Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.09.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте момчета, казвам се Ачо. Силно съм привързан към идеята за Accord комби , 7-ма ген., МТ, 2,4 i-VITEC, с АГУ. Доста коли разглеждах, доста прочетох във вашия форум. Може би съм по-стар Хонда-джия от някои от вас, защото 10-ина години карах няколко чопъра Honda (CBX, Shadow, Shadow AERO). Сега карам 20 годишен кемпер, имам голямо семейство и това поражда желанието да имам стилно, мощно и надеждно комби. Свикнал съм на капризи на френски семейни ванове и не вярвам да ме уплаши нещо, което правилните ръце да не могат да оправят ( при все някакви разумни финансови граници ). Така де, жена ми ще кара градското, основно ще се кара извънградско и на максимално дълги разстояния, тъй като обичаме да пътуваме по света и у нас. Три неща ме развълнуваха силно и не открих информация в темите затова : 1. Как да навия жена ми да вземем нещо, което тя определя като "катафалка" ? Дайте идеи, ако имате опит. Ако нямате - давайте пак, да се посмеем. 2. Средната задна седалка изглежда изключително неудобна. Пътува ли се на дълго разстояние спокойно на това място? Всъщност, предполагам, че има колан за монтаж на бебешко столче поне? 3. За колегите с АГУ - стрелката на бензина отчита ли разход при движение на газ? При PEUGEOT 806/807 съпругата изгори две помпи, защото имаше осреднено отчитане от три датчика, а тя така и не се научи да следи равнището на бензин в резервоара. Поздрави и да развивате форума! Чудесен е.
  2. 3 точки
    Здравей JHM, Наистина, голяма разлика с Мобила. Аз лично виждам няколко причини за това (част от тях вече са споменати в предходния пост на @dandilov): 1. Начина на смяна на маслото - изсмукване на несливаемия остатък от картера и под капака на клапаните; 2. Редовно си източвал несливаемия остатък = двигателят се е изчистил добре и няма отложения в него; 3. Летният сезон - по-висока Т на маслото, по-добро очистване от влага/водата в него = по-добра работа на пакета присадки (не е обводнен, респ. няма разрушаващо действие на водата върху присадките, както се случва през зимата); 4. Лекият режим, вкл. висока средна скорост; 5. Моторът е на газ + предполагам, че лятото прехвърля по-бързо бензин/газ, поради по-високите Т. Възможно е пакетите на Мобилът и Петрото да си "приличат" в известна степен, особено ако караш с "новото Петро" (API SN Plus + GM dexos1™ Gen 2), което трябва да е на Ca-Mg миещ пакет. Mobil 1 AFE 0w-20 също е на Ca-Mg. Като цяло - маслото е в чудесно състояние. Аз бих го карал най-малко докато застудее и тогава бих се замисли за смяна (за "големите" студовете да си с ново масло).
  3. 3 точки
    Капков тест 3 1.Petro-canada 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-150080. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5050км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 60 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 15.08.2018г.-13.09.18г. 8.Мото часове, около 90 9.Изразходвано гориво-около 370 л. пропан бутан и 48л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход на масло,незначителен(2-3мм от щеката) 12.Маслен филтър, Honda OEM (purflux-ls350). 13.Въздушен "Blue print" 14.Режим на използване лек с дълги преходи(250 км планиски преход),с обороти от 3 до 4000,рядко до 5000. 15.Предишно масло-Mobil1 0w20AFE, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. Коренно различни показания от мобила.Прекалено чисто ми изглежда.Дали пък миещите свойства на петрото не са на нивото на Mobi1 0w20 afe (размишлявам само)Вашите коментари са добре дошли!
  4. 2 точки
    С излизането неотдавна на SAE 0W-16, автомобило-производители които го изискват станаха вече 3: Honda [Европейския HR-V II 1.5i-VTEC/2017-->; Американския Fit III 1.5 16V/2017-->], Toyota, Suzuki. Изниква въпроса дали маслата в този вискозитетен клас ще защитават и от LSPI? Несъмнено. Последвайте линка и TDS тук. Поздрави.
  5. 2 точки
    Той човекът очевидно си е навит и си го кефи "катафлката", само жена му твърди, че има някакви естетически скрупули и мнението й "предубедено" и "чуждо", гледам, че има тежест. @Babyface Bob не я познавам жена ти, но аз от личен опит да споделя, че не съм успял нищо да й пробутам на жена ми да кара, което на мен ми се е искало, а на нея не - не е, като да не съм опитвал. Моят съвет е да се запънеш за цвета на тапетите в хола (примерно, въпреки че изобщо не ти дреме) и да го ползваш, като разменна монета в битката за катафалката. Моето мнение, че и на нея толкова и дреме за формата на колата, все й е тая (по-важен й е цвета), но го използва за да те "убеди" за цвета на тапетите.
