Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.09.2018 in Мнения
-
5 точкиПреписвам от манюъла (мога и да снимам, но е на френски). Книгата е от Швейцария и вътре пише, че този график е само за Европа. Доста се различава от американския: 1. Смяна на масло на двигател: 10к (км) / 12 месеца при нормални условия; 5к / 6 мес при „тежки“ ("severe") условия 2. Маслен филтър: 20к/12мес при норм.; 10к/6мес при тежки 3. почистване на въздушен филтър: 10к 4. смяна въздушен филтър: 20к 5. реглаж на клапани: 40к 6. смяна горивен филтър: 80к 7. смяна на свещи: за 2.0л двг: 40к; за 2.4л двг: 100к 8. проверка на обслужващ ремък: 40к 9. inspect idle speed: 120k 10. смяна на антифриз: 100к/5 години 11. смана масло на скорости: 11.а. ръчни: 120к при нормални усл.; 60к при тежки 11.б. автомат: 80к при нормални; 40к при тежки 12. проверка на предни и задни спирачки: 10к/6месеца 13. смяна на спирачна течност: 3 години, без значение от пробега 14. проверка/настройка на ръчна спирачка: 40к 15. смяна на филтъра в купето: 30к / 1 година 16. проверка на годността (дата) на бутилката с пяна за ремонт на спукана гума (ако е налична): 20к 17. въртене на гуми предни със задни: 10к + визуална проверка всеки месец Визуални инспекции: 18. tie rod ends, steering gearbox, and boots, suspension components, driveshaft boots: 10k / 6 months 19. brake hoses and lines (including ABS), all fluid levels and condition of fluids, exhaust system, fuel lines and connections, lights and controls, vehicle underbody: 20k За тежки условия се счита сравнително чето (с други думи „не само понякога“): А. каране по-малко от 8км на курс през лятото или 16км през зимата Б. каране при температури над 35градуса В. градско каране (тръгвам/спирам) Г. теглене на ремарке / каране с допълнителен багажник на тавана / каране по стръмни планински склонове Д. каране в кални или прашни условия За маслото на двигателя се взимат предвид всички. За маслото на скоростите се взимат предвид Б и Г. За превода на някои от нещата не съм 10% сигурен за българския превод, затова ги преписах от американския манюъл на английски. Също така някои от компонентите имат различен интервал за първата инспекция/смяна. Него не съм го писал тук, тъй като е безмислено за нашите километри и години.
-
2 точкиНа дизела няма такова нещо като регулиране на клапани! С хидравлични повдигачи е..
-
2 точкиГазта не те занимава грам. В Делкото е проблема, оглвдай какво са лепили газаджийте по кабелите му. Дай ми номер на грешката? Хол датчика е в делкото този на коляновия има друга съвсем различна функция.
-
2 точкиКолега това че Вие сте се занимавали с глупости не означава автоматично, че сте избрали подходящ начин, за почистване на филтъра. Без лоши чувства към мнението Ви. Преди да го отстраните този филтър пробвайте да го почистите във Варна. Моя също вече го няма но беше спукан. И бих споделил, че не върви повече колата, нито пък разхода и е паднал. Разбира се че като влезеше в аваеиен режим и трябва регенерация, половин час бръмчи на място, но като изключим това разхода и е абсолютно съпоставим. Друг е въпроса, че след отстраняване на филтъра, може да и вдигнете мощността софтуерно. Аз не го направих, и колата си върви както с филтъра. Ако ще си даваме съвети да сме обективни. Пак повтарям без лоши чувства. Но много колеги се притесняват от този филтър, а решението е просто.
-
2 точкиОт днес съм с нов оригинален маркуч на хидравликата.Волана е адекватен и няма никакви аномалий при завиване.Като цяло съм доволен от обсложването в дилъра,тъй като получих ,отстъпка в цената и 1 год. гаранция! Като драснах чертата,ми отсече 582лв. с труда и приложената отстъпка. Като минус бих отбелязал факта,че не източиха цялата хидр. течност,а само 600 грама (хонда не изисквала цялостно източване ,а само опресняване,дъра бъра...) Здраве да е...! Продължаваме напред окрилени от силата на мечтите!
