Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Здравейте,

Някой знаели колко антифриз събира k24z3?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5,9 л за автоматите и 6л за ръчните скоростни кутии. Това включва и количеството в разширителния съд, и е количеството при смяна на антифриза. Иначе, тотал го дават, че събира 8л, но явно разликата остава в мотора при смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, фенове на Хонда

 

Искам да споделя с вас една дилема и ако е възможно да ми помогнете, за да я разреша.

 

Харесвам Хонда 8-ма генерация, но пред мен стои въпроса: Дизел или Бензин? Или по-конкретно, Honda Accord 2.0i-VTEC -156кс. или Honda Accord 2.2 i-DTEC- 150кс.

 

Посочете ми предимства и недостатъци в тези агрегати.

Предварително благодаря за всяко мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега,

 

Аз карам от почти година Tourer, 2.0i Elegance AT, CW1, R20A3, с газ и мога да те информирам за качествата му.

Не съм карал дизеловия двигател и нямам база за сравнения. Ще дам само факти за моя автомобил.

 

Плюсове:

  • Надежден - за 1 година и 20хил.км не съм правил нищо по него, само консумативи. От други колеги съм чул същото и за техните коли. Знам, че това не може да бъде меродавно за всички автомобили, но аз споделям за моя.
  • Евтин за обслужване - смяна на масло с филтри (качествено масло от общите поръчки 80лв., оригинален маслен филтър 20лв., неоригинален поленов 22лв. и неоригинален въздушен филтър 18лв.) е около 140лв., реглаж на клапани ти е около 40лв.
  • Икономичен и може да се газифицира - преди да сложа ГИ, на бензин ми даваше 8л/100км среден разход при 60/40 градско/извънградско, а сега на газ ми е 10.4л./100км и още около 0.5л./100км бензин - т.е. около 11лв. за 100км при сегашните цени на горивата.
  • Автоматът е надежден и се държи много адекватно (единственият му недостатък е, че е муден в ниските обороти, но това може би ще се оправи с един ремап).

Минуси:

  • Не съм открил. :)

 

Последно (субективно) - след близо година, все още му се радвам като го погледна и с удоволствие сядам зад волана, понякога просто да си покарам. :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали бензин или дизел, избора трябва да си направиш сам. Каквото и да избереш, няма да сбъркаш, но никой от нас не може да ти влезе в обувките, за да знае от какво имаш нужда. Всички сме доволни от колите си и всеки ще си похвали неговата, което още повече ще те обърка. Ето, аз карам вече две години дизел и съм безкрайно доволен от дизела. Стабилна на пътя, малко гори, много върви и не се чупи, какво повече да се иска от една кола?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Tokio е по-прав, особено за дизеловия вариант.

Редактирано от Mr. Accord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Харесвам Хонда 8-ма генерация, но пред мен стои въпроса: Дизел или Бензин? Или по-конкретно, Honda Accord 2.0i-VTEC -156кс. или Honda Accord 2.2 i-DTEC- 150кс.

 

Посочете ми предимства и недостатъци в тези агрегати.

Предварително благодаря за всяко мнение.

Аз карам 2.2 i-dtec дизел, ръчни скорости. Един близък мой приятел си взе 2.4 бензин (автоматик), Type S и си ги разменихме за 2 дена. Разликите:

1. Бензина беше с 18ки джанти и возеше осезаемо по-твърдо (за мен това е минус).

2. Колата е много мудна, ако не се кара в режим S, но пък тогава разхода беше покъртителен, около 15-16/100. Дори приятелят ми каза, че моята му е направила добро впчеатление, колко бързо ускорява.

3. Дизела ми харчи 6.3/100 между София и Варна, по Хемус, като на магистралата се поддържат 150 км/час, а по другите пътища 100-110. За мен това е перфектен разход.

