Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.12.2018 in Мнения

  1. 2 точки
    Колкото "по-нова" изглежда след 15 години експлоатация, толкова е по-съмнителна, но тази наистина изглежда запазена. Друг е въпросът дали това е оригиналната боя и реалните километри, но и това не е толкова важно. Добре е човек да бъде реалист и да си има трезвен подход към избора и критериите си. Като с жените: едно е да оглеждаш тинейджерка за първо гадже, друго е да търсиш партньорка за семейство на 30 г.
  2. 2 точки
    Здравейте колеги Проблема е решен ! Оказа се че е хидротрансформатора.Вчера си взех колата и в момента всичко е на ред. Хидротрансформатора е рециклиран , кутията е инспектирана /там всичко беше ОК/ и беше сменено цялото количество масло. Ще обобщя всичко което съм прочел и направил ,надявам се да съм полезен на всички. На първо място симптомите. 1. В самото начало при скорост от 40 км/ч.,1500 об. На 3-та предавка със леко подаване на газ и при много леко изкачване се получава едно леко придърпване/претрисане, вибрация ,притръпване /.На този етап много трудно може да се диагностицира .В повечето случай го отдаваме на неравна пътна настилка или нещо случайно тъй като момента на притръпване е твърде кратък. 2. На втория етап след около 3-4000 км. Това притръпване започва да се усеща и при скорост от 35 ,40 ,45 км/ч. ,лошото е че не винаги го прави . 3. На третия етап след още 3-4000 км. Притръпването вече се усеща постоянно при скорост от 35 до 45 км/ч.след което изчезва.. Тук обаче оборотомера започва по време на притръпването да се движи леко стъпаловидно до момента в които превключи на четвърта и ако продължите така без да променяте позицията на педала на газта в момента който достигне 70 км/ч на 5 предавка оборотомера започва да играе с около 200 оборота нагоре на долу без определен ритъм и след като премине 80 км/ч. нещата се оправят . 4. Четвъртия етап е при който вече хидротрансформатора започва да приплъзва осезаемо и тогава вероятно ще светне Чека,тъй като оборотите на двигателя и на първичния вал се разминават доста извън зададените параметри./до този етап не съм стигал-това е от прочетеното в литературата/. Диагностиката на проблема. Тук идва първата грешка която се допуска , когато не се доверим на специализиран сервиз, а на „общопрактикуващ“ майстор. Винаги се започва от вътрешно каре най- често дясното което е след междинната опора /то по принцип си има определен луфт ,тъй като то е буквално нанизано върху полуоската и не лагерува в лагера на опорта,там има единствено един графитен семеринг/ .Аз също го смених и ефекта беше нулев /сега си имам едно напълно здраво оригинално каре /. Ако продължите с налучкване после ще стане , лявото каре ,кардана ,тампони на двигателя на кутията и т.н. ..всичко това около 2000+ лв. – без никакъв ефект. Най накрая някой майстор ще ви каже „Ами тя си е така“.Аз стигнах само до дясното каре , а между другото ходих и в Бултрако Варна ,но там не успяха да диагностицират проблема, според тях това е от софтуера на кутията ?? Диагностика може да си направите и сами за ориентация , но само за ориентация, после идете на специализиран сервиз . След като колата започне да притръпва включете D3 и тогава ако изчезне със голяма вероятност е хидротрансформатора. Причината и че фрикционния диск е износен и не може да осъществи плавно заключване на хидротрансформатора. За решаването на проблема има няколко варианта 1. Бултрако – цената на нов хидротрансформатор – 3115 лв. без монтаж ,със монтаж и подмяна масло… предполагам 4000+ лв. 2. Вие ако можете да си го смените около 1900 – 2000 лв. от Япония доставка. Може и чрез колега от форума.Пак ще трябва да смените маслото т.е плюс около 200 лв. пак от форума.От Бултрако маслото е 320 лв. 3. Рециклиране на вашия хидротрасформатор, инспекция на кутията и съответно пълна подмяна на хидравличното течност Аз избрах 3 вариант.Тази процедура я извърших в гр.Мартен при Любо .Това отнема 1 седмица и цената според мен е много добра – 1400 лв. с една година гаранция. Изключително доволен съм от ремонта , надявам се да няма проблеми . Ако някои колега желае с удоволствие ще му предоставя координати на сервиза , нека да пише на лични съобщения. Темата е приключена. Благодаря на всички колеги който се отзоваха .Надявам се да съм бил полезен !
