Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Има разлика в единия куплунг, наложи се модификация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го разбирам колегата morpheous87 , казвал съм ги тези неща още когато форума не се беше разделил на този и другия. Тогава карах акорд 7 турър 155кс. Това нещо нито върви нито спира .Чак след като смених дисковете от 280мм на 300мм се усети разликата в спирането . След това го смених със дизеловия вариант седан  . Там нещата бяха по добре от към вървене и спиране. Нямал съм никакви проблеми от рода на съеденители, колектори маховици и др. Само консумативи и тук там дребен ремонт от рода на спукан маркуч на хидравликата ,актуатора на вратата и тн.Обаче тази кола неможа да ме грабне с нищо ,нито с вървеж нито с разход на гориво,нито с возия,въпреки че колата беше най високо ниво на оборудване .Уж много хубав двг ,взел награда и тн. пък малко слаб за тази кола , Мудна ,и шумна ,друг избор на дизелов двигател няма ,4х4 също няма .Навигацията ако я има или не работи  или ако е фейс работи но с такива карти че е почти безмислено да я ползваш.виж тъча е готин .Преди година и половина започнах търсене на нова кола като избора беше между акорд8 и мерцедес с класа. След като покарах и двата модела избора се вижда на аватара ми.Неразбрах само защо цената на хондите беше еднаква или по висока от тази на мерца.Мерцедеса е в пъти над хондата. ще ме извинявате колеги ама си е така. Единственото приемущество на хондата е че е по широка вътре.И като се пообразовах за двг на мерцедес  разбрах че хонда скоро няма да направят свясен дизел . Който и тук да казва че двг на хонда са супер яки и мега икономични и невероятно технологични просто леко се е объркал. Хонда за европа леко са спряли развитието си ,незнам защо.Та затова разбирам колегата ,искал е ,или е очаквал нещо повече за парите си но не го е получил .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дообре. Леко сме объркани...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като притежател (бивш) на бмв е46 330xd от 2002(184hp) първото нещо след покупката беше ремап-тази кола вървеше доста, но беше ли комфортна-за мен категорично НЕ!Тясна за мен, тясна и за пасажерите(190см. съм висок) без значение дали се караше на дълги разстояния или в град, с дискомфорта така и не свикнах-краката ми опираха в таблото, без значение как нагласях седалката. Аналогично и с пасажерската седалка-жена ми и тя висока, а за задната седалка пък какво да кажа-там положението още по-зле.Возията-и тук нищо общо с Акорда, бмв - то си возеше като лагерна количка. Относно използваните материали в купето не смятам, че бмв трета серия от тези години блести с по - качествено изработени детайли.Карал съм и А4 - там комфорта и детайлите също не бяха по-качествени.При Акорда самото сядане в колата ми носи къде повече усрщане за примиум автомобил, сравнен с А4 и Бмв 3. Но в крайна сметка е прав колегата по-горе-всеки си взима автомобил спрямо неговите си нужди и както казваше един умен човек-,, всеки си знае на душевното желание трескавицата" :) Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Едно приятелче си взе Accord Executive 2006 и не можем да разберем две неща:

 

1. На волана му има два бутона за приемане и затваряне на телефонни разговори при което би трябвало да има bluetooth фабричен, но нещо не можем да разберем как да се свържем към някав телефон( от къде се пуска за pair-ване)?

 

2. На таблото му има бутон Load и като го натисна изписва че зарежда Диск 1 но не става нищо... когато искам да вкарам някав диск в цепката имам чувството че има няква преграда и не може да се вкара никав диск, при което се сетих, че най вероятно има закачен CD Changer който би трябвало да е в багажника , но така и не го намерих.

Липсва ли тоя changer или просто е скрит някъде  или би трябвало да по някав начин да си му вкарвам дисковете през цепката на CD-to?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Най-вероятно имаш заседнал диск. Мисля, че 7ген. нямат в багажника, въпреки че на ТСХ е точно там, както и на 8ген. Акорд. Аз поне не съм виждал, а не е като да не съм оглеждал обстойно. Май са се усетили, че там е далеч от горещо и конденз, и няма да има тъпи ядове.

 

Пробвай докато натискаш бутона за изкарване, да бръкнеш с друг диск внимателно, да видиш дали ше го/ги изкра заседналия/те.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Едно приятелче си взе Accord Executive 2006 и не можем да разберем две неща:

 

1. На волана му има два бутона за приемане и затваряне на телефонни разговори при което би трябвало да има bluetooth фабричен, но нещо не можем да разберем как да се свържем към някав телефон( от къде се пуска за pair-ване)?

 

2. На таблото му има бутон Load и като го натисна изписва че зарежда Диск 1 но не става нищо... когато искам да вкарам някав диск в цепката имам чувството че има няква преграда и не може да се вкара никав диск, при което се сетих, че най вероятно има закачен CD Changer който би трябвало да е в багажника , но така и не го намерих.

