Jump to content

Shterev

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Shterev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda civic 1.4i 75hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Germany
  1. Със закъснение но ще опиша подробно проблема и как го реших. По време на движение започнаха да мига лампата на имобилайзера, светна чека, километража спря, фаровете започнаха да премигват и така докато не изгасих колата.При средващ опит да запаля, когато дам на контакт, лампата на имобилайзера изобщо не светна, стартера върти но колата не запали.Установих че е изгорял предпазител номер 15 - 7,5А(в купето) смених го, колата запали, след известно време същия предпазител изгоря и всичко се повтори. Разрових се в интернет и попаднах на това: 2008-10-31_214611_96_civic_fuse_blows(1).pdf Дадените (Connector C115)букса с няколко кабела намираща се под смукателните колектори, се трие в (INTAKE MANIFOLD BRACKET) метална планка захваната с болтове за колекторите. Вдигнах колата на подемник отдолу има достъп, свалих планката, откри се буксата изолацията на единия от кабелите беше протрита, изолирах я с изолирбанд и на металната планка там където е опирал кабела също няправих няколко навивки с изолирбанд. Вече една година след това няма проблем.
  2. Здравейте, днес и на мен ми се случи същото нещо,тръгвам към работа,минах през няколко локви и лампата на иммобилайзера започна да мига.Паркирах, изгасих двигателя и повече не запали.Отидох на работа с друга кола,прочетох във форума няколко теми, след работа се върнах при колата и смених бушон номер 15 - 7,5А колата запали, тръгнах след 3 км. пак изгоря, но този път не спрях,прибрах се така още 5 км.По пътя спря да работи километража и светна оранжевата лампа на таблото.Като се прибрах пак го смених, но нямах 7,5А и сложих 10А запалих няколко пъти едно след друго без проблем оранжевата лампа изгасна ,оставих я да работи известно време на място не изгоря,но не я пробвах в движение.От две години карам колата в Германия тук много вали постоянно е мокро, но до сега не е имало проблем. Моля да ми кажете как да процедирам. Сивик 1.4-75к.с 1996г. EJ9.
  3. Така, приемам вашите съвети. Това за минералното масло не го знаех, че се сменя на по-малък пробег. Сега изскача друг въпрос ; от сервиза, където го сменям ми предлагат някакво, уж много добро масло, което се сменяло на 20 000км. Тъй като не мога да се оправя в сервиза много добре на чужд език, някой да каже какво ще да е това масло и редно ли е да го слагам, за да увелича пробега ?Дори и да не са 20 000км, но поне 10 000км. Ако ли не, ще си остана на същото и ще го сменям по-често.
  4. 800мл. Извинявам се Ако е нормално, пак да си сложа 10w40 минерално масло.
  5. Здравейте, колата е карана с 10w40 минерално масло, винаги е сменяно на време.Сега отново ми предстои смяна.Работата е там, че гори масло. За 10000км. съм долял 800+гр. при положение, че колата се кара всеки работен ден, средно по 80км. по магистрала в Германия (без да я жаля). Ако може някой да даде мнение или съвет какво масло да сложа. Не очаквам с промяната в маслото да спре да гори.Просто, ако някой знае вариант, който би бил полезен в моя случай (чалъм за ремонт няма) да сподели. Колата е Honda Civic 1.4i 96г. хеч. eJ9
  6. Здравейте, наскоро ми смениха крайното гърне. Въпросът ми е трябва ли да има конусовиден уплътнител при връзката? Ако трябва да има, това ли е? http://www.ebay.de/itm/162333150861 На старото гърне нямаше, а за новото не попитах, като го купувах. Honda Civic 1.4i ej9 hatchback
  7. Здравейте съжалявам че доста време не успях да пиша.След един ден каране шумът изчезна напълно.Не знам как може би е бил пренатегнат лагера майстора го стегна с пистолет .Теста с въртенето на ръка го бях направил преди да сменя лагера наистина ромолеше и така това се оправи и веднага друг проблем. Когато мина през нервност пак от зад от ляво но този път се чува леко чукане и като има някой седнал от зад от ляво и ми вика а бе тва тука нещо под краката ми мърда или се усеща като вибрация по пода.Освен това точно на 115км/ч се усеща леко разлюляване на задницата като при не балансирана гума и при много рязко намаляване на скоростта пример от 120-0 не знам точно в кой момент се разтриса цялата задница и то доста.Гумите ги сменях и баланс преди 2 месеца.Ще ходя скоро да ми сменят накладките и трябва да събера малко информация и за този проблем че нещо нямам доверие на майстора.
  8. Здравейте колеги днес смених левия лагер отзад и както се упасявах това стъргане от ляво отзад при десен завой Не изчезна. Възможно ли е този шум да има връзка с накладките отзад защото са заминали напълно.Колата е без abs да се поправя.Ако някой има мнение,да споделя.Лагера го смених в сервиз но нямаше как да се върна да обясня че пак го има това стъргане.
  9. Истината е такава.Хондата я купих от Германия преди точно 5 месеца и половина за да ходя на работа с нея.Взех я на 158000км. сега е на 168+ До сега само масло и гуми бях сменял но сега лагера, имам скъсан маншон на външното каре от ляво и нещо леко чука отпред от дясно като мина през неравност.И мисля да я оставя в сервиз.
  10. Така си е колега но все пак трябва да сме запознати с технологията как точно се прави
  11. А това за силата на стягане на главината става с динамометричен ключ който също нямам
  12. Е това е Благодаря много за отговорите и разяснинието.Ако успея да намеря от къде да купя задна главина от тук, ще си я сменя сам иначе както казва колегата отивам в турски сервиз.
  13. Здравейте! Карам сивик 1.4 75 коня 96г. ej9 От една седмица на сам при десен завой се чува странен шум от лявото колело То направо си е стържене все едно гумата ми опира в калника.При ляв завой, също се чува, пак от лявото колело но по слабо при рязко натискане на спирачките пак леко се чува.С амортисьорите всичко е наред.Казаха ми че проблема е в лагера на главината.Ако може някой да потвърди диагностицирането правилно ли е и да ми даде малко инфо за лагера, защото ми казаха че имало два вида.Главина с два лагера при която могат да се сменят само лагерите.Другия вид лагер-главина сменям цялата главина.Колата има abs, отзад е с барабанни спирачки.Всяка информация ми е важна защото съм в Германия и трябва да преценя дали да я вкарвам в сервиз за този проблем.
×