Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Today
  3. Извинявам се за двойния пост. В моята книжка стъпките описват, че се мери при изключен двигател. Загряваш двигателя до работна температура, спираш на равно и гасиш двигателя. След това мериш нивото.
  4. Бих желал да поръчам следните неща: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-wiv-longlife-iii-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL WIV Longlife III 5W-30 1 х 5 L Стойност на поръчката: 39.95**0,95*1,9675 =75 лв. Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Еконт София, офис Римска Стена Благодаря предварително!
  5. Не казвам, че си написал нещо грешно в поста си, колега, но това изказване го виждам нерядко и е много подвеждащо. Всичко зависи от това как инженерите са калибрирали щеката. По тази причина е важно да се следват инструкциите в книжката, а не да се разсъждава, че е важно да се мери в работен режим или друга логика.
  6. Влияе колега, влияе и още как! В твоя случай за съжаление си купил не ключът, който ти трябва, защото ID48 и ID46 са съвсем различен тип транспондери и не са взаимозаменяеми! От друга страна ако колата е с чип ID46, то той е на платката, а не е отделен и тук "ръчно" обучаване на дистанционното не може да се направи.
  7. Маслото на автоматичната скоростна кутия се мери на запалена кола на P или N и се гледа да е между мин. и макс.Ако така е на макс. като е изгасена колата е малко над максимума което не е проблем а така трябва да бъде.На кутията и е всеедно колко масло има като не работи важно е колко масло има като работи.Разликата в нивото при запалена и изгасена кола идва от това че хидротрансформатора в скоростната кутия се напълва с масло като работи колата и затожа се мери на работеща кола и е важно тогава да е на макс.
  8. Гумичките уж били най-хубавите - elring. Маслото е Total Quartz 9000 5W40. Преди я карах с Q8 10w40 и изобщо не го пипаше. Ако продължава да гори, ще я подкарам пак на 10w40. Ако и това не помогне, ще пия една студена вода. Каквото - такова, човек не може да знае и да разбира от всичко, а късно прочетох темите за сегментите във форума. Дразнещото е, че нито в Корди, нито майстора, който ми сваля главата, ме посъветваха да си сменя сегментите.
  9. Здравейте, Налага ми се обслужване по колата - смяна на ангренажен ремък + ролки + водна помпа. Бихте ли ми казали ориентировъчно какви пари ще струва за да мога по-правилно да си направя сметката. Колата е: Хонда Акорд, 1996г, TDI 2.0, 105 конски сили. (двигател на роувър) Благодаря Ви предварително.
  10. И с маслото на двигателя ти ли е така, при студен мотор да е по-малко според щеката, от колкото при топъл? Интересно как при мен е точно обратното на теб с маслото на автомата, студено е доста над максимума (на око 5-6мм), топло е точно на максимума. И нищо няма да стане освен варианта да прелее през отвора на щеката, ако е малко в повече маслото, само информативно, да не вземеш сега спринцовките и шлаухките да го приравняваш...
  11. Здравейте, След дъжд или измиване на колата централното заключване дава проблеми, които са: отключване и заключване по време на шофиране и невъзможност да се отключи с дистанциооното. Бързо се оправя, но се притеснявам да не стане по-лошо. Някой има ли идеи на къде да се насоча? Дали прониква вода някъде и да дава късо? Огледах заключалките, но не са мокри...Благодаря.
  12. @JHM Колега, някакво събитие ли е имало, тип събор?
  13. Това не е "slow motion"-видеоклип. Снимай с настройка "slow motion" и хоризонтално с телефона, а не вертикално.
  14. Има едни спринцовки за системи не за игла и с еднин шлаух(маркуч) става много лесно. Защо като е препълнена превключване по рязко, вредно ли е за кутията, врикционите пакети. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  15. Колега, моят съвет е покарай и двата варианта. Ти сам ще усетиш кой е твоя автомобил. Аз поне така направих. Поддръжка и разходи има винаги. По-големи, по-малки, то си е малко и до късмет. Доста започвам да се дразня от гръмките изказвания на някои колеги, които обиждат на печки, как водачите на дизелови коли седим и се изяждаме от яд едва ли не, че сме си купили дизели. Човека ясно обясни, че не може да кара на газ, а не спря да се прави сравнение как минаваш 100км с 3 лева и за милион километри нямало проблем. 10 години съм карал на газ, знам какво е. За тези 10 години мотора е 3 пъти отварян. Не ми излезе много икономията. Да може да не е от газта, може и монтажника да си е оставил ръцете, но искам да попитам, защо тези Ходни не са направени заводски на газ? И двата варианта имат плюсове и минуси. И двата варианта са инжинерен оргазъм. Автомобили правени да са здрави и да доставят удоволствие. Ако една кола не ти доставя удоволствие, ако ще на вода да върви, не е твоята кола!
  16. Здравейте! Сполетя ме и мен явно често срещания проблем да се скъса шпилка/шпилки при смяна на гумите. Намерих ето тази тема - и този линк, където има въпросните шпилки. От Бургас съм, има ли къде тук да се купят такива шпилки за нашите коли или да поръчвам от този сайт? Или ако някой знае други алтернативи, където да не излязат чак златни тея шпилки - http://namaleniavtochasti.com/civic-fd-2006-/2699-shpilka-glavina-90113sa0006-90113-sa0-006-honda.html За момента имам само една скъсана, но сигурно и други ще се скъсат след време....
  17. Познавам човек от София, който се занимава с ремонт на шибидаси. Колко е добър не знам, предполагам е. Пратих ти ЛС с номера.
  18. Колеги, поръчката е направена.
  19. Iliev25