Липсва ли тоя changer или просто е скрит някъде  или би трябвало да по някав начин да си му вкарвам дисковете през цепката на CD-to?

1 Да има ги тези бутони в ляво на волана, но никога не съм ги ползвал. В книжката е описано всичко как работи, много неща работят и с гласови команди, не съм ги пробвал...

2.Ако има диск вътре, натискаш Eject и той ще излезе.

  При вкарване на нов диск- поставяш го леко в процепа и тогава натискаш Load.

  Чейнджера си е вътре, до 6 диска, но никога не съм го пробвал.

Всичко това е описано отново в книжката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CD-to го оправих ... просто задържах Load бутона и тогава ми позволи да вкарам диска, но най много ме интеисува това как да се вържа към блутута и дали го има и как става. Неможе да има бутони и да не могат да се ползват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, ако модула е умрял, което е бъг в този модел на Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има няколко теми вече свързани с блутута. Може би трябваше да потърсиш малко повече и ако е необходимо да пишеш там или да отвориш нова тема, целта на тази уж беше друга...

Надявам се все пак да ти помогна, пък ако модераторите преценят да преместят въпросите и отговорите в някоя от другите теми или в нова.

Та по въпроса с блутута - ето линкове към 3 мои мнения във други теми - как работи, добавяне на контакти, обаждания и т.н. Мисля че информацията е предостатъчна за да разбереш как стават нещата (освен ако модула наистина не е "умрял", имаше теми и за това). Ако ти се занимава, прегледай целите теми, не са много големи ;) Успех!

 

1. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99829&do=findComment&comment=1057449667

2. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99910&do=findComment&comment=1057460044

3. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99865&do=findComment&comment=1057449696

Редактирано от mitaka_t
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  При вкарване на нов диск- поставяш го леко в процепа и тогава натискаш Load.

 

 

  

 

Диска не трябва да го поставяш никъде, преди лампичката да светне в зелено!.  

След натискане на бутона Лоад, трябва да изчакаш ченджъра да качи "шейната" с празното място за диск и след светването на зелената светлина, просто да поставиш диска.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждвам, това което Веско е казал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже какви са предавателните числа на 5 и 6 степенните ръчни кутии на 2.2 дизела. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

==========================

5-степенна: 4-врата - 2004 CN1

==========================

***********************************

MANUAL TRANSMISSION  Type  AWD6  Synchronized, 5-speed forward, 1 reverse  
Primary reduction   Direct 1:1  
Gear ratio 

1st  3.933  
2nd  2.037  
3rd  1.250  
4th  0.883  
5th  0.687  
Reverse  4.008

Final reduction  Type  Single helical gear  
Gear ratio  3.285

***********************************

==========================

6-степенна: 4-врата - 2007 CN1

==========================

***********************************

MANUAL TRANSMISSION  Type   Synchronized, 6-speed forward, 1 reverse  
Primary reduction   Direct 1:1  
Gear ratio 

1st  3.933  
2nd  2.037  
3rd  1.314  
4th  0.975  
5th  0.777  
6th  0.653  
Reverse  4.008  
Final reduction  Type  Single helical gear  
Gear ratio  3.785 
***********************************

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли да ми кажете кой е бушона на запалката. Опитах се да си заредя телефона, но нямаше ток (проверих и с мултицет), Става въпрос за Акорд 7, 2.2 дизел 2004г. Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се поправя:

Бушон Номер-9, в купето, 20А, бяло-червен.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да знае дали това са точните лагери за генератора на дизела:

 

31111-PT0-003     BEARING, RR. GENERATOR
До колкото разбрах отговаря на:15X35X13 6202

31114-PGK-A01     BEARING, FR.
До колкото разбрах отговаря на: 17X47X14 6303

 

И ако някой е сменял да им знае капсуловките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като никой не отговори за лагерите на генератора - рискувах и ги купих .. Вече са сменени ..

И ако на някой му просвирят да знае, че това са размерите:

 

15X35X13 - заден

17X47X14 - преден

 

ПП. Задния си е мъка за изкарване (избиване) ... :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Откъде да си намеря хидравличен маркуч, този, горния... Скъсал се е и доливам хидравлична течност като ненормален от 2 дни... Търся, никъде няма. Само оригинален ми предложиха на 560 лв. - и това е "не".

Мерси!

Редактирано от Moonchild

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Откъде да си намеря хидравличен маркуч, този, горния... Скъсал се е и доливам хидравлична течност като ненормален от 2 дни... Търся, никъде няма. Само оригинален ми предложиха на 560 лв. - и това е "не".

Мерси!