 

Лично аз бих ти препоръчал Дизел автоматик (ако моята беше автоматик, а не ръчка, това щеше да ми е перфектната кола). Имаш предвид, че ако вземеш дизел, обслужването май ще ти е по-скъпо, имаш допълнителен компонент, който може да се развали (турбина) и се приготви да имаш ядове с DPF, освен ако вече не е бил премахнат читаво от предният собственик.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре сам си прецени. Аз съм с i-DTEC (ръчна) и за 20+ хиляди откакто я имам, сменявам само консумативи ( пу-пу :D). Единственият "сериозен" проблем, който имах беше с DPF, но в Дунев ми го решиха за около 300лв и то без премахване. С други думи колата си остана стокова. Разход в София - 9, извънградско - 6-6,5 (140км/ч). При автоматиците знам, че имат проблем с кормилната рейка (има цяла тема тук). Бензинова не съм карал и нямам наблюдения.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още 1 глас за дизела. Седма година не съм сменял нищо освен консумативи. Датчика за DPF не ми е светвал. Вярно е, че карам основно извънградско и само със скъпия дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте Колеги,

Благодаря че ме приехте за член на форума и се радвам, че съм част от тази общност)) Та да поставя моя въпрос или по-скоро да ви запозная с един проблем. Карам Хонда Акорд, 8 генерация, 2014 година, бензин 2.0, комби (Tourer). Гуми 17 ки. Ниво - Executive. Купих колата на 10 000 км от Хонда. Това както и да е, но започнах да чувам и аз някакво лекичко накъсано дрънчене по паваж, а другото, което направо ме побърква  всяка сутрин, особено когато температурата е по-ниска, в първите около 10 км колата има едни вибрации сякаш на купето. На волана не се усещат , и се чува един звук подобен на едно топуркане или на този, който се случва когато в движение се отвори заден прозорец, Съжалявам, ако не мога да го обясня добре... Но ходих в Бош и Бултрако, мериха с лазер, гледаха, регулираха и нищо. Всичко и било наред. Реглаж на гуми и джанти правих сигурно 10 пъти за година. Пак нищо. просто в първите км сутрин си е все така а този звук ме дразни изключително много. За рейката имаше тема, видях я и мисля да я прегледам, че е точно на 42 хил км)))) Но моля ако някой от вас има подобен опит или предположение от какво може да е това, нека пише. И последно, този шум и вибрации си ги има и с летни и със зимни гуми... като покарам или вдигна над 90 - 100 изчезва. иначе е в различни диапазони , но обичайно - около 80-100 км в час... Последно да кажа, че колата е ръчни скорости.

Редактирано от Niki 66

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Niki 66   "...започнах да чувам и аз някакво лекичко накъсано дрънчене по паваж."

Така дрънчаха при мен спирачните апарати.Имаха износени отвори на водачите.Само предположение,успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой интересувал ли се е сериозно от монтирането на DRL LED светлини ? По-рано в темата беше коментирано, но май без някаква солидна информация.

 

Аз попаднах на това онлайн:

 

Според мен изпълнението е уникално, намерих ЛЕД кръговете онлайн тук , но лентите нещо не ги намирам.

 

Освен това явно Акорда за китайския пазар има и LED задни фарове, но като че ли са съвместими само с фейса на 8ма, за съжаление:

 

Та ако реша да си поръчам някое от тези, някой знае л исервиз, където да правят такива пипкави неща, зашото предполагам фара ще трябва да се пече и да се отваря, и след това и да се затвори качествено,

 

Мерси

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В "Тояга" ще ти ги направят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във форума на ауди бях срещнал една тема на човек който се занимава само с това, и сайт мисля има на който има информация.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Търся  Акорд 8-ма генерация ,моля за мнение; http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11495445632935632&slink=3es28v

 

Много километри за 6 годишна кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много километри за 6 годишна кола.

 

По скоро реални километри, нищо че ги пише и на над 10 годишни дето уж не са карани. 25-30 к на година е нормално ама като видиш 10 хил на година бегай...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, много?! Моята е 2010г и е на 250к.Последните 40к съм ги навъртял за година половина,лично аз.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, много?! Моята е 2010г и е на 250к.Последните 40к съм ги навъртял за година половина,лично аз.

Мен  ме притесняват точно километрите.На продавача ''ММ Груп"  всичките коли са със малко километри и са за "перфектционисти"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Търся  Акорд 8-ма генерация ,моля за мнение; http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11495445632935632&slink=3es28v

 

Колата изглежда с всички екстри, освен навигация и адаптивен круиз контрол. Също така това "обдухване" на седалки не го бях чувал като екстра, не видях да има някъде допълнителен бутон за активацията му.