  6. 2 точки
    Може да се види - Mobil 1 ESP 5w-30, oil-club.ru, анализ от 24.08.2018 (КЛИК).
  7. 2 точки
    Няма как маслото от втория линк да има новия GM Dexos1™ Gen 2. Ако му се види лабораторния анализ на свежо масло съм убеден, че нивата на калции ще са в стотици пъти по-високи от тези на магнезия. Отделно не е и по ILSAC GF-5 (API SN-RC). Европейските производители също страдат от LSPI феномена, просто открито не се говори много по-това. Някои от тях също са в процес на променяне на формулата на маслата си за редуцирането му. Така напр. стандарта PSA B71 2290 или ще се надгради, или ще се замени от нов такъв, който има включен тест против LSPI. Не че това касае Хонда. API SN PLUS ще е спасението й. Поздрави.
  8. 1 точка
    Това ми беше първата мисъл като видях чистата капка, въпреки че 5000 км са нищо за синтетика, но прекалено чисто ми се вижда.
  9. 1 точка
    Усилвателя се намира в багажника. Под страничната дясна кора. Пада се над задната дясна гума.. Поне така е на седана..
  10. 1 точка
    Само да поправя колегата petko_z. Фабричната аларма не използва клаксона на колата а някакъв друг клаксон който е скрит в задния десен калник. Това важи за дизелов седан екзекютив. За комби и бензин нещата може да стоят по друг начин.
  11. 1 точка
    За грешки от общ характер става. Т.е. не бара по системите. Само ecu на двигателя.. Аз ползвам ELM Bluetooth.. като софт съм сложил Torque..
  12. 1 точка
    Привет! Моля за: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-motobike-4-t-ester-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL Motobike 4-T Ester 5W-30 1x1L Линк:https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-5w-20-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL XL 5W-20 Synthetic Motor Oil 1x3.785L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-wiv-longlife-iii-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL WIV Longlife III 5W-30 1x5L Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-hx8-5w-40.html Вид и количество: Shell HELIX HX8 5W-40 1x4L Стойност на поръчката: (19.55 + 39.95 + 29.49 + 8.95)-4,9*1,9675 = 183,06 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  13. 1 точка
    Сигурно за това говорите. Преди два месеца същия проблем вентилатор спря. Беше изгорял терморезистора смених го и готово. Взех го от елемекс за 40стотинки. 138 C° 2A - мисля че са тези стойностите Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  14. 1 точка
    Ламбда сондата тествали ли сте на диагностиката ?
  15. 1 точка
    Аз бих започнал със свещите - задължително NGK. Нещo, обаче, не го намирам твоя двигател в каталога на NGK. Ето какви свещи препоръчват за F20B6: https://www.ngkntk.com/part-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/ACCORD/ZFR6F-11/6059/ Вземи си обикновенте - V-Power ZFR6F-11, не иридиум.
  16. 1 точка
    Благдаря отново за информация и на двама ви. А ето какво Мобил имат да кажат относно LSPI и кои техни масла покриват API SN Plus (най-отдолу са изброени маслата): https://mobiloil.com/en/article/why-the-mobil-advantage/mobil-1-modern-engines/lspi-protection По техните думи като цяло всички синтетични Мобил масла вече покриват API SN Plus, просто опаковката още не е обозначена на всички:
  17. 1 точка
    За мен лично отговорът за наличието на тези указания се свежда до това, че Mobil 1 5w-30 е масло с dexos1™ Gen 2 (License number D10104GH015), а Mobil 1 ESP 5w-30 не е . В допълнение, Mobil 1 5w-30 има и Honda/Acura HTO-06 (HTO = Honda Turbocharged Oil)
  18. 1 точка
    И 2-те масла са Mid SAPS формула, ориентирани, както за бензинови, така и за дизелови двигатели. Че са подходящи и за двигатели с турбо компресор е просто подробност. Маслото от първия линк изпъква с насочеността към бензиновите азиатски и американски двигатели, докато второто притежава най-върховите в класа си по SAE стандарти на водещите европейски производители. Ако не се изисква конкретно ILSAC GF-5 и/или API SN-RC, втория вариант ми се струва по-удачен при Хонда за Европа. От споменатите по-горе изисквания по ACEA A1/B1, A5/B5, A3/B3, A3/B4, стандарта ACEA C2 надгражда A1/B1-04, A5/B5-04, а ACEA C3 надгражда A3/B3-04, A3/B4-04 (стига изискването по ACEA за TBN да не е по ACEA-08). Ако двигателя е дизелов с или без DPF, отново е отличен избор, стига да не се изисква само и единствено SAE 0W-30. Поздрави.
