Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Ако проблема е в гумената част ,в смисъл не са повредени железните накрайници , в град Стамболийски има цех с немски машини за карбоване на хидравлични маркучи.

Аз правих там прословутия маркуч на хидравликата . хората са разбрани и за 2-3 часа ще ти го направят. цената за моя беше 80лв .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой мил ли е бензинов двигател с водоструйка?Има ли места по мотора, инсталацията в коша и тн. дето трябва да се пазят?По принцип не съм фен на миенето на мотора ама е доста прашасъл а съм на състезание скоро и ще се наложи да е малко по предствителен вида под капака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да си спестиш евентуални главоболия ако използваш някой от многото спрейове за почистване на двигатели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотор събирал прах в продължение на години да се изчисти със спрей чак ми звучи смешно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твой избор, от доста време джамбазите ги използват и не мият. Нека тогава някой запознат с миенето сподели опит. Успех и безаварийни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

джамбазите ползват силиконов спрей, но на събран прах само вода и препарат за почистване помага...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко, малко си е нож с две остриета - тоците са най - уязвими.

На места си иска и търкане - струята даже не помага. Обезмаслители и т.н.

 

п.п. Това за спрея няма да го коментирам...  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е в гумената част ,в смисъл не са повредени железните накрайници , в град Стамболийски има цех с немски машини за карбоване на хидравлични маркучи.

Аз правих там прословутия маркуч на хидравликата . хората са разбрани и за 2-3 часа ще ти го направят. цената за моя беше 80лв .

Благодаря за отговора. Да, меката връзка беше проблема. Намерих в Казанлък и ми го направиха. Взеха ми 20 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение  Някой може ли да помогне,като каже от къде мога да си набавя тази част.Автомат. регулиране на ксенонов фар.  Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко на моята кола като я взех се оказа,че има останала вода в едната свещ и прекъсваше от време на време. Отделно,че италянските боклици за 12 години не бяха сменяли свещи и на едната керамиката се беше сцепила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

 

първо да се похваля, от три дни вече карам отдавна мечтаната, 7-ма генерация Хонда Акорд, дизел фейслифт.

Невероятен автомобил, не се бях кефил така от преди 8 години когато както карах Сивик.

Прочетох почти всички теми за Хондата, вече съм наясно с какво масло да я обслужа, филтри и т.н.

Имам обаче въпрос ако някой се сблъсквал с подобен проблем, а именно задната броня с какви щипки е захваната към калника.

Минах с висока скорост през локви и бронята се разкачи от едната страна, предполагам не е била захваната добре.Върнах я на място но, ми се струва че там нещо липсва и пак ще излезе.

Някой ако има представа или съвет моля да го сподели с мен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, умолявам ви ако някой има наръчник на Английски да се разберем нещо. Може да се видим и да снимам страниците с телефона, няма смисъл от принтиране. Моят е на немски и цент не му разбирам а искам да го имам :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз търсих на английски, че моето е на испански и единственото което намерих на английски за Acura TSX. Моята е 2.4 бензин, така че е същата. Ето линк към него: http://owners.acura.com/vehicles/information/2007/TSX/manuals

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко мерси за линка, но въпреки че това е 2007 Acura TSX 2.4 бензин този наръчник е далеч от този за 2006 Акорд 2.4 Евро. Само виж разликата в препоръчаните вискозитети на моторно масло. Писна ми да ползвам тъпите трънслейтъри :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, умолявам ви ако някой има наръчник на Английски да се разберем нещо. Може да се видим и да снимам страниците с телефона, няма смисъл от принтиране. Моят е на немски и цент не му разбирам а ис

