - както си пише на етикета на шофьорската врата. Гумите сега започват трети сезон и са Good Year. При мен има и вибрация при спиране, но нея я имаше и със зимния комплект. Тази при 80-120 нямаше никаква. Безспорно това е много дразнещо и изморява при дълъг път.
-
0 точкиНякой ден ще довърша промеждутъка между тогава и сега. Иначе, умря ми днес акумулатора днес. А беше на едва 6 години... След като го заредих живна, ама дето ще го мисля, дали сутринта ще запали пак, реших да разкарам бош-троша, който тогава купих по неволя. За разлика от тогава, сега вече имаше избор и се поглезихме: YUASA 80Ah YBX5096
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиА сами ли си сменяте акумулаторите и изисква ли някакви кодове после за радио например?
-
0 точкиЗадните колела фабрично си имат наклон и той е около 1o + 45' . Нещо ВАЖНО, дано сте го направили така :- Всички щанги, болтове и т.н. по задницата, се стягат когато колата е стъпила на земята с колелата. В противен случай, скоро може тампоните на щангите пак да заминат, а и това може да е причината да не са ти е излезли стойностите на едното колело. Същото важи и за големите тампони на носача към купето - ако не са набити правилно. Подложките не са виновни за нищо - напротив с тях просто компенсираш част от омекването на пружините, което се е получило с времето. Да возията става по-стегната , но колата е много стабилна отзад . Каретата на кардана и да ги намериш и смениш сам, няма да направиш нищо без баланс на кардана. Има си фирми, които се занимават само с това, дават си гаранция и си вършат нещата както трябва. Тук има теми и сме коментирали, ама потърси че не си спомням къде бяха.
-
0 точкиТочно както каза @ceco_accord, трябва ти преходни втулки, които струват "стотинки". Ето едно предложение за втулки след 10 сек търсене в ибей: https://www.ebay.co.uk/itm/Spigot-Rings-64-1-to-67-1-Wheel-Spacer-Set-of-4-Alloy-Wheel-Hub-Centric/143137360187?epid=1249930981&hash=item2153a6c93b&enc=AQADAAAC8FjVrDbVsZ8oH%2F8PNHtt9VX4%2Fw7FZcmMuqsX8uaFEduVj5DzyFANE7G01ffQ5OetNQ4%2Fp7HUmLyBym6tHOZKCehlHy%2BQPVDtTvAW3QcLJEXlvPEDDfB%2F51DkbsNMMALm2MqgT7g7XOF1ShcqS15QSXKe0UiYJ09In08BMSG73WjzOUUFLg35nPboo2yPafdbaP7undh4oPGEN78tZtD2EryToK2P2o%2B3hkV1acmn2u6IUEYtwY44KPZlE2xuhPpj5OQH45%2BhqrqkjHSblXQfNv9UBJuNa%2FB1XaP%2F9yEeq7zjNiUU0zJEJKoUTeHBkM4qVdShn7RF36g5B47QIXiu7VRej1l78vnQvWR9G7jElYasULfoIolllYcCcqpR3%2FwPpJjEpf%2F94OnNYvB5iMJ5wWpja%2F1hUJq8zcZB9Sx3mm3wfpXuvc1tNS5nfDWryltmhI2O%2BKNFlL%2FlhW0dB8bnd3kb49G2ozIv1zGGfHTEdyBF337JjIhcCM05UWQ%2FrpCVRtJJHWIvsoUIbZYRI7GqO%2BvfcSHE1CLnWGs4Tx6pQPjgr3WwQTEuC23QfYcDSPQP6JbP%2FtdTM%2F2CdxFTaAvokdeDIMH6QnA2i5Vi3KLR8ecf2lXK9MpmCaQ91%2BDQA%2FNqAFYS4D6eKVAhStTaI84RI2TMUcHbUw2hB5zLir%2FIatHYE05vXmn%2BbhfAsHZT%2Bhx2CGYUmezxrIjUJ4cEkkL48uL3Bb8Dw2qtlyIf5R46JmnUo4JYgxA%2FncJQkiZBoKMQRt8oQDMTRWzhkV33qBBCOhGEGAmwXFHpUN3gtUNaMIAh9XJNo86QIhvaEnj3q6NmxNX0BaA6Gy5%2BjrjY6VVdXzIJc0MoKroX2ySUrnCvIuf7Oj5HC2AxmcC6z1txwFAK2H%2BPTkWMxb22liWFeXPiDVXYZ4w1WtjsqDrfSdMx%2BV0grR%2FlOK9OgRhaIvczFwhRwxdnlnUboz8aATMQAtQ7Fc00fd3XRbtpgaxjm6f3lI%2Fz&checksum=1431373601870e3d18392f3e4fe89d392840e666ec9b&frcectupt=true
-
0 точкиИмам препоръчан човек, но още лично не съм го изпробвал. Смятам това лято да го тествам с едни криви фарове на Микра К12. Ако там се справи ще направя и на Акорд-а. Валентин О897 три649три три
-
0 точкиКрива джанта,разбалансирана гума ако не си правил скоро балан на гумите направи го. Вибрациите при натисната спирачка ли ги усещаш като намаляш. Ако е закъсан успокоителя смени го. Накрая може да е разбита полуоска ама там най много боли.
-
0 точкиК'о?! Неееее! Не си нарушил правилата. Просто, така поднесена, темата звучи като виц от поредицата "Само в България". Отварям хладилника - кутия сладолед. Отварям кутията - сърми!!! После, На снимката виждам три гумени детайла. Предполагам, че някой, невиждал такава полуоска, и идея си няма, че онова кръглото на средата също е гумено. Тааа, от твоя въпрос изобщо не става ясно, за кои гуми питаш. И сега, Гумите в двата края на полуоската се наричат маншони на каретата. Гумата (както вече се изяснихме, че е гума) на средата на полуоската е успокоител на вибрации. Залепена е за полуоската. На едно от предишните ми CRV-та се бе ше разлепила и разместила. Махнах я и си карах без нея. Не съм забелязал поява на вибрации във всички режими на каране. Таааа, тетака! п.п.ГЗ-ът ми си беше,и си е, където трябва. Щом искаш адекватен отговор, задай адекватна тема и въпрос. Между другото, с търсачката може би щеше да намериш предишни теми, където сме коментирали ТОЗИ успокоител. А ние сме го коментирали. edit: Все пак си схванал заяждането ми
-
0 точкиНай-вероятно, твоята кола да е със сменени фарове, но това, което сподели колегата ogi е точно така! А разликите между тези два модела са ужасно много..
-
0 точкиЗдравейте, И аз имах проблем с кода на радиото, в официалния сервиз ми казаха че могат да ми го предоставят срещу 36 лв, но аз се справих с помощта на сайта даден по-горе от dindin - https://radio-navicode.honda.com/ Просто въведох някакъв американски номер на шаси (JHLRD78893C049833) вместо моя и валиден пощенски код, както и сериен номер на радиото, и получих 2 кода, с първия от които стана.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00