Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.11.2018 in Мнения

  1. 3 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 417 310 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6500 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - около 46 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.07.2018 - 02.11.2018; 9) Моточасове – около 140; 10) Изразходвано гориво - около 425 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (425 л./ 3.7 л.) = 115; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,7 л. (източено е и маслото от картера на главата, което обуславя 200 мл. повече налято чисто масло); 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е почти незабележима ( - 1мм на щеката; установих много лек теч на масло от гарнитурата на картера); 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; сравнително леко градско (трафикът не е тежък); доста „агресивно градско“ шофиране (не я жаля на стартовете от светофар или за включване в движението + доста гас/спирачка, вкл. терор веднага след студен старт), кратка магистрала с до 140-150 км/ч; Но… нещата скоро ще се променят. От понеделник ще се кара само до входа на София (Интер Експо Центъра). После с метрото. Омръзна ми да водя война за паркиране всяка сутрин. 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 400-6500 км (офисна хартия): Продължавам експлоатацията на маслото поне още 1-ин месец (до 1-ви Декември). После ще последва "жокерът" - ще източа около 1.5-1.7 литра масло и ще долея останалото ми чисто масло в тубата - около 1.3 литра. Така ще може да видим и преценим ефекта на освежаването на маслото - в каква фаза ще се върне маслото. След това ще му мисля .
  2. 2 точки
    Бих добавил и автомобил. Да, наистина май се оказаха леките фракции. Ядрото одЪржа другите засега. И аз също.
  3. 2 точки
    Доста "бой" е изял този мобил,но може и още според мен.Зоната на дифузия не е толкова наситена (ядрото се държи).Това с освежаването,ще го чакам с интерес! Поздрави!
  4. 2 точки
    Ако искаш максимално да стигнеш до висок процент на прясно масло, направи 2 опреснявания през 1 месец, с по 3 литра.
  5. 2 точки
    С машина не се препоръчва за тази скоростна кутия. Направи си нормално опресняване на маслото и ще ти е мирна главата.
  6. 1 точка
    За 60 000 км спокойствие не е много според мен.
  7. 1 точка
    Няма да е на минимума. В момента съм на мах. на щеката. Между мин. и мах. имам около 1 литър. Значи, ако източа 2 литра (1 л. ниво между мин. и мах. на щеката + 1 л. под минимума на щеката) и добавя 1.3 литра = компенсирам 1-ия литър под минимума на щеката и добавям още 300 мл. масло над минимума. Т.е. ще съм на около 1/3 над минимума на щеката (грубо). Следователно, ако източа 1.7 л. и долея 1.3 л. нивото на маслото ще е някъде по-средата на щеката (все едно мотора е изгорил 400 мл.). Пак съм в норма, но с около 400-500 мл. по-малко масло (ниво по средата на щеката), НО ще имаме по сериозно рефрешване на маслото.
  8. 1 точка
    То си е за ореваване направо.Много станаха скъпите ремонти май..? Дали пък да не "възкръснем" колите от 90-те,и да не мислим за сегашното безумие с космическите ценоразписи,което ни обладава от всички страни?
  9. 1 точка
    Просто виж какво излиза и ако е зле (тъмно, мирише на изгоряло), направи още едно след 1000км, както те посъветваха. При желание, може да потретиш пак по-скоро от предписанието в ръководството.
  10. 1 точка
    По скоро питах кое е по удачно , и ми беше ясно ,че ще да повече от 3 литра.Но в случая съм взел туба от 4 литра и щом не е много найс да се изсмуква с машина ,ще си до- опресня само и стискам палци да няма ядове
  11. 1 точка
    Еми колега, в предния си пост искаше да сменяш с машина, за което ти трябват 7л., та кое според теб е по-евтино... "Хем вълкът да е сит, хем агнето да е цяло."
  12. 1 точка
    Ако автомата си работи нормално, "пусни му кръвчицата" само от пробката и долей 2.6 литра. Ако изтеклото масло е нормално (не черно, гъсто и миришещо на горяло), останалото в тубата може да подариш / продадеш или след хилядарка, да долееш (източвайки литър и нещо).
  13. 1 точка
    Но това е по-добре за тази кутия, и това се препоръчва дори от Хонда (до колкото помня, нямам конкретен източник да цитирам в момента). А и да източиш всичко, то пак е около 6 литра, ако не и повече, така че няма да имаш икономия. За „най-пълна“ смяна се препоръчва две или три опреснявания през кратък интервал.