  3. 2 точки
    И въпреки натоварването, пак е по-добре да не се загрява двигателя. Като цяло най-малко износване може да се очаква при минимален брой обороти на двигателя до достигане на работна темп. Нито дълъг период на празен ход, нито силен товар е най-оптимално. За сравнение (с опростени и измислени числа, просто да илюстрирам идеята): ако двигателя студен държи средно 1000 оборота за 5 минути до достигане на работна температура, това са 5000 оборота на „студен“ двигател. Ако достига в движение работна темп за 2 мин със средно обороти/мин 2000 (при каране напр. м/у 1500 и 2500 rpm), това прави 4000 оборота на „студен“ двигател. Такава е идеята. Не че конкретните числа са верни, а принципът. Когато е студен двигателят работи с по-богата горивна смес. Допълнителното гориво измива маслото от стената на цилиндъра, и бъдейки студено и по-гъсто, маслото по-трудно се омазва отново преди следващото „измиване“. Това провокира засилено износване. Това видео обяснява набързо принципите (но не е единствен източник на информация, който ползвам): ПС: това важи само за бензинови двигатели без турбо, разбира се. А и то днешно време дизел без турбина не знам дали има (в лек автомобил).
  4. 2 точки
    @goga За двигател с турбина наистина е добре да се подгрява някоклко минути преди потегляне. След това, както всеки двигател, е хубаво да не се мъчи докато не влезе в работна температура. За атмосферни двигатели е по-добре да стои на място само малко, колкото да раздвижи маслото. Класическото „загряване“ на място всъщност е по-лошо за двигателя отколкото карането без много газ защото на място двигателят загрява доста по-бавно и има повече обороти на студено.
  5. 1 точка
    Дюзите имат две уплътнения. Едно към всмукателния колектор, едно към рейката. Ако изпуска това от рейката ще тече гориво, ако изпуска това от колектора ще съска.Махни рейката. Тя се държи на три гайки в твоя случай. НЕЖНО извади рейката заедно с дюзите. Придържай ги такаче да не излезнат от рейката. Виж гумените уплътнения от страната на колектора дали са на местата си и ако са ги провери дали са ковки и еластични. Ако са твърди смени ги. Успех!
  6. 1 точка
    Като бивш собственик на ВФР 750 рс 36, който притежавах 3 години и също със зъбни колелета вместо ангренажна верига мога да потвърдя казаното от колегата по-горе. Никакви проблеми не съм имал, само съм сменял масло и съм наливал бензин. Аз лично се разделих с него понеже ми беше тежичък, а и чопърите ми са на сърце. Разходът му под 6.5 не можех да го сваля, но имаше много брутален звук.
  7. 1 точка
    Май май... не я усещам да върви по слабо , но ми е качила разхода със сигурност. Това е факт.
  8. 1 точка
    Формулата е PCD+HFC+reflash= + около 20 whp и несветеща лампа за кат. И пак си "еко" и "био"...модерните думи. Разбира се, и това решение струва пари. Иначе, само смяна на катализатора. Така че, притегли си приоритетите и действай. п.с. Катализатори можеш да разгледаш в поста на колегата Радослав (crown) за общите поръчки на тунинг части от Холандия. Оригинално, от хонда, първия катализатор с фланеца към главата, е безумна сума. Дори и тук, на наша почва, има катализатори и трябва да има решение с смяната. Успех.
  9. 1 точка
    Ако ти трябват накладки и каквото и да било аз поръчвам от rockauto ! За1 седмица макс десет дена пристига всичко и в пъти е по евтино . Тия от бултрако ще ти свалят кожата !
  10. 1 точка
    Но при каране имаш по-голямо натоварване на двигателя = по-голямо триене = по-голям износ.
  11. 1 точка
    Здравей Чавдаре, включвам се и аз към поръчката. 1 x 4L Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html (1 x 25.96EU x 1.9675) x 0.95 = 48,52лв Парите днес или утре на ръка ще се обадя по телефона допълнително Начин на получаване: на място
  12. 1 точка
    Колеги, нещо се бави доставката ... в проследяването излизе, че вчера е била в Братислава. Надявам се до края на седмицата да е тук.
  13. 1 точка
    Привет Чавдаре, Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VST SAE 5W-40 - 5 литра Стойност на поръчката: 34.36€ х0.95 х 1,9675лв.= 65 лв Начин на получаване: куриер
  14. 1 точка
    До 2002 какъвто е и моя .. води се VFR800Fi, след 2002 е VFR800V-TEC, който вече е с ангренажна верига, а тя си е консуматив, свързан с отваряне на двигателя, което лично аз не предпочитам. Направо се мятай на един VFR. Със 110-те си кончета според мен е подходящ и за хора с по-малък опит, поради факта, че е не е сприхав мотор, стойката му е типичен спорт - турист, удобен за дълги пътувания и не изморява толкова ръцете и раменете. Случвало ми се е да правя дълги преходи от сорта на Плевен - Варна - Плевен в един ден с жената на гърба, което са си около 700-720 км и не съм се чувствал уморен, толкова колкото от някой от другите мотори, които съм имал.
