Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.06.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Само за инфо, днес в задръстването на климатик маслото закотви 110 градуса, а още не е дошъл пика на жегите, след 10-15 години когато през лятото започне редовно да е около 40 градуса може да дойдат на мода маслените кулери
  2. 2 точки
    Не бе Тошко, резервоара е от КАШКАВАЛ и затова си увеличава обема - първите пет години с - 13/14 литра, а след десетата, с - 25/30 литра. Бива смешки, бива излагане ама толкова .....!?!
  3. 2 точки
    Здравей те, преди 5 години и на мен ми капеше от тази семеринга, където влиза кормилния прът. Предлагаше се само цял ремонтен комплект от порядъка на 300 лв. Аз намерих въпросната семеринга от магазин за 0,60лв. За труд ми взеха 50 лева.
  4. 1 точка
    Здравейте, Имам слаб теч от хидравличната рейка (от щангата на волана). Смяна на семерингите (в случай, че не са износили щангата) би излязло както следва: Семеринги 2 броя - 55 лева Масло - 40 лева Труд - 160 лева Въпроси: - Заслужава ли си инвестицията от 255 лева или да слагам добавка? - Кога се сменя маслото и дали се прави промивка с някакво друго хидравлично? Прикачвам схема с рейката ако е полезна на някой.
  5. 1 точка
    При мен(а ги свалях всичките тия неща, поне десет пъти), нямаше нищо удървено и скъсано, сменях и датчика на колега от форума и там нямаше проблеми, така, че дерзай спокойно.
  6. 1 точка
    Аха... като сменях нока ми стана ясно, че стартера пада само след колектора. Да, по колектора има какво да се ревизира, като актуатора и клапата за промяна на геометрията. Неприятното е, че е добре да имш налични уплътненията ако са удървени или се скъсат при демонтаж...
  7. 1 точка
    Аз лично, го изпратих в Англия на приятел, и определено сгреших, там митото беше 15 паунда, но колеги тук са го получили в пощенския клон, на единия са му взели пари(мито), а на другия не. Иначе препоръчвам смяната му да е със сваляне на колектора и дино ключ, не е кой знае какъв чанч, а и има и други неща дето могат да се профилактират около процедурата. Освен това е и запознаване с местоположението на стартера, подходящ повод да попсувате на воля. ААА... сетих се, определено и задължително проверете (с динамометричен ключ) болтовете на металната част на колекторите!!! Пуснах тука друга тема за едноCRV-mk2 което гаснеше като си дойде в работна температура. Така и приживе не се откри проблема, почнах да я разпродавам на части и като разглобявах колекторите и.... какво да видиш; между гарнитурата на металния колектор и главата черни ивци - смукало е въздух от там и пръц.
  8. 1 точка
    Ако не е някъв фатален теч хич не се занимавай, ся ако се налага да доливаш всяка седмица -ОК, ама ако веднъж в годината посика 100-200 грама аз няма да я пипна, още повече за тая умопомрачителна сума дет са ти обявили. Абе тея у Варна не познават парите бе
  9. 1 точка
    Каквото пише на вратата. 1,8 и т.н.
  10. 1 точка
    Чуудесно. Нещо проблеми с доствката? На пощенския клон пристигна, нали?! Прави ми впечатление, че ако не ползвам климатика чека не се обажда. Възможно ли е вибрацията от комптесора да влияе на датчика или да прави мизерия по кабелите?! Може и да е съвпадение разбира се... Като слагах този от Ali-то ползвах модифициран за целта камък и брейкър бар, заради ъгъла под който може да се бръкне от долу. Преди стягане тренирам ръката на 30Nm на динамометричния... не се смейте! Май за новия ще сваля колектора, хем ще почистя дросела.
  11. 1 точка
    Много е важно сондата да е точната и да се гледа под рама. Универсална няма да изчисти грешката или да оправи проблема
  12. 1 точка
    Аз и още няколко колеги тук, вче нямаме проблеми с тази грешка с този именно датчик. Успех!
