Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.10.2018 in all areas
-
2 точкиДа, панорамният покрив е приятна екстра, попринцип при мен задължение, но в случая, тримовете са така направени, че не бих се жертвал за кожа, лично мнение. Тези дни ще ги доогледам, и ще пиша. Ако автомобилът толкова не ми хареса след 2-3 000 км, все някой от форума ще се израдва на грижливо подбран автомобил
-
2 точки
-
2 точкиИ в тази тема ще се повторим, потретим. Двигателя е 2.0, не е 1.4 . Искате да си я натискате и да не харчи. Това няма как да стане. Този двигател до 2500 оборота работи на една затворена и на една леко отворена клапа. Следователно до тия обороти е икономичен. Минеш ли ги, почва да си лапа нормално. Модифицирайте си стила на каране, ако искате икономия. Автомата в градски условия е по - малко икономичен може би, в сравнение с ръчната. Моята ръчка дава повторяем разход от 11 ГАЗ в София. Кара се до 2200 оборота. Ако се стига до 5 предавка там вече повече. На бензин с тоя маниер е дори под 10/100. Мисля ,че и с автомат могат да се постигнат. Подчертавам също,че маслото е тънко и от там разхода пада. С 5w40 и нагоре няма как да имате пестене на гориво. И определено двигателя трудно се развърза. 0w20 или 5w20 огромна разлика! За да съм офф по темата: разреждане на маслото с гориво , мисля, е нормално в определени граници. Трябва да видиш дали работиш с нормални смеси. Да не ти е богата примерно. Проверяваш с диагностика за грешки и се следят бензиновите тримове. Успех!
-
2 точкиМултимедията пристигна и е инсталирана на колата. Отне ми не повече от 2-3 часа и то защото не бързахме много. Според мен стана много добре, старото црв доби съвременен вътрешен вид, камерата работи чудесно. Хванах я там, където е номера от дясната му страна - реално почти на средата на бронята. Може би ако имаше някакъв вариант да е захваната с 30 см още по нагоре щеше да е още по-добре, но и така ми върши много добра работа. Разглобяването на конзолата отнема на повече от 10 мин, въпреки че всичко отпред се разглобява. Не съм правил снимки защото има чудесни клипове как става в интернет - ето аз ползвах този: https://www.youtube.com/watch?v=MVx-fSFr3e4 А тук е крайния резултат при мен:
-
2 точкиПри вземането на последната капкова проба си взех една капка и си приготвих стъкълце за изследване под моя аматьорски микроскоп . Днес бе слънчево и успях да направя някоя и друга снимка на невидимата (с просто око) вселена на маслото. Увеличението е около 600х. Качеството на снимките не е много добро, но става за придобиване на обща представа. Първо показвам стъкълцето и как изглежда то, гледано с просто око: Изглежда чисто, нали? А това е неговата тайна вселена, състояща се от парченца метал, нишки от филтъра и частици сажди:
-
2 точки
-
1 точкаМоята избер е този акумулаторэ YUASA 52Ah 480 A повече ампери и повече стартов ток от нормалните влагани в колата и най доброто което може да се сложи от YUASA впредвид мястото но може да изберете и друга марка но с тези габарити Размери (Д,Ш,В) 207x175x190 мм определяща е широчината от това няма накъде повече,ефекта осезаемо по-енергично въртене на стартера, Това е акумулатора http://akumulatori.bg/335/Product/1437/YUASA 52Ah YBX5012 Парва се демонтира стария и шината отгоре вече е неизползваема за да не прече се демонтира шината от страни тази Зда да влезе новия аз исползваш дъска дебела 2 см изрязъна по дъното на новия като подложката която е тип ваничка от стариа съм оставил ето и дъската изрязана в показания край за да влезе в ушити които леко натиснах встрани от старата планка,също тази скоба трябва да се изкриви леко напред за да влезе акумулатора Поради факта че се изпалзва друг тип акумулатор трябва да се завъртят и болтовете на клемите гайките да сочат навън След почистване добре с шкурка клемите отвътре и леко полюсите на акумулатора до блясък се закача новия. За да е изправен и зареден винаги акумулатора зимния период минимум 1 път в месеца сваляне и зареждане с мултипроцесорно зарядно бюджетно от Кауфлан и Лидъл по на 30и няколко лв. старите руски или хом меид зарядни ефекта като забравиш акумулатора е презаряд и скасяване живота му.