 

Ако държиш на бензин, и не искаш повече мощност (акордите бензин са без турбо, малко са мудни), според мен е хубав екземпляр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, относно километрите, искам да ви кажа, че моята Хонда е на 248 000 МИЛИ(396 000км), аз лично съм навъртял 30 000 от тях,....освен масло (5w/30) и др консумативи, друго не съм пипал, двигателя мърка, ускорява прекрасно! Единствения проблем е тресене или вибриране между 50 и 60 мили в час! Така че, ако е добре поддържана, километрите не са никакъв проблем, колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много километри за 6 годишна кола. По скоро реални километри, нищо че ги пише и на над 10 годишни дето уж не са карани. 25-30 к на година е нормално ама като видиш 10 хил на година бегай...

Лично аз се съмнявам да са реални километрите, съдейки по изтритите бутони и на двете дистанционни, както и от корекцията на километрите в сервизната книжка. Иначе и аз подкрепям мнението, че Хонда не се плашат от километрите, уникално здрави коли са!

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За  :honda:  км. не са фактор. По-добре 20 000 магистрални, отколкото 2 000 градски. Правил съм по 25 000  и по 5 000 на година. Зависи си от обстоятелствата, но да не празнословим.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за километрите ми се струва малко като за успокоение. Не забравяйте, че точно скъпите консумативи най-много болят, а те си има пробег живиот. Особено при дизела ако ти се струпат, верига, съдеинител и демфер, недай си боже турбо с дюзи, колектор при 7ма, дпф...

Винаги пробега има значение! Как, кога и колко е друг въпрос. Дали е гледана също... но големия пробег си е фактор!

Лично мнение, не ангажирам никого с него..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

h5rov, наистина консумативите си имат живот. По-скоро този живот трябва да се измерва в часове работа или литри изразходено гориво от автомобила, но пробега просто най-лесно се следи. Както и цецо е писал - 2000 градско из София, паления и гасения през 5км направени за 2 месеца, не са същите като 2000км по швейцарски пътища направени извънградско за 2 седмици.

 

Аз лично взех 2.4 бензин автомат на реални около 220 000км внос от Швейцария, ноември 2015, който за 15к км (бях 9 месеца в чужбина и не съм я карал много) освен един неотварящ заден спирачен апарат, няма абсолютно никакви проблеми - а и частите по цялата кола са оригинал. Дизелите, ако съдим по 7ма ген са малко по-рискови, особено с напредването на възрастта им. Имай предвид, че кола от Швейцария без сервизна книжка вероятно означава, че е с превъртян километраж. Там заради културата на шофьорите и изискванията на сервизите, тези неща се пазят изключително стриктно. В швейцарските сайтове за коли можеш да видиш екземпляри на по 500 000км със стриктно пазени сервизни документи и перфектен вътрешен и външен вид.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой интересувал ли се е сериозно от монтирането на DRL LED светлини ? По-рано в темата беше коментирано, но май без някаква солидна информация.

 

Аз попаднах на това онлайн:

 

Според мен изпълнението е уникално, намерих ЛЕД кръговете онлайн тук , но лентите нещо не ги намирам.

 

Освен това явно Акорда за китайския пазар има и LED задни фарове, но като че ли са съвместими само с фейса на 8ма, за съжаление:

 

Та ако реша да си поръчам някое от тези, някой знае л исервиз, където да правят такива пипкави неща, зашото предполагам фара ще трябва да се пече и да се отваря, и след това и да се затвори качествено,

 

Мерси

 

 

Здравей, колега.

 

Аз на няколко места тук писах за DRL само че с модул на дългите. Това с тия ленти малко...

 

Иначе за стоповете - слагат ги на Honda Spirior за азиатския пазар. Аз преди ги бях намерил за около 500 паунда в Ebay. Защо мислиш, че само за facelift са съвместими?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Niki 66   "...започнах да чувам и аз някакво лекичко накъсано дрънчене по паваж."

Така дрънчаха при мен спирачните апарати.Имаха износени отвори на водачите.Само предположение,успех!

Благодаря за съвета, аз смених накладки, но за апаратите не ми казаха нищо... Дразни ме, че тези вибрации, които чувам и този шум не изчезват. Колеги, дайте мнение от какво може да е това. Не ми се сменят гуми само за да се уверя, че не е от тях... Дали е възможно купето някак да е усукано, въпреки, че нищо не му се вижда, а и го гледаха в два сервиза... Но си има този шум..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли как се сменят Maintenance Codes Minder на арматурното табло? 