  13. 1 точка
    Хора, разберете няма нищо вечно! Това, че купуваме на западняците амортизираните коли, си е наш проблем(те за това ги продават). Това че, еди или друг екземпляр поддържа или не правилно колата си, пак е нещо, за което само ние се терзаем, защото сме се сдобили с използваните им коли. На запад от Словения, хората гледат на масовия автомобил като на чифт обувки, изтъркват, скъсват и хвърлят, няма никаква разлика между италианци , англичани, немци, французи.... и т.н. Спазват си гаранциите и като изтекат, ако все още има някаква душа в колата му, продължават поддръжката и в локални сервизчета, където работят (има и изключения) същите майстори от който ние ревем и тук. Резултата после, го отчитаме ние, гордо размахвайки техните ключове. Сега по темата: валовете ще работят докато не ти светне чека със съответната грешка, това дали ще стане на 20 или 300км от подходящото за собственика, е въпрос на късмет. По важното е какво трябва да се прави след смяната им, а то е промивка на двигателя, подходящото масло, и реглаж на клапани редовно. Всичко това обаче, е описано в достатъчно на брой теми, тук във форума и след като сме поели риска да си купим употребяван автомобил си трябва доста ЧЕТЕНЕ.
  14. 1 точка
    https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-formula-5w-30.html 5 литра - 44.98 € x 1.9675 = 88.50 - 5% = 85 лв. Благодаря Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. 1 точка
    Логично и много вероятно е характеристиките му да са били влошени . Да, в центъра на капката има бледо ядро, което навежда на такова заключение. Дали мислите ни са в правилната посока - може да го потвърди следваща капка. Както писах, няма подобни поредици от капкови тестове, което затруднява предвиждането на развоя на събитията. 6D фаза ще зависи от много фактори, вкл. качеството на маслото и по-специално способността му да абсорбира, задържа и диспергира саждите. Тук не мога да отговоря със сигурност. Горивото се вижда на "просвет". Още по-добре е (най-добре е), ако имаш UV лампа. Правих си експерименти с моето масло. Взех 50 мл. масло, налях му 10-15 мл. бензин и познай... нищо... "надрусаната с бензин капка" по нищо не се различаваше от нормалната. Светнах го с UV лампа - пак нищо. Повторих теста няколко пъти - резултата все същия. Мисля по въпроса и търся инфо. За дизела сигурно ще е различно. В Machinery lubrication има статия за това - ТУК .
  16. 1 точка
    Автомобилът му е чисто нов "от игла". Първото масло е сменено на 30 000 км. По сервизната методика на "спецовете" от представителството на VW в България. И без източване на несливаемия остатък. Капките тук са от второто масло, налято преди 5 хил. км. Маслото е оригинално VW. Предполагам 5W30. Според мен остатъкът от 1-вото масло е унищожил второто. Маслото изглежда много мръсно за нов двг и за 5 хил.км. Сега се забелязва и формиране на ядро, което навежда на мисълта,че отиваме в зона 6D. Възможно ли е това да се случва? Допълнително забелязвам и ореол от гориво на пробата.
  17. 1 точка
    @dandilov Явно не съм бил прав за етапа. Маслото все още се е пълнело със сажди. Новата капка (на 5000 км) го показва много красноречиво. Виж края на капките: Ясно се забелязва появата на "черен пръстен" в края на капката на 5000 км. Той кореспондира с изпълването на капката с все повече и повече сажди, които достигат чак до периферията и се упътняват (като вълна). Сега вече състоянието на маслото се отнася по-обективно към фигура 6С: Колко време ще продължи тази фаза ми е трудно да кажа, тъй като няма практика по въпроса (поне аз не зная). Ти и колегата сте пионери в проучването . Теоретично, тя е знак да се замислим за смяна на масло (от гледна точка на диспергиращи свойства). Възможно е обаче това състояние да се задържи и по-продължително време, без маслото да навлезе във фаза 6D. Ако колегата желае да продължи, можем да видим маслото след 1000 км. Това е единствения начин да разберем реалността. Не зная на какви интервали е сменявал масло до сега. Вие решавате.
  18. 1 точка
    Правих това упражнение преди няколко месеца, но семеринга който смених беше само един, горе на воланната ос. Нямаха го наличен от вносителя, и го купих от магазин за семеринга на цена от 8лв. Стана перфектно и вече нямам загуба на течност. Размера на семеринга намерих в темите от форума.
  19. 1 точка
    @emod Продължение от FAQ-2:Двигателни масла-обсъждане 2, част Втора, стр. 29, пост #1153. ...След 1000 км.: Моля за коментар.
  20. 1 точка
    Колеги, дали в клин, дали в ръкав не знам, но попаднах на интересен прочит основите на DBW (Drive By Wire) системата, която се ползва за управление електрическата дроселова клапа при 2005-2006 CR-V и нагоре... Филмчето е на английски и не е конкретно за Honda, но "азбуката" е същата за хора с известни познания в сферата на електрозадвижване/управление. Все пак се надявам да е интересно и образователно.
  21. 1 точка
    Ще пусна нова проба след 1000 км
  22. 1 точка
    Ще има ефект.Не суши пробата на климатик.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...