-
1 точкаВремето застудя и поради неправилно дърпане на дръжката (малко като лост нагоре , вместо към мен) пластмасата се счупи. Иначе жилото се дърпа с един пръст дето се вика. Проблема е споменат при хроничните болежки на модела. Намерих подобна тема във форума но при Сивик. Ето и моето изпълнение: - зачистване малко пластмасата - с плашка м5 резбовате метала. Самият край на жилото е така направен, че ви дава стабилна опора срещу огъване и въртене. - разпробивате дръжката със свредло 7мм (според това какво ще пъхнете вътре) - в моя случай купих нит гайка м5х12 за 19ст. - навивате дръжката към резбата. И японците не са безгрешни. На който му се наложи успех.
-
1 точкаГледам никой не отвори тема за може би най-японското събитие в БГ,та аз бях и не можех да не пусна темичка Супер якото сборище на JDM икони и Legends. Много фенове,много наточени и супер уникални коли... Дано все така да е дори и повече да сме
-
1 точкаСлед всички съвети , както и всичко прочетено в тази тема ми остана само въпросът, дали да сложа този Равенол в кутията, след като и аз видях ,че е със одобрение от Хонда. Но @dindin ми отговори преди да си задам въпроса. Да, градски сме, дори си мисля че се и познаваме, и то доста отдавна, но това е тема, която не е предмет на този пост Благодаря Ви на всички за инфото, което ми дадохте. Само да споделя с Вас, че след близо година шофиране на Ходна съм с много добри впечатление, като в тази връзка се замислям следващата ми лека кола да бъда акорд. А CR-V-о няма да се продава, защото ми върши чудесна работа. Моторът му е с номер К20А4, което не знам дали е по-добрия или по-лошия вариант, но работи безпроблемно.
-
1 точкаДнес обслужих колата (масла и филтри) и при смяната на филтрите на климатика, случайно открих въпросния шоков бутон, за който само знаех че го има и е около централната конзола. Та намира се от дясно на конзолата, но трябва да откачите жабката, за да го видите. Ей това черното,до ъгъла който се образува от ламарината.
-
1 точкаЗдравей, искам да се включа със следното: Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-speed-diesel-zusatz-1-l.html Вид и количество: Liqui Moly Speed Diesel Additive 5x1L Стойност на поръчката: (5*9,90)*0,95*1,9675 = 92,53 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила Поздрави!
-
1 точкаТова е за този размер: За преди фейса, трябва да имаш също такава лепенка, спрямо размера с който си. Естествено производителя на самата гума, може да даде други стойности - та ти решаваш.
-
1 точкаЗдравей, и аз да се включа Линк: https://www.ato24.de/en/ato24-motorenoel-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40 1х 5 л. Стойност на поръчката: €15.79*0,95*1,9675 = 29,51 Превеждам 30 лв. по банка. Начин на получаване: както обикновенно по Еконт - адреса е същия.
-
1 точкаЗдравейте, моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1х4L MOSYN53C16 Стойност на поръчката: 25.96*0,95*1,9675 = 48.53 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила Поздрави !
-
1 точкаКарайте с каквото решите. Ако трансмисията ти е за ремонт и искаш да я лекуваш с Торко (щот този в Амазон определено има проблем с трансмисията) - твоя воля. Ако вярваш на някакъв случаен елемент на Амазон, а моето киснене по Хонда форуми и каране общо над 150 000 мили с МТФ наричаш интернет рисърч - твоя воля. Ако Фена изкарва пари от ремонт на трансмисии и ти казва да караш с Торко или дори моторно масло, а ти пренебрегваш написаното от Хонда - твоя воля.
-
1 точкаЗдравей, Чавдар, ето моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 -1х4L + 2x1L Стойност на поръчката: (1x39.95+2x11.95)x0.95x1.9675= 119.35 лв Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила Поздрави, Емил, моб. 0888588831
-
1 точкаТези джанти са за 205/65/16 гуми, ширината им е 6. Оригиналните за ЦРВ 2 префейс са, имах същото със същите джанти. Продадох ги, след като прецених, че не мога да ги ползвам на фейса за втори чифт (зимни или летни). Но моята драма беше друга - заради гумите. А пък стокови за фейса не са чак толкова яки. Ако решиш - можеш да ги ползваш, но има къде къде по-яки модели. Поздрави.