какво ти трябва да знаеш ако има нещо питай, и моя е на немски в Германия съм .... Последен Жокер в фейсбук съм ако искаш пиши 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеНякой може ли да помогне с намирането на тази част. Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Брат ми си взе Accord 2004 2,2 преди няколко месеца и естествено се стигна до проблема с прословутия колектор. Понеже брат ми пътува много в чужбина и ме остави аз да се занимавам с ремонта. Днес свалиха колектора в сервиза и се оказа, че вече е заваряван и според тях вече не подлежи на ремонт (бил с много пукнатини). Започнах да издирвам чугунен на старо, но ударих на камък (намерих един, но чак след 10-15 дена ще мога да го получа). Та стигнах до въпроса дали от Civic или CRV тъй като имат същите мотори не са еднакви? Някой ако може да сподели ще бъда много благодарен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като търсих колектор ми казаха, че от Сивика са еднакви. Потърси в cars.bg, но задай цели автомобили за части. Имаше софийска фирма, която ми предложи няколко варианта колектори - чугунен и стоманен на 30к. от сивик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги, умолявам ви ако някой има наръчник на Английски да се разберем нещо. Може да се видим и да снимам страниците с телефона, няма смисъл от принтиране. Моят е на немски и цент не му разбирам а ис

какво ти трябва да знаеш ако има нещо питай, и моя е на немски в Германия съм .... Последен Жокер в фейсбук съм ако искаш пиши 

 

 

Колега искам целия да го имам на английски и да го прочета. Аз конкретните неща мога и с трънслейтър да си ги преведа от немски... Мерси все пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не попаднах на подробно инфо отностно HFT (honda hands free telephone) в нашия форум, намерих това:линк1

линк2

при мен помогна, смених си езика от немски на английски, свърза се и телефона (във втория линк има списък с поддържаните телефони, понеже пробвах с 2-3 по-стари имащи bluethoot и не стана) подкарах го, та може все да е от полза на някой.

 

и още малко инфо от "колеги":

линк3

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, има ли начин да се изключи пасажерският еърбег на фейслифтов акорд 7-ма ген? Знам, че доста коли имат фабричен ключ за това нещо, но не откривам нищо в акорда...

Поздрави.

Редактирано от e4omir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се ли изключва от ключалката която е зад бутона за отваряне на багажника и капачката за резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, тази ключалка е за заключване на багажника. Доколкото видях обаче в други форуми, пасажерският еърбег не може да се изключи по никакъв начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, привет! С риск да се поизложа с моето първо мнение/питане, но мога ли да заместя автоматичната трансмисия на К24 с такава от К20? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всяка вероятност не, дори да "влиза" транзмисията е компютъризирана и ще има куп проблеми с това да се лъжете с ECU-то, а крайния резултат е, че нито колата ще работи както ти се иска, нито надеждността ще е на лице. Но не мога да не попитам - защо би си помислил дори да направиш нещо подобно !?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всяка вероятност не, дори да "влиза" транзмисията е компютъризирана и ще има куп проблеми с това да се лъжете с ECU-то, а крайния резултат е, че нито колата ще работи както ти се иска, нито надеждността ще е на лице. Но не мога да не попитам - защо би си помислил дори да направиш нещо подобно !?

Благодаря за отговора! От около година-две ми се получава сравнително рядко, понякога на месец-два веднъж, и при ниски скорости (около 40-50 км/ч) едно леко претрисане в предницата. Имам К24 преди фейса и от сервиза на Хонда в Стара Загора заподозряха, че проблема е в автоматика. Сменяхме няколко пъти маслото на трансмисията, но без успех. Тръгнах да търся варианти да я рециклирам едва ли не или направо да я подменя с нова, но както и да го гледам си е цифра. Та наскоро открих достъпна трансмисия във варненската морга, но пък от К20 двигателя, та затова и питането ми...въпреки, че и сам не вярвах да става, ама малко като удавник за сламка :D

От това, което чета тук из форума обаче, започвам да се чудя дали проблема не е другаде, при все, че колата е страшно пазена и поддържана във всяко отношение. Този понеделник имам записан час в сервиза в София и дано се окаже малкия дявол, като се надявам на заминал тампон...