Този маркуч се ремонтира, писано е много за него във форума, потърси темите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно попаднах на обзор на честите неизправности на 7ма генерация. Смятам, че са доста достоверни...Който чете руски, ето:

http://vvm-auto.ru/honda/47-honda-accord-vii-muzyka-s-aktsentom

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

на СД-то /Premium Sound/ има бутон CD/AUX. Аз ли не мога да намеря AUX входа или просто е допълнителна екстра, която не се поставя на всички коли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой има ли идея за Accord 2.4 от къде да намеря хромираните накрайници на гърнето? Мислех че с толкова англичанки по моргите ще е лесно , но уви... из английските сайтове също не намерих .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звъниш по обяви за втора употреба. Аз си намерих сравнително лесно от олх. По спомен 30лв за двете. Лъснах ги, лесно се слагат и ми ги "капнаха" за да не "хванат крака"....

Редактирано от h5rov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко лаичен въпрос ама,като гледам колата на равно,ми се струва че,предницата е малко по-висока от задницата. Има ли някаква регулировка на предното/задното/ окачване,нещо износено или на мен просто така ми се струва.Иначе колата вози много стегнато.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конструктивни регулировки по височина окачването няма. На равно ли я гледаш. Случва се задните пружини да са поомекнали. И при мен растоянието между горния край на гумите и веждите на калниците е по-малко отзад, дори при почти празни багажник и резервоар. Снимай я от страни и от далече (като на мойта снимка), та да видим.

post-1741-0-38765300-1480843924_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На равно я гледам на паркинга пред нас.Ще я снимам по отдалеко.Ето на тази снимка пак се вижда.

8976298s.jpg

 

В случая ако са увиснали задни пружини,може ли да се подложи нещо или трябва да се сменят с нови.

Задните гуми са по-износени от предните/нови преди месец/ но,едва ли от тях е разликата.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, задницата е по-клекнала, но смятам, че и газовата бутилка допринася при мен също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така. Това че в предните калници има повече разстояние, не означава че отзад е провиснала. Конструктивно колите са така направени, предвид това, че тежеста е отпред и при неравности, и дори при внезапно спиране, предните амортисьори имат много по-голям ход от задните.

 

Видимо от снимката на Чавдар, колата не е на равно!!  При наистина равно, както е при снимката на Цецо по-нагоре, може да измерите разстоянието от земята в предната и задната част на местата за поставяне на крик или от самият праг на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. При мен е равно, но визуално заради силуета и по-ниските задни арки все ми изглежда клекнала. Иначе и тази схема показва че подът е равен. Повечето коли обаче отзад са по-вирнати защото пълни поемат товара от хора и багаж именно със задната си ос.

Ако има как и аз бих я повдигнал малко отзад - в границите на разумното (1 - 2см) за да не пречи на самонивелацията на фаровете и регулировъчните ъгли на окачването.

post-1741-0-21057600-1480925384_thumb.gif

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- равното място което намерих,паркинга на "Кауфланд"

 

8978462x.jpg

 

Измерих с ролетка разстоянието от ръбовете,където се поставя крика,до земята.Предна страна е със 1см по- ниска от задната.Явно аз сам си се филмирам че предницата е по-висока.Може би и гумите ме лъжат малко визуално.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

"Не е точно така. Това че в предните калници има повече разстояние, не означава че отзад е провиснала. Конструктивно колите са така направени, предвид това, че тежеста е отпред и при неравности, и дори при внезапно спиране, предните амортисьори имат много по-голям ход от задните."

 

 

Много правилно!

И моята изглежда така,но мисля че ни заблуждава именно разликата в просвета между ръба на калника и гумата, който както се вижда и от схемата на колегата е различен отпред и отзад.Колегата ЧОЧО беше писал в предни постове за подмяна на амортисьорите с регулируеми Koni.Някога на старото ми vw Венто подложихме 2.5 см. втулки на задните амортисьори именно заради слегнала задница и имаше добър визуален ефект, дори и с хора на задната седалка.Това не бих го направил сега на красавицата ми, защото не знам как би се отразило на стабилността на пътя и в завои. А и скоростите тук са по големи :).

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, от веждите е визуалната заблуда, понеже задната е по-ниска. Ако продължите фугата между прага и вратите ще видите че отпред минава под оста на главината, а отзад над нея. Иначе веждите имат малко общо с хода на окачването, понеже при стандартни гуми и джанти те няма как да опрат, но вероятно за всеки случай и в граничен режим (предна гума на висок бордюр и завъртян волан), отпред е оставено повече място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, знае ли някой каква е точно разликата в двигателите на акорд 7, 2.0 i-VTEC при фейслифта? До колкото разбрах, че на фейслифта е по-нисък разхода на гориво...

