Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.08.2018 in all areas
-
3 точкиЗдравейте от мен... Първо искам да кажа, че пиша напълно сериозно. От сутринта се чудя всъщност, но понеже почнах нещо да не търпя такива изпълнения... А и не е за пръв път... Та,... за какво иде реч. Има едно момченце в Асеновград. С едно Сивиче, сиво, седан, шеста... Той се сеща. В 9:45 днес се случва следното. На пешеходна пътека, две коли ... спряхме... Отляво баба и дядо... на половината пътека почти, когато спрях аз... Отдясно, като във всеки тъп град... паркирани коли... Нашия герой, трета кола... какво прави... Заобиколи ни отдясно, ... където тръгваха на пътеката майка с дъщеря... Съмнявам се дори дали ги видя. Старите хора бяха пред първата кола... ... Та, ... какво искам да кажа. Въпросния пореден голям шофьор, само пред мен, съм го " хващал " да прави и други безумия... Доста пъти... Просто искам да го помоля, ... малко да се кротне... Със... " самолета " си... Щото тия дни много самолети почнаха да... падат... Или..., ако има парички... да иде на някоя пистичка и да си надува Сивичето... п.п. Аааа, щях да напиша още нещо... Някой може да види познат, ... или детето си, на следващата пътека... Леко да се... изнерви, да те настигне и... от седан да получиш... хечбек... Приятелю! п.п.п. ... ама няма да го напиша...
-
2 точкиСега как е? Малко по в ъгъла и малко по-малка.
-
2 точкиМного се чудих да пиша ли или не как оправих проблема, но викам айде може да съм полезен на някой. Смених потенциометъра (бях го поръчал така или иначе, нищо че моя се оказа здрав). След смяната карах около 4-5 дни без проблеми, но до там, един ден релето което колегата @crown_bg писа по горе започна да цъка зверски и айде пак авариен.... Междудругото релето е най в ляво ако седиш пред тях. От там се почна ходене по мъките, взех релето зад таблото, което в навряно в на майка си .... , опитахме и пак нищо, решихме да опитаме и с друг комп, ами дойде новия комп (втора ръка) обучихме имото и ключа и край, колата запя, няма грешки няма нищо. Видимо по платката на стария няма нито окиси нито нищо, крачето всичко е чисто но .... е заминал. Слагайки новия видях и тръбата за конденза от климатика къде минава, на супер тъпо място над компа. Може от там да е просълзило или не знам и да е окъсило компа, защото съединението е доста паянтово, тия дни ще сложа една скоба там и ще видя да изолирам компа някак. За всеки случай И така реших драмата с аварийния режим. Благодаря много на @MIYAMOTO пс: има ли опция компа някак си да е изсъхнал през двата месеца дето ме нямаше и след смяната на потенциометъра и каране 4-5 дни на климатик пак да се е намокрил, демек дали след известно време може да се ползва пак? пс2: благодаря на @docev за проверката на моя потенциометър.
-
1 точка
-
1 точкаПродължава да е доста голяма - особено когато пишеш от телефон. Създава много неудобство при писане, като почти винаги я закачам неволно и отивам на .......у царевичако. Ако я пипнете малко - добре, ако не - здраве да е.
-
1 точкаМисля че открих причината на невъзможноста грешките да бъдат изтрити и причината за светването и на VSA .Дано да е от изкривения пин.
-
1 точкаТретия стоп на фейса не е залепен, предполагам и другия не е. Има две залепени шпилки на стъклото и се хваща с гайки за тях . На фейса е с диоди, по-дълъг и тесен, оттам и черния контур на стъклото е друг. Преди търсих задно стъкло че моето е издраскано , но намирах само от преди фейса и от моргата ми казаха, че стъклото е различно и няма да стане на моята врата-уж старото било по извито или нещо такова. Трябвало да се смени цялата врата и затова се отказах.
-
1 точкаАко имаш дълги преходи зимата да но моите са само в града а гумите се държат много добре на сняг за икономия на горива няма как да искам като колата тъкмо загрее трябва да я спра.А за 71db при летни и зимни според мен е ръзлично може да е заради по меката гума но пък студа я втвърдява допълнително,аз съм с 1ген при теб трябва да е по обезшумено.
-
1 точкаЧе кво неясно има, ако от резбите на винтчетата за реглаж не се виждат да стърчат резби или се вижда само една витка то главата си е ок, кажи речи в заводско състояние, но това е ако главата е оборудвана, ако е свалена и е гола, тогава само опитно око може да установи по минимални вкопавания, за по големите вкопавания когато ресурса на реглажа е приключил видимо си личи кои клапани са потънали в главата. Темата е поостаряла, ама колегата как така без газ няма мегдан за реглаж, подозирам че тая кола е имала газ и е свалена, това на бензин няма как да се случи дори никога да не регулирате клапаните, тогава хлабините само ще нарастнат но не и да се вкопаят клапаните.
-
1 точкаНе са бюджетни... нали говорим за златната среда?! Там са някъде в калабалъка. А и заглавито е реномирано. В ачалото на миналия век стартират с галошки за детски колички и каручки. 66-та стават част от Goodyear group. P.S. не всички гумаджии чистят борда, където залепва гумата към джантата, други не го правят качвствено. Алуминия окислява. Резултата е здрава гума, здрава джанта, вентила на 6, вечерта след работа едната гума долу. Може да не се случи 5-6 месеца, но може и в седмицата 2-3 пъти... класика.
-
1 точкаДоста хора сме го сменили. Цената е около 370лв. Напиши в търсачката TPS сензор, има писано много. Влязла е в авариен режим и за това не реагира, но не е задължително да е от потенциометъра на педала на газта. Трябва първо да се види защо е влязла в авариен режим.
-
1 точкаХубаво е. Ако не е веднъж годишно, поне веднъж на 2 г. Въпреки, че работи добре си губи по малко фреон. Никакви пари е едно дозареждане с машина, тя не зарежда само фреон, а и масло и дрън, дрън и тн....
-
1 точкаЗдравейте колеги, Искам да изкажа и моите положителни отзиви от работата на Бранко. Пиша сега, но монтажа на газовата уредба беше извършен преди година и четири месеца. След това време и пробег от 25 000 км. мога да кажа, че колата се държи перфектно на газ, със разход в нормите ( борд. комп. + 20%). Ще се опитам с кратко резюме да аргументирам положителният си глас за Бранко, който не е майстора на когото не помним името След уговорка на "лични" и телефонни разговори с Маркони, платих капарото и чинно си изчаках уговорената дата. Да уточня, че живея в София и избора ми да отида чак до Русе, беше мотивиран от всичко, за което прочетох тук във форума, било то мнения за Брани и негови "постове". Едно второ уточнение - аз не съм единственият живеещ далеч от Русе, който монтира при него "Romano". Много хора от различни краища на България са монтирали и предполагам продължават да монтират газови уредби в гаража на Маркони. Аз предпочетох да остана в града за една вечер, което горещо препоръчвам на хората решили да се възползват от услугите на човека. Старата част на Русе е разкошна, а и имах приятел там, който ни разходи из града и ни показа разни приятни местенца с прясна речна риба и други благини. Така де, това беше лиричното отклонение, а сега за работата на Брани. Човека ни посрещна и без много разтакаване, след като ни предложи кафе се захвана с диагностика на колата, въпреки че преди да отида бях обслужил колата и клапаните бяха регулирани. Забравих да спомена, че ни беше предложен алтернативен транспорт, заради това че пристигаме от далеч - Honda HR-V, което беше много любезно от негова страна. Няколко часа след като оставихме колата, Бранко се обади за да ме информира за състоянието на клапаните и резултата след реглажа, какото и за цялостното състояние на автомобила. Да, за да не се объркате ще спомена, че без значение дали е правен реглаж, той си го прави. Няма пет, няма шест, човека си държи на устава. Прибрахме се в София и след 3-4 дена, когато колата беше готова се срещнахме отново, за да я настрои по моя тертип на шофиране, защото при него няма AUTO, всичко е CUSTOM (извинявам се за чуждиците) . Настройката отне не повече от 10 мин., като през цялото време отговаряше на всичките ми лаишки въпроси по възможно най-разбираем език и с търпение:) Взеих си колата чиста, настроена и газ към София, доволен от услугите на този страхотен майстор на име Бранко. Дори след монтажа, ако и да съм имал въпроси свързани с уредбата или по принцип с автомобила (Cr-v 2008, R20A2, A/T), винаги ми е вдигал телефона и спокойно и в детайли ми е обяснавал, как, кое и защо.. И в заключение мога да кажа, че не само съм препоръчвал на хора да монтират при него, а и аз самият бих отишъл отново в гаража на Маркони. С уважение, Димитър Димитров
-
1 точка"След извънредно заседание на НС се реши, че всички потърпевши от фалита на ЗК “Олимпик” ще получат парите си от клоновата мрежа на КТБ в цялата страна. За справка кой е вашият клон, моля влезте в Търговския регистър. За повече подробности гледайте извънредната емисия по ТV7. С водещ Ани Цолова."
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00