Jump to content

Yozo

Фен
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Yozo

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 20.01.1993

Contact Methods

  • Skype
    blizzard424

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2004 2.2 i-CTDi executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Razgrad
  1. И аз вече карам Акорд

    Браво,ся идват и въпросите.Педалите на каква цена ги взе,лесно ли се монтира,от къде ги барна? :Д и честито за колата,че е като мойта кажи речи 1 към 1 :Д . И мойта е германка само годините ни са различни от вътре е 1 към 1 всичкото цвят,тапицерия,всичко :Д
  2. Бензин в 2.2 ЦДТИ

    Мерси много Тино за полезната информация,прав си,не знаех,че са 600лв бройката,някой ме излъгал май,че са 1200лв бройката. JapCar такава помпа и аз търсих и това ми беше идеята и на мене,но не намерих и повечето ми казаха,че с тъз помпа нямало да стани нищо.резервоар единствено решение,но никой не се хваща,и за ся както казаха "мързеливата". Ще пиша по темата след като изразходя целия резервоар и за последствията.
  3. Бензин в 2.2 ЦДТИ

    Да филтъра със сиг ще го сменя.Еми питах ме 3ма майстори нито 1ния може би не желаеше да се занимава със смъкването на резервоара ми.Да не говорим,че повечето хора не искат да ремонтират Хондите,защото нямало място и падало много разглобяване и не им се занимава,а някой даже и не могат да ги ремонтират,като отида някаде и искат да ме пратят при друг от там на друг и така,до като се наеме някой.Нямаме Хонда сервиз също.Не колата не е създала никакви проблеми,нито шум в двг,нито отзаде да е пушила,нито да се е мъчила,даже не знам защо,върви доста леко и плавно. за И-цдти се извинявам,пропуснал съм И-то а темата като я правих не обърнах даже внимание.Ако не беше казал Веско,най вероятно нямаше да забележа.Извинявам се!
  4. Бензин в 2.2 ЦДТИ

    Значи направено е следното,заредено на МАХ със нафта + 500 мл масло за двигател. Нямало смисал да ми свалят резервоара и да източват бензина след като той,вече е във системата,това се прави,още в началото,когато е налято,след това нямало смисал вече.Казаха ми само да карам внимателно и за секи случай при следващо зареждане може да добавя още малко масло за смазване на дюзите.Ако не е бил комонрайл се слагало 2 тактово масло за смазване.Със 8 литра бензин и че не сам я запалил колата само,като е имало бензин нямало проблеми.Зимата това било практика да се слага 5-10% от резервоара със бензин за да палят.Казаха,че тешкото съм го преодолял буталото да ме удари още 1вите 10км.След това само трябвало да доставя необходимото количество смазване на дюзите,препоръчаха ми да купя ако трябва бардал за почистване на дюзи.
  5. Бензин в 2.2 ЦДТИ

    Нямаме майстори на хонди в нашия град,за 1 филтър горивен обикалям 4-5 майстора до като някой се навии да го смени.. Трудоемко е,Поради липса на средства не сам напълнил до горе,а и от друга страна мислих само да успея да се прибера,че от тука да се действа със източване или подменяне.С какво мога да източа нафтата,единствения вариянт е само със сваляне на резервоара ли е?
  6. Значи случката се случва днес кам 8.20 в град Русе,преди да пристигна в град Русе ми светла лампата за нафтата.Реших да заредя във ОМВ близо до гарата на град Русе.Обаче,погрешка малко и на мене и повечко на тоя дето ми зарежда колата.Ми сипва не от скъпата нафта на ОМВ а от махмотион100 октанов.Точното количество е 8л 460г. Успял е да се осъзнае,че на капачката ми пиши ДИЕЗЕЛ и че го питах 2 пъти,дали това е скъпата нафта.Без да паля колата заредих 20 литра нафта от ефтината по поръка на приятел,който каза и да не карам бързо и да не форсирам колата.И така,карах колата,малко из Русе и се прибрах 90 км общо минати. Въпросът ми е какви проблеми да очаквам?? Трябва ли да сменя горивния филтър?? Някой по запознат със такива ситуаций? Нямам никакви за сега забелешки , освен че малко по шумна ми се струва колата,но не сам сигурен.Колата още не е почнала да забива,задушава,или да гасне както си карам не знам дали се е смесил с нафтата още или какво да очаквам.
  7. Акорд 7-ген - общи дискусии