Вярно ли е това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го разбирам колегата morpheous87 , казвал съм ги тези неща още когато форума не се беше разделил на този и другия. Тогава карах акорд 7 турър 155кс. Това нещо нито върви нито спира .Чак след като смених дисковете от 280мм на 300мм се усети разликата в спирането . След това го смених със дизеловия вариант седан . Там нещата бяха по добре от към вървене и спиране. Нямал съм никакви проблеми от рода на съеденители, колектори маховици и др. Само консумативи и тук там дребен ремонт от рода на спукан маркуч на хидравликата ,актуатора на вратата и тн.Обаче тази кола неможа да ме грабне с нищо ,нито с вървеж нито с разход на гориво,нито с возия,въпреки че колата беше най високо ниво на оборудване .Уж много хубав двг ,взел награда и тн. пък малко слаб за тази кола , Мудна ,и шумна ,друг избор на дизелов двигател няма ,4х4 също няма .Навигацията ако я има или не работи или ако е фейс работи но с такива карти че е почти безмислено да я ползваш.виж тъча е готин .Преди година и половина започнах търсене на нова кола като избора беше между акорд8 и мерцедес с класа. След като покарах и двата модела избора се вижда на аватара ми.Неразбрах само защо цената на хондите беше еднаква или по висока от тази на мерца.Мерцедеса е в пъти над хондата. ще ме извинявате колеги ама си е така. Единственото приемущество на хондата е че е по широка вътре.И като се пообразовах за двг на мерцедес разбрах че хонда скоро няма да направят свясен дизел . Който и тук да казва че двг на хонда са супер яки и мега икономични и невероятно технологични просто леко се е объркал. Хонда за европа леко са спряли развитието си ,незнам защо.Та затова разбирам колегата ,искал е ,или е очаквал нещо повече за парите си но не го е получил .

 

 

Вечният спор, коя кола е най-добра.. Не разбрах с кое мерца е в пъти пред хондата?

1- Вървежът е доста добър за кола от този клас, моята след ремап изкара 187hp i 410nm, доооста добре, достоен опонент на доста мерцедеси с по 1000кубика от горе.

2- Возия да на мерцедеса е по-мека, но това се отразява на стабилността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Вечният спор, коя кола е най-добра.. Не разбрах с кое мерца е в пъти пред хондата?

1- Вървежът е доста добър за кола от този клас, моята след ремап изкара 187hp i 410nm, доооста добре, достоен опонент на доста мерцедеси с по 1000кубика от горе.

2- Возия да на мерцедеса е по-мека, но това се отразява на стабилността.

 

 

 

 

Не мисля, че е коректно да се сравнява с ремапната кола, защото предполагам ако ремапна едно 320d ще мине пак хондата бая бая.

Редактирано от morpheous87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не мисля, че тук е мястото, но имах 330d ремапнато и вървеше колкото акорда, на максимална обаче акорда е по-добър. Ти ми говориш зa 320d:).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ не ми ги хвалете, не стават. Нито 1 не ме изпреварвало с изключение на 535д, 277хп 2006г и то с 1 калник разстояние. Колата е 2.2 цдти 140хп. Разликата мисля, че е доста голяма между 2те машини и като коне, и като двигател, а разликата доста по-малка от очакваното.

 

Тодоре, не те знам с каква нагласа хвалиш мерцедеса си с разход и динамика, след като ХОНДАТА е много над нея и нормално е цената да е по-висока. Хондата ми има 65 литра резервоар, карам предимно до Русе със 160-200, не мисля да карам бавно все още. Колата изминава с тази скорост 770-800 км и тогава ми светва лампата. Понякога и повечко стигал сам, до 820 км, докато светне лампата. Ти, с твоя мерджо, с тази скорост колко ще минеш? Мога ти кажа от лични насоки, от френдове, който имат мерцедес 2007г . 170хп двигател. Не знам, гори им 10 градско, извън пада на 7 и нещо. Не знам кой те е излъгал, че мерцедесите са икономични и здрави... Имали сме 3-4 мерцедеса на последния, горкия бог да го прости двигателя, хвърли буталата и се разглоби. Беше ДЖИП и всичко по него беше изрядно, км му 312 000 , 2.3 TD мерцедес бенз 101 hp. Самия Джип е Корейски Санг Йонг,но ползваха на мерцедес двигател, явно по-ефтино им излиза. След като видях ме какво се случи с него. Да не говорим, че двигателя не е мъчен и доста ремонти сме правили по него и кво ли не е сменяно, и накрая буталата чак се предадоха ... Ти да глезиш 1 кола, а тя вместо да ти се оплати с още каране, да ти каже сбогом... Двигателят с големи надписи имаше логото и всичко от мерцедес-бенз, баща ми чак се кефеше. Уби надеждите на човека и сега мерцедес като чуя, да остани щи кажи(?). Скоростите на мерцедес са много слабо място. Бъркат яко в джоба. След време ще разбереш. Пак ще се върниш на хонда след време, повярвай ми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...