Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.03.2019 in Мнения
-
1 точкаИма и друга тема но не я намерих,съфорумеца батката имаше такъв проблем,слага нови карета и нищо,проблема си реши след рециклиране на оригиналните.
-
1 точкаСмени жилото отнякъде прониква мръсотия в него,с смазване ефаект ще е временен.
-
1 точкаПроблема е във вътрешните карета,там иска само оригинални,със другите проблема остава.Най добре е рециклиране,има писано в форума за този проблем.
-
1 точкаБягай много на далече от този майстор дето незнае какво е ако смениш износени части с нови. Намери някой който да го отвори този апарат и смени всички износени части . Хубаво е да смениш и цялата спирачна течност.
-
1 точкаПриятелю smirky,ти подкрепяш твърденията ми за всеобщите проблеми и описваш начините за отстраняването и! Нищо ново под слънцето! Както и да го погледна ми се струва смехотворно подгрева на седалките да компенсира липсата на парно. Нямал си проблем с педала на газта,но си имал с TPS сензора. Имал се проблема със спукан колектор и си го заварил или сменил с нов. Имал си и проблема със слаби фарове и си го решил еди как си. Еми ние говорим за едно и също. Не разбирам подкрепяш казаното от мен или се опитваш да ме опровергаеш? То е ясни,че всеки проблем си има своето решение,но това означава ли,че е нормално да съществуват? С най-добри пожелания към всички!
-
1 точкаВъпроса ти ми звучи като Моля кажете ми ако си скапя кутията с тоя Бардал не искам аз да съм виновен а Вие. Каква е логиката ти да несложиш Хонда АТФ което ще вземеш за 25 лв от общите поръчки а да набутваш това което е по скъпо . Ето ти една тема с колега който е експериментирал с добавки защото и той е чел и гледал реклами за хубавите им характеристики. Вече няма да повтори
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте колеги ,сетих се че не съм изпълнил обещанието си щом завърша с опресняването на вътрешното осветление и това по бутони и врати да пусна снимки та ето как изглежда салона и таблото .
-
1 точкаОткакто чета ФОРУМЪТ (почти 10 г.) НИКОЙ не е написал толкова глупости, колкото Веско/жапанезе/такуми и само към него (и Човека от Толбухин, с назидателния тон) се проявява толкова търпимост!? Пиша това, губейки си времето (и вашето - за да го прочетете), с надеждата да имам повече време да чета стойностни неща. Дано ме разберете правилно!? p. s. Иронията е, че има/т и много добри постове .
-
1 точка
-
1 точкаЧовек, като е малък, чака с нетърпение да порасне, та да живее както си иска. Като стане - разбира че по-добре си е бил като дете. Ако можех да сваля 20-тина от годините си, бих се разхождал напред / назад из годините и териториите - просто на екскурзия.
-
0 точкиЗдравейте Колеги, Продавам въпросният рядък модел,най-интересното е че са 2 и имате право на избор .И двата са внос от Швейцария,нямат ръжда.Нивото на оборудване е еднакво и са и с дистроник.И двете са с лигитимен и доказуем пробег малко над 200к км.Цените са ексклузивни,Мпс-тата са в Плевен.Могат да се тестват и проверяват. Черната е с изключително красив двуцветен кожен салон,сивата е с тъмно сив към черен.Нямат захабяване,не са мазани или прочие.Всичко функционира и няма грешки.Бартер е възможен само за бензинови модели и само за Съфорумници тук . Повечето знаете качествата, характеристиките и екстрите на модела. Adaptive Cruise Control and CMBS systems Collision Mitigation Braking System Active Noise Cancellation system LANE KEEPING ASSIST SYSTEM (LKAS) Afs Подгряване и на задни седалки Много подробни снимки на мейл и вайбър. Черен Legend 26300 Сив Legend 26000 При интерес пишете или звънете Петър 089-66-898-32
-
0 точкиКолата на обявата изглежда супер лачена, супер километри, Швейцария, на супер цена... ама и супер подозрителна. Решетката не е от тази кола. Както каза Цецо и боди кита отпред го няма. А дали дистроника е под решетката не се знае. Доста снимки, а от тях не се виждат много детайли.
-
0 точки
-
0 точкиИ тази вероятно е имала удар отпред и са сложили каквото намерят по моргите + боя. Кой ще си купи боди кит, без да е комплект и без частта от него за предната броня, която очевадно липсва. Праговете и детайлите за задната броня са си налични, но отпред ... ?
-
0 точкиПърви днес на тест драйва..Много добро впечатление ми направи персонала, много любезни...почерпка кафенце сладки и свобода в шофирането..Тайп Р-а не беше за тест драйв, но покарах сивия 1.5 турбо 182 коня..Сръвнение с Акорда ми освен суперлативи друго не мога да изкажа ..Доста директен, набира за секунди, на 6-та с 2000 оборота 90-92км/ч Мъжа които беше с мен мисля Николай се казва, поне визитката която ми даде, ми даде пълна свобода при карането, изрязах е на 1-ва 2-ра, включих и автопилота, предавки вс, музика пусна, даже ми каза дай да караме към др сервиз да свърша една работа, та и бонус отгоре за км-рите..около половин час съм карал...Бащата беше с мен, остана много доволен и се закачи много за въпросният автомобил, негово желание беше за сивия сивик и за това избрахме него за тест!