  14. 1 точка
    Не знам защо всеки се оплаква от това каре...колите които караме не са нови, и предполагам само малка цифра от нас знае истинския пробег на колата си.
  15. 1 точка
    До колкото ми е известно всички Хонда Сивик 9ген са с климатроник. Webasto Montage Kit Standheizung - Honda CR-V III Diesel - http://www.ersatzteilbox.com/product_info.php/info/p66747_Montage-Kit-Standheizung---Honda-CR-V-III-Diesel---Modell-2008.html Упътване за монтаж - http://www.ersatzteilbox.com/media/products/0321545001319193065.pdf Оригиналния кит (08T30-T1G-KIT 2) за Honda CR-V (1:1 като моя) при холандски дилър - https://www.honda-welman.nl/webshop/standkachel-cr-v-2013-2-2-i-dtec-08t30-t1g-kit2
  16. 1 точка
    Само да кажа, че се обаждах на хората от сайта и от дума на дума разбрах, че правят отстъпка на хора от форума!? Цената е 40 лв за 4л. и пращат с куриер. За да получите тази цена само споменете, че сте от Хонда форума!
  17. 1 точка
    Както се и очакваше. Даже бях попаднал на една таблица с всички разновидности на Shell Helix Ultra Professional: AG, AF, AV-L и т.н. Общо взето еднакви масла, но със спецификации за всеки отделен автопроизводител и Shell Helix Ultra ECT е "майката", която има всички спецификации. Което си е и логично, като се има предвид, че тестовете за получаване на спецификации започват от 1 000 000 долара. Никой не е луд да плаща двойно, тройно, че и петорно. Просто едно и също масло се сипва в едни туби и после на тубите се поставят различни етикети. След това на пазара се появява с различни цени. Към момента в Германия разликата в цената за 5л м/у ECT C2/C3 0W-30 и AV-L 0W-30 е 10€.
  18. 1 точка
    Мда, колегата просто е платил за етикет на бутилката. В дълбочина, ако трябва да се намери техническият документ на маслото и да му се видят характеристиките, греда, обикновено няма такъв. Тъмна Индия...
  19. 1 точка
    2006-та със сигурност няма DPF, аз съм с такава. 2007-ма май има и със и без, в английските форуми казват че за техния пазар били без ? Ако можеш поне на канал да я качиш гледай за това:
  20. 1 точка
    Ловато не ползват МАП , защото таблицата за настройка в тяхната програма се определя от Бензиновите времена и оборотите.Същия начин ползват Ланди , ОМВЛ,а предполагам и доста други марки.След автоматичната настройка , закачаш обд-то гледаш адаптацията на колата в различните режими на работа и където се налага обогатяваш или обедняваш. Ако няма ОБД , караш с някаква равна газ , превключваш газ/бензин и гледаш дали се променят бензиновите времена.Ясно , че с ОБД е по-точно. При тези които ползват мап ,таблицата е между МАП и бензинови времена.Правят се две графики едната на бензин ,другата на газ , сравняват се ,и където трябва се обогатява или обеднява сместа.При по-старите автомобили без ОБД това е по-точния начин за настройка. Когато ,обаче колата има ОБД , варианта за настройка чрез ОБД на теория е по-точен и затова вече много производители за системите предназначени за коли след 2001 год махат МАП-а за да падне цената на системата.При БРЦ и Фобос , след като приключиш с настройките можеш да махнеш МАП-а , защото системат реално не го ползва. На Ловато по инструкция инжекторните времена на празен ход трябва да бъдат около 5 милисекунди и правят пълно отваряне около 5000 оборота.За твоя двигател е достатъчно .Малко е гадно , че винаги работи минимум 15 секунди на бензин и тогава превключва на газ.Проблем съм имал само със Ланди сензорите за налягане и температура на газта.
  21. 0 точки
    Самата истина . Най - важното . п.п.  Онова от първия цитат, Италианците са го разбрали доста отдавна .
  22. 0 точки
    Ако при махане на капачката на радиатора (не разширителния съд) антифриза не е до горе, а имаш, било то и малко въздух, значи имаш издухана гарнитура на главата. Има ли въздух, датчика не задейства или при по висока температура задейства перките. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...