    КМ не трябва да те притесняват, мойта я взех на 231 000 км и все още нищо не съм бутнал, освен наскоро дето смених 1 шарнир и 1 биелетка, но има защо. От Разград съм, може да видиш клипа на Господари на Ефира за пътищата в Разград, даже ИГРА измислиха... Карам я от 3г и продалжава да ме радва. Много зависи от къде зареждаш. Преди време заредих от Русе, Ромпетрола за 20 лв - 10л и 150км изминах извън градско и с малко градско, с нормално каране до 100км в час, на 100км ми светна лампата. Преди 1 седмица заредих от ОМВ Разград пак 20 лв, но от скъпата нафта - 2,25 на литър , 8,8 литра и изминах 153 км, с настъпване до 180 извън градско. Каквато и да вземеш, гледай да е гледана и запазена, другото е без значение. Хората правят ремонти, реват, че Дизела се е чупил. Аз от 3 години никакъв разход нямам по колата, за бензин не съм компетентен. Автомат е най-добрия вариянт, ако питаш мен, удобството е голямо и предимствата малко повечко! Гледай запазена кола, ако ще я вземаш от БГ, недей слуша много какво ти говорят, че не била карана, че лампите, дето светят са само просто датчици. Задължително напрай ТЕСТ ДРАЙВ ! Тогаз купувай!
  8. Тракане отпред, вдясно.

    10 лв труд, олеле, почувствах се прецакан. Наскоро смених 1 шарнир и ми излезе 23 лв, на МООГ, труд 40 лв. 3ч отне да го сменят. Мерси за инфото.
  9. Тракане отпред, вдясно.

    Сподели малко инфо, ако може? Какъв тампон сложи, какви пари? За труд колко ти взеха?
  10. Грешка или НЕ?

    Значи да не се тревожа,че е променила начина си на палене,защото преди и винаги мойта кола палеше " " 1:08 мин Беше по същия,начин както този клип,светваха 2те лампи и изгасваха и 2те еднакво,без да остава за 2-3 сек акумулатурния индикатор и да светва 1во масленния без акумулатурния.
  11. Здравейте! Значи не знам дали колата има грешка,проблем или каквото и да е друго, след като няма никакви признаци за такива, обаче забелязах, че преди да запаля колата, ми светва 1во check engine, а след това вече ми светва акумулатора. След като запаля колата, акумулаторния индикатор изгасва по-късно, в интернет търсих проблема, но не намерих. Единственото, което успях да намеря са няколко клипчета от "youtube": по същия начин пали и мойта кола, обаче на +10 - 13 градуса, а не минусови, както е на клипа. това е 2рото клипче, което е по следния начин и при мен, акумулатора изгасва по-късно, след масленния индикатор, а не както на 1вото клипче заедно. Преди не беше така със сигурност, защото ми направи впечетление. Преди светваха и 2та индикатора заедно и изгасваха заедно. Вчера даже проверихме акумулатора за проблеми, никакви такива. Измерихме, всичко си беше в нормата, нито имам проблем с паленето, нито с вървежа. Пробвах се да рестартирам грешката, след като махнах 1ната клема и я поставих пак, но няма резултат. Нямам представа това грешка ли е? Или не? Да се тревожа ли? Ето и снимков материал. Има и клипче, но не мога да го кача, форума не позволява мп4.
  12. Honda Accord Type S xenon проблем

    Благодаря, да, извинявам се , не видях, че било отгоре на снимките, сега видях. Мерси за отговора. з-ро, значи H1 отпадат от търсенето.
  13. Honda Accord Type S xenon проблем

    Извинявай, вчера ми изгоря 1 та крушка и не знам каква е? Уж колата се води с лупи и оргинален задовдски хенон, въпросът ми е на късите крушки - какви са? В интернет намерих H1 55W V12, но парите са смешни, по 3 лв едната , като четох и гледах клипчета в youtube, видях че късите и дългите са еднакви крушки. Може ли повече информация, с какви крушки ги смени, какви пари и от къде?
  14. Аз вече смених мойта 7ца, има масло от хондапартс. Ако искаш, Йколев, пиши ми на лично, да ти дам линк - 29 лв струва литъра, 3х29 = 87 лв. Доставка не знам, защото аз си купих доста работи и надвиших 300 лв, и ми беше безплатна доставката.За ръчни скорости на хонда не съм чувал за филтър да има, за автомата не съм компетентен. МТФ е по принцип за ръчни, АТФ е за автоматични и са по-скъпи - 38лв литъра.
  15. Аз съм със накладки "TRW" и съм доста доволен, не скърцат, не шумят, не реват, не плачат, добре се държат. Вече би трябвало да са на около 10к км, като се има предвид, че аз сам Шумахер, не карам бавно , определено извън градско и добре си хващат. Предните бяха 88лв - задни 54 лв някъде, но си избирай добре магазините. Защото преди време в 1 магазин ми искаха 97 лв за предни и 92 лв за задни. Защо имаха такава цена, при мене единственото условие беше за спирачки, като се намокрят, да не ми скърцат, стържат, че мразя тия звуци. АлехМомчев, двигателя си иска Хонда маслото 0-30w. На БГ пазара се продават на цена от 35 лв литъра,но препоръчвам ти го, за да не ти шуми двигателя и по-различна е колата като цяло. По принцип линка, които са ти дали, го прочети ; има доста добра информация, като цяло.
×