Митко Йотов 1233 #2801 Отговорено 11 Февруари (Редактирано) Аз отдавна съм се замислял да го правя това упражнение но не с руските а с подсилени за Акорд. През есента смених пружините с подсилени на Зафирчо но с такива които са си за него и да стана доста по стабилен в завоите и като, че ли му се повиши товароносимоста което и целях, не кляка така. Иначе това за руснаците го знам но не смея да рискувам с тези глъмпери имай на предвид, че пружините са тестват и никога не са еднакви за това се заделят в тестовият цех по двойки като се търсят еднакви или с най близки показатели а аз не вярвам на пияндурника да го прави. Ако се вземат подсилени ще се получи същият ефект като при теб и не ме разбирай погрешно, това което си направил и споделяш е много похвално само споделям, че не ми се иска да ползвам блядовете. Руските са с една намотка повече което означава, че колата сега трябва да вози по комфортно (меко) и не друса като със старите ти ще кажеш по нататък надявам се. Редактирано 11 Февруари от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2802 Отговорено 12 Февруари Преди 14 часа, DAN_DAN написа: На задното окачване на Акорда аз монтирах предни пружини за Лада... Предполагам мръсната е оригиналната, а лявата е руската? Дай снимка отстрани на цялата кола с новите пружини, а ако имаш и със старите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko2Niko 27 #2803 Отговорено 12 Февруари @Митко ЙотовМоже ли да споделите конкретно кои са тези подсилени пружини , защото се интересувам дали ще станат за Accord CU1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #2804 Отговорено 12 Февруари (Редактирано) https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/pruezhinnoe_oekachvane-10213/honda/accord/accord-viii-kombi/29483-2-0-i-cw1?criteria[100][]=HA Пише си на описанието кои са подсилени. Преди два месеца сложих такива на другата кола. Редактирано 12 Февруари от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko2Niko 27 #2805 Отговорено 13 Февруари Разгледах,но никъде не видях на описанието да пише подсилени ,може би аз нещо не гледам където трябва. Дори разгледах каталога на KYB- за Honda. Accord CU1,CU2, CW1, CW2 нямат подсилена версия, само и единствено на CR-V RE 4WD с двигател 2,0, 2,4 и дизел 2,2 има. Проверих и други производители ,но не успаях да намеря - само понижаващи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #2806 Отговорено 13 Февруари (Редактирано) https://www.autodoc.bg/lesjofors/2260369#pruzina-za-xodovata-cast https://www.autodoc.bg/cs-germany/8981104#pruzina-za-xodovata-cast Описание страна на монтаж:задна ос усилено изпълнение ходова част:за автомобили без спортна ходова част форма на пружина:спирална пружина Номер на продукта:4235749 Марка:LESJÖFORS EAN номера:7394410103165 Състояние:Ново Номера за потребителските характеристики: LESJÖFORS 24677322 Редактирано 13 Февруари от Митко Йотов 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko2Niko 27 #2807 Отговорено 13 Февруари (Редактирано) Благодаря за отделеното време и конкретните модели . Явно в 02:00 не е момента да разглеждаш автомобилни части. Редактирано 13 Февруари от Niko2Niko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #2808 Отговорено 13 Февруари @Митко Йотов Ами сякаш по-добре вози, определено не е по-зле. Жената и щерката се возят отзад, питам ги как е, отговарят добре е. Това което на мен ми прави най-голямо впечатление е, че вече го няма люлеенето като лодка и "легналите полицаи" по-малко ги усеща. @ceco_accord Ето ги и снимките. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #2809 Отговорено 13 Февруари Чудесно е станало, сега дори и да се качат двама човека от зад ще изглежда нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MotoMK5 37 #2810 Отговорено 13 Февруари (Редактирано) Преди 18 часа, Митко Йотов написа: https://www.autodoc.bg/lesjofors/2260369#pruzina-za-xodovata-cast https://www.autodoc.bg/cs-germany/8981104#pruzina-za-xodovata-cast Описание страна на монтаж:задна ос усилено изпълнение ходова част:за автомобили без спортна ходова част форма на пружина:спирална пружина Номер на продукта:4235749 Марка:LESJÖFORS EAN номера:7394410103165 Състояние:Ново Номера за потребителските характеристики: LESJÖFORS 24677322 Здравейте.