Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Преди 2 часа, webster написа:

Цвета е почти същия. Нали уж ги дават, че са 4350K и определено са към топлото бяло. Щом китайските баласти стават значи няма да го мисля :) Предполагам и у нас има наличности ако се наложи спешно да се сменя.

Ако се наложи да се сменя, у нас има и 55-ватови комплекти за D2S :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как светят крушките.

 

 

20200503_104810.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Мале, дупките в този гараж са като на паркинга зад блока ми :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Може ли да ме ориентирате от тези схеми кои са парт номерата на тези неща: https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3159&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.2 SPORT&nplgrp=4

Тук са за смяна тампони, разбрах от майстора, че върви цялото (горен преден носач на заден мост??)

99105032_335417167438125_1396931640508284928_n.thumb.jpg.c217e464dd1e44daad728f1b01600ab0.jpg

 

А тук ми каза само тампоните (предни тампони на долен носач на преден мост?)

100513384_256945612218176_6747184689036918784_n.thumb.jpg.230b9627cc5c0ec83c77296bd6391544.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Изкоментирай ги с майстора си, но по първия въпрос това е схемата.Screenshot_2020-05-23-13-33-48-153_com.android.browser.thumb.jpg.8e25d5e2dfc679b51b55039a52cc2d31.jpg

Питай го за кой носач става въпрос.

По второто питане мисля, че става въпрос за този тампон.Screenshot_2020-05-23-13-31-00-257_com.android.browser.thumb.jpg.976d24501271e9e096519005823ce50e.jpg

Дано съм ти бил полезен.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за първата снимка, което съм оградил с червено, това е носача - горен преден носач на заден мост. По схемата мисля, че е това:
Untitled.thumb.jpg.8a0a1dcebad576ee5832e0cb2dba8b19.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Колеги ме посъветваха да задам въпроса си тук в тази тема. Надявам се да има хора, които да дадат отзиви . Ако има собственици на Акорд 7 2.4 с ръчна скоростна кутия, бихте ли споделили на какви обороти са колите ви на 6-та предавка при скорост от 140-150 км/ч. Ако има подобна тема, а аз така и не открих но не исках да пускам нова, ще съм благодарен да ми я посочите. 

Спорен ден на всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 3500 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с гуми 205/55R16:
100 km/h – 2427 оборота

110 – 2670
120 – 2913

130 – 3156
140 – 3398

150 – 3641

с гуми 225/45R17:
100 – 2418

110 – 2660

120 – 2902

130 – 3144
140 – 3385

150 – 3627

 

Spoiler

За протокола, предавателните числа са:
 

gear ratio

1st 3.533

2nd 1.88

3rd 1.354

4th 1.027

5th 0.825

6th 0.659

 

final 4.388

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези стойности изчислени ли са, или измерени със софтуер? Уточнявам - взето ли е предвид завишението на таблото? Ако са изчислени, то е твърде вероятно при определени обороти да показва малко по-висока скорост, която да вижда водачът. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, трябваше да го уточня. Изчислени са. Т.е. при толкова реални обороти на двигателя това ще е реалната скорост. Оттам е и разликата при различните размери гуми. Таблото на Акорд 7 показва около 4.5–5% по-висока скорост. А оборотомерът не съм сигурен колко е близък до реалността. Но на практика бих очаквал таблото да показва една идея по-ниски оброти на дадена скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много на всички за мненията и информацията :) Да сте живи и здрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 14 часа, Pavel_Pavlov написа:

А оборотомерът не съм сигурен колко е близък до реалността. Но на практика бих очаквал таблото да показва една идея по-ниски оброти на дадена скорост.

Не се сещам за причина да го правят да показва различно число от истинското. Може би +/- 50 оборота, заради аналоговия уред, но не като при скоростта - умишлена завишение. На други марки и модели съм заглеждал, че това, което се вижда като обороти с диагностичен софтуер е 1:1 с това, което показва стрелката на таблото (пак така: +/- 50 оборота, заради аналоговия уред). На моята никога не съм обръщал внимание дали съвпадат. Тея дни като излезе от сервиза и ако се сетя, ще обърна внимание. 

 

  

На 2.05.2020 г. at 19:30, ogi28b написа:

Ако се наложи да се сменя, у нас има и 55-ватови комплекти за D2S :)

Хм... взех, че се поразтърсих тези дни и там, където преди продаваха 55 Вата D2S, вече не продават. Изглежда търсенето на такива комплекти е нулево. Аз за всеки случай си поръчах от далечния изток един такъв комплект и като пристигне ще сложа едната за проба. Според коментарите под обявата, има видима разлика, т.е. реални 55 вата са и очаквам по-силна светлина, а не само за залъгване на компютъра. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, този маховик за моята кола ли е? може ли някой да ми го провери по ОЕМ номерата.

https://autoprofi.bg/mahovik-za-honda-accord-vii-(cl)-22-i-ctdi-17485-p274941.html

Ето номера на рамата

424832613_.thumb.jpg.94e0dac4b85647e4699268b7c32120d7.jpg

 

Притеснявам се да не го поръчам и да излезе че не става.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тука излиза същия, но нека и други да потвърдят.

https://www.autodoc.bg/exedy/11407330

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според моя ВИН-номер в сайта japancars.ru, маховикът е това (1):

 

1926160316_Annotation2020-06-18100129.thumb.png.7b3911a6216a00e0553d3fc21bf1b907.png

 

Същото показва и за твоя ВИН-номер. 

