Това ми беше една от хипотезите за предпоставки за изкривяване. Но при мен не е имало нещо такова.
Не е. Ама има си хас да дойдат директно от магазина на EBC в Англия и да не отговарят по спецификация.
Това ще го направя още със следващото посещение в сервиз.
И обещаното продължение. Днес бях в сервиза Инкар. Ето малко снимки:
Ляв диск преди пристъргване:
Ляв диск след пристъргване:
Десен диск по време на пристъргване:
Пускам снимки от пристъргване на десен, защото при левия машината беше наопаки.
Според момчетата има още доста хляб в тези дискове. Процедурата ми излезе 70лв (по телефона бяха казали 80). Понеже накладките според тях бяха към края на живота си, а колата така и така беше разглобена направо ги сменихме с АТЕ, за което не ми взеха допълнително пари. Предполагам са си сложили труда в цената на накладките.
В момента колата е ОК, но съм умерен в ентусиазма си, защото и преди беше ОК, когато ги пристъргаха при стругар. Макар сега уж пристъргването да е съобразено с отклоненията на главината, ако има такива. При всички положения, благодаря на @ROCKONOFF за споделения опит, който ми беше от полза.
И две думи за сервиза. Доволен съм от тях. Дори момчето, което изглеждаше да е собственик, първоначално работи лично по колата ми. Съответно стриктно следеше и наставляваше останалата част от екипа си кой какво прави. Няма вкиснати хора - всичко, което се случва ти се обяснява, ако си при тях по време на манипулацията. Намира се на Сребърна зад VIP секюрити.
Видях, че правят и водородно почистване на двигатели, което ще е едно от следващите неща, които възнамерявам да направя по печицата си.