Ако вие имате някаква идея или препоръка, ще съм благодарен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега би ши казал какво е това притрисане, при потегляне еднократно или нещо друго..постоянно го имаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получава се в градски условия, само между 30-50 км/ч, когато оборотите са сравнително ниски. Обикновено като й задам малко се оправя.
Това притрисане не се получава всеки път, сега може би от около 2 месеца не е имало проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имам подобно, но се получава при мен само при студен автомобил, едно причегъртане като подам газ и след това изчезва и го няма. Пример, автомобила пренощува, паля сутрин тръгвам, подавам газ, още на 1а скорост изчегъртва (усещам го в педала на газта). Пробвах на ръчни (стоейки си на 1а си изчегъртва, още преди да съм включил 2а) отново само при потегляне, после го няма. Гася, паля, тръгвам, няма го. Нямам идея от какво е. Ходих в сервиз, казаха ми и на мен, че е от скоростите, имало шум до 50км., но не ми дадоха никакво основателно доказателство. Аз не усещам проблем в скоростите. Ако някой се е сблъсквал с такова или подобно нещо, нека сподели опит.

Утре ще пробвам, подавайки газ на неутрална, а след това ще бутна колата по инерция да видя дали ще чегъртне.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пробвах това, което описах. Резултатът е - само и единствено се случва на скорост като подам газ, и да, усеща се щракане в педала на газта и леко съпротивление, след което газта си потъва нормално. Не ми изглежда да е от скоростите. Казаха ми, че дори и да се разглоби почти никакъв е шанса да се открие какво е, дори и да е от тях. Ще ровя още, докато разбера какво е.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някаква идея дали може да се закачи багажник отгоре на нашите Акорди ? И какъв, как ? Аз виждам само една гумена лайсна и хич не си го представям....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да може, няма ли технологични отвори с капачки на тях? Или евентуално под лайсната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някаква идея дали може да се закачи багажник отгоре на нашите Акорди ? И какъв, как ? Аз виждам само една гумена лайсна и хич не си го представям....

 

Колега, погледни тези линкове:

 

Алуминиеви:

http://www.bagajnik.net/category/582/aluminievi-gredi.html

 

Метални:

http://www.bagajnik.net/product/378/komplekt-metalni-gredi-za-honda-accord-ot-2003-do-2008-godina.html

 

И аз отдавна ги заглеждам ама все не мога да се реша...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм.... да, явно е нещо такова. Иначе не, в лайсните няма никакви отвори, нито капачки. А самата лайсна не се маха ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във връзка с багажника... Оригиналните греди се захващат с метални планки малко под рамките на вратите. Лягат върху нея, но нямат захващане, касаещо нишата под декоративната лайсна, която предполагам, че само крие заварките на тавана.

 

Даже си има маркери къде се точно се поставят (малки точици над рамките на пасажерските и шофьорската врата), но понеже идват прекалено близко помежду си, съм си позволил да ги раздалеча една от друга двете греди.

 

Изобщо, какво ли не прави човек, само и само да не си вземе 7ген турер :D

 

2014-09-03-521.jpg

 

П.П. При комбито има като опция надлъжни греди, които се захващат в тавана, но там пак трябва да се слагат малки напречни между тях.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо, какво ли не прави човек, само и само да не си вземе 7ген турер :D

 

Извинявайте за :offtopic:  но защо не бива да е комби?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сигурно им е грозна. :D На много хора им прилича на вагонетка отзад.

Редактирано от boiskii
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи карам грозна вагонетка :punch::hmmm: ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи по-скоро иде реч за субективно естетическо усещане, а не за някакви технико-експлоатационни съображения свързани с различното (по-упростено) задно окачване или по-тежкото купе, и съответна обща маса на автомобила като цяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи карам грозна вагонетка :punch::hmmm: ..

 

Не си сам колега :D ма пък мен си ми харесва комби-то. Който не му харесва няма вкус :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...