Дали може наистина да се вярва,че са подсилени тези пружини или е маркетингов трик? Питам понеже аз съм с Комби и газово и колата кляка като се натовари малко повече,та идеята ми е дали ще свършат работа тези пружини или не? Мислил съм за възглавници в задните пружини но не намерих информация. Редактирано 13 Февруари от MotoMK5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #2811 Отговорено 14 Февруари (Редактирано) Аз лично не съм сменял на акорда като също съм с комби но ще го направя. Смених на другата кола защото старите показваха симптоми, че са за смяна и мой близък ме посъветва да взема усилени (правил го вече на туарега и пасата си) и да сега от разстояние на времето мога да кажа, че беше прав- струва си. Мисля, и, че на колегата @DAN_DAN може да се вярва за руските пружини както и на което е същото от пост 192 и нагоре. Редактирано 14 Февруари от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2812 Отговорено 14 Февруари Преди 14 часа, DAN_DAN написа: @Митко Йотов Ами сякаш по-добре вози, определено не е по-зле. Това което на мен ми прави най-голямо впечатление е, че вече го няма люлеенето като лодка и "легналите полицаи" по-малко ги усеща. @ceco_accord Ето ги и снимките. До тук - добре. Сега малко предницата изглежда уморена и клекнала. Не знам дали може и ти се занимава да я вдигнеш малко - с подложки. За возенето вярвам. Старите ти пружини са прогресивни - виж горната предпоследна "витка" как е по-отворена от спиралата надолу. Това се прави, за да сработи първо тази част - за плавни неравности на малки скорости. Ноо, наще пътища са други. Дано имаш летен сет гуми/джанти с цол - два по-големи от тези, че и малеят, но за зимни са ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #2813 Отговорено 14 Февруари @ceco_accord В интерес на истината след смяната на пружините и предницата се надигна с един сантиметър, това замерено от земята до най-високата точка на калниците, както съм замерил и задните, където разликата е три сантиметра. Има и друго, в момента колата е абсолютно разтоварена. Като се напълнят багажника и резервоара и като седнат двама отзад, мисля, че диферента ще се изравни. А летните гуми са на оригиналните 17-ки и с тях изглежда по друг начин. Тези 16-ки и аз не ги харесвам, ама ми останаха от седмицата и какво да правя, карам си ги. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #2814 Отговорено 14 Февруари Екстра си е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoychev2002 12 #2815 Отговорено 18 Февруари Регулирах си клапаните. За 21000 км имаше само 2 много леко взели да затягат (~90% от тия километри са на газ). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #2816 Отговорено 18 Февруари Смяна на сензор за детонации в следствие нагрешка Р0325. Успях да го сменя без да свалям смукателния колектор. Голяма гимнастика е и заложих на оригинална част, за да не се налага да повтарям упражнението. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #2817 Отговорено 18 Февруари @stoychev2002 Брееей! Тоя двигател в завода не е бил толкова чист! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata_g 7 #2818 Отговорено 20 Март Аз добавих Bi-led+дневни светлини, че ми писна да ме глобяват, за да мога да виждам в тъмното и най-вече на мокро. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 85 #2819 Отговорено 26 Март Преобухме се за лятото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoychev2002 12 #2820 Отговорено 29 Март Фолирахме хромираните лайсни на решетката. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2821 Отговорено 6 Април Амии, понеже изтървах 2-та дена пролет, чак сега минавам на летните гуми и по-големият "калибър". 17" vs 18" 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #2822 Отговорено 12 Април Това че пасажерската дръжка няма капаче над винта вече няма да ме дразни. Чудех се защо капачето е с нещо като обла дръжчица, а се оказа, че тя отива под винта. На лявата врата, "майсторите" в Испания са я отчупили и се вижда по-голяма фуга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2823 Отговорено 19 Април Имам проблем с малката Хонда (текнал семеринг колянов вал от към кутията), та ходих да измия голямата - да си успокоя нервите. Тя поне е здрава. Даже прахосмукачка и пуснах, щот нямам куршум да си пусна. Утре ш ми мине и ще решим проблема скоро и с малката. Таз вечер, освен 1 малко (няколко пъти), друго не мОа да сторя. Дат с а стори - сори. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoychev2002 12 #2824 Отговорено 9 Май Налях ѝ прясно масълце, смених ѝ филтрите и нов клапан на картерната вентилация. (масления филтър и клапана са оригинални от Amayama) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 157 #2825 Отговорено 25 Май (Редактирано) Пролетно обслужване: Масла, филтри, накладки(задни), тампони на предната стабилизираща щанга и за мое учудване, и съжаление - шарнир преден десен (долен). От 21г. насам, този е 3ти. Първия Лемфьордер, после АПлюс, а сега сложих Ямато. Странен късмет вадя... Редактирано 25 Май от I_Yordanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2826 Отговорено 7 Юни По ладовина я поизмих, па я минах на преглед. Всичко точно - ще живее! Прегледът скъсен, а цената му повишена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 235 #2827 Отговорено 24 Юни (Редактирано) Регулирах клапаните на Джаз-ката на сина, голямо потъване на изпускателните клапани и почти никакво мърдане на смукателните. Двигател L13 A1, регулирани преди почти 2 години, веднага след това е монтирана газова уредба, регулирането е направено лично от мен и е на стойности 0.30 за изпускателни и 0,18 за смукателни. След изминати 48000 км. 70% извънградско и 30% градско, измерена хлабина на изпускателни преди регулирането 1-ви