Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. И при мен няма нищо там. Странна работа ...
  3. Да точно това е твоето масло 5w30 АCEA A3B4. В Пловдив има и представителство на Castrol.
  4. Ами имах парите и за гудиърки да взема ,ама нали по съвет на човек от бранша взех тези .Днес рано сутрин скреж навсякъде ,излязох по работа и на едно доста заледено място набих спирачки за проба -невероятно ,спират на лед по добре от на мокро .Пак се пуска чат пат авс-а ама спират на леда стабилно ,не като на мокър асвалт .Може пък и наистина да са добри за зимна обстановка ,като навали сняг и има голям лед пак ще пиша резултати -днес съм приятно изненадан от тях ,пък и може дето пише Vespa да им трябва някой друг километър разработване ,нали ,нови гуми все пак .
  5. От пролетта вече 4к км съм с такова от общите поръчки и също не съм доволен. Може би от цялото пале на мен се е паднала късата клечка. 1. Нямаше залепено Фолио на гърлото под капачката 2. Липсва пръстена в долната част на капачката, който остава на гърлото при първото развъртане на тапата. 3. На вид и на допир изглежда по рядко в сравнение с кастрола. 4. Вибрациите на двигателя се увеличиха след смяната. Колата е карана за реглаж на клапани - всичко е наред. за тези 4к км е изгорил около половин литър масълце, като това според сервизната книжка е в допустимите норми. Следващата седмица ще сменям Антифриза, обмислям и него да махна и да сложа пак кастрола. ПП: в сервизната книжка пише да се слага Castrol 5w-30
  6. Today
  7. Преди 2 години ремонтирах 1-вото огледало. От 1-2 седмици и 2-рото започна да не се прибира докрай и днес го оправих. Сега 2-рото (новоремонтираното) се прибира по-бързо от старото. Хаха.
  8. Банско откриха сезона......коледа идва ...... -30%
  9. Благодаря за темата с обезвъздувашаването! За пробката в долната част на радиатора зная. С малко повечко ровене из нета успях да си отговоря и на втория си въпрос. Някъде над масления филтър има болт /пробка/ в блока. За модела антифриз съм се спрял на бюджетен вариант -> HEPU + дестилирана вода ~ 20лв.
  10. Масло бледо червено в CVT кутия,това вече ще е проблем и някъква грешка.
  11. От схемата която си постнал за твоя модел ето на радиатора е пробката №2 от там се източва. https://honda-europe.epc-data.com/jazz/2004_5mt/20167/electric/B__0500/ Ако е оригинален вътре антифриза не го мешай с никакви други ,виж цвета на този които е в твоята система Ето как се обезвъздушава Количеството от блока мисля че е болта с №11 от постнатата схема от теб,но аз пробвах моя по точно майстора и се отказа защото щеше да го скъса,дано твоя се отвърти.
  12. Здравейте застудяването започна и понеже не съм сигурен при колко градуса може да замръзне антифриза и дали някога е сменян - следващата седмица ще реша генерално проблема - смяна със нов. Терзаят ме два въпроса. 1. Какъв цвят да сложа? Може би G12 или G12+ /предполагам розов/ 2. Как да източа количеството от блока. Има ли дренажен болт по него или от друго място? Jazz 04' 1.4 83кс
  13. Това дали ще ти помогне: https://www.car-auto-repair.com/how-to-install-honda-hds-software-for-diy/
  14. Как да си купи човек кола със старт-стоп система.Ми на петата година... стартера в коша,може и по рано.
  15. Здравейте, закупих си HDS кабел за диагностика Xhorse, но диска с драйверите беше празен. Някой може ли да ми помогне с драйвери за него? И изобщо нужни ли са за windows 10? https://www.aliexpress.com/item/32877185509.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2f264c4dsF5Oex И може ли да споделите някой торент с работеща версия на HDS? Изтеглих Honda HDS 3.102.038 но не тръгва, инсталират се разни MVCI и HFL, но HDS не се отваря.
  16. Когато е на N и подаваш газ и и отпускаш го има или няма.
  17. Ами може, но като включа на N изчезва, затова мислех, че е оттам иначе тоя шум го има като давам газ в ниските обототи и после във високите изчезва и се появява пак в ниските като отпусна газта...
  18. Ето какво пише и в книгата: Развинтва се първо болтчето в джоба Бтв, в youtube също трябва да има клипче, трябва да е нещо от сорта на door switch lights (lamps) replacement
  19. Да това е цвета на маслото като ново,може въпросния шум да не е от автомата.
  20. А защо смени дюзите? Проблема може да не е бил в тях?
  21. Ок, ще погледна, мерси. Иначе цвета е бледо червен бистър..
  22. Благодаря колега.Вече я взех тази,каквато такава. Благодаря още един път.
  23. Наистина е безрасъдно да мъчат този двигател с 5на 40 като по книжка го дават 0на 20. Ако желаеш да го смениш вземи от тук,като желязната туба си е от Япония. https://www.ato24.de/en/car/engineoil-honda.html Според мен това не е гаранциона поддръжка, а гаранционно скапване на двигателя. Пробвай в други градове и оторизирани сервизи ,но да ти казват нямаме 0 на20,и да ти слагат 5 на 40. Дават ли някъкво обяснение защо това е така,или дърпат откровенни лъжи.
  24. Здравей Митко. Аз имах подобни терзания какъв уред за диагностика да си взема. Аз имах конкретен проблем със VSA системата след смяна на сензор на ABS. Майсторът при който ходя имаше Delphi и изчисти грешките и въпреки това VSA системата ми светваше като мина 200-300 метра. На кратко трябваше ми обучение на VSA за позиция на сензорите. От колеги разбрах че уред за диагностика на Lunch вършел работа, но от всичко в нета ми стана ясно че трябва да е някой от 400-500 евро. Затова си взех HIM с HDS от китай защото е копие на оригиналния скенер на хонда и програмата също е копие. Взех го от Obd365. На пръв поглед е китайски боклук но свърши чудна работа. Писал съм на сайта на OBD365 в ревюто на скенера кое не му е наред доста подробно. Ако още не си купил скенер погледни тук http://www.obdii365.com/wholesale/honda-hds-him-diagnostic-tool-with-double-board.html аз лично останах доволен.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...