Jump to content

iem

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно iem

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    iem-co

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer gen8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Когато обстоятелствата те притиснат използваш техниката с която разполагаш към момента, жалко че не ме бяха притиснали например разполагайки с NSX, но това е друга тема.... И в крайна сметка има ли ограничител или не туй е въпроса. Не че има голямо значение, защото явно теглото е ограничителя
  2. Отлитат, но ги държа с една ръка :))) А ти колко си успял да развиеш с твоя Хонда ?
  3. Най-малкото е да има "ремап", кой знае какво още е пипано за да вдигне тази скорост...
  4. Сигурен съм, че колата е с доста "дълги" скорости. На 5-та предавка може и да вдигне повече, докато достигне тези обороти, но ще му трябва мощност или голямо нанадолнище. Мисля, че Акорд седан с ръчни скорости е несравнимо по-бърза без значение дизел или бензин... А какво ще рече да се заключи Lock Up i приплъзване на хидротрансформатора?
  5. Благодаря за клипа, но тази Хонда е доста по-нов модел, а и с CVT трансмисия според мен. пс Не мисля да пробвам пак максимална скорост, но ми стана любопитно, да не някакъв приоблем, защото по-старата генерация с този двигател върви доста повече.
  6. Здравейте, искам да ви питам дали някой е имал следния проблем или по-скоро фабрично ограничение. Притежавам Хонда Акорд 2008 г. комби, автоматик, 2.4 бензин. На ръчен "S режим" автомобила върви прилично като предавките до 3-та, включително ги сменя на 7000 оборота, което е около 180 км/ч. по километраж, но мине ли на 4-та предавка достига до около 200 км/ч. около 4 500 оборота и не може повече. Знам, че автомобила е с огромна маса, но все пак мисля, че сходни автомобили минават с лекота тази скорост. Та мисълта ми е дали е с ограничител на максималната скорост или просто толкова си може колата. PS не съм състезател наложи ми се веднъж бързайки към София.
  7. Пратих я на колегата Токио, наистина работи много добре и съвестно. Върна ми тонколоната като нова и звука е такъв каkъвто трябва да бъде за тази кола, а именно premium.
  8. Предна лява тонколона "си изпя песента" започна да грачи и пръхти. Чудя се 4 ома или 2 ома, но доколото съм чел един от най-важните показатели е Децибела.
  9. здравейте, а какво ви е мнението за тези говорители ? https://www.avitel-bg.com/audison-ap-6_5-ohm2--165mm-woofer отговарят точно на спецификите на Хонда. 2 ома; мидбаси 16.5 см. компонентни и т.н. остава и да свирят добре. Доколкото съм чувал са дъщерна фирма на Херц.
  10. Ами аз вече реших проблема, просто като ми се наложи да говоря с някого през Siri набирам номера му, а разговора провеждам през хендсфрито на колата.
  11. За съжаление ми е на немски и нищо не панимаю иначе не беше просто пържене, а подаване веднъж два пъти на газ до въпросните обороти при загряла кола ;).
  12. Благодаря за отговора. Поздрави,
  13. Здравейте колеги, отскоро съм горд собственик на Хонда Акорд Комби производство 2008 2.4 бензин. Имам един странен незнам дали да го нареча проблем, но когато колата е запалена и съм на позиция "P" на АТ при форсиране не може да вдигне повече от 5000 оборота в минута. Дали има някакъв проблем или просто е някаква защита когато не съм в движение. Поздрави,
  14. Здравейте колеги, отскоро съм с Хонда Акорд ген. 8, но не успявам да изкарам телефонните номера от Iphone 6s. Всичко друго успях да направя, промяна на език от немски на английски, pair и т. н. но като кажа list или receive contact връзката се разпада. Има ли някой същия проблем с Iphone ?
×