Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.10.2018 in Мнения

  1. 3 точки
    Колеги махнах вентилатора за да го погледна, като за тези които незнаят как става ще драсна два три реда. Под жабката има един капак, който се държи на три щипки, от двата края по една и в средата една, леко избутване надолу и те освобождават. След като щипките са освободили къпакът се издърпва към седалката. След като е махнат къпака се вижда и самият вентилатор, първо му се маха буксата, като на буксата има една щипка която се освобождава с отверка. Вентилаторът се държи на три винта, като се развъртат и той пада. При мен имаше малко листа, които махнах, но остана едно леко жужене, което ще доведе евентуално до самата му смяна след време. Така като гледах вентилатора си мисля, че би трябвало да са напълно съвместими от кола с дясна дирекция за лява, тъй като в момента ми изпада точно такъв да взема, ще ги сравна преди да правя каквото и да е било. Поствам малко снимки отдолу.
  2. 1 точка
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Тотална зимна подготовка. Смяна на ангренаж след 100к км и 5години експоатация.Смяна на всички пистови ремъци, смяна на масло и профилактика на ГИ-то(смяна на филтри и преглед на инжекторите)
  5. 1 точка
    Моето мнение е: ако ти хареса след оглед на място, със сигурност я закарай в сервиз за по-добър оглед. Повечето фирми имат номера, с които може да се предвижи. Иначе с репатрак. Аз не бих си купил кола за тия пари без да я види човек, който разбира, на стенд. Иначе ако следиш обявите често и по-продължително време, ще видиш, че изпадат от време на време нов внос комбита 2.4 от ранните години за по ~7000лв, че с пазарлък и молко надолу. Но, от това, което съм видял, обявите се свалят до ден-два. По втория ти въпрос – какво да се гледа – почти всичко го пише в първия пост на тази тема. Другото са генерални неща при оглед на втора ръка автомобил. Аз бих гледал уплътненията на вратите, фугите между панелите, наличие на резервна гума или ремонтен комплект, електрониката, централното заключване на всяка врата, при палене всички лампи по таблото да светват и съответно изгасват след това, проверка на масла и течности – как изглеждат и миришат, капачката на маслото от долната страна, видими течове по двигателя и отдолу, пушек от ауспуха при палене и при нормална работа, износване на гуми (равномерно или не) и „разкрач“ на задните колела.
  6. 1 точка
    Когато известният със своя остър ум и груб език комик Джордж Карлин губи съпругата си, написва няколко реда, които остават в съзнанието на хиляди хора. „Парадоксът на нашето време е, че имаме високи сгради, но ниска търпимост, широки магистрали, но тесни възгледи. Харчим повече, но имаме по-малко, купуваме повече, но се радваме на по-малко. Имаме по-големи къщи и по-малки семейства, повече удобства, но по-малко време. Имаме повече образование, но по-малко разум, повече знания, но по-лоша преценка, имаме повече експерти, но и повече проблеми, повече медицина, но по-малко здраве. Пием твърде много, пушим твърде много, харчим твърде безотговорно, смеем се твърде малко, шофираме твърде бързо, ядосваме се твърде лесно, лягаме си твърде късно, събуждаме се твърде уморени, четем твърде малко, гледаме твърде много телевизия и се молим твърде рядко. Увеличихме притежанията си, но намалихме ценностите си. Говорим твърде много, обичаме твърде рядко и мразим твърде често. Знаем как да преживяваме, но не знаем как да живеем. Добавихме години към човешкия живот, но не добавихме живот към годините. Отидохме на луната и се върнахме, но ни е трудно да прекосим улицата и да се запознаем с новия съсед. Правим по-големи неща. но не и по-добри неща. Пречистихме въздуха, но замърсихме душата. Подчинихме атома, но не и предразсъдъците си. Пишем повече, но научаваме по-малко. Планираме повече, но постигаме по-малко. Научихме се да бързаме, но не и да чакаме. Правим нови компютри, които складират повече информация и бълват повече копия от когато и да било, но общуваме на живо все по-малко. Това е времето на бързото хранене и лошото храносмилане, големите мъже и дребните души, лесните печалби и трудните връзки. Времето на по-големи семейни доходи и повече разводи, по-красиви къщи и разбити домове. Времето на кратките пътувания, еднократните памперси и еднократния морал, връзките за една нощ и наднорменото тегло и на хапчетата, които правят всичко – възбуждат ни, успокояват ни, убиват ни. Време, в което има много на витрината, но малко в склада. Време, когато технологията позволява това писмо да стигне до вас, но също ви позволява просто да натиснете „изтриване”. Запомнете, отделете повече време на тези, които обичате, защото те не са с вас завинаги. Запомнете, кажете блага дума на този, който ви гледа отдолу нагоре с възхищение, защото това малко същество скоро ще порасне и няма да е вече до вас. Запомнете и горещо прегърнете човека до себе си, защото това е единственото съкровище, което можете да дадете от сърцето си и не струва нито стотинка. Запомнете и казвайте „обичам те” на любимите си, но най-вече наистина го мислете. Целувка и прегръдка могат да поправят всяка злина, когато идват от сърцето. Запомнете и се дръжте за ръце, и ценете моментите, когато сте заедно, защото един ден този човек няма да е до вас. Отделете време да се обичате, намерете време да си говорите, и намерете време да споделяте всичко, което имате да си кажете. Защото животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които "спират дъха" ни.