-
0 точкиТова за шареното и аз имах същите опасения, но надделя мнението на жена ми ,че с различни цветове по лесно ще намира подходящия бутон ,пък и с нищо не е по-шарено от да кажем едно пежо 206 ,киа ,т-рок и т.н Сетих се да добавя и нещо също важно.Смених всички крушки на мигачите с LED chip и тъй като очаквах че ще трябва да преработвам релето ,го извадих но се оказа, че е chip flasher led и без никаква намеса си заработи със стандартната отсечена честота.Добавям това уточнение, за да окуража колегите, на които им идва подобна идея.
-
0 точкиПърво сложих FAG, койте се разсвири за около 10к км. След това реших да взема нещо по-качествено и сложих NTN, но и той замина за приблизително същото време(около 13000км). Сега сложих SKF за 7лв/бр. да видим колко ще издържи. Този път и аз присъствах на монтажа и лагера беше сложен както трябва с преса.
-
0 точкиЖелая ти късмет, но от вкъщи (пред клавиатурата) кола няма да си купиш. Иначе е добре че си "подготвяш домашното", но все някой ден трябва да хванеш влака с еднопосочен билет.
-
0 точкиВ линка на колегата има схемичка, която показва теоретично принципа на блокаж на Р, но е грешно представено че се натоварва трансмисията. В този случай тя просто се блокира, а истинското натоварване което идва от наклона и масата на колата се поема от тампоните на мотора и кутията. Те леко се сгъват или разтягат (според посоката) и остават под напрежение дълго време (за което не са предназначени, за разлика от ръчната (която точно за това е конструирана. На равно, горното няма значение и не оказва влияние.
-
0 точкиИнтересно карал Хонди запознат е с тях знае че трябва да се внимава с газовата, а слага най ефтината газова,защо ли явно се грижи много добре за тях.Ако нистина се грижиш за колата и несмяташ просто да е следващата няма да натикаш най-евтината газова,а другите части ако е сменял такива.
-
0 точкиТи колко го караш това твоето 5w30 като км градско и извънградско като проценти. Както са писали колегите има значение и маслото, различните марки си губят свойствата при определени км.Ако си навъртял 10 хил и повече км и си почнал да доливаш налей ново.Колкото повече държиш едно масло и го скапваш с горям пробег толкова то скапа новото което налееш ,защото има несливаемо количество което остава в двигатела от старото.
-
0 точкиКолега, за едни са глупости, за други истини. Отделно аз работя за форума - колкото повече посещения и постове има в този форум, толкова повече пари правят собсвениците му от реклами - Google Ads и други. Т.е. с моето всекидневно влизане във форума аз правя пари за форума, а от там и за клуба. Щом си губиш времето значи или не ти е достатъчно или не си никакъв фен на Хонда. Също така значи, че не знаеш кое да четеш и кое да не четеш. Сега ти казвам - НЕ ми чети мненията! По този начин няма да си губиш времето с безполезна информация. Форумът ви е адски заспал, защото сте изгонили от тук почти всчките фенове на Хонда в България. Това се вижда и от посещаемостта на съборите ви. Така, че аз възродих този овехрял и прашасал форум за има-няма 3-4 години и се гордея с това. Отделно ми е адски забавно тук. Преди това само влизах да чета и имаше една-две теми на седмица. Айде до скоро и сполай ти!
-
0 точкиЗдрасти колега - чак болежка е пресилено, но има няколко случая на повредени. 1. За да го запазиш чисто нов - никога не го пускай ! 2. Не е хронично - ти си първия за когото чувам, че му се е прецакал. 3. Е ако слушаш "майсторите" си е твоя работа - обаче тогава стриктно спазвай точка 1 и ще имаш вечен климатик. Моя съвет е : карай си колата, пускай си климатика когато ти е кеф и не се впрягай много, че постоянно ще ти се чупи .
-
0 точкиЗдравейте отново най после направих диагностика и излезна следния проблем 4ст.съединител на трансмисията-превключвател за налягането на течността късо съединение.(блокирал в изкл.положение) Според майстора нищо страшно но трябва да се смени този превключвател отвън на кутията е някъде?Р0873 пак чичко Гугъл на помощ. Стигам до извод че найстина" Козата си сака пръч"без диагностика тези системи са само гадаене.
-
0 точкиЗдравей.Свали и зашкури твоите си лайсни-да не остават неравности,обезмасли и после фолио за външна употреба по твой избор.Кеф ти карбоново,кеф ти друго.Става доста добре.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00