Jump to content

cecoicov

Фен
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно cecoicov

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 1.06.1974

Contact Methods

  • Skype
    cecoicov

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.2 i-CTDI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Козлодуй

Последни посетители

722 профилни разглеждания
  1. За мен шест бр. Castrol Edge Professional H C2 0W-30 Honda 1 L https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html 6*11,20€ = 67,20 - 5% = 63.84*1,9675 = 125,61лв. Преведени 126 по сметката.
  2. Получих маслото. Благодаря!
  3. Здравейте, за мен Castrol EDGE Ptofessional H C2 0W-30 Honda (https://www.ato24.de...-honda-1-l.html), 6*1*11,20€=67,20-10%=60,48*1,9675=119,00 Превеждам 121 лв. по сметката.
  4. Здравей, включвам се и аз с: 1 х Motul 8100 Eco-nergy 0W-30 Fully Synthetic Car Engine Oil 5л= 90,80лв. 1 х Motul 8100 Eco-nergy 0W-30 Fully Synthetic Car Engine Oil 1л= 18,60лв. Ще преведа парите по сметката когато кажеш.
  5. Колега я сподели от къде ще взимаш бронята ... на мен ми трябва задна за фейса. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
  6. При мен на дизел фейслифт стрелката стои под средата. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
  7. Бързам да се похваля, днес майсторите в Юбико ми решиха проблема със скоростите. Оказа се че местния майстор не е щтракал добре една букса, тя от своя страна е свързана със някакъв соленоид (електромагнит). Майстора обясни че този електромагнит се управлявал от компютъра, над 10 км/ч издърпвал лостче което блокира скоростите за да не се бърка 6-та със задна.
  8. Ясно че трябва специален инструмент за монтажа но, все си мисля че щеше да има проблем със всички предавки ако е монтиран неправилно.Не знам дали е ползвал нещо подобно майстора, не искам да се занимавам повече с него. Не знам при откачането и закачането на жилата дали не е объркал нещо. Ще записвам час за ЮбиКо и ще пиша какво е станало после Sent from my Sony Xperia Z1 Compact using Tapatalk
  9. Благодаря за съветите, не съм от София но, нямам алтернатива, оказа се че на местните майстори не мога да се доверя.
  10. Здравейте колеги. Преди 2 дни смених комплект (LUK) съединител и маховик (демпфер) на Акорда (2.2 i-ctdi) Като си взимах колата от майстора, нямах време за тест а и беше час пик и нямаше къде да я понатисна. На следващия ден установих че 5-та и 6-та предавка не влизат, по точно влизат но трябва много лек натиск на дясно на лоста. Освен това ако се опитам да включа от 4-та на 6-та се бърка със задна. Върнах колата за ревизия при майстора.Като отидох пак да си я взема той ми изнесе една лекция за скоростни кутии, синхронизатори та чак за кутиите в спортните автомобили и че виждаш ли за него нямало проблем, ако било от съединителя нямало да включва 1-ва и задна. Не можах да изляза на глава с него.Преди лоста не беше така със сигурност, вярно че карам колата от скоро (6 месеца) но, навъртях над 13хил. и не съм имал подобен проблем. Сега дилемата ми е дали е монтирал неправилно съединителя или като е откачал жилата, да ги е закачил неправилно. Някой има ли представа регулират ли се жилата на скоростите след смяна на съединител . Явно ще трябва да посетя специализиран сервиз за решаване на проблема.Кой бихте ми препоръчали.
  11. Естествено че го смени, имаше вероятност и да не от него но, след елиминиране на другите възможни причини (мерене на излишна нфта от дюзите и разглабяне на помпата) се стигна до него.Както казах не зная как работи клапана.Предполагам е заседнал в отворено положение и от там е идвал проблема. Sent from my Sony Xperia Z1 Compact using Tapatalk
  12. Майстора обясни че е предпазен клапан за високо налягане в рейла.Нямам идея как работи а и не питах.Глупост ще е ако след сработване трябва да се подменя.Клапана е Bosch и е над 200 лв. Sent from my Sony Xperia Z1 Compact using Tapatalk
  13. Ето този клапан се оказа виновника Sent from my Sony Xperia Z1 Compact using Tapatalk
  14. Колеги, благодаря за коментарите но, въпроса ми не беше дали да паля или не с бутане/дърпане.Аз също съм чувал че не е добре да се прави но, такива бяха обстоятелствата. Ще перифразирам въпросите си.Както казах, колата вече е в сервиз но, не е специализиран за Honda.Предполагам знаят какво правят (бързо диагностицираха евентуалните проблеми). Ако някой е имал подобен проблем и се е справил.Всяко мнение и идея ще е добре дошла. Майстора елиминира проблема да е от дюзите (връщат колкото трябва нафта), остава помпата.Имало някакви клапани които може да са заседнали но, това ще се разбере с разглобяване утре - понеделник. Надявам се да не нещо сериозно защото ми казаха цена за нова помпа 2200-2300 лв.
  15. Благодаря колега, колата вече е в сервиз.От диагностиката показа 12 вместо нужните 30 бара (мисля че беше бара) налягане на горивото. Помпа или дюзи са и предположенията на майстора. Sent from my Sony Xperia Z1 Compact using Tapatalk
×