Редактирано от ogi28b
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.11.2018 г. at 19:40, goga написа:

Егати работата. Преди 27хил. км. смених съединителя - ЛУК диск и маховик. Днеска на четвърта пак започна да приплъзва. От известно време забелязвам, че като натисна съединителя се чува много леко ромолене и въобще много бързо започна да отделя горе този съединител. При смяната видях стария диск и маховик и им занесох новите, но на следващия ден като си взех колата не взех стария маховик. Познавам ги момчетата, единия е хонда фен. Не знам дали чете този форум, английските със сигурност. Искренно се надявам наистина да са ми сменили и маховика - ще стане ясно скоро........

Цитирам се и допълвам. Малко късно но най - после отворихме кутията. Предните майстори са сменили всичко - маховик и комлект съединител, така че излишно съм се съмнявал, за което им се извинявам. Та сега всичко изглеждаше наред, диска имаше още доста живот в него, но приплъзваше - не всеки път и не винаги, напоследък все по често. Като трябва да кажа, че от тогава до сега не съм минал много километри и внимах да не я зоря много. Майстора и той като го отвори се чудеше защо е приплъзвал. Казва, че предния монтаж е бил наред. Преди да го отворим регулира педала на съединителя, но пак си приплъзваше. Може и да съм попаднал на менте Лук, незнам но сега пак смених съединителя с Лук и дано издържи по дълго. Проверихме и цената на ОЕМ съединителя - около 800лв. и това ме отказа от него.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно да не е бил омаслен от някоя семеринга да кажем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше първото което проверихме и не беше омаслен. Навремето когато го смених първия път, след седмица протече една семеринга, мисля на диференциала без да съм много сигурен. Протече съвсем леко и я смених веднага. Възможно е и тя да е омаслила, но преди и след като я смених нямах проблеми. Чак около година и половина след това започна да приплъзва. Сега като го отворихме беше сух и маховика и съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз сложих притискателен и феродов Лук, но ми се иска демпфера да е по- качествен. Което, разбира се не е гаранция.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен е маховик. Като обера леко педала, започва да трака. Претраква и при смяна на скоростите и като пали.

 

А възможно ли е да е новият съединител?

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същия проблем имах и аз през февруари. Оказа се, че маховика беше заминал. В сервиза даже ми го демонстрираха при свален маховик къде точно се случва "чукането". Моите съболезнования :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, chavdarbs написа:

Според мен е маховик. Като обера леко педала, започва да трака. Претраква и при смяна на скоростите и като пали.

 

 

А възможно ли е да е новият съединител?

това си е чист маховик за смяна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми от Autoprofi, че маховик EXEDY за моя модел, вече не се произвежда и никате в БГ няма да намеря. Предложиха ми AISIN. Какво ще кажете за него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре, някой беше писал, че AISIN е пак ЛУК вътре, но не мога да намеря къде е поста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В пост №9 колегата е писал за марките.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика е сменен. Сложихме си Лук. Майстора ме посъветва че, каквато марка е съединителя/който бях сменил преди това/ е най-добре същата да е и маховика. Колата работи и върви добре, поне за сега.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера, напът за морето, забелязах че при ускорение/с пуснат климатик/ има леко задържане на 120. Отпускам леко газта, натискам и продължава да ускорява. От какво може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги,как се държи 2.4 двигателя при комбито с автоматична кутия?Много ли е муден и при включване на климатика "умират" ли много кончета?В момента карам Сивик 6та Д14,дали ще усетя някаква много голяма разлика спрямо вървежа на моята?

Редактирано от Николай Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Николай Димитров написа:

Колеги,как се държи 2.4 двигателя при комбито с автоматична кутия?Много ли е муден и при включване на климатика "умират" ли много кончета?В момента карам Сивик 6та Д14,дали ще усетя някаква много голяма разлика спрямо вървежа на моята?

Това е семеен автомобил, не очаквай чудеса. Върви много приятно, ускорява задоволително, добре се държи при изпреварване и на дълги пътувания. Почти не намирам разлика със и без климатик. Ако търсиш бегачка, това не е този автомобил.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нее,колега определено не търся бегачки.Въпросът е когато ми се наложи да мога да си изреваря.Също ме интересува как се държи при планинско изкачване има ли нужда от много ръчкане на скоростите в ръчен режим или и автомата се справя добре?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При планински преходи, автомата може да се кара в режим "D3", т.е. до 3-та скорост

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но в общия случай и обикновеното D се справя отлично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Николай Димитров said:

Колеги,как се държи 2.4 двигателя при комбито с автоматична кутия?Много ли е муден и при включване на климатика "умират" ли много кончета?В момента карам Сивик 6та Д14,дали ще усетя някаква много голяма разлика спрямо вървежа на моята?

Акорда е с климатроник. В началото на пътуването се усеща товарът на компресора (при интензивно каране), понеже се опитва да свали до зададената температура. Като го постигне, вече товарът е пренебрежим. 1.4 спрямо 2.4 има, въпреки различните маси на колите и кутиите.

 

 

1 hour ago, Николай Димитров said:

Нее,колега определено не търся бегачки.Въпросът е когато ми се наложи да мога да си изреваря.Също ме интересува как се държи при планинско изкачване има ли нужда от много ръчкане на скоростите в ръчен режим или и автомата се справя добре?

 

Няма нужда от ръчкане, но винаги можеш да му се порадваш. :) Всичко в D режима се прави с педала на газта, а кутията си има алгоритъм и си мери скорост + газ + наклон на пътя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Единия ми преден амортисьор се омасли и разтропа и ще ги сменям с KYB. Тук-там по темите се споменава за ксенона, но при мен не би трябвало да има някакъв датчик там, нали? 2003-та седан с ръчка е.

Редактирано от webster

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GATES 7PK1785 - това ли е късия пистов ремък. Ако някой има мнение за по качественна марка за ремъка да сподели. Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Continental

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...