цилиндър - едвам напъхах 0,08 пластина, 0,05 влизаше спокойно 3-ти - 0,12 4-ти - 0,10 2-ри - 0,08 Смукателни не бяха мръднали с изключение на 3-ти цилиндър където се наложи лека корекция от 0,15 на 0,18. Сега всичко е установено на 0,30 и 0,18, смятам следващата проверка да я направя на 30 - 35 хилки че както се вижда газта доста зле (според мен) влияе на малките клапанчета. Ако може някой спец да каже нормално ли е такова "потъване" на изпускателните за този мотор, също дали е в подобни граници при каране само на бензин. Редактирано 24 Юни от CCord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 441 #2828 Отговорено 30 Юни Явно трябва по-чести проверки. Газовата най-вероятно е за настройки, или тотална подмяна, защото такова натягане не е ок. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хри100 87 #2829 Отговорено 17 Юли измих я доста старателно и след 2 часа заваля и от силния вятър стана цялата в листа клонки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #2830 Отговорено 18 Юли Смених маслото на Црв-то с Равенол DFE 0-20, беше ми останало от Акорда. Също и смяна на всички течности/масла, скоростна кутия, диф, спирачки и съеднител с ОЕМ такива Надявам се да служи вярно! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jazz2005 8 #2831 Отговорено 21 Юли (Редактирано) На 24.06.2024 г. at 19:40, CCord написа: Регулирах клапаните на Джаз-ката на сина, голямо потъване на изпускателните клапани и почти никакво мърдане на смукателните. Двигател L13 A1, Ако може някой спец да каже нормално ли е такова "потъване" на изпускателните за този мотор, също дали е в подобни граници при каране само на бензин. Днес регулирах на моята, същия двигател, няма газова уредба, само на бензин е. Кара се 80% градско, зверско потъване на всички клапани до един. Всичките бяха 0,05-0,08, регулирани са последно преди 5-6 години, при предишния собственик. Сега са 0.19 всмукателни и 0,30 изпускателни, доста се рзклопа, но работи по-равномерно, без излишни вибрации. Редактирано 21 Юли от Jazz2005 спря да ми приема букви по средата на изречение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #2832 Отговорено 27 Юли Най-после смених маслото след 12к и 16 месеца, направо ми олекна. Но с оглед, че и предния път бях сипал от същото, не мисля, че е голяма драма. Направих си рампи и вече мога да си го сменям вкъщи, без нужда от канали. Доста добре се точи с вдигната предница. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #2833 Отговорено 5 Август Монтирах и климатик, че в тази жега не се живее. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #2834 Отговорено 12 Август (Редактирано) Цял ден си чупих ръцете да ги монтирам. От най новия модел на Тапицерии. бг или Кобра- алкантара и малко еко кожа. Тапицерията ми хареса,но бяха пропуснали да пратят захващащите куки и за задните облегалки нямаше направени отвори за подглавници , та не съм монтирал 20240810_164722 (1).heic Редактирано 12 Август от pet71 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #2835 Отговорено 27 Август (Редактирано) От миналата седмица си имаме нова придобивка - CR-V 2-ра генерация. Колата е фейслифт, 2007-ма, бензин, ниво Executive, ръчна СК, на 132000 Мили и пълна сервизна история. Идеята е да покрива семейните нужди на територията на България. Има някои неща за оправяне. Днес започнах с очевадните - пишман-тунинг решетката и другоцветната врата. Снимки преди/след: Редактирано 27 Август от Krasi-mir 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #2836 Отговорено 27 Август (Редактирано) И малко от процеса между "преди" и "след" Редактирано 27 Август от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2837 Отговорено 28 Август Ам, да ти е честита! На едро работиш - цяла врата - сигурно е по-евтина от боядисване на наличната? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2838 Отговорено 28 Август (Редактирано) Иначе скоро водих Сивито на бояджия, да опрАй предния капак, а после го тапицирах, че си няма кора, а заводската е рядкост и само частична. Боядисах си и планките на радиаторите, че за 2 г беше избила ръждица, ама тва е лесно. Редактирано 28 Август от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #2839 Отговорено 28 Август (Редактирано) Преди 1 час, ceco_accord написа: ... сигурно е по-евтина от боядисване на наличната ... Извадих късмет. На половин час път от нас намерих биологичния близнак на моето в една морга. Напазарувах си врата, кора за другата врата, решетка, задни стопове, капак за резервната гума, ключ за новата врата и някои дреболийки. Всичко за £90. Няколко часа на двора, върху пикник масата и воала. Боята щеше да е поне 3 пъти повече. Обаче, при свалянето в моргата бяха отрязали кабелите към вратата и трябваше да разглобявам двете врати, за да прехвърля инсталацията. Редактирано 28 Август от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 85 #2840 Отговорено 3 Септември Сменихме маслото, тоя път малко по-раничко - 6500 км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове