Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.08.2018 in all areas
-
2 точкиНай-накрая сложих новия катализатор . Избрах това "копие" на оригиналния катализатор: КЛИК Понеже в друга тема колеги ме попитаха за цена - купих го чрез общите поръчки от AKR performance ( @crown_bg - Благодаря за помощта ) и ми излезе 557 лв. (крайна цена) Всичко пасна без никакви проблеми. Ето и малко снимки - извинявам се за качеството им, но започнах да слагам катализатора вчера на свечеряване и го завърших към полунощ : А това бе стария колектор: След слагането на катализатора няма забележима разлика в динамиката на мотора - дърпа си както и без катализатор. Относно звука - според мен остана на също ниво, но трябва да покарам малко повече за по-обективна оценка, че имах време да направя само кратък тест драйв в полунощ .
-
1 точкаИзбор на автомобил по предназначение и модифицирането му според целите започва така .... От месец подготвям тази статия и все не намирам време за реализацията. След оглед на личния автопарк стигнах до заключението ,че ми трябва още една Хонда..поредната /вече четвърта/ специално за риболов и по-дълги пътувания. Последните години имам около 17000 км риболовни излети и прекрасно знам какъв автомобил ми трябва. Изискванията ми се свеждат до : 1.Надеждност 2.Евтина поддръжка 3.Малък разход 4.Комфорт при пътуване 5.Екстри и гъдели 6.Минимум електроника 7.Добър просвет 8. 4х4 9.Бюджет 12000 лв. Естствено от тия точки има приоритетни и те са свързани главно с едно:Да стигна и да се върна безпроблемно. При милионния избор на пазара за коли втора употреба , с моя опит знаех ,че такъв автомобил не съществува и затова задачата се свежда до избор на модел съдържащ основата на моите изисквания и последващата модификация за нуждите ми. Като достъпност на пазара и опита ми,най-подходящия модел от серията 4х4 на Хонда,може би неочаквано, а може би не ….се оказа старото добро Харви. Покрива точки 1,2,3,6,7 и 8. Бюджетно втора употреба модела върви 5-6000 лв готов за основен ремонт. В плана ми остава да се подобри комфорта и да се добавят малко глесотии. Екземплярът беше закупен преди месец и разкостен веднага ,а работата по него е ежедневно по 15-30 мин на ден в зависимост от свободното ми време. Поставени задачи: 1.Основен ремонт на двигателя. 2.Ревизия на всички спомагателни агрегати 3.Преработка на окачването 4.Ревизия на спирачната система 5.Шумоизолация и ремонт на интериора 6.Екстри-мултимедия,двоен климатик,хладилник и много осветление. Срок..до края на годината. Изпълнението следва строго бюджетния план.До тук са изпълнени частично точки 1 и 5. Основния ремонт е факт,като само не е монтиран двигателя на купето. Закупени са High-end звукоизолиращи материали,който още не са пристигнали. Калкулацията дотук: Първоначална инвестиция :5500 Звукоизолация :780 лв-включва и брониране на стъклата. Части за осн.ремонт и консумативи 1200 лв Регулиремо окачване 900 лв Газова уредба 1000 лв Батерия Хонда + литиево йонни пакети за фотоволтаика 600 лв. Общо:9980 лв Според първоначалния план за оставащите 2000 лв трябва да добавя оффлайн климатик +мини котелче на газ на 48 волта с възможност за работа и като хладилник и като печка, да сложа някаква лека музика и навигация,както и да закърпя малко тапицериите и седалките. Продължението следва:..
-
1 точка- оказа се че поне неговия няма обд букса- или не там. Колата е Аеродек 1998, турбо дизел. Букса както е показано в нета няма. Мозе би дизелите нямат или е на друго място?! - Проблемът се оказа запушване на горивопровода - при напомпване на ръка църкаше много малко нафта заедно с парченца гума - свалихме маркучето към фолтъра за нафта, напомпахме наобратно към резервоара - и проблемът сякаш изчезна 0-о вече откъде са тези парченца гума ще се търси допълнително
-
1 точка
-
1 точкаЗа Слави, когато не му давах да спи, ... взривявайки околията... п.п. JHM , ... наздраве човек. Да си жив и здрав! п.п.п. Една от най - великите певици на нашето време... Поклон!
-
1 точка
-
1 точкаНяма нищо по лесно от това да разбереш колко ресурс има главата втора ръка, то се вижда с просто око но все си мисля че е по на далавера фда направиш твоята щото веднъж сложени керамични легла като хората вече забравяш за вкопаване на клапани.
-
1 точкаАко се зарежда в голяма верига бензиностанции, едва ли ще има манипулация на литража, аз от 10 години зареждам в Еко, до сега не съм имал съмнения, зареждам обикновен дизел. Като реклама стана
-
1 точкаТова трябва да е второто поскъпване от мин. година,защото и моята беше 190лв. и моят застр. брокер за тази година ме уведоми,че ми пуска платежният документ за полицата на 206лв.април месец,защото от 1 май скачат отново цените до към 230лв. Ей така си ги вдигат,без евентуални отстъпки за шофьорски стаж,липса на ПТП и др. обстоятелства,които важат в белите държави и е редно да ги има и тук.
-
1 точкаДнес ми пристигна липсващия модул, ии държа да кажа, че съм изключително доволен, пробвах всичко! Много благодаря за помощта!
-
1 точкаСъс закъснение но ще опиша подробно проблема и как го реших. По време на движение започнаха да мига лампата на имобилайзера, светна чека, километража спря, фаровете започнаха да премигват и така докато не изгасих колата.При средващ опит да запаля, когато дам на контакт, лампата на имобилайзера изобщо не светна, стартера върти но колата не запали.Установих че е изгорял предпазител номер 15 - 7,5А(в купето) смених го, колата запали, след известно време същия предпазител изгоря и всичко се повтори. Разрових се в интернет и попаднах на това: 2008-10-31_214611_96_civic_fuse_blows(1).pdf Дадените (Connector C115)букса с няколко кабела намираща се под смукателните колектори, се трие в (INTAKE MANIFOLD BRACKET) метална планка захваната с болтове за колекторите. Вдигнах колата на подемник отдолу има достъп, свалих планката, откри се буксата изолацията на единия от кабелите беше протрита, изолирах я с изолирбанд и на металната планка там където е опирал кабела също няправих няколко навивки с изолирбанд. Вече една година след това няма проблем.
-
1 точкаАко си я палил с изключен куплунг е записала грешката. Трябва да отидеш в сервиз да я изчистят... стига обаче да е наред всичко в седалката. В противен случай ще светне отново след изчистването, но пък поне ще знаеш откъде идва грешката (може и да е от друг елемент от SRS системата).
-
1 точкаB20 в 4 ген, кола на колегата edikoisi (до колкото знам, вече не е с нея)http://www.youtube.com/watch?v=WIzAEzWVId0
-
1 точкаСумарното сапротивление е :При поз. 1 - 2.7 омаПри поз. 2 - 1.8 омаПри поз. 3 - 0.65 омаПри поз. 4 - 0 омаако не ме лъже паметта.Ако ги направите малко по различни едва ли ще е голям проблем просто ще духа малко по-силно или малко по-слабо1. Сваляте жабката. Става като развиете 2 болта в долната и част.2. Откачате от кабелите и развивате двата винта който държат резисторния блок.3. Трябват ви 3 съпротивления от 10W:1,2 - 1,5 ома0,9 - 0,7 ома0,5 - 0,4 ома4. Запоявате ги на съответните им места. На резисторния блок има 3 съпротивления в вид на реотан. Сбора им по книжка е между 2-3 ома.5. Сглобявате.Лесно е. На мен ми отне час и половина. Докато бях със свален резисторен блок ми работеше 4 -та степен така че може да се прави и през зимата.Успех
-
0 точкиСпешъл поздрав за Емича и Борко... и всички знайни и незнайни воини на светлината! Айдеее, да издухаме прЪхтЪ от мембраните...
-
0 точкиМоята като я купих беше пълна до топчето... Джамбазите много не ги гледат тия книжки.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00