  15. 1 точка
    Привет Чавдаре, Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 + 1х5L Стойност на поръчката: (42.36)*0,95*1,9675 = 79.20 лв. Начин на плащане: по сметка Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила Благодаря. Поздрави.
  16. 1 точка
    Да изкажа и моето мнение .. От скромния ми 12 годишен стаж като моторист съм имал щастието да покарам 10-ина различни мотора, като започнах от Honda CBR125cc, след това Honda CB600 Hornet, Honda VFR750, Suzuki GSXR750 K7, Suzuki GSR600 K9, Kawasaki KLE500, Honda CBR919, за кратко имах и една Aprilia Atlantic 125 - skuter, в момента карам Honda VFR800Fi. Мое мнение е, че по-балансиран мотор от последния ми а именно VFR800Fi няма. Уникален е за каране и в градски условия и извън града. V-образния двигател има невероятна стъпка, с леко подаване на газ много бързо реагира без да е агресивен, а звука от този двигател е много по-приятен от редовия. Мотора е инжекцион и притежава споменатата по-горе от колегата система за спиране DUAL-CBS съчетана с ABS, така, че освен, че върви уникално добре е сметнат и да спира също толкова добре. Просто наистина един от най-сполучливите и добре направени мотори. Да уточня само, че модела на моя VFR800Fi е с двигател, при който няма ангренажна верига, а движението се предава, чрез зъбни колела, правейки го практически неразрушим. Модела се прави до 2002 г., след което от 2002 излиза модела с V-TEC двигател, с който ако не се лъжа се прави и в момента. Относно екипировката - към колегата започнал темата - съвет от мен - не се блазни от ниски цени и от мнения на познати от рода на "и това по-евтиното ще ти свърши същата работа" няма такъв момент .. качественото си струва пари .. и ако може да направиш компромис с цената на мотора и да купиш някой по-стар и по-ефтин, то с екипировката не бива. Дано не ти се налага да разбираш каква е разликата, но има .. и не е за пренебрегване. Избирай без да бързаш качи се на няколко различни по тип и сам ще прецениш кой ти допада най-много. Успех! И дано се похвалиш скоро.
  17. 1 точка
    Усик е голям боксьор, дай Боже един ден да го видим при най-тежките, вярвам че ще се случи. Относно Кубрат..нз не ме радва особено с играта, има голямо кардио, един ляв прав, които благодарение на него спря Хюи. Не му виждам играта с крака и нокаутиращата сила...но дано да греша!! Поветкина вече е далеч от най-добрата си форма, макар и да игра добре с/у Джошуа, но виж ако има мач той с/у нашия, веднага отивам да сложа 1 Алеко за витяз
  18. 1 точка
    Офф топик-ът е преместен във "FAQ-3:Двигателни масла-обсъждане 3, част Трета"
  19. 1 точка
    Време на бездушие... Хаотично движение на дрехи, под които няма човеци! Егоистични и себични! Пълни с мрак... Празни думи и лъжливи действия. Липса на кураж и... " топки "... Предателство! " ... човека е такъв, на добрината със зло отвръща... " Прегръдка, топлина и... още нещо. Разруха! Надеждата... Bang - bang... she shot me down... Изборът да принадлежиш на някой, да си му... нужен. Любов до лудост, бездиханност, болка и стон... разкъсвайки оковите на покоя... дни на нежност и сълзи. Доверие... бутнато от ръба на пропастта... Летиш надолу и си задаваш въпроси или... може би само летиш!
  20. 1 точка
    Е да.. по добре пикаещи инжектори които да поправяш на половин смяна на маслото които и ти точат горивото все едно е кредит
  21. 0 точки
    здравеите всчки в саита имам проблеми когато колата е студена пали и свети чека топла гасне чека и неможе да запали само върти сартера щте съм много благодарен за малко помош нов съм саита Редакция, доколкото е възможно (emod): Здравейте всички в сайта, Имам проблеми. Когато колата е студена, пали и свети чека. Когато е топла, чекът гасне и не може да запали, а само върти на стартер. Ще съм много благодарен за малко помощ, тъй като съм нов в сайта.
  22. 0 точки
    Здравей и добре дошъл във форума. Искам да кажа, че не разбрах нищо от това, което си написал. Ще имаш по-голям шанс някой да ти помогне, ако го напишеш разбираемо.
  23. 0 точки
    След 48ч.на загасване на мотора при -3градуса.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...