-
1 точкаЕлемента е термофус или термопредпазител ,не е терморезистор .Има си температура на прекъсване и ток на прекъсване ,колегата първо да го замери без да го сваля ,ако не дава връзка след свалянето да му види точните параметри за смяната .Най -безопасно е с отпояване на транзистора ,после се отвива болта на транзистора към радиатора и се проверява пастата ,ако е твърда се сменя с нова ,ако не е се сглобява всичко по обратния ред .
-
1 точкаИнтересно аз съм с 1ген и карам с 16 цолови джанти и с 215/65/16 гуми,и да седи грозно а това това за стабилноста си в голяма грешка според теб грозно ли стоят EТО ти го калкулатора какви гуми можеш да караш с избрано J https://www.tyresizecalculator.com/tyre-wheel-calculators/tyre-size-for-rim-size-width-calculator
-
1 точкаЪпдейт - най-накрая отидох и решихме проблема, оказа се обратното на това, което предполагах(ме). Качихме се с газаджията и карах на 140, а той до мен със закачена диагностика. Оказа се, че във високите обороти колата се задавя с газ, а не, че не достига. Сега вече тоя проблем изчезна след регулирането. Просто намали количеството подавана газ между 4000 и 6000 оборота и явно това свърши работа.
-
1 точкаЗдравейте.При мен нещата се оправиха след смяна на делкото
-
1 точкаДа сега се сещам че и при мен не стана на обратно, системата я няма това е ясно освен да удължи колана на закопчалката тъй като той не е на механизъм Не виждам друго решение .
-
1 точкаПреди да сменяш крушките (което вероятно няма да има ефект) , бръкни и изтрий колкото може лупите отвътре със спирт. Намотаваш парцалче напоено със спирт на пръчка, така, че да го държиш да не остане вътре... Провери и крушките дали са монтирани правилно, защото незнайно защо могат да се монтират и обратно (горе/долу). Забравих кое е правилното положение, някъде из форума бях коментирал...
-
1 точкаМоята си говори и без да съм я питал. Неща от рода на освободете ръчната спирачка, поставете колана, еди коя си врата е отворена и т.н. С две думи доста е бъбрива явно от някъде се изключва но незнам как.
-
1 точка1. Аларма има. Не знам къде се намира модула. Няма сирена, а използва клаксона на автомобила. Така е с фабричната. Някои са барани от чуждия дилър и са слагани допълнителни аларми. 2. Не може на фабричната аларма да се активира клаксона при закл./откл. Забранено е в повечето нормални страни.. При нас не е.. Ние не сме нормална държава.. 3. Дясното огледало си се накланя при вкл. на задна. Просто остави копчето в позиция дясно, а не посредата или ляво. 4. Някои неща се пипат, ама само през HDS. Звука за непоставен колан не може да се изкл. на никоя хонда..
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаОправихме проблема на колегата, двата фара са оригинални, левият - в перфектно състояние, десният - малко надран. Намират се точно където трябва, няма нищо криво или необичайно по предницата и фаровете. Лампите са HB3 в дългите (подобна на H4 с трите крачета в основата). Дясната е точно както трябва на мястото си, въпреки че на снимките може да изглежда друго. Лявата, обаче, е била поставена грешно още изначално, като една от трите пластини/пъпки/крачета не беше влязла в цокъла в дупчицата си, а беше над нея. Говоря за пластината, която се пада отдолу на цокъла. Просто тя е по-голяма от дупката, в която трябва да влезе и е останала отвън. Така долната част на лампата стоеше леко навън и я наклоняваше надолу, което беше отбелязано от колегата @ceco_accord. Извадихме я и огледахме внимателно цокъла за повреди, и след като видяхме, че всичко е оригинално и здраво - сложихме лампата правилно и светна както и където трябва. Насочването е перфектно както по вертикална, така и по хоризонтална ос. поздравявам колегата @hahyза това, че веднага е обърнал внимание на проблема и търси разрешаването му, а не просто да го игнорира. За съжаление много хора дори не биха разбрали, че имат проблем.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00