 

Symbol Maintenance Items
A Replace engine oil and oil filter
B inspection service
2 Replace dust and pollen filter
Inspect drive belt

3 Replace transmission fluid
4 Replace fuel filter
Inspect idle speed
Replace spark plugs

5 Replace engine coolant
7 Replace brake fluid

8 Replace air cleaner element
9 Inspect valve clearance

 

Примерно сменям масло и филтър, занулявам A. След това ми излиза B, и него занулявам, излиза ми след това 2, да кажем, че сменям въздушен и поленов филтър. Като зануля това, излиза 3, но до тази смяна остават 180 дни, демек половин година. Как мога да отида да видя колко дни/км остават до 4, 5, 6, 7, 8 и 9? По никакъв начин освен ако не зануля предходната не мога да стигна до тях. Някой знае ли как става тоя номер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам да има начин да видиш колко ти остава до нещо освен по сервизна книжка. Това, което ти се показва на таблото е най-скоро предстоящото нещо за обслужване/проверка. "Занулявайки" реално отбелязваш, че туку що си го извършил и започва да ти се показва следващото нещо, което ще трябва да направиш и след колко време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, добре, но ако има няколко неща, които тряба да се сменят по едно или близко време? Ако не мога да сервизирам даден консуматив на момента, а искам да прескоча на следващия по график, трябва да отбележа предния като вече сервизиран (а на практика той не), за да може компютъра да ми изпише код за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че влагаш прекалено големи очаквания във функцията за напомняне (каквато миналия модел изобщо нямаше). По принцип идеята е като обслужиш колата в сервиз, да ти сложат с HDS кога трябва да се явиш пак и по какъв повод. В TypeAccord (UK-ския форум) много хора пишат, че просто молят да им изключат датчика, че веднъж като се изгубят правилно настроените срокове само досажда - не можеш да разчиташ, че ще ти напомни правилно за антифриз, спирачна течност и тн. Освен, че почти всички сменят масла по-често от предписаното и не е особено полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

....Аз на няколко места тук писах за DRL само че с модул на дългите. Това с тия ленти малко...

....Защо мислиш, че само за facelift са съвместими?

 

Да, знам за DRL модула и дългите светлини. Аз даже си купих такъв контролер, но в последствие, след още четене онлайн, се отказах да мониторам подобно нещо.

 

За това и търся по-елегантно решение. Тея ленти не супях да ги намеря така или иначе, следователно остават само тези "рингове", които съм линкнал. Бих си ги сложил, но ме притеснява да не изгорят след 2 месеца.

 

 

За стоповете е моя грешка. Май могат да се слагат и преди фейс лифта. В Aliexpress имаше май за $400. Глезотия са, не знам точно за тях дали си заслужава да се дават пари.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези ленти във фара са голяма занимавка за слагане и са много рискови ако изгорят. Отделно фара отвори ли се 1 път после няма вечно лепене.

 Аз монтирах отделни лед точки в маската и стана доста добре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може ли снимка ? И аз теоретично бих искал да сложа LED извън фара, за да си нямам главоболия после. Много пъти си голедах предницата, но никъде не видях удачно място за монтиране

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тракат ли Ви спирачните апарати при движение по павета? При мен има едно тракане отпред, което много ми напомня на тракането на задните спирачни апарати на 7-ците преди фейслифта /2003 - 2006/.

Акордът ми е 2,0 бензин, автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

искам да попитам някой слагал ли е алтернативен размер гуми 17-ки на акорда си и какви?

Стандартните ми са 225/50 R17 (такива са по каталог и такива имам монтирани в момента).

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тракат ли Ви спирачните апарати при движение по павета? При мен има едно тракане отпред, което много ми напомня на тракането на задните спирачни апарати на 7-ците преди фейслифта /2003 - 2006/.

Акордът ми е 2,0 бензин, автомат.

Сигурен ли си, че не ти е рейката, защото аз съм почти сигурен, че е тя. :) Има тема за нея, ако не си я чел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, малко късно пиша, но нямах време и желание дори. Иначе след като поставих въпроса за спирачните апарати, препрочетох темата за рейката и мога да кажа, че 99,99% тропа тя. Супер гадно тракане на ламарина, все едно нещо ще падне всеки момент. А ако ви кажа, че колата е на 2 000 км., а? Разочарован съм много, направо не знам дали ще си купя пак някога Хонда. Яд ме е, че си продадох дизелова седмица. Цялата кола е една евтина пластмаса, много ме е яд..   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само Хонда, всичките марки са свалили качеството на изработване, та дори немските премиум (Mercedes, Audi, BMW) и френски, и всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...