    K24A3 и ГИ

    Здравейте, изчетох цялата тема, но така и не ми стана ясно коя марка газови уредби е за предпочитане. Може ли някой вещ, с две-три думи да ме въведе или да каже дали съм прав? Колата е Акорд седан 2.4 2006. Основното, което разбрах от темата: - изисква се тънко масло (то и без газ, същата работа май) - поставих на моята Amsoil 5W30 Signature; - допълнителната система за смазване на клапани не е от огромна нужда (ако има излишни пари, тогава); - реглаж на клапани - на всеки 15000-20000км; - хвали се марката BRC, като се използват жълти инжектори; - няма нужда от OBD (излишни пари); - не разбрах, лесно поправим ли е проблема с падането на стрелката на бензина (докато се кара на газ); - има ли начин горивопоказателят, средният и моментният разход да показват данни за газта; - най-подходящо място за бутилка - на мястото за резервна гума, възможно най-голям обем (почти да подпре кората). Та, от цялата работа, може ли да ме упътите към най-добрия човек във Варна (или околността), който ще свърши работата качествено и ще знам, че няма да ме е яд, че съм си оставил колата там? Благодаря!
  20. Здравейте, каква е разликата между двигателите R18 A1 I R18A2 на осма серия?
  21. Yesterday
  22. Здрасти колега, и аз от скоро съм притежател на такава 2.2 i-ctdi, когато я взех колата не беше кой знае какво, карах я около 2 месеца и ми светна DPF филтъра с удивителен знак. Та мисалта ми е че преди да светне дози DPF колата вървеше доста мудно, като леко спъната(турбото отваря около 1750-2000rpm), след като махнахме DPF-a направихме едно кръгче и беше значително по-добре. После направихме чип тунинг и колата от 137кс и 318нм стана на 185кс и 400нм, е разликата е огромна(преди да светне DPF-a колата харчеше около 10-11 на 100км, след махането и чипа харчи максимум 9 на 100км като аз карам агресивно, повече настъпвам). Съветвам те ако си с дизел да направиш един чип тунинг. Ако махаш DPF-а задължително искай гаранция от майстора че Cruis контрола, подгревните свещи и всичко друго ще работи, щото ако го прави бай гочи от маалата може и да преебе нещата. Относно ABS модула виж къде се намира, има една програма в замундата AUTODATA 3.38, виж къде е самия модъл и дали може да се провери. ЕДИТ: провери бушоните
  23. ivailopp

    Грешното Масло?

    Ами не знам и аз си задавам този въпрос, но това са фактите в автомобилопроизводството в днешно време.Много модерни двигатели имат проблем с пиенето.Излиза ,че всичко е само прах в очите и опити да се подобрява технология ,която е изчерпана може би и няма накъде да се развива. Или просто заобикаляне на някакви закони...
  24. dandilov

    Грешното Масло?

    Само не мога да разбера, какво му е екологичното, двигателят да гори масло още от завода, заради "съвремени" конструктивни особености ?! ... Мигам на парцали, чеша се по темето и нещо не мога да схвана за какви екологии иде реч...
  1. Load more activity
×