  7. 1 точка
    https://am-application.osram.info/en Иначе слагаш това:Osram D2S 35 W NBU...Около 95 лв.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Ето я и хронологията: Ясно се наблюдава поредния етап на повишаване на замърсяването на маслото. Налице е ново ядро, което се разпада в зоната на дифузия. Поредната "вълната на замърсяването" е достигнала края на капката - вижда се от потъмняването на края на капката. Добре се показва нелинейността на стареене на маслото. Все повече и по-бързо се приближаваме към състоянието на предходното масло на 16500км. Снимките на просвет показват ускорено нарастване на уголемените (поради слепване) частици сажди, отложени в маслото = все по-намалени диспергиращи свойства на маслото. Ето го в снимки: Живот в маслото все още има. Това се вижда добре от сравнението на замърсяването на зоната на дифузия (по цвят и големина) на капките на 12731 км (настоящо масло) и 16500 км (предходно). В момента в настоящото масло се разпространява вълна на замърсяване от разпадащото се ядро, която по всяка вероятност ще приближи или направо ще уеднакви вида на капката с тази на предходното масло. @DTEC Като цяло, ако търсиш презастраховане/разумна смяна - добре си се замислил за смяна на маслото. Предвид развоя на събитията - явно на около 16000-16500 км (при твоите условия) е моментът на наложителна смяна на маслото, тъй като, ако се допусне още едно формиране на ядро (след това на 16500 км, разпадането на което видно на капката), ще се получи невъзможност за доброто му разсейване из зоната на дифузия и отиваме към статус 6D , което не е добре, тъй като диспергиращата способност вече е загубена (или крайно изчерпана). Поздравления и Благодарност за чудесния тест и положените усилия . Мнението ми подлежи на всякакви дискусии и коментари. Колективният разум е голяма сила
  10. 1 точка
    Четвърта и последна капка: 1) Автомобил – Honda Civic 1.6 i-DTEC, 2013г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM; 4) Общ пробег на автомобила - 92 161км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 12 731км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20; 7) Средна скорост - 71 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 05.07.2018 - 22.10.2018; 9) Моточасове – 181:35 часа; 10) Изразходвано гориво - 603л; 11) Kтм = (603 л./ 4.9 л.) = 123; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,9 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. 15) Други – предходно масло: Mobil 1 ESP 0W-30; смяната на маслото до сега винаги е била на 15 -16 000км; всички системи работят (ДПФ, ЕГР..); 16) Капката е сканирана с Canon MG3550 на 600 dpi; 17) Снимка с телефон, като листа е поставен на прозорец.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    И ще загубиш.Първа година с нов двигател за тях ...кофти. До като се на паснат един към друг ще им трябва поне един сезон.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Колега това че Вие сте се занимавали с глупости не означава автоматично, че сте избрали подходящ начин, за почистване на филтъра. Без лоши чувства към мнението Ви. Преди да го отстраните този филтър пробвайте да го почистите във Варна. Моя също вече го няма но беше спукан. И бих споделил, че не върви повече колата, нито пък разхода и е паднал. Разбира се че като влезеше в аваеиен режим и трябва регенерация, половин час бръмчи на място, но като изключим това разхода и е абсолютно съпоставим. Друг е въпроса, че след отстраняване на филтъра, може да и вдигнете мощността софтуерно. Аз не го направих, и колата си върви както с филтъра. Ако ще си даваме съвети да сме обективни. Пак повтарям без лоши чувства. Но много колеги се притесняват от този филтър, а решението е просто.
  15. 1 точка
    Куфеем си в офиса, целия сет е адски, но най-много ме кефи от 25мин до 30мин
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Емич, дано всичко е така както казваш и за 250-300лв. драмата ти да приключи, както и всички останали колеги да се възползват от същата процедура и фирма. Веднъж завинаги да се спре поне с премахването на ДПФ, че ми омръзна да се диша тая мръсотия във въздуха и всяка година, като дойде зимата и падне смога децата да са по 1 месец с бронхити и кашлици. Не че вината е само дизеляците и ако поне това се спре като практика ще е добра новина.
  18. 0 точки
    По снимка , че е трудно е ясно - но без снимка е невъзможно .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...