  19. 1 точка
    Не съм планирал определени километри. По принцип смяната му е "насрочена" за края на ноември или началото на декември. Към момента сменям маслото преди настъпването на най-студените месеци (зимата) и в началото на лятото (края на май). Т.е. на 6 месеца. В случая може би ще навъртя около 7000 км. Въздушният филтър е ОЕМ и е чист. Средата е София и близката околност. Тук имам и една "друга версия" - катализаторът (сложен наскоро), по-специално влиянието му върху изходящия поток газове (местно съпротивление) = (малко) по-лошо очистване на цилиндрите = повече остатъци от сажди при пълнене на цилиндрите със свеж въздух за новия цикъл на работа = по-наситени със сажди блоу-бай газове в картера. Звучи малко "измислено"... но това е единствената и то сериозна промяна по мотора, в сравнение с предходно масло. Може и да греша. Според последния анализ на това масло в oil-club.ru, TBN-a е 6.46, а NOACK-a e 5.6. (КЛИК) Нещата обаче сигурно са променени, тъй като базата стана GTL (поне мисля, че карам с масло от тази партида). Незнайно защо обаче Мобил са премахнали тази информация (за % съдържание на GTL-a) от MSDS-са. Когато го гледах за последно я имаше. Сега проверих (ТУК) и... вече я няма. Странно... защо ли? Мобил винаги са били "открити" (поне повече от някои други компании).
  20. 1 точка
  21. 1 точка
    Разбира се, че трябва да има диод за предпазване от пренапрежения при превключване на бобината на релето. Релето естествено трябва да е за 12V и е хубаво да няма голяма консумация. Пропуснах да го спомена. Вариантът е работещ и е изтестван на доста автомобили.
  22. 1 точка
    Всеки има право на собствено мнение, но аз не мога да се съглася с горното.
  23. 1 точка
    Здравейте колеги.Вчера най-накрая отстраних този проблем с тресенето.Какво ли не смених.Всички тампони отзад на диференциала,сваляхме кардан.Смених вътрешно каре по препоръка на представителство на Хонда.Тук е момента да споделя,че закупих нова вътрешно каре ,уж оригинално японско от магазин за японски авточасти в Пловдив.Карето се оказа с по-голям луфт от оригиналното което свалих.Та след толкова ходене по мъките и след препоръката на двама монтьори,свалихме и двете полуоски.Занесох ги да ги проверят.Оказа се,че проблема е в лявото каре,въпреки,че видимо нямаше притеснения и луфт.Рециклираха вътрешно ляво каре.Сложиха си ми пак старото вътрешно дясно каре.О,чудо,всички вибрации изчезнаха.Струваше ми 275лв. рециклиране на ляво и монтаж на дясното.До колкото разбрах проверката на полуоска е около 40лв.Офиса им е на ул."Захари Стоянов" в Пловдив, а цеха им е в с.Царацово.Това е за колегите от Пловдив.Оставих полуоските направо в Царацово и на другия ден бяха готови.Съветвам колеги с такъв проблем първо да опитат с това като начало.Аз дадох преди това около 800лв за тампони и карета които не е трябвало да сменям.Ако някой иска повече инфо мога да споделя на лични или на 0888217752-Весел Иванов.
  24. 0 точки
    Аз моята я заведох да пробваме Мерцедес Е клас комби (W211) и коментара й като я видя на живо беше "Вземи Хондата"
  25. 0 точки
    Кажи сега каъв беше проблема.
  26. 0 точки
    Здравейте на всички. За съжаление имам тъжна новина и вече не съм ви колега. Вчера по пътя Стара Загора - Казанлък Легендата поднесе в един завой като карах с около 120 км/ч и то изпреварвах... Тъй като малко късно видях, че е валяло и асфалта е "лигав" не можах да я вкарам в пътя и обрах скалите. Пак късмет, защото всички сме невредими и наистина колата се оказа корава. Щетите са главно отпред, задната лява джанта е хлътнала навътре и най-вероятно е усукана, но вътре е добре. За сега не знам от Евроинс какво ще ми изплатят, но евентуално ще я продавам на части, така че ако имате нужда можете да ми пишете. За сега имам само 2 снимки, така че по-нататък ще кача още. Колата беше запазена, така че отвътре е екстра, отвън вече не
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...