Новите след зареждане спират и зареждат акумулатора с точно толкова ампери нужни му,ако купувате нов също го дозаредете веднага щом ви попълнят гаранциата и ви замерят динамото което за да зарежда трябва да отдава от 14,2v . Защо трябва да се сваля и дозарежда това зависи от циклите ви на каране или просто казано за да получи тока отдаден при сутрешните запалвания и да се зареди ви трябва минимум 100км и въпреки това той не се зарежда 100%,това е от личен опит стария при свалянето и замерване на стартовия ток от 400сс беше паднал на 350ссза 4 год при замерването в магазина момчето не повярва че е стар .Проверява са с този уред за измерване и тестване наличен в повечето магазини Зимата всеки е имал неприятното сутрашно отваряне на вратите и залепване на уплатнението за да нестава така може да направите това купувате този фракон силикон спрей избирате си един слънчев ден като днес отваряте всичко врати и къпака почиствате с навлажнина кърпа от праха уплътненията и напръсквате обилно свършва един флакон за цялата кола ето го ефекта много меко и уплътнение което няма да залепне в студа изпробвано много години назад,ако има слягане на уплътненията оставете колата колкото се може с отворени врати на слънцетака третирани уплътненията Ако остане в флакона силикон става перфектно да напръскате таблото става като ново Накрая всяка врата долу в двата ъгъла има отвори за изтичане на водата просмукала се през уплътнението на прозореца почистете ги, аз изполвах тел ето как и наистина двата бяха запушени с прохоляк превърнал се на кал. Дано съм бил полезен на някой. Ето как стои новия Да не забраваме че уплътнениа има и по предния капак и задната 5та врата също и да смежем всички панти на вратите.
-
1 точка
-
1 точкаЕдва ли има дори разлика някаква. Освен данъците и таксите пряко обвързани с мощността. Ако те се считат към поддръжката.
-
1 точка
-
1 точка@Shorty знам как да засичам и това е средно от няколко пълнения. Това, което съм забелязал при автомата, е, че дори съвсем леко да „отпусна“ крака върху педала и колата превключва на близо 3000к оборота. Аз обикновено (70% от потеглянията) натискам леко и малко след 2000к оборота отпускам леко, за да превключи на следващата и тогава отново леко натискам. Така движа при ускорение около 2000, а при поддържане на скорост под 2000. Предполагам това указва немалко влияние защото виждам осезаема разлика в използваните обороти, ако просто си натискам газ и спирачка, дори и при отново „спокойно“ каране. Казано накратко, това е бабешко каране. Ако тестовете имат дори леко за цел да представят по-реалистично градско шофиране, предполагам е нормално да вдигне разхода. Тежка кола и двигател и автомат, които искат да работят на по-високи обороти, е разбираемо да харчи повече от показаното от мен. Отново – целта не ми е да покажа „моето гардже“ (то си има други кусури, по които работя сега). Просто искам да покажа, че има огромна разлика от стила на шофиране и по-скоро, @jungles, ако само това ти е оплакването, мисля, че си ок. Не си търси проблеми. ПС: маслото не трябва да мирише на бензин. По-скоро това ти е симптом на нещо. Разхода може да е симптом, ако съществено се промени когато имаш база за сравнение с твоите маршрути, твоя стил на шофиране и пр.
-
1 точкаВ полеви условия малко трудно се хваща ,че колата е за реглаж - слушаш и ако чуеш ,че трака като дизел или има неравномерен празен ход.Това се получава, ако клапаните са много зле.В повечето случаи трябва опитно ухо. Гледай двигателя - не трябва да помръдва изобщо при работа на празен ход и да е тихичък. ( но и това е субективно ,понеже зависи какво масло са сложили).
-
1 точкаДавам ви линк към видео, по което аз си свързах бутоните на волана. Вижте след 3,22мин. на клипа.Проверено е! Работи.
-
1 точкаИзвинявам се , за забавянето колеги. Ето снимките от задната страна на врътките. Тук все още не съм ги поставил, за това не са почистени Направени са с лек конус и като ги пъхнеш казват........ "щрак" и заспиват. Поздрави на всички!
-
0 точкиПо-добре си купи без газ и си сложи газов инжекцион. Аз направих грешката да сложа обикновена на същия мотор и съжалявам. Инжекциони има вече за по 550 - 600лв.
-
0 точкитест драйв нито шума нито возията нито пъргавината ще може да усети, а комфорта ще му е последна грижа. Като мине 2-3 хиляди километра ще се чуди кое точно му харесва в тая кола а дал една шапка пари. Ако е 2,0 задължително поне Executive, като не върви поне да